Cüneyt Arkın'dan Afrin paylaşımı

Sanatçının oğlu Murat Arkın, Instagram hesabından, Cüneyt Arkın’ın "Zeytin Dalı Harekâtı"na ilişkin destek mesajını video şeklinde yayınladı.

Cüneyt Arkın'dan Afrin paylaşımı

Sanatçının oğlu Murat Arkın, Instagram hesabından, Cüneyt Arkın’ın "Zeytin Dalı Harekâtı"na ilişkin destek mesajını video şeklinde yayınladı.

29 Ocak 2018 Pazartesi 00:55
Cüneyt Arkın'dan Afrin paylaşımı

Yeşilçam'ın usta oyuncusu Cüneyt Arkın, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin (TSK) Afrin'e yönelik olarak gerçekleştirdiği "Zeytin Dalı Harekâtı"na destek mesajı verdi.

Sanatçının oğlu Murat Arkın, Instagram hesabından, babasının "Zeytin Dalı Harekâtı"na ilişkin destek mesajını video şeklinde yayınladı.

Arkın video mesajında şu ifadeleri kullandı:

"Aslanlarım, Mehmetçiklerim benim... Her babayiğidin göze alamayacağı büyük zorluklara rağmen, bu uçsuz bucaksız fedakarlıklarınla, sonsuz bir vatan sevginle, kendini ateşlere, alt üst olmuşlara gözünü kırpmadan atıyorsun, bu vatan, bu bayrak için. Senin bu destansı yiğitliğin, bir Anadolu sadeliği, alçak gönüllüğü içerisindeki gülüşün, duruşun var ya beni çok duygulandırıyor. Ağlıyorum Mehmetçik ağlıyorum. Seni nerede görsem ağlıyorum. Gazan mübarek olsun."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.01.2018 03:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
texas 2018-01-29 01:04:32

Allah Allah suriyeden turkiyeye bir saldri olduda bizim haberimiz yok. toplumuyla sanatcisiya siyasetcisiyle sporcusuyla toptan kafayi siyirmislar savas fetih ulan biraz isan olun bee

Misafir Avatar
helal olsun. 2018-01-29 08:36:25 @texas

milli sanatçı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Helal sana 2018-01-29 02:14:51 @texas

Bu arada birde afrinin türkiyeye getirisi ne onuuda aciklasin . tayyip bugün bu savasi yaptigi icin corumlulardan 2019 da oy istiyor millet hamaset dolmusunda Resmi aciklamalara göre 20 sehidimiz var resimdeki herif herbirinin tirnagina kurban olsun!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Sadık 2018-01-29 01:07:51

Tsk sinir komsusu 400 bin nufuslu kucucuk bir suriye iline tüm unsurları ile harb ediyor kullanmadigi tek nukluer biolojik ve kimyasal silak kaldi

Misafir Avatar
Beyin yamyami 2018-01-29 03:00:57 @Sadık

Bu beyin yamyami herif filimlerinde 80 ok yedigi halde ölmeyen gercek disi olaylarla türk milletinin aklina tecavüz etmis bir herifdir. dinlemyin bu herifi önce türk milletine verdigi zararlari düsünsün.

Beğenmedim! (0)
Avatar
battal 2018-01-29 01:01:01

Allah alayinizin belasini versin sizi adi göcmenler irkcilik yapan serevsizler sizi

Avatar
Yarın rejime teslim edilecek 2018-01-29 02:16:45

Zavallı Cüneyt yarın "Gaza geldim kandırıldım" siyebilir "BÜyklerinden öğrendiği gibi..Birde Yaşlılık işte bunamada vardır..Battalgazi önünde gördüğün her toprak YURT olmaz insana..7 Senedir bir tek mermi atılmayan ADRİN bizi tehdit etmiş! Kargalar da dünyada inanmıyor ama bizim acınası halimize dünya üzülüyor..NAtO ABD RUSya arkanda kime saldırıyorsun? Emperyalizm böyle yol veriyor izin veriyor yoksa bir tek uçak kaldırmıyorken niye salıyor orada barış içinde yaşayan halkın üzerine..1000 yıllık kardeşlik önemli değil kapitalci çıkarcılar için..Türk halkını suça bulaştırıyorlar yarın yargılamaya kalkarlar..Öso cularla neyi kazanacağzı yarın rejime teslim edilecek anlaşma böyle Rus ayısı ile

Avatar
Tekin Baran . 2018-01-29 02:38:46

DIKKAT EDIN BEYLER O ZEYTIN DALI HEPINIZIN GOTUNE GIRECEK. TAYYIBI DEGIL YARIN BUTUN TURKIYEYI YARGILAYACAKLAR. RUSYA VE AMERIKA HER ZAMANKI GIBI
SIYIRACAK BU ISTEN ZEYTINYAGI GIBI USTE CIKACAKLAR. YAZIK BENIM OKUZ BEYINLI HALKIMA ULAN BEYNI GOTUNDE MILLET SIZ NE ZAMAN AKILLANACAKSINIZ.

Avatar
okan 2018-01-29 02:54:39

Texas..... ülkemizdeki terör eylemleri suriye Irak Iran sinirindan geliyor pkk bu uc sinirda mevzilenmis eger bunu göremeyecek Kadar kör isen ne diyeyim ya pkk lisin yada zava zingo birisin bilmedigin konularda yorum yapma suski Adam sansinlar bravo malkocoglu cuneyte bir sanatci olarak hangi safta durdugunu aciklamis bu savas kurdlere karsi degil kurd kiligindaki pkk piclerine karsidir vede dease karsi asils avasimiz yeni basliyor bu iki yavsaklari uzerimize salan abd israil ile

Avatar
nurali boz 2018-01-29 04:20:05

Turkiye 40 senedir pkk ile niye kavga ettigini aciklamalidir turkiyenin pkk si kotu suriyenin pkk si niye iyidir bunu bir aklibasinda insan yokmudur dusunecek turk ordusunu orta doguda isiracak kopek varmidir neden oso ile ayni kefeye konulmustur bizim ordumuz neden neden

Avatar
Yağma yok! 2018-01-29 06:00:12

Ne bekliyorsunuz, adamlar!!. Gazete, TV, her yerde bu savaşın bu yapılan çıkartmanın diyelim, karşısında olan herkesi terör ilan ediyor, bu ülkede ya alkışcı olacaksın yada terörist.! Birde bende merak ediyorum o halde öso ile pkk,pyd arasında ne fark var?.. İkisşde ülke yönetimine karşı silah kullanmıyormu... Eee!!!!.