'Cumhuriyet yıkıldı, Tayyip bey de padişahımız' diyen tarikat liderinden yeni skandal 

Uşşaki tarikatı lideri Fatih Nurullah, takipçilerine verdiği vaazda neden el öptürdüğünü anlattı. Nurullah "Ben elimi öptürmeye meraklı değildim ama manevi bir uyarı aldım, bana dendi ki: 'Niye elini öptürmüyorsun? Elini öpen cennete gidiyor!' (Ağlamalar, haykırışlar...) Ben de otuz elim kırk elim olsa bile Ümmeti Muhammed'e uzatıyorum işte, var mı diyeceğiniz?" diyor. 

'Cumhuriyet yıkıldı, Tayyip bey de padişahımız' diyen tarikat liderinden yeni skandal 

Uşşaki tarikatı lideri Fatih Nurullah, takipçilerine verdiği vaazda neden el öptürdüğünü anlattı. Nurullah "Ben elimi öptürmeye meraklı değildim ama manevi bir uyarı aldım, bana dendi ki: 'Niye elini öptürmüyorsun? Elini öpen cennete gidiyor!' (Ağlamalar, haykırışlar...) Ben de otuz elim kırk elim olsa bile Ümmeti Muhammed'e uzatıyorum işte, var mı diyeceğiniz?" diyor. 

14 Şubat 2018 Çarşamba 14:27
'Cumhuriyet yıkıldı, Tayyip bey de padişahımız' diyen tarikat liderinden yeni skandal 
banner1

"Uşşaki tarikatı" isimli bir tarikatın lideri olan Fatih Nurullah isimli şahsın "Elimi öpen cennete gidiyor" şeklindeki konuşmasının yer aldığı video ortaya çıktı.

Videoda söz konusu şahıs şunları söylüyor:

"Ben elimi öptürmeye meraklı değildim ama manevi bir uyarı aldım, bana dendi ki: 'Niye elini öptürmüyorsun? Elini öpen cennete gidiyor!' (Ağlamalar, haykırışlar...) Ben de otuz elim kırk elim olsa bile Ümmeti Muhammed'e uzatıyorum işte, var mı diyeceğiniz?'"

ERDOĞAN'I PADİŞAH İLAN ETMİŞTİ

Fatih Nurullah adlı şahıs, iki yıl önce de "Cumhuriyet yıkıldı, Osmanlı yeniden kuruluyor, Tayyip Bey de padişahımız" demişti. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.02.2018 14:55
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanFatih Nurullah
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şaban Ölü ve Halı Yıkama Ltd. 2018-02-18 18:26:11

BİDE GÖTÜ ÖPSEK KİMBİLİR NELER OLCAK AQ ???

Misafir Avatar
R4BIA Sembolünün Gerçek Anlamı 2018-02-19 07:43:08 @Şaban Ölü ve Halı Yıkama Ltd.

https://www.youtube.com/watch?v=GWtfNnqONno

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
lazistan kurdistan eyaletleri 2018-02-19 07:21:07 @Şaban Ölü ve Halı Yıkama Ltd.

RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MEMLEKETTE TIK YOK AQ ! ARTIK DAHA ÇOK SEYREDERSİN 2018-02-19 02:00:51 @Şaban Ölü ve Halı Yıkama Ltd.

http://www.yurtgazetesi.com.tr/kultur-sanat/fenomen-diziden-siyon-yildizi-iddialarina-yanit-geldi-h76404.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MEMLEKETTE TIK YOK AQ ! ARTIK DAHA ÇOK SEYREDERSİN 2018-02-19 01:59:33 @Şaban Ölü ve Halı Yıkama Ltd.

http://www.yurtgazetesi.com.tr/kultur-sanat/fenomen-diziden-siyon-yildizi-iddialarina-yanit-geldi-h76404.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Şaban Ölü ve Halı Yıkama Ltd. 2018-02-19 01:29:39 @Şaban Ölü ve Halı Yıkama Ltd.

EY AHALİ ! ; NİNE , DEDEYE HABİRE SULANMAKTADIR !
İFFETLİ-DEDEMİZ İSE YÜZ VERMEMEKTEDİR ! BİLGİNİZE ! hiyong...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bu ne hal 2018-02-18 23:48:27 @Şaban Ölü ve Halı Yıkama Ltd.

hahaha

Beğenmedim! (1)
Avatar
52 2018-02-14 14:34:12

lan dürzi sapık güzel islam dinimizi ne hallere sokuyorsun şerefsiz rahmet ve bereket Allahtandır tam bir tımarhanelik soytarı***

Misafir Avatar
fesli masonlar da var unutmayin 2018-02-18 01:02:32 @52

aklinizda bulunsun ayrica ajanlar her kiliga girer

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asil e 2018-02-14 19:42:18 @52

aklini beynini ipoteye vermissin devam et! Allah'in sana bahsettigi aklini sakin kullanma emi. Böyle sapiklarin elini öpmektense cehenneme gidip seninle görüsmeyi tercih ederim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asil e cevap****e cevap 2018-02-14 18:24:01 @52

Belki aklın başına gelir diye yazdım. Bak senin annen baban senin gibi gavur değil eminimki . ama sen sapıtmışsın şeytan içine girmiş. Allah tabiki kulunu cehennemde yakmak istemez. ama Kur anı kerimde rabbimiz buyuruyor ben cehennemi isyan eden insanlarla dolduracağım diye. sadece bilmeni istedim. belki aklın başınagelir. inşAllah akıllanırsın.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
güven 2018-02-14 18:20:32 @52

Chp artık kendini fesh etmeli. MİLAD ı dolmuştur. ne ATATÜRK çü kalmış, nede VATANSEVER .

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
asil e cevap***e cevap 2018-02-14 18:17:32 @52

sen cehennemden korkma tamammı? hiç korkma seni çoook güzel sarıp sarmalayacak koynuna alacak.. yeterki sen küfrüne isyanına devam et.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
asil e cevap 2018-02-14 17:55:19 @52

cehennem ile milleti korkutup saltanatini kuranlara yuh olsun. cehennem oldugunun tek bir ispati yok. sizin yüzünüzden insanlar cehennemi burada yasiyorlar. Sen cocuklarini varsa yada olunca atese atarmisin? (tövbe hasa) Allah o kadar zalimmiki yarattiklarini atese atsin. böyle sapiklar yüzünden insanlar dinden soguyor. Dinsizlik kötü birsey degildir. Araci olmadan dogrudan Allah'in varligini bilmektir. Ateistlik degildir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asil 2018-02-14 17:32:02 @52

dinsizlik insanı din düşmanı yapmıyor . din düşmanlığını dinden dönenler daha çok yapıyor. yada dindarmış gibi görünen münafıklar yapıyor. bu haber yüzünden kafirdende beter saldırıya geçmiş bazı hatta epey yorumcu. gavurlardan önce içimizdeki münafıklar dolduracak cehennemi. eee cehennem boşa yaratılmamış.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Zübük 2018-02-14 16:34:40 @52

arkadaslar tehlikeli olan bunun gibi sapiklar degil ! tehlikeli olan bu saipklarin kicini öpenler!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cumhuriyetimizi hic bir guc yikamaz 2018-02-14 16:12:48 @52

kimse heveslenmesin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fetoyu yaradan kopyasinida yaratmistir 2018-02-14 15:59:19 @52

o yuzden kimseye aldanmayin sakin gidin KURAN I TURKCE OKUYUN KURAN NE EMREDIYOR OKU PEKI NEDEN EMREDIYOR ONA BUNA KANMA ALDANMA DIYE KIMSEYE KOLELIK YAPMA DIYE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asil misin nesin habere aldandigimiz filan yok 2018-02-14 15:53:16 @52

adamin konusmalari ortada
fetoda aynen bu adam gibi zirlayip el opturuyordu sonra ulkemize bela oldu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fetoda bu adam gibi aglayip zirliyordu 2018-02-14 15:51:03 @52

elini opturuyordu sanki bu adam kopyasi feto sonra ulkemize bela oldu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp Uşşaki tarikatıni neden 2018-02-14 15:46:53 @52

kapattirmiyor fetoda elini opturuyordu sonra ulkemize bela oldu

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp donemi masallah ulkemiz 2018-02-14 15:41:07 @52

cemaat tarikat seyh dervis patlamasi yasiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hakikati yaziyorum. 2018-02-14 14:59:35 @52

elini öpen cennete gidiyor gö..nü s..en de cennete vali oluyormus.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossman 2018-02-14 14:38:17

akp baskani tayyip 16 senede T dini de kullanarak onuda ayaklar altina aldirdi. Bu dürzünün dediklerine esek bile inanmaz, insanlarin inanip cigliklar atmasida cok düsündürücü.

Misafir Avatar
asil cevap 2018-02-14 15:50:52 @Ossman

bir habermi ? ot gibi yasayanlar , bütün olanlara ses cikarmayanlardir. terlik satanlar. kil öptürenler, kuran kurslarinda, yurtlarda cocuklara tecavüz edenler. Kadinlara muska yazma bahanesi ile tecavüz edenler. Benim müritlerime hayir deme lüksüm yok diyerek onlari serbetliyenler. seni rahatsiz etmiyormu. Tek bir habermi ? Ya bilmediklerimiz ne olacak?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asil 2018-02-14 15:09:27 @Ossman

Bir haber e aldanıp insanlıktan çıkan kendi öz değerlerine saldıran nice sapıklar görüyorum yorumcular arasınd. aslında ne insanlıktan nede din den bişe bildikleri yok. boş ot gibi yaşar hayvan gibi ölürler bunlar.

Beğenmedim! (13)
Avatar
simdi de baska kukla. 2018-02-14 14:51:26

Bu tarikatlarin ardinda ne var, kime hizmet ediyorlar arastirilmalidir.
Egitim ve bilgi sart. Hayatta en hakiki mürsit ilimdir. En doğru en hakiki tarikat medeniyet tarikatıdır. Bu sarlatanlara degil Atatürkün dedigi gibi bilime gelin.

Misafir Avatar
fetoyu kim peydahladiysa 2018-02-14 15:55:02 @simdi de baska kukla.

kopyasinida peydahlamistir

Beğenmedim! (0)
Avatar
M.çelik 2018-02-14 14:52:55

Sapık bu yobazın dinle falan ilgisi yok.Yüce yaratanın gönderdiği kitap da cennete nasıl gidileceği açık açık yazılmış.Senin gibileri cehennem bile kabul görmez geri zekalı

Avatar
Türknevzat 2018-02-14 18:26:01

Çüüüüüüüüüüüüşşşşşşş.dinsiz sapık.örneklerinizi gördük.çoğunuz ırz düşmanı çıkıyorsunuz.çocuklarımızın saflığından yararlanıp,müslüman ayaklarına yatıp kandırılıyorsunuz yavruları.

Avatar
Olayi cözdüm. 2018-02-14 14:46:42

Bu herif tarafindan bademlenmisin biri yorumlari beyenmiyor.

Avatar
hasan 2018-02-14 15:20:27

şizofren pezevenk