Demirtaş, çekimler için iki kez cezaevinden Ankara'ya götürülecek

HDP’nin Kasım 2016'dan bu yana tutuklu bulunan cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş, TRT çekimleri için cezaevinden stüdyoya götürülecek.

Demirtaş, çekimler için iki kez cezaevinden Ankara'ya götürülecek

HDP’nin Kasım 2016'dan bu yana tutuklu bulunan cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş, TRT çekimleri için cezaevinden stüdyoya götürülecek.

07 Haziran 2018 Perşembe 21:50
Demirtaş, çekimler için iki kez cezaevinden Ankara'ya götürülecek

24 Haziran'daki Cumhurbaşkanı ve Milletvekili Genel Seçimi'ne yönelik olarak TRT'de propaganda konuşması yapmak için başvuran cumhurbaşkanı adayları ile siyasi partilerle ilgili Yüksek Seçim Kurulu'nda (YSK) kura çekildi.

Böylece cumhurbaşkanı adaylarının radyo ve televizyonda propagandanın başlayacağı 17 Haziran 2018 Pazar günü ile son günü 23 Haziran 2018 Cumartesi günü yapacakları 10'ar dakikalık propaganda konuşmalarının yayın saatleri ve sıraları saptandı.

Hapisteki ilk ve tek aday Selahattin Demirtaş, Edirne'deki cezaevinden Ankara Oran'daki stüdyoya iki kez getirilip götürülecek.

Demirtaş’ın 17 Haziran’da TRT’de yayınlanacak konuşması, 13 Haziran çarşamba günü 10.00-11.00 saatlerinde TRT’nin Oran’daki S1 stüdyosunda kayda alınacak.

Yine 23 Haziran’da yayınlanacak konuşma için de 22 Haziran cuma günü 14.00-15.00 saatlerinde aynı stüdyoda kayıt yapılacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.06.2018 21:55
Anahtar Kelimeler:
TRTCezaeviAnkaraDemirtaş
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ince 2018-06-07 21:57:11

canlı yayında halk tv

Misafir Avatar
ERTY 2018-06-09 12:56:46 @ince

ulen salak senin gibi salaklar olmasa demirtaş ne yapar ... senın gibi şerefsizler olmasa bunu kim savunacak ... senın gibi anguslar olmasa sokağa kimi salacak .. senin gibi yavşaklar olmasa selahattin denen terörist kımı kullaacak beter olun... beter olun beter olun ...o teröristin numluları götünüze girsin utanmaz... terörü savunacak kadar cahilsiniz... lafı akpye kaydırma dangalak ben hdp den bahsettim bunu bıle anlayacak kafa yok sende

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTY.***** 2018-06-08 16:23:46 @ince

En sonunda a ka pe yi iyi anlamis ve tanimlamisin. Demekki gercegi görmek, salaklarada nasip oluyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERTY 2018-06-08 12:45:10 @ince

Kendi katiline aşık olmuş zihniyete ne söylesem az..Adam sizi ilk önce kullanıyor hemde bu arada güzel deviriyor... Kendi evinin önünde bomba patlamaz nasılsa sizin gibi kullanılmaya elverişli salaklar var... kendi çocugu dağa kaçırılmaz.. kendi çocugu amerikada okur nasılsa onların yerine onları savunacak salak çok.... sizler gibi... halen daha anlamadıysan BETER OLUN:...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERTY****** 2018-06-08 11:00:04 @ince

Sen türk olarak tayyipin cüküne sarilirken kürt vatandaslar neden kendi liderlerini belirlemesin, sorun ne?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ERTY 2018-06-08 09:44:26 @ince

bu karaktersizi türk bayragının yanında bulundurmak bile haramdır.. namussuz. terör yalaması Allah belanı versin.. bu adamı savunan zihniyetede Allah cezasını versin..... şehitlerin iki eli yakasından ayrılmasın... kafasını taşlara vura vura ölsün demırtas

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
roja velad bıji yek gulan 2018-06-08 08:37:56 @ince

bütün kürt ve türk kardeşlerim çekim günü trtnin önünü hınca hınç dolduralım adayımıza moral verelim azgın ağızlarından salya akan bit bullarıda zincire bağlayalımki bize saldırmasın it oğlu itler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
birisi çıkp bağırsa 2018-06-08 08:16:45 @ince

LAİLA clup katliamcısınıda canlı yayına çıkartın. hatta onada yüz bin imza çıksaydı oda C başkanı adayı olabilirmiydi? bu ne karmaşık iş bu ne Demirtaşa tanınan bu hak resmen terörü ödüllendirmektir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aman yarabbim! 2018-06-08 08:14:08 @ince

la havleee ve laa kuvvete illaa billahil aliyyil aziiim.. Bu yasa bu kanun kamu vicdanını sılatıyor. DEMİRTAŞ BİRDE HAPİSTEN ÇIKARSA PKK yı meşrulaştırmış olursunuz. chp hdp, iyi parti saadet partilerin istediler diye bunu yapmak akıl işi değil.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Aydın 2018-06-08 02:07:20

TRAVESTİ aydın GÖT VERENİ .AYDININ İBNE OLDUĞUNU ARTIK KESİN BİLMEYEN YOKTUR DEYİLMİ ..?? AMA BİLMEYENLER İÇİN TEKRAR AÇIKLAYAYIM ŞEREFTİR .AYDIN AKP GÖTVERENİDİR AYDIN CAMİLERDE HELÂLARDA SAPIK İMAMLARA GÖTÜNÜ VEREN UĞUŞTURUCU MÜMTELÂSI TRAVESTİDİR AYDIN SADECE SAOIK İMALARA DEYİL BU ARDA SAPIK ENSER VAKIFI ÇALIŞANLARARINA SAPIK AKPBTİLİ MECLİSİN VEKİLLERİNE ÖLÜYIKIYICILARINA SAPIK İMALARA HACILARA ÇSAOIK OĞLANCI HOCALSRA YANİ AYDINA UĞUŞTURUCU PARASI BASAN .ORMANLARDA ,CAMİ HELÂLARINDA ,MEZARLIKTA ,AP ALTLARINDA PARKLARDA BİR TELEFONLA AYDIN HAZIR AYDININ KART VİZİTİ VARDIR VESİKALIDIR AYDINI CAMİ LERDE SAPIK İMAMLARIN ODASINDA VEYDA CAMİLERDEKİ MUSALA TAŞINDA CAMİ HELÂLARINDA DÜZEBİLİRSİNİZ ÖNCE PARAYI İSTER ÇÜNKİ AYDIN UĞUŞTURUCU VE ZEVKİ İÇİN BU TRAVESTİLİĞİ YAPIYOR

Avatar
aydın 2018-06-08 01:28:23

orda da söyle bakayım pkk a terör örgütü degildir,yanlız sivileri hedef alırsa kınarız.erkeksen söyle bakım kaç oy alacan sinsi pislikler

Misafir Avatar
aydın 2018-06-08 09:52:26 @aydın

sen hem teröre desdek olacan hemde halka bak akp gelir diyecen bana oy verin,bu dupe duz pkk yı tanıyın demektir

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydın 2018-06-08 02:08:50

TRAVESTİ aydın GÖT VERENİ .AYDININ İBNE OLDUĞUNU ARTIK KESİN BİLMEYEN YOKTUR DEYİLMİ ..?? AMA BİLMEYENLER İÇİN TEKRAR AÇIKLAYAYIM ŞEREFTİR .AYDIN AKP GÖTVERENİDİR AYDIN CAMİLERDE HELÂLARDA SAPIK İMAMLARA GÖTÜNÜ VEREN UĞUŞTURUCU MÜMTELÂSI TRAVESTİDİR AYDIN SADECE SAOIK İMALARA DEYİL BU ARDA SAPIK ENSER VAKIFI ÇALIŞANLARARINA SAPIK AKPBTİLİ MECLİSİN VEKİLLERİNE ÖLÜYIKIYICILARINA SAPIK İMALARA HACILARA ÇSAOIK OĞLANCI HOCALSRA YANİ AYDINA UĞUŞTURUCU PARASI BASAN .ORMANLARDA ,CAMİ HELÂLARINDA ,MEZARLIKTA ,AP ALTLARINDA PARKLARDA BİR TELEFONLA AYDIN HAZIR AYDININ KART VİZİTİ VARDIR VESİKALIDIR AYDINI CAMİ LERDE SAPIK İMAMLARIN ODASINDA VEYDA CAMİLERDEKİ MUSALA TAŞINDA CAMİ HELÂLARINDA DÜZEBİLİRSİNİZ ÖNCE PARAYI İSTER ÇÜNKİ AYDIN UĞUŞTURUCU VE ZEVKİ İÇİN BU TRAVESTİLİĞİ YAPIYOR

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-08 04:27:38

Allah (cc) ile aldatmayan, kendisinin ve aile efradının mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, transkriptiğinin ve diplomasının sahte olmadığını ispatlayabilecek ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz.

Misafir Avatar
@SIKILDIK ARTIK TAMAM x----biliyoruz**** 2018-06-08 10:57:46 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

Anandan bahsediyorsun anladik , biliyoruz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@SIKILDIK ARTIK TAMAM x----biliyoruz 2018-06-08 08:19:44 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

: @SIKILDIK ARTIK TAMAM x----biliyoruz çok sikıldiniz ama maalesef siz daha çooook yani ölene kadar sikıleceksiniz.. bunu ikide bir söylemen acı hissetmendendir biliyoruz ama maalesef sen ve aynı kafadan olanlar bu acıdan kurtulamıyacaksınız.

Beğenmedim! (1)