banner87

'Cumhurbaşkanı seçilirsem Akar'ı görevden alacağım'

Vatan Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Adayı Doğu Perinçek tartışma yaratacak açıklamalarda bulundu. Bir televizyon kanalında yayımlanan, Mehmet Ali Güller’in hazırladığı “Analiz” programına konuk olan Perinçek, Cumhurbaşkanı seçilirse Genelkurmay Başkanı Hulusi Akar’ı görevden alacağını söyledi.

'Cumhurbaşkanı seçilirsem Akar'ı görevden alacağım'

Vatan Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Adayı Doğu Perinçek tartışma yaratacak açıklamalarda bulundu. Bir televizyon kanalında yayımlanan, Mehmet Ali Güller’in hazırladığı “Analiz” programına konuk olan Perinçek, Cumhurbaşkanı seçilirse Genelkurmay Başkanı Hulusi Akar’ı görevden alacağını söyledi.

10 Mayıs 2018 Perşembe 09:50
'Cumhurbaşkanı seçilirsem Akar'ı görevden alacağım'

“25 Haziran sabahı Cumhurbaşkanı olursanız, Hulusi Akar’ı görevden alacak mısınız” sorusuna Doğu Perinçek şu yanıtı verdi:

“Alırım, kesinlikle. Tabii… Bunu bana kimse sormadı, teşekkür ederim. Evet, Hulusi Akar’la artık Türk Silahlı Kuvvetleri’nin işleyişini sağlıklı bir şekilde götüremeyiz. “

“FETÖ’CÜNÜN MALINA EL KOYAMAZSIN”

Perinçek programda FETÖ soruşturmalarına dair de eleştirilerde bulundu. “İdama mahkum olan adamın dahi cebinden 25 kuruş çıkarsa, o mirasçılarına verilir” diyen Perinçek sözlerine şöyle devam etti:

“Bir hukukçu olarak şunu söyleyeceğim: FETÖ’cünün de malına el koyamazsın. Böyle bir şey yok. FETÖ ile 50 yıldır mücadele eden bir insan olarak bunu cesaretle söylüyorum. Kimse de bana ‘gık’ diyemez. Özel mülkiyet Anayasa’nın güvencesi altındadır. Siz şimdi adamın fabrikasına yükleniyorsunuz, varsa suöu yargılarsın. Ama fabrika bir suç aleti değil. O fabrika suçla elde edilmiş bir servet değil. O fabrika ekonomik yollardan kazanılmış bir fabrika. Sen ona ‘FETÖ’cünün fabrikası’ diye el koyamazsın. ‘PKK’lının fabrikası’ diye el koyamazsın. Böyle bir hukuk sistemi olmaz. Bunu yaptığınız zaman, bütün işadamlarında büyük bir korku oluşur. Ve burada büyük bir kaynak transferi de var. Dışarıdan para getirmeye çalışırken, dışarıya muazzam bir kaynak akışı oluyor.” 
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.05.2018 12:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Milletin eri 2018-05-10 10:11:57

Akar devre arkadaşlarına göre 4 yıl kıdemsiz.Çünkü askeri lise mezunu değil.Nasıl genel kurmay başkanı yapıldı?

Misafir Avatar
PERINCEK BEY HAKLI 2018-05-10 12:44:55 @Milletin eri

perincek bey darbeyi bildirdim diyor hulusi bey neden darbeyi engelliyemedi birde cogu asker darbe yaptigini bilmezken

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEVAM 2018-05-10 11:23:14 @Milletin eri

DEVAM KAPTAN, DAVAMIZ İÇİN DEVAM. HAYDI YOLUN AÇIK OLSUN. DEVAM ET.

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-05-10 11:29:25

siktirin lan müslümanlği simi belirteceksiniz yok o müslüman yok bu değil *ulan 16 aenedir müslüman sözde bir parti yönetiyor ülkeyi yani akp yolsuzlukta çağ atladılar devlet malını babalar gibi satarız deyip piç ettiler eeeal sana müslüman **müslümanım demekle müslüman olunmaz insanın içinde olucak angut

Avatar
Artiz 2018-05-10 11:12:37

Bu adam hala orada duruyorsa, demek ki darbe kontrollü imiş.

Avatar
akar adam gibi adam 2018-05-10 10:43:45

1000 senede geçse cumhur başkanı olamazsın...nasıl ki chp bu ülkede 1000 sene geçse iktidar olamaz sende ve senin gibilerde bu ülkede mühürlüsünüz pezevenk senin terörist başı apo yla tokalaşırken kandilde pkklıları ziyarete gidip terörist başına methiyeler düzdüğünü bu millet unutmadı...unutmayacak..

Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-10 12:45:37 @akar adam gibi adam

AKP SATA SATA SICAK PARAYLA EKONOMIYI 16 SENEDE BU HALE GETIRDI AKP SECMENI MADEM EKONOMIDE DIS GUCLERI SORUMLU TUTUYOR PEKI NEDEN SU SORUYU KENDINE SORMUYOR NEDEN SATILAN FABRIKALARIMIZIN COGU ISRAIL AMERIKAN BAYRAKLI SAMANI ETI GUBREYI ETI COGU GIDAYI ITHAL EDIYORUZ CIFTCI MUTSUZ ISCI MUTSUZ MEMUR MUTSUZ MILLET BORC BATAGINDA HALA SORUMLU DIS GUCLER MI ??AKP 1TANE FABRIKA KURDUMU ????2001 EKONOMI KRIZINI KOLAY ATLATTIK DEVLETE AIT FABRIKALAR BANKALAR VARDI KURUMLAR VARDI AKP COGUNU SATTI ELDE AVUCTA AZ BIRSEY KALDI SIMDIKI EKONOMI KRIZ GERCEKTEN DAHA KOTU AKP KOPRU YAPTI HASTANE YAPTI AMA HEPSI BORC DOLAR BAZINDA HAZINE GARANTILI BORC KOPRUYU KULLANANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK

Beğenmedim! (0)
Avatar
Seho 2018-05-10 11:03:09

İki rekat namaz kıldı. Parçayı kurtardı. Keşke şehit olsaydı.

Avatar
haklı perinçek 2018-05-10 10:02:04

Perinçek bir kominist, bir solcu. AKAR ise bir müslüman bir vatansever. tabiki Perinçek e ters düşer. ama Perinçek şaşkın bilmiyorki bu ülkenin yüzde 99 u müslümandır kendisine ZIRNIK vermezler diye. Perinçek ve diğer sol terör, fetö ittifaklarının hedefleri İSLAM, MÜSLÜMANLAR. . 81 milyon Türkiye milli ve yerli AKP, MHP yi iktidara DEVAM diyecek İNŞAALLAH.

Misafir Avatar
kul hakkı ve akp..mhp..bbp.ye oy yok 2018-05-10 11:04:38 @haklı perinçek

Rabbimiz akpye fırsat vermesin..ve bunların içinde ülke ve millet ve din iman ve adalet uygulamasını kim sağlıklı yapar milleti gözetirse Allah ona nasip etsin.
Rabbim akp.ye birdahada fırsat vermesin..
mazlum milletin parası ile marmariste keyf için 300 odalı yeni saraylar yapılıyor..haram olsun haklarımız..köprüden geçende geçmeyende her gün 130 lira para veriyor..haram olsun haklarımız
kesinlikle akp.ye oy vermeyin..ahiretinizide zehir zemberek etmeyin..kul hakkını yiyenlere oy yoktur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ilkel düşünüş.. 2018-05-10 11:01:08 @haklı perinçek

akp.ye mi oy verelim..akıllı bıdık..6 senede milleti oyalasın..vsairler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-05-10 10:05:08 @haklı perinçek

D Perinçek , Kılıçdaroğlu, Selahattin D taş, Meral A şener, bunların hepsinin hedefi aynı. HULİSİ AKAR, ERDOĞAN VE TÜM İSLAMI KESİM. RABBİM BUNLARA FIRSAT VERMESİN . AMİİİİİN AMİİN YARABBİM. bu ülke sahipsiz değil....

Beğenmedim! (12)
Avatar
perinçek haklı AMAAA BİLMİYOR... 2018-05-10 10:02:48

Perinçek bir kominist, bir solcu. AKAR ise bir müslüman bir vatansever. tabiki Perinçek e ters düşer. ama Perinçek şaşkın bilmiyorki bu ülkenin yüzde 99 u müslümandır kendisine ZIRNIK vermezler diye.

Avatar
bu ulke bitmis bence 2018-05-10 11:46:45

kimsenin haberi yok bu ulke bitmis sebebi 40 yillik kutleri imha ve inkar bu yuzden askerin hep sag ulkucu milliyetci yapilarla isbirligi surekli kaos ve bu milliyetcilik soylemleri ile devasa abartili devlet ve devletin yoneten milliyetcilerin surekli yolsuzluk ekonomisi yurutmesi baska sebebi yok kurt sorunu yuzunden asla demokrasi gelmedi gelmiyorda millet vatan millet sakarya ile 40 yildir uyutulurken surekli zenginlesen ulke yoneticileri hep ayni hep ayni ama Allah benim belami versinki artik bitti yok yok yok artik aclik ve yosulluk ve batis var artik ulke tamamen bitti en adi insanimki artik ulkede her sey olabilir herkes dikkat etsin aclikdan yagmalamalar zenginleri kacirmalar her sey olur devlet askere maas odeyemez hale dusumce asker ne yapacak bu millet cok aci cekecek cokkkkkk kotu yillar bekliyorum 40 yildir zubukler yonetti artik ULKE BITTI YOK YOK YOK