Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki 30 Ağustos Resepsiyonu’nun menüsü ortaya çıktı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 30 Ağustos Zafer Bayramı ve Türk Silahlı Kuvvetleri Günü dolayısıyla Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde resepsiyon verdi. Sık sık 'yerlilik' ve 'millilik' vurgusu yapılan resepsiyonda, Saray'ın menü tercihi ise dikkat çekmiş ve sosyal medyada gündem konusu olmuştu. O menünün orijinali ortaya çıktı...

Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki 30 Ağustos Resepsiyonu’nun menüsü ortaya çıktı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 30 Ağustos Zafer Bayramı ve Türk Silahlı Kuvvetleri Günü dolayısıyla Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde resepsiyon verdi. Sık sık 'yerlilik' ve 'millilik' vurgusu yapılan resepsiyonda, Saray'ın menü tercihi ise dikkat çekmiş ve sosyal medyada gündem konusu olmuştu. O menünün orijinali ortaya çıktı...

06 Eylül 2018 Perşembe 01:35
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki 30 Ağustos Resepsiyonu’nun menüsü ortaya çıktı

Gündeme oturan 30 Ağustos Resepsiyonu menüsü gazeteci Vahap Munyar tarafından komuoyuna açıklanmıştı. Menünün resepsiyona gelen misafirlere sunulduğu şekli de ortaya çıktı.

Saray’ın bahçesinde verilen 30 Ağustos Zafer Bayramı resepsiyonunda verilen yiyecekler dikkat çekmiş ve sosyal medyanın gündemine oturmuştu.

İŞTE O MENÜ;

Ejder Meyveli Smoothie (Chia tohumu eşliğinde), Efuli (Liçi meyvesi eşliğinde), Aloevera (Starex meyvesi eşliğinde), Orman Meyveli Special, Bahçe Naneli Limonata, Taze Sıkılmış Portakal, Taze Sıkılmış Greyfurt, Taze Sıkılmış Havuç, Taze Sıkılmış Elma, Pataşur içerisinde Çerkez Tavuğu, Zencefilli Somonlu Suşi, Tartalet içerisinde Antakya usulü Humus, Susamlı Levrek Simidi, Aydın usulü kuzu çöp şiş.

Menüde en çok dikkat çeken içecek Ejder meyveli smoohti olmuştu.

Sıcaklar menüsünde ise levrek simit dikkatleri çekmişti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
NANELİ GÖTÜMÜYE ÇORBASI YOKMUYDU YAAA ??? 2018-09-09 21:22:10

Misafir Avatar
MİLLİ YEMEKLERİ ''MAKLUBE'' DEN SONRA İYİ GİDER !! 2018-09-09 22:22:09 @NANELİ GÖTÜMÜYE ÇORBASI YOKMUYDU YAAA ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
Imam bayıldı 2018-09-06 02:27:10

MaşAllah hepsi yerli ve milli . Emekli ve işsizlere makarna ;)

Misafir Avatar
ATATÜRK HAVAALANI OLSUN !!!! 2018-09-12 15:11:22 @Imam bayıldı

https://www.change.org/p/istanbul-3-havaalan%C4%B1n%C4%B1n-ad%C4%B1-atat%C3%BCrk-olsun?source_location=discover_feed

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yeşilkart Sosyetesinden Gazi-Rıfkı 2018-09-11 03:06:31 @Imam bayıldı

Kendimi Yubari Kavunlu Smoothie'ye verdim AQ ! Sabah-akşam içiyom AQ ! Bardağı 16.000$ geliyo AQ ! Banane AQ ? Bende $ bok gibi AQ ! Ben böyle memleketinde AQ !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyi okuyalım anlayalım lütfen. kim ne yapıyor... 2018-09-10 01:36:40 @Imam bayıldı

cevap
ejder meyveli smoothie 120 tl kusura bakmada yerli portal suyumuzun suyumu cikti 120 tl yi ancak para baronlari tuketir bu sadece icecek asiri lux e ne gerek var millet et yiyemiyor pes be sen nasil bir muslumansin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
halk tv de aynen 2018-09-06 09:13:41 @Imam bayıldı

Halk tv izleyicileri aynen kuduz köpek ısrımış gibi kuduz oluyor ve kendi halkına devletine milletine ülkesine ilkesine dinine saldırıyor sövüyor. halk tv den uzak duranlar HUZUR a kavuşuyor. benden söylemesi

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
sözcü okurları aynen... 2018-09-06 09:12:18 @Imam bayıldı

Sözcü okurları aynen kuduz köpek ısrımış gibi kuduz oluyor ve kendi halkına devletine milletine ülkesine ilkesine dinie saldırıyo sövüyor. sözcüden uzak duranlar HUZUR a kavuşuyor. benden söylemesi.

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
iyi okuyalım anlayalım lütfen. kim ne yapıyor... 2018-09-06 09:07:42 @Imam bayıldı

vay ötüne koduklarımın ibnşleri, bu içecekleri laf edeceğinize sz gidip milyon dolarları karaip adaları, greek adaları rum adaları, yunanistan , abd, avustralya fransada harcadığınız dolarları yazın ibneler. ulan deyyuslar bu içecekler bir devletin konuklarına olan ikramıdır maliyeti ne olabilir be küstahlar. sizi soysuzlar. siz hainlik kin ve nefret içinde kahrınızdan gebereceksiniz.

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
dolarin ucusu trolleri etkiledi gibi 2018-09-06 08:55:13 @Imam bayıldı

ortalikta trolcuk kalmadi kihkih

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kiraathaneler yap islet devret mi olacak ?? 2018-09-06 08:53:43 @Imam bayıldı

dolar bazinda hazine garantilimi olacak ?? millete yerli cay ve kek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millete yerli cay ve kek 2018-09-06 08:52:34 @Imam bayıldı

verilcek ya hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYY AKP 2018-09-06 08:51:50 @Imam bayıldı

okullarimiza andimiz geri gelsin yetti gari yerli milli politika sart

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
MILLETE DOLAR BOZDURTUYORLAR 2018-09-06 08:45:56 @Imam bayıldı

kendileri israf a doymuyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chia tohumuda cok pahali 2018-09-06 08:45:21 @Imam bayıldı

ithal dolar bazinda olmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sarayda birde cok pahali beyaz cay iciliyor 2018-09-06 08:07:24 @Imam bayıldı

yea babam yea

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ejder meyvesinin tanesi 15 tl 2018-09-06 08:06:43 @Imam bayıldı

ejder meyveli smoothie icin en az 8 tane ejder meyvesi lazim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millete şarbonlu eti kakala 2018-09-06 07:47:13 @Imam bayıldı

kendileride yese ya şarbonlu etten

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaslar 2018-09-06 05:52:53

Fakir açken saray ahalisi tok yatarsa adalet değil helal değil. ..bizi aç koyan bizden değildir... hadisi serif
HAKLARIMIZ HARAM OLSUN

Misafir Avatar
t: @Vatandaslar x----senmi açsın?---cev 2018-09-06 10:59:35 @Vatandaslar

Ermeniler seni siksin orospu evladi ! Saman yiyerekde karin doyurulur! Serefsiz aynaya git, diline bak, mutlaka kic yalamakdan kahve rengi olmustur...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
t: @Vatandaslar x----senmi açsın? 2018-09-06 09:09:46 @Vatandaslar

@Vatandaslar x--ağzına s,,,,kimi verey,m de doy ibne. yalancı

Beğenmedim! (6)
Avatar
Vatandaslar 2018-09-06 05:53:18

Fakir açken saray ahalisi tok yatarsa adalet değil helal değil. ..bizi aç koyan bizden değildir... hadisi serif
HAKLARIMIZ HARAM OLSUN

Avatar
gül 2018-09-06 06:10:04

Görürüyorsunuz.lüx.yasamu.erdigan.kudurmus..iste.müslpmanluk

Avatar
gökhan 2018-09-06 11:11:08

Biz.yilarca.söylüyoruz.erdogan.türk.düsmani.sünni.dönenesi...yedigi.yedigu.yemeklerde.hic.biri.yerli.degil.yabanci.ve.dpnyada.bulunmayan.yemek.Gelde.bznu.Kürtlere.ve.lazlara.anlat

Avatar
gögyay 2018-09-06 11:13:41

Nesli.denen.gerici.yobaz.kesinlikle.sen.türk.degilsin.

Avatar
gül 2018-09-06 11:16:28

Bu resmi.gel.Kürtlere.lazlara.bayburtlaea.anlat.