Cumhuriyet’e önce hakaret sonra özür

Bir bürokrattan daha Cumhuriyet ve Atatürk düşmanlığı. Atatürk’ün adını genelgeden silen İl Milli Eğitim Müdürü'nün halen görevde olmasından cesaret bulan Bartın Devlet Hastanesi İdari Mali Hizmetler Müdürü Cumhuriyet değerlerine hakaret etti.

Cumhuriyet’e önce hakaret sonra özür

Bir bürokrattan daha Cumhuriyet ve Atatürk düşmanlığı. Atatürk’ün adını genelgeden silen İl Milli Eğitim Müdürü'nün halen görevde olmasından cesaret bulan Bartın Devlet Hastanesi İdari Mali Hizmetler Müdürü Cumhuriyet değerlerine hakaret etti.

21 Nisan 2018 Cumartesi 14:03
Cumhuriyet’e önce hakaret sonra özür

Bartın İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Demir'in, Atatürk'ün adını genelgeden silmesinin ardından, Bartın Devlet Hastanesi'nde İdari Mali Hizmetler Müdürü olan Baki İpek de Cumhuriyet'e hakaret etti. İpek, “Cumhuriyet, islamla olan bağımızı kopardı” dedi.

Müdür İpek sosyal medya hesabından ”Cumhuriyet'in verdiği sözde özgürlüklerden bahsedenler, Konya köylerinde gizli Kur'an dersi verdiği için asılan 4 hafızdan neden bahsetmiyorsunuz. Cumhuriyet, İslam'ı bizden koparan bir rejimdir” paylaşımında bulundu.

İpek bu paylaşımın büyük tepkisini alması üzerine de geri adım attı ve “Yanlışlıkla, hiç istenmeyen asla kendi inançlarımla örtüşmeyen bir paylaşım yapmış bulunmaktayım” diyerek özür diledi, paylaşımını da kaldırdı.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
CumhuriyetAtatürkHakaret
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-04-21 14:43:43

arkadaş tayip işçi oğlu iken nasıl cumurluğa kadar geldi ve bbugün ezan sesler nasıl okunduğunuı bir düşünmek lazı bunlar sadece atatürkün kurduğu cumhuriyet sayasinde olmuştur **ama seni savcıların araştırmasılazım nasıl memur olabildin diy bence haram kazanç sağlıyorsun ve tam bier hayinsin**

Misafir Avatar
Muttalip 2018-04-21 18:46:44 @52

Bunlarda kicini yaladiklari fetosu ellerine gecse asarlar. Herife ne övgüler yapiyorlardi; efendim o kadar kuran kursu acti islamin lideri islamin yayilmasi icin cokhelak oldu diyen bu ibneler simdi fetosu yakalasalar arkasina gecerler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-04-21 17:48:21 @52

BU GENETIK CÖPLÜKLERi O GÜNDEN BU GÜNE NE KADAR COGALMIS

Beğenmedim! (0)
Avatar
türkoglu 2018-04-21 15:13:16

kimi doktor kimi mühendis,kimi vali,kimi belediye baskani .cumhuriyet sayesinde krallar gibi yasiyorlar,Allahim bu gerici yobazlarin yedigi her lokma yedi sülalesinin agzindan burnundan gelsin,Allah sizi kahretsin kahredecekde göreceksiniz

Avatar
Cahil 2018-04-21 14:15:02

DOGRUDUR CUMHURIYET VE ISLAM ZIT KUTUPLARDIR BIRINDE OZGUR VE SECILEN VE SECEN BIREY VAR DIGERINDE KULLUK VE ATANMISLIK VAR HANGI PEYGAMBERI HALK SECTI ISTE BUTUN PROBLEM BU AVRUPA YOBAZ KILISE UYGULAMALARINI RONENSAS VE REFORMLARLA TARIHE GOMUP CUMHURIYET VE HALK DEVRIMI OLAN FRANSIZ IHTILALINI BENIMSEDI ONUN ICIN OZGURLER ARTIK CENNETI PAPAZLARDAN PARAYLA ALMIYORLAR HATTA BEDAVA ALAN BILE YOK AMA ISLAM OYLEMI HALA CENNETIN KAPISINA KOLLUK KUVVETLERINI KOYMUSLAR KIMLERIN GIRECEGINE ONLAR KARAR VERIYOR KOLLUK DERKEN YANLIS ANLASILMASIN ALLAHIN ATADIGI KRALLAR SEYHLER MOLLALAR YANI YA DEMOKRASI VE CUMHURIYET YANDASI OLURSUNUZ YADA SUUD VE ARAP SEYHLIKLERI MODEL YANDASI OLURSUNUZ TERCIH SIZIN

Avatar
baginizi koparsaydi cumhuriyet 2018-04-21 14:58:41

siz boyle namusuz cihatci katil kalirmiydiniz igrenc alcaklar cumhuriyet ve demokrasi de yasamak isteyenlerin cocuklasri olmadiginiza gore cumhuriyet size bir sey yapmamistir irkci zalim bir duzen olmasina diyecek yok dini bol bol istediyine gore kulanmistir

Avatar
bunu yazanın a...na k...yim 2018-04-21 17:56:18

alçak şerefsizler hepinizi fetönün artıkları olduğunuz için (dönme) sileceğiz sizi devletin dairelerinden kızlarınızla beraber kuran kurslarındaki hocalara dergahlara biat edersin artık it oğlu it alça bıjı yek gulan

Avatar
Zübük 2018-04-21 18:42:31

Dürzü , Kuran kurslari düzenleyen Fetos elinize gecse ne yaparsiniz? Fetos denilen kacigin azmi kicini yaladiniz? Siz de habire imam hatip actiniz ama hirsizliginizda o kadar hizlandi?

Avatar
ismail 2018-04-21 18:28:48

gözlük tak efendii onlar imammı eşkiyamı!

Avatar
şadan 2018-04-23 02:40:36

böyle ibne, orospu çocuklarını hep yönetici yaptınız, kasıtlı olarak tabi, maksat Atatürk'ü silmek. ibneler, adi şerefsizler..