Deniz Baykal yoğun bakımdan çıkacak duruma geldi

CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal'ın sağlık durumuyla ilgili Ankara Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Erkan İbiş'ten sevindirici haber...

Deniz Baykal yoğun bakımdan çıkacak duruma geldi

CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal'ın sağlık durumuyla ilgili Ankara Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Erkan İbiş'ten sevindirici haber...

24 Kasım 2017 Cuma 18:14
Deniz Baykal yoğun bakımdan çıkacak duruma geldi

Ankara Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Erkan İbiş, "Deniz Baykal yoğun bakımdan çıkacak duruma geldi." dedi.

A.Ü Prof. Rektörü İbiş, yoğun bakımdan çıkacak duruma gelen Baykal'a ailesinin de talebi üzerine yurt dışında fizik tedavi uygulaması yapılmasının uygun görüldüğünü bildirdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.11.2017 20:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
inci 2017-11-24 20:03:14

COK GECMIS OLSUN

Misafir Avatar
cenk 2017-11-25 02:05:56 @inci

geçmiş olsun uyan artık bu ülkede neler oldu bitti görmen lazım

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin trollune cevap 2017-11-24 20:04:19

her sayfada Aydin in iftira kampanyalari maasini git alin teriyle kazan

Avatar
Tekin Baran . 2017-11-24 22:46:09

GECMIS OLSUN. LUTFEN BEYNI GOTUNDE OLANLAR VE TURKCE BILMEYENLER BURAYA YORUM YAPMASINLAR. BASTA AYDIN.

Avatar
cemal 2017-11-25 01:37:22

biriside utanmadan bunak diyo riyakar deniz baykal mecliste 1 mart tezkeresinin cikisina engel olmustur eger tezkere ciksaydi 100 bin amerika askeri turkiyede olacakti ve 15 temuza hic gerek kalmayacakti ulke iskal edilecekti uyan geri zekali

Avatar
mehmetcik 2017-11-25 01:34:21

aydinda seref hasiyet onur olsa oslo haburu cok cabuk unuttu bu bence siyonis ibne ortaligi karistiriyor yada fetocu yavsak

Avatar
çokta lazımdı 2017-11-24 19:00:16

65 yaşın üstü bunakların ne işi var mecliste kardesimö birinide ossurayım derken altına sıçan cinsten başkan seçtiler bir utanmadan aday oldu.gençler bu bunaklara gerek varmı kusura bakmayın bunak diyiyorum çünkü yapıştılar mezara kadar diyiyorlar.

Misafir Avatar
cank 2017-11-25 02:02:54 @çokta lazımdı

orspu çocugu bunak senin anandır ipne

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin 2017-11-24 19:36:07

Sayin baykal meydan hdp cilere Kali.pkk cenazesine miletvekili gonderir.yeni chp elestirmez be desdekte verir.birde utanmadan sehit olaninda cenazesine giderse.yahu kardesim Sen sehit edeni desdekliyon.birde sehit cenazesine gidiyon.bu katilin odurdugu kisinin cenazesine gidip aglamasi gibi.bu alcakliktir.hainliktir.baykal sahip ci partiyi.bu gidisle chp hdp cilere kalacak

Misafir Avatar
can 2017-11-25 02:04:41 @Aydin

aydın senin soyunu skym

Beğenmedim! (1)
Avatar
no cursıng 2017-11-25 05:13:40

私たちはあなたに素早い癒しをお祈りします。私はコメントを読んでトルコ語で書くのは恥ずかしいです。