Deniz Baykal'dan iyi haber...

CHP'nin eski Genel Başkanı Deniz Baykal'ın, yurda döndükten sonra ilk ‘iyi haber’i ulaştı. Ekibi, Baykal’ı tedavi gördüğü Gülhane Eğitim Araştırma Hastanesi'nde ziyaret etti. Baykal için, gündemi yakından izliyor, herkese selamları var dediler

Deniz Baykal'dan iyi haber...

CHP'nin eski Genel Başkanı Deniz Baykal'ın, yurda döndükten sonra ilk ‘iyi haber’i ulaştı. Ekibi, Baykal’ı tedavi gördüğü Gülhane Eğitim Araştırma Hastanesi'nde ziyaret etti. Baykal için, gündemi yakından izliyor, herkese selamları var dediler

10 Nisan 2018 Salı 09:16
Deniz Baykal'dan iyi haber...

Barış CAN / YURT

16 Ekimde, yüksek ateş nedeniyle kaldırıldığı Ankara Üniversitesi İbn-i Sina Hastanesi'nin yoğun bakım servisinde tedavi altına alınan, 5 Aralık'ta da Almanya'ya rehabilitasyon için giden CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal, 20 Mart'ta Türkiye'ye döndü. Gülhane Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavisine devam edilen Baykal'ı ekibi dün ziyaret etti.

Yaklaşık 2 saat süren görüşmede; Mehmet Sevigen, Kormaz Karaca, Ömer Lütfü Somun yer aldı. Görüşmeden sonra Sevigen, Baykal'ın sağlık durumu ile ilgili YURT’a konuştu.

Sevigen, "Deniz beyin durumu gayet iyi. Ülke meselelerini yakından takip ediyor, izliyor. Türkiye gündemine dair görüşleri var. Bu konuda bize düşüncelerini aktarmaya çalıştı. Biraz dertleştik" açıklamasını yaptı.

Baykal'ın ne zaman taburcu olacağı ile ilgi de konuşan Sevigen, buna doktorların ve ailesinin karar vereceğini ifade ederek; "Bizim müdahale etmemiz, bu konuda herhangi bir yorum yapmamız mümkün değil" dedi.

Sevigen, Deniz Baykal'ın tüm sevenlerine, Türkiye'ye selamları olduğunu söyledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.04.2018 15:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ŞULE 2018-04-10 09:34:10

Demokrasinin gerekleri diye diye bu hükümeti onbeş yıldır başımıza bela ettin.Uzun adama kapalı olan bütün yolları sen açtın ve şimdi Demokrasi ayaklar altında can çekişiyor.Artık gülhaneden memleketin halini izlersin sakın pişman olma bu yaptıklarından çünkü gözü görmeyen bir halk buna müstahaktır.

Misafir Avatar
antalya 2018-04-10 11:27:37 @ŞULE

Deniz Bey e kim yaptıysa oda perişan olsun. Deniz beyi bu duruma düşürerek chp yi Türkiye düşmanı partisi yaptılar. chp ye oy vermeyeceğiz artık.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
proje 2018-04-10 10:36:09 @ŞULE

Deniz Baykalı önce bir tuzakla koltuktan eden güç Baykalın parti içinde devlet adamlığından rahatsız oldu ve Deniz beyin ipini çektiler. chp işgal edilmiş bir partidir. Türkiye aleyhine çalışan bir ajanlar partisi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
seçmen 2018-04-10 10:31:10 @ŞULE

benim oy tercihim yine akp olacaktır çünkü çalışıyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
eeey gafiller 2018-04-10 10:30:38 @ŞULE

Doğru eyilir kırılmaz. bu aziz halk sağcı solcu, alevi sünni, kürt türk diyerek çok fitnelerle karşılaştı çok acılar yaşadı ama özüne döndü dönüyor. AKP bu halkın bu ülknin kalesidir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@ŞULE x*************şule hanım 2018-04-10 10:29:05 @ŞULE

Bu halk bıkmıştı zulümden, yokluktan kıtlıktan karaborsadan, işkenceden, İMF baskısından. ülkeyi adeta İMF yönetiyordu. Uzun adam dediğin milletin adamı bu ülkeyi refaha huzura ulaştırdı kavuşturdu. uzunadama derin devlet, yani ABD İsrail güçleri kapamıştı uzun adama Türkiyenin yollarını ama görüyorsun a yüce halk hakketti kurtarıcı lider geldi. siz in kuyruk acınız neden? Deniz Baykalı yoks uzun adamın önünü açtı diyemi cezalaandırdınız felç ettiniz?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
asil devlet bahceli 2018-04-10 10:07:44 @ŞULE

akp nin yolunu acti

Beğenmedim! (1)
Avatar
dikkatttt 2018-04-10 09:27:02

Kılıçdaroğlu ve adamlarını Deniz beyin ziyaretine almayın. bırakmayın. LÜTFEEEEEEN.

Avatar
artık çiçeklerle uğraş hıyar ek 2018-04-10 12:06:30

ey gazete yazarları siz gerçekten yazarsanız bunları gündeme getirirsiniz.sizler adam olsanız tapuda bile 65 yasın üstüne rapor istiyorlar doktorlardan akli melekesi yerindemidir diye sizde us olsa vekillik emekli yaşını 65 yaparsınızda bu moruk siyasilerden kurtuluruz hangi görüş olursa olsun sordunmu hiç bu 65 yaşını geçen vekillerin bakanların reiei cumhurların doktordan akli melekeleri yerindemidir diye raporu varmı. Gizle Gizle

Avatar