Cumhuriyet Bayramı töreni iptal edildi

Başbakanlık Basın Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğü'nce (BYEGM) Atatürk Kültür Merkezi’nde (AKM) yapılacağı daha önce duyurulan 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı töreni iptal edildi.

Cumhuriyet Bayramı töreni iptal edildi

Başbakanlık Basın Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğü'nce (BYEGM) Atatürk Kültür Merkezi’nde (AKM) yapılacağı daha önce duyurulan 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı töreni iptal edildi.

26 Ekim 2017 Perşembe 18:04
Cumhuriyet Bayramı töreni iptal edildi

AKM’de yapılması planlanan tören yerine aynı gün Bakanlıklar’dan Ulus Birinci Meclis’e yürüyüş gerçekleştirileceği açıklandı. AKM'de yapılması planlanan Cumhuriyet Bayramı töreninin, BYEGM'nin resmi internet sitesindeki akreditasyon duyurusu, bugün değiştirildi. Yeni duyuruda, '29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlama törenleri kapsamında Bakanlıklar’dan Ulus Birinci Meclis’e yapılacak yürüyüşü takip etmek isteyen basın mensupları için Genel Müdürlüğümüzce akreditasyon işlemi uygulanacaktır' denildi.

Bu değişiklikle Ankara’daki Cumhuriyet Bayramı kutlamaları için AKM alanında yapılması planlanan tören, Bakanlıklar’dan Ulus Birinci Meclis’e yapılacak yürüyüşle değiştirildi. 

Öte yandan Milli Eğitim Bakanlığı tarafından okullara gönderilen "belirli gün ve haftalar" çizelgesinde; 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı yer almazken, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü ve İstanbul’un Fethi gibi programlar yer almıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.10.2017 01:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aysun çervatoğlu 2017-10-26 20:26:33

Siz iptalciiler hangi ülkenin vatandaşısınız? Papua yeni gine mi!

Misafir Avatar
UYAN! SEÇSİS: TÜRK'Ü YOK EDECEK OLAN SEÇİM SİSTEMİ 2017-10-30 03:18:20 @Aysun çervatoğlu

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
UYAN! SEÇSİS: TÜRK'Ü YOK EDECEK OLAN SEÇİM SİSTEMİ 2017-10-30 03:17:41 @Aysun çervatoğlu

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
jale 2017-10-26 21:12:48

milli bayramlarimiz milli kalmali

Avatar
jale 2017-10-26 21:14:03

cumhuriyet devletimiz mi degisti ve haberimiz yok neden milli bayramlarimiz kutlanmiyor

Avatar
biliyorsunuz. 2017-10-26 22:11:38

sizin de iptal edileceginiz zaman gelecek. Ve parentez kapanacak.
Bunu adiniz gibi biliyorsunuz bizans artiklari.. kuyruk aciniz bundan

Avatar
YURT BASIN OKURU YURT.. 2017-10-26 18:35:09

ALLAH sizi kahretsin ..INŞALLAH her ,sene aynı bahane kahret ALLAHIM .. BAYAN OLMASAM KÜFÜRLER EDECEĞİM AMA .

Misafir Avatar
bir daha olmaz 2017-10-27 08:50:10 @YURT BASIN OKURU YURT..

Bazı yobazlar hla AKM den medet umuyor. Gezi olaylarında AKM ne PKK paçavrası, terörist başı fotorafı ve Atatürk posteri yan yana asıldı ! kimdi bunları yapanlar.? solcular, chp liler, hdp liler ve pkk lılar birde abd ve avrupanın AJANLARI. Türk milleti unutmadı o çirkefliği. bu iptal olayı o kesimleri kızdırmış belli.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ege 2017-10-27 08:28:54 @YURT BASIN OKURU YURT..

Bu sayfa acaba KENDİNİ TATMİN ETME SAYFASIMI? bu yorum köşesi sahipsiz, kimsesiz, isyankarların sayfasımı? bu sayfa zehirlenmişlerin, hayata küsmüşlerin sayfasımı? burada çoğunukta hep mutsuz insanların yorumlarını görüyorum. isyan ve saldırgan. bu insanlar eminimki böyle değillerdi. bunları bu gazete ve bu gazete fikrinde olanlar zehirlemiştir. yazık. dine düşmanlık , devletine düşmanlık, insanlara düşmanlık, birbirlerine hakaret ve düşmanlık!!! bu nedir yarabbim? sen aramıza güzellik ve samimiyet ver ALLAHIM cc. fitnecilere ajanlara fırsat verme onları kahreyle. AMİN.

Beğenmedim! (9)
Avatar
IYI 2017-10-26 23:43:50

Ne mutlu turkum deyene

Avatar
can cun 2017-10-26 23:54:43

15 temmuz olunca kimse bayramı iptal etmiyor eyyy reis senin işlerin bunlar hepimiz biliyoruz reis zaten Atatürkü sevmediğini zaten sende günden güne eriyorsun çok az kaldı gidişin muhteşem olacak hırsız

Avatar
milli 2017-10-27 08:13:49

milli bayramlarımızı bize hiç bir soysuz unutturamaz.bunlar osmanlının artıklarının avrupaya sürülenleri tarafından yönetiliyor herhalde.o kırmızı fesli bir atatürk düşmanı vardı nerede mısırlıoğlu hadi çık meydanlara.