banner87
Flaş Haber
Kapat

'Cumhurbaşkanına itaat etmek farzdır' diyen Rektör istifa etti

'Cumhurbaşkanına itaat etmek farzdır' diyen Harran Üniversitesi Rektörü Taşaltın istifa etti

'Cumhurbaşkanına itaat etmek farzdır' diyen Rektör istifa etti

'Cumhurbaşkanına itaat etmek farzdır' diyen Harran Üniversitesi Rektörü Taşaltın istifa etti

01 Kasım 2018 Perşembe 09:52
'Cumhurbaşkanına itaat etmek farzdır' diyen Rektör istifa etti

"İslami olarak cumhurbaşkanına itaat etmek farzı ayın'dır. Karşı gelmek de harpten kaçmak manasına gelir, haramdır" ifadeleri tartışma yaratan Harran Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Taşaltın, "Cumhurbaşkanlığı makamını yıpratmamak için rektörlük görevimden ayrılıyorum" dedi.

Harran Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ramazan Taşaltın görevinden istifa etti. Taşaltın, yaptığı yazılı açıklamada, göreve geldiği 6 Nisan 2015 tarihinden bugüne kadar, büyük bir özveri ve gayretle ülkesine, milletine, Şanlıurfa'ya ve üniversiteye hizmet etmeye çalıştığını belirtti.

Bu süreçte birçok zorlukla mücadele etmek durumunda kaldığını ve her zaman milletin menfaatlerini ön planda tutmayı şiar edindiğini vurgulayan Taşaltın, açıklamasında, "Lakin gelinen noktada özel bir televizyon programında yaptığım şahsi konuşmalarım maalesef çarpıtılarak, kamuoyunda Sayın Cumhurbaşkanımızı yıpratmak üzere kullanılmaya kalkışılmıştır. Bu nedenle üniversitemi ve Cumhurbaşkanlığı makamını yıpratmamak için rektörlük görevimden ayrılıyorum. Detaylı açıklamayı daha sonra yapacağım" ifadelerine yer verdi.
Rektör Taşaltın, Akit TV'de katıldığı bir programda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın FETÖ ile mücadelede yalnız kaldığını söylemiş, "Şu anda başkanlık sistemine gittiğimiz dönemde çok daha yetkili durumda Cumhurbaşkanımız… İslami olarak cumhurbaşkanına itaat etmek farzı ayın'dır. Karşı gelmek de harpten kaçmak manasına gelir haramdır. Biz itaat ediyoruz cumhurbaşkanımızdır" demişti.

YÖK: HOCALARAMIZIN SÖZLERİNİN ÖLÇÜLÜ OLMASINA DİKKAT GÖSTERMELERİNİN EHEMMİYETİ ORTAYA ÇIKMIŞTIR

Yükseköğretim Kurulu'ndan (YÖK), Rektör Taşaltın'ın istifasına ilişkin, yazılı açıklama yapıldı.

Açıklamada, "Akademi camiamızdaki bütün değerli hocalarımızın ve bilhassa karar alma mevkilerinde bulunan sayın idarecilerimizin söz ve fiillerinin ölçülü, makul, ilmi çerçevede ve toplumun hassasiyetlerini gözetir şekilde olmasına azami dikkat göstermelerinin ehemmiyeti bir kez daha ortaya çıkmıştır" denildi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TC ROBOT-NECMİ 2018-11-02 12:16:41

KARPUZ KESCEKTİK ???

Misafir Avatar
. 2018-11-07 18:40:38 @TC ROBOT-NECMİ

https://odatv.com/ataturk-hz.-huseyinin-soyundan-geliyor-0701141200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-11-07 17:22:10 @TC ROBOT-NECMİ

https://tarihturklerdebaslar.wordpress.com/2014/03/26/ataturkun-kadinlari/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-11-07 17:21:37 @TC ROBOT-NECMİ

http://ahmetsaltik.net/2015/02/08/ataturke-iftira-atan-riza-nur-zavallisi/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mustafa Kemal ATATÜRK 2018-11-07 17:20:34 @TC ROBOT-NECMİ

"Anadolu 7000 yıllık Türk beşiğidir"

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-11-07 17:19:55 @TC ROBOT-NECMİ

http://kemalkaplan.blogspot.com/2015/11/4250-yil-once-anadoludaki-turki-kral.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATURK 2018-11-07 17:19:21 @TC ROBOT-NECMİ

TURK TARIH VE TURK DIL KURUMUNU KURDURTUP TURK TARIHIYLE GERCEKLERI ORTAYA CIKARTMISTIR IS BANKASINDAKI HISSELERINI BU IKI KURUMA BAGISLAMISTIR CHP SADECE DENETLIYOR VE MU KITABIYLA ILGILI ATATURK COK ILGILIYDI TAHSIN MAYATEK I MEKSIYA YOLLAYIP MAYA UYGARLIGIYLA ARASTIRMALAR YAPMASINI ISTEMISTIR DIL BENZERLIGI INCELENMISTIR ATATURK TURKLERE HAKETTIGI DEGERI VERDI GERISI YALAN DOLAN IFTIRA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KUTSAL ATATÜRK VE KUTSAL TÜRK MİLLETİ ! 2018-11-07 15:24:49 @TC ROBOT-NECMİ

BU ALTTAKİ ORRR...ROSSSPU ÇOCUĞUNUN 7777 SÜLÂLESİNİ ÇOK KÖTÜ SİKMİŞ ! ::))))))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
atatürk gay yahudi 2018-11-07 02:08:18 @TC ROBOT-NECMİ

Atatürk'ün yahudi olduğu 1920lerde dış basında açık açık yazılıyordu. Mesela 26 Şubat 1921 tarihli New-York Tribunede Mustafa Kemal, the Jewish leader of the Angora government denilmekte, 1922 tarihli Literary Digest ve Philippine Magazine adlı kaynaklarda da Yahudi asıllı olduğu bilgisi yer almaktadır. Bunlar dış kaynak olduğuna ve o dönemde henüz cumhuriyet ilan edilmediğine, hilafet kaldırılmadığına, laiklik gelmediğine göre şeriatçılar tarafından uydurulmuş denilemez.

New York Tribune: https://chroniclingamerica.loc.gov/lccn/sn83030214/1921-02-26/ed-1/seq-1.pdf
Literary Digest: https://books.google.com.tr/books?id=fBI8AQAAMAAJ&q=mustafa+kemal+jewish&dq=mustafa+kemal+jewish&hl=tr&sa=X&ved=0ahUKEwjd7uKRmsDeAhULC-wKHXiCARUQ6AEITTAG
Philippine Magazine: https://books.google.com.tr/books?id=WGkVAAAAIAAJ&q=%22spanish-jew+by+ancestry%22&dq=%22spanish-jew+by+ancestry%22&hl=tr&sa=X&ved=0ahUKEwjz9IeEmcDeAhUhsKQKHbdFAvMQ6AEITjAG

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ALOOOO !!!!! 2018-11-06 18:12:44 @TC ROBOT-NECMİ

EY CHP , MHP VE İP ! İSTANBUL BELEDİYE BAŞKAN ADAYI OLARAK !
ATATÜRK'ÇÜ MİMAR PROF. DR. AHMET VEFİK ALP 'İ GÖSTERİN !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ni-di 2018-11-05 17:29:59 @TC ROBOT-NECMİ

https://www.youtube.com/watch?v=wyyPUDtRC04

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şey dede nineyi dağtaş kovalarsan 2018-11-05 02:40:05 @TC ROBOT-NECMİ

adi ustunde nine rahmetli olur hahaha sende dedesin kalp krizinden gidersin dede

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
esas nineyi dağtaş kovalayıp bir yerde sıkıştırıp 2018-11-04 13:41:57 @TC ROBOT-NECMİ

öpmek farzdır dıngıl ! ;)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yarın son gün 2018-11-03 21:28:36 @TC ROBOT-NECMİ

CHP yerel seçim çalışmaları için 18- 45 yaş arası en az lise mezunu 200 bayan personel alınacak. Hayal hanımla 0 532 051 99 63 nolu telefondan irtibata geçebilirsiniz (13:00-17:00 saatleri arası arayın. diğer saatlerde arayanların başvuruları kabul edilmeyecektir.) Not: AKPliler aramasın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
06 2018-11-01 11:13:44

"milletin menfaatlerini ön planda tutmayı şiar edindiğini vurgulayan Taşaltın"
Devleti ihaleler büyük projeler ile soyan hirsizlara destek olmak ayni amacimi tasiyor? Ekonomiyi batirip faturasini da fakir fukaraya ödeten iktidara isyan etmesi gerekmiyormu?

Misafir Avatar
Sader Dase 2018-11-01 17:45:12 @06

bok heryerde boktur .evde hükmü geçmeyen bu dürzüler kendini adam sayıp konuşuyorlar işte .altı çarıklı üstü gravatlı gavvatüs bunlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
salkimsacak 2018-11-01 10:22:37

Daha iyi bir yere terfi eder merak etmeyin,

Avatar
Hak ve Gerçek.. 2018-11-01 10:44:50

SEN itiat et..avantacı rektör..en alt sıradan rektör oldun..bütün milletin çoğunun vebali günahı senin ve benzerlerinin ve itiat ettiklerinizin boynuna olsun..bizden itiat yoktur.Biz Allah ve Resuluna itiat ederiz.gerisi beşpara etmez.

Avatar
abc 2018-11-01 10:22:50

Yakında Terfi edecektir,bekleyin görün

Misafir Avatar
harran,lılar 2018-11-01 10:46:09 @abc

kardeş,,,etti bile..en alt sıradan rektör olmuş..Allah haklarından gelsin bunların..amin..amin..amin..

Beğenmedim! (0)
Avatar
NURALI BOZ 2018-11-01 10:34:17

Desene bakan olacak bu simdi Kic yalamakl pirim yapiyor bu devirde sana prf unavani vereninde asik meftuni derya aynen katiliyorum baba meftuniye kula kul olaninda avradini demisti

Avatar
altaylı 2018-11-01 10:50:11

yökbaşkanı diğer üniversitedeki rezilliklerede müdahaleederse iyiolur dostve akrabalarını kitabına uyduraak işe alan üniversitele mesela gümüşhane sıvas sakarya mardin siirt hakari dahasayamadığım bir sürü üniversite damatlar çocukları hatta sevgililer yeğenle r oda sizin göreviniz had,i birdokunun belki dünyada ilk500e girersiniz

Avatar
ibrahim 2018-11-01 11:52:29

mutlaka sağlık kontrolundan geçirilmeli..normal bir kişi böyle açıklama yapmaz.

Misafir Avatar
06 2018-11-01 14:40:19 @ibrahim

Ben teshisi koydum; Vatan ve Cumhuriyet haini!

Beğenmedim! (0)