Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan sıfır noktasına sürpriz ziyaret...

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Zeytin Dalı Harekatı’nın 6. gününde Hatay’daki Harekat Merkezi’ne gitti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan sıfır noktasına sürpriz ziyaret...

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Zeytin Dalı Harekatı’nın 6. gününde Hatay’daki Harekat Merkezi’ne gitti.

25 Ocak 2018 Perşembe 18:40
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan sıfır noktasına sürpriz ziyaret...

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Zeytin Dalı Harekatı’nın 6. gününde Hatay’daki Harekat Merkezi’ne gitti. Erdoğan, askerlere hitabında, ulusal güvenliği sağlama nedeniyle Afrin’de gerçekleştirilen operasyonun bölgeyi terör unsurlarından temizlemeyi amaçladığına dikkati çekerken "Afrin terörden temizlenince asli sahiplerine teslim edilecek. Harekat netice alıncaya kadar sürecek" ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre Cumhurbaşkanı Erdoğan, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar’la birlikte akşam saatlerinde Ankara’dan Zeytin Dalı Harekatı’nın sevk ve idaresinden sorumlu olan 2. Ordu’nun Hatay’daki Harekat Merkezi’ne geçti. Cumhurbaşkanı Erdoğan’a Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Savunma Bakanı Nurettin Canikli, Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Yaşar Güler’in de eşlik ettiği bildirildi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın beraberindeki heyetle birlikte Harekat Merkezi’ndeki 2. Ordu Komutanı Korgeneral İsmail Metin Temel ve diğer askeri yetkililerden Zeytin Dalı Harekatı hakkında bilgi almakta olduğu kaydedildi. Sürpriz ziyaret nedeniyle, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Beştepe’de Başbakan Binali Yıldırım’ı kabulünün de ertelendiği öğrenildi.

ERDOĞAN'DAN NET MESAJ

Cumhurbaşkanı Erdoğan, askerlere hitabında, ulusal güvenliği sağlama nedeniyle Afrin’de gerçekleştirilen operasyonun bölgeyi terör unsurlarından temizlemeyi amaçladığına dikkati çekerek, "Afrin terörden temizlenince asli sahiplerine teslim edilecek. Harekat netice alıncaya kadar sürecek" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.01.2018 19:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cumhuriyet Halk Partisi 2018-01-25 19:02:02

Akparti Enkazını Çöpe gömme zamanı yakındır

Misafir Avatar
bahcelinin u donusu 2018-01-30 23:23:05 @Cumhuriyet Halk Partisi

https://www.youtube.com/watch?v=TWDhMRZR57o

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiye CHP diyor 2018-01-28 03:06:25 @Cumhuriyet Halk Partisi

''CHP'' DİYENLER ? Begen 79 milyon

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
inci 2018-01-27 22:27:51 @Cumhuriyet Halk Partisi

Milletin hayatı tehlikeye maruz kalmadığı sürece, harp bir cinayettir.
Mustafa Kemal Atatürk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
LOVE STORY Filmi 2018-01-27 15:52:03 @Cumhuriyet Halk Partisi

perincek and bahceli and erdogan cok yakinda tv den izlermiyiz filim tutarmi ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti için 2018-01-26 01:02:00 @Cumhuriyet Halk Partisi

BANDIRMA VAPURU YOLCULARI KALMASIN Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti için Oylarimiz CHPye Kiliçdaroglu adam gibi adam haktan hukuktan adaletten vatandaşdan yana

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Akıllı kişi akp.ye mhp.ye bbp,ye asla oy vermez 2018-01-25 22:40:51 @Cumhuriyet Halk Partisi

ummühan..millet oylarını iyi part ve chp.e verecek bu kadar net..anlaşılmayacak bişyey yok..akp.ve mhp. artık tarihin çöplüğünndeki bidonun içine gömülecek..
millet artık bu kahır verici partilerden illellah etmiştir..ha hala akp.e oy veren olursa hem vermeyenin ve hemde kendi aile ve yakınlarının vebalini günahını alacak milleti azapa sokacaktır..akp.yine hileler yapacaktır..ancak kazanamıyacaktır..6 seçimde hile yaptığını gazetelerde yazdı..dergiler yazdı..hala hile peşinde..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cephede savasmadan 2018-01-25 20:58:42 @Cumhuriyet Halk Partisi

gazi olunmaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tak dedi canıma tak tak tak 2018-01-25 20:48:46 @Cumhuriyet Halk Partisi

oyumu kime vericem bak bakk CHP CHPye vericem bak bak Düşmanları çatlatacağım çat çat çat

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ümmühan 2018-01-25 20:41:46 @Cumhuriyet Halk Partisi

Nasil olacağinida bir aciklasan ?

Beğenmedim! (4)
Avatar
En son Kahraman ECEVİT 2018-01-25 19:29:26

Kahraman Ecevit dir.

Avatar
ESAD EMPERYALISTLERE KARSI 2018-01-25 18:57:52

VATANINI SAVUNUYOR KAHRAMAN LIDER COK YASA

Misafir Avatar
ESAD COK YASA SENI COK SEVIYORUZ 2018-01-25 20:30:37 @ESAD EMPERYALISTLERE KARSI

Esad yeni yıla Cobar'daki cephe hattında girdi
https://www.youtube.com/watch?v=5xkQWeMWxyU

Beğenmedim! (0)
Avatar
ATATURK EBEDI BASKOMUTANIMIZ 2018-01-25 18:54:36

ATAMIZ BIZLER ICIN CEPHEDE SAVASTI YARALANDI GAZI OLDU

Avatar
elfida 2018-01-25 18:56:17

oyumuz CHPye

Avatar
Okur 2018-01-25 19:38:24

He simdi tamam, secim garanti

Avatar
askerlerimiz suriyedeyse 2018-01-25 18:47:03

suriyeye gitmek lazim

Avatar
afrin e cepheye 2018-01-25 18:45:59

gitmek lazim

Misafir Avatar
cevap birde ben insan 2018-01-25 20:52:53 @afrin e cepheye

olduremem kiyamam ben

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap yalniz korkarim 2018-01-25 20:49:39 @afrin e cepheye

sende gelcen mi ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap 2018-01-25 20:31:25 @afrin e cepheye

Giiiit , önüne gecenmi var ?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Beşar Esad Emperyalistlere karsi Vatanini 2018-01-25 20:28:13 @afrin e cepheye

Savunan Kahraman Lider
Beşar Esad ön cephede askerlerle bir araya geldi
https://www.youtube.com/watch?v=g0KZjYOK36Y

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oralarda dolasirken 2018-01-25 19:38:42 @afrin e cepheye

gazi oldu diyecekler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Söz - Şehit Şarkisi 2018-01-25 19:21:23 @afrin e cepheye

https://www.youtube.com/watch?v=eABOhICsMG0&list=RDeABOhICsMG0&t=179

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANI BASBAKAN 2018-01-25 19:20:45 @afrin e cepheye

TUM MILLETVEKILLERI 6 ay MAASLARINI SEHIT AILELERINE BAGISLASIN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 19:07:01 @afrin e cepheye

Suriye'de kardeşin Esad, bir anda düşmanın Eset'e döndü, amenna. Şam'da Emevi Camiinde namaz kılacaktın, aradan zaman geçti pek çok şehit verdik sonuç nedir? Sonuç; sınırda bir koridor, 30 bin kişilik YPG ve PYD güçlerine gönderilen 4 bin tır silah ve sınırda peşmerge koridoru.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 19:04:26 @afrin e cepheye

BOPUN EŞBAŞKANI İLE NELER KONUŞTUN?

Sn. Erdoğan 2003 yılında BOP eş başkanı olduğunu ilan etti. Bu dönemde, Ortadoğu'da 22 ülkenin sınırının ve içinin değişeceğini ilan eden ABD ile BOP'un eş başkanı olurken neler konuştun? Nelerin altına imza attın? Bu millet ne sözler verdiğini bilmek istiyor?
2003 yılında ABDnin Ortadoğu projesi BOP eş başkanı olurken, Kudüs'ün İsrail'in başkenti olacağını kabul ettin mi?
ERDOĞAN BU GÖREVİ BAHÇELİ VE PERİNÇEKE VERMİŞ”

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 19:03:33 @afrin e cepheye

BOPUN EŞBAŞKANI İLE NELER KONUŞTUN?
Sn. Erdoğan 2003 yılında BOP eş başkanı olduğunu ilan etti. Bu dönemde, Ortadoğu'da 22 ülkenin sınırının ve içinin değişeceğini ilan eden ABD ile BOP'un eş başkanı olurken neler konuştun? Nelerin altına imza attın? Bu millet ne sözler verdiğini bilmek istiyor?
2003 yılında ABDnin Ortadoğu projesi BOP eş başkanı olurken, Kudüs'ün İsrail'in başkenti olacağını kabul ettin mi?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
hatayda savasmi var ???? 2018-01-25 18:52:52 @afrin e cepheye

ALLAH ALLAH savas suriyede RABBIM ASKERLERIMIZI KORUSUN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Rabbim korusun 2018-01-25 18:51:34 @afrin e cepheye

Baş komutanımızı. AMİN.

Beğenmedim! (14)