Cumhurbaşkanlığı adaylığını açıklayan Levent Gültekin: İktidar ülkeyi gasp ediyor

MHP lideri Devlet Bahçeli'nin "26 Ağustos'ta erken seçim yapılsın" teklifine ilişkin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan erken seçimin 24 Haziran 2018'de yapılmasına karar verdiklerini söyledi. Levent Gültekin erken seçim açıklamasına ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Cumhurbaşkanlığı adaylığını açıklayarak, ''iktidar erken seçim kararı aldı . Bu bir gasptır. İktidar ülkeyi gasp ediyor. İnsan gibi ağız tadıyla dostça kardeşçe özgürce yaşamak için aday oluyorum. Bu bir kişiye Türkiye senden daha büyüktür deme meselesidir. Hep beraber geleceğimize sahip çıkacağız'' sözleriyle yanıt verdi

Cumhurbaşkanlığı adaylığını açıklayan Levent Gültekin: İktidar ülkeyi gasp ediyor

MHP lideri Devlet Bahçeli'nin "26 Ağustos'ta erken seçim yapılsın" teklifine ilişkin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan erken seçimin 24 Haziran 2018'de yapılmasına karar verdiklerini söyledi. Levent Gültekin erken seçim açıklamasına ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Cumhurbaşkanlığı adaylığını açıklayarak, ''iktidar erken seçim kararı aldı . Bu bir gasptır. İktidar ülkeyi gasp ediyor. İnsan gibi ağız tadıyla dostça kardeşçe özgürce yaşamak için aday oluyorum. Bu bir kişiye Türkiye senden daha büyüktür deme meselesidir. Hep beraber geleceğimize sahip çıkacağız'' sözleriyle yanıt verdi

18 Nisan 2018 Çarşamba 22:29
Cumhurbaşkanlığı adaylığını açıklayan Levent Gültekin: İktidar ülkeyi gasp ediyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ittifak ortağı MHP lideri Devlet Bahçeli'nin "26 Ağustos'ta erken seçim yapılsın" teklifine ilişkin kararını açıkladı. Bahçeli'nin takvimini bir ay önceye çeken Erdoğan, erken seçimin 24 Haziran 2018'de yapılmasına karar verdiklerini duyurdu. 

Gazeteci Levent Gültekin erken seçim açıklamasına ilişkin resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı paylaşımda Cumhurbaşkanlığı adaylığını açıklayarak, ''iktidar erken seçim kararı aldı . Bu bir gasptır. İktidar ülkeyi gasp ediyor. 24 Haziran'da seçim demek ben seçimleri dün yaptım demek. Benden başka kimse bu ülkeyi yönetemez demek. Bunu kabul edemeyiz. Biz bu ülkenin evladıyız. Hepimizin seçme seçilme özgürce yaşama hakkı var. Bu hakkımızdan vazgeçemeyiz. İnsan gibi ağız tadıyla dostça kardeşçe özgürce yaşamak için aday oluyorum. Bu bir adaylık meselesi değil aslında. Bu bir makam meselesi değil. Bu bir sorumluluk alma meselesidir. Ülkemizi bir kişinin iki dudağının arasına bırakmama meselesidir. Bu bir kişiye Türkiye senden daha büyüktür deme meselesidir. Hep beraber geleceğimize sahip çıkacağız. Ben bunun için varım aday oluyorum. Sizin de el vermenizi bekliyorum. El verirseniz omuz omuza verirsek kazanırız,  kazanacağız'' açıklamalarında bulundu.      

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.04.2018 23:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
loooo 2018-04-18 22:50:44

ülke batti tam anlami ile batti kaynak yok borc yarim trilyon dolari gecmis gercekten tek cozum yunanistan misali kemerleri sıkıp sadece borc parasini cikarabilmek ekonomi kucultulecek iktidar herseyi gordu ve secimden sonra milleti anasindan dogduguna pisman edecek butun kaynaklar yendi bitti sarayin butcesi anam anam heh heh o s400 ler var ya secimden sonra tum milletin kic....na girecek

Misafir Avatar
OLAYLARA HAKİM 2018-04-19 08:39:51 @loooo

Ani karar veren ve olaylara hakim bir iktidar var. güçlü bir iktidar var destekliyoruz. güveniyoruz. halk olarak bu ülkede yoklukları, kıtlıkları
kuyrukları, karaborsaları yolsuzlukları, mafyayı ortadan kaldıran terörün belini kıran bu hükümeti ve Erdoğanı destekliyoruz.. ballaı kesilen kaymakları kesilen güruh isyanlarda . halk huzurda.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Abdüllatif Şener: 430 bin esnaf iflas etti 2018-04-19 02:17:15 @loooo

Abdüllatif Şener: 430 bin esnaf iflas etti, ekonomi battı
https://www.youtube.com/watch?v=Z3mWXyUeg5w

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
TÜRKİYE EKONOMİK İNTİHARA GİDİYOR" 2018-04-19 02:13:05 @loooo

https://www.youtube.com/watch?v=UCC6bzTgwhA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-19 00:10:34 @loooo

Sn Gültekin bey derdinizi anlatmaniz icin zaman cok kisitli ama yinede Allah yardimciniz olsun. Diger partiler size karsi cikacaklardir cünki egolarini yenemezler. . Sayet memleket meselesi oldugunu kavrarlar ise ya size destek yada Sn. CB Necdet Sezer beyi rica minnet tekrar siyasete sokmak olmalidir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
necip 2018-04-18 22:53:36

haklisin kardes cok haklisin putin bile turkuyeyi si... valla 25 milyar dolar s400 ler 25 milyar dolar santral ve su anki kilavat satin 3 kati elektrik anlasmasi hepsi dolar helel olsun putine tum memleketi sik.....i

Avatar
sadık 2018-04-18 22:56:48

putin gibi bir liderimiz olsa idi bu hallere düşmezdik seçimden sonra mikilme...ye hazır olun kimgelirse gelsin ekonomi 2001 in en az 40 kati daha buyuk batik durumunda

Avatar
kerim 2018-04-18 22:54:24

ne olmus bizde domates satariz putine heh heh

Avatar
israf 2018-04-18 23:04:30

yuzmilyarlarca lira israf edildi sarayin bir gunluk maliyeti maaslarla yuzmilyardan fazla korumalar ucaklar helikopterler arabalar kendimizi guclu zengin gosterecez ya .seker fabrikalarini bile sattirdi iktidara ulke batti ama iflasi secim sonrasina biraktilar secimden sonra iflas aciklanacak devlet calisanlari ve emeklilerin maasi kesilecek yani zamlar ve vergiler gelecek issizlik falaket duzeye cikacak iflaslar ve batanlar bir anda her sey olup bitecek butun bunlari gormek icin kahin olmaya gerek yok ERKEN SECIM SADECE DEVLETIN IFLAS ACIKLAMASINI ONUNE CEKILDI olan bu

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-19 00:03:19 @israf

akp baskani tayyip pekere özeniyor, yaptiklari mafya babalarinin davranislari.

Beğenmedim! (0)
Avatar
SAVUNMAYA HAZIRLANSIN HALK 2018-04-18 23:27:02

IC SAVAS ZILLERI CALIYOR TROILLERIN HEPSINE SILAAH VERDILER EYTIM VERDILER BUNA ASYA ARAP CIHATCILARINIDA EKLERSENIZ COK KOTU DURUM SAVUMA GELISYTIRILMELI ZULUMDEN YANA OLMIYANLAR HAZIRL8IKLI OLMALI BEN OYLE DIYORUM BU BENIM ON GORUMDUR KAYIP EDECEYINI ANLAYINCA SALDIRACAKLAR!

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-19 00:05:24 @SAVUNMAYA HAZIRLANSIN HALK

ÖSO katilleri de türkiyede, akp baskani tayyip onlari ihtiyat kuvvet yada öncü kuvvet olarak kullanacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
veli 2018-04-18 23:09:18

valla putin guzel becerdi ulkemizi helal olsun tanesi 2.5 milyar dolardan 10 adet s4000 sistemi 25 milyar dolar santral 20 milyar elektirigi dolar bazinda 3 kat pahaliya satacak hersey dolarla bu isden perincek e de putin pay ayirmistir belki iktidari putinin kucagina iten de odur ne yapcaz s400 leri sanki abd ucaklarina isliyecek rus mali mal s400 ler helali hos olsun putin sen devrin liderisin 2 kilo domates alacam dye becerdin attin koca ulkeyi masAllah masAllah

Avatar
vay be 2018-04-18 23:11:07

bizde yunanistan gibi battik ha eee gulme komsuna gelir basina .atalar ne guzel demis

Misafir Avatar
vay be x---sen batmışsın zavallı 2018-04-19 11:35:35 @vay be

Sen ve senin savunduğun batmışsınız. maddi batmamışsınız ama manevi batmışsınız . zavallı aç gözler ihanetçiler.

Beğenmedim! (0)