banner80

'Diktatör Erdoğan' kapağına Fransa Cumhurbaşkanı'ndan destek

Le Point dergisinin Türkiye ve Fransa'daki Türkler hakkında büyük tepki çeken son sayısına Fransa Cumhurbaşkanı Macron'dan destek geldi.

'Diktatör Erdoğan' kapağına Fransa Cumhurbaşkanı'ndan destek

Le Point dergisinin Türkiye ve Fransa'daki Türkler hakkında büyük tepki çeken son sayısına Fransa Cumhurbaşkanı Macron'dan destek geldi.

29 Mayıs 2018 Salı 09:13
'Diktatör Erdoğan' kapağına Fransa Cumhurbaşkanı'ndan destek

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı "Diktatör" başlığı ile son sayısının kapağına taşıyan Fransız Le Point dergisi, ülkedeki Erdoğan yanlıları tarafından "taciz" edildiklerini ve "korkutulmaya" çalışıldıklarını duyurdu.

Konu ile ilgili Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron da açıklama yaparak, taciz "asla kabul edilemez" dedi.

Macron, Pazartesi günü Twitter hesabı üzerinden, "Basın özgürlüğüne paha biçilemez. Onsuzluk, diktatörlüktür." mesajını paylaştı.

Derginin yayımlanması sonrası Fransa'nın güneyindeki Avignon kentindeki bazı Türk vatandaşları, dergi reklamlarını çeşitli şekillerde kapatmaya çalıştı.

Pazar günü ise Valence şehrinde bir başka noktadaki reklam kapatılmak istendi.

Le Point dergisinden gelişen olaylar üzerine yapılan açıklamada, "Bir haftadır sosyal medya üzerinden süren taciz, hakaret, korkutma ve anti-semit iftiralar sonrası AKP taraftarları, ifade özgürlüğünün sembollerine ve basın çeşitliliğine saldırmaya başladı." denildi.

Sol görüşlü derginin son sayısında Cumhurbaşkanı Erdoğan ve iktidar dönemine ilişkin bir araştırma yazısı ve "Erdoğan yeni Hitler mi? başlıklı da bir makale bulunuyor.

Perşembe günü piyasaya çıkan Le Point dergisinin son sayısında, Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ve Fransa'daki Türk kökenli kişi ve kuruluşlar hakkında bazı iddialar ortaya atıldı, derginin sansasyon amaçlı iddiaları Fransa'da olduğu kadar Türkiye'de de tepki uyandırdı.

İBRAHİM KALIN: AMAÇLARININ NE OLDUĞUNU BİLİYORUZ

Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın da derginin yayımlanması sonrası 24 Mayıs'ta, Twitter hesabı üzerinden şu açıklamayı yapmıştı:

"Bir Fransız dergisi CB Erdoğan'a diktatör demiş. Bu saldırıları biliyoruz. Amaçlarının ne olduğunu biliyoruz. Millet ve mazlum halklar olup biteni görüyor. Türkiye'nin sizden talimat aldığı günler geride kaldı. 'Diktatör' diyerek o günleri geri getiremezsiniz."
AKP hükümetine yakın bazı medya organlarında, bazı kişilerin dergi reklamlarına müdahale ettiğine dair görüntüler paylaşıldı.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanDiktatörFransa
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-29 09:21:53

HER ZAMAN SÖYLEDiYiMiZ SEYDiR NE EKERSEN BiCERSiN BU GÜNE DEK YAPTIKLARIYLA HEM KENDiNi HEM HALKIMIZI ASAGLADI VE DiKTETÖR BOZUNTUSU OLDUGUNU iSBATLADI

Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-29 12:45:59 @KECi COBANI

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları."
https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-29 12:44:47 @KECi COBANI

ATATÜRK'ÜN İSLAM'A YAPTIĞI HİZMETİ OSMANLI PADİŞAHLARI YAPMADI
https://www.youtube.com/watch?v=IRNQiTUuVTo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yavsak trollere 2018-05-29 11:24:04 @KECi COBANI

Secilmis Basbakani ve secilmis belediye baskanlarini hic bir sebep göstermeden görevden alan herife ne dersiniz.?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-29 11:20:15 @KECi COBANI

"Millet ve mazlum halklar olup biteni görüyor. " Bir evlilik yüzügünün yerini milyar dolarlar aldi. secilmis Belediye baskanlarini , Basbakani görevinden aldi. yok canim diktatör degil onuda gecti. tyran, yani zalim ve despot.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-29 10:25:26 @KECi COBANI

ulen keçi çobanı birşey bilmezsin salatalık gibi ortalık ta gezersin birde atatürkçüyüm diye geçinir tühhh size yazıklar olsun pis cehape zihniyetli

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
amin diyelim amiiin. 2018-05-29 09:27:28 @KECi COBANI

Dikdatör isdetiği gibi milletvekillerini satan kiraya veren ikram eden, dir. dikdatör milletvekillerine izinsiz konuşma tv ye çıkma yı yasaklayandır. KIIÇDAROĞLU zalim bir yetkilidir chp de Rabbim ülkemizi bu zalimin bu zalim gürühun idaresne kalmaktan muhafaza eylesin. amin.

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
dikdatör mi bakalım. 2018-05-29 09:25:18 @KECi COBANI

Muhalefet ana sına sövüyor, c başkanı adayları ağıza alınmayacak hakaretleri yapıyor, proflar, akademisyenler, gazeteler insanlık dışı sözlü saldırıları yapıyor Erdoğana. ve hala görevlerinin başında ve hala saldırıları devam ediyor ve Erdoğan hala cumhur başkanı ama bu saldırganlara bişe yapmıyor. bu nasıl dikdatör kardeşler?
asıl dikdatör o saldıran soysuz nasipsizlerdir. Allah onlara fırsat vermesin. AMİN.. ABD VE AB nin satılmış köpekleri vatanın evladına başarılı en demokratik asil insana dikdatör diyor. DEVAM KARDEŞİM.

Beğenmedim! (12)
Avatar
gerçek diktatör ATATÜRKDÜ 2018-05-29 09:30:18

iskilipli atıf hoca şapka takmadığı için 4 şubat 1926 da DİKTATÖR ATATÜRK tarafından idam edilmiştir..daha sonra birçok DİN ALİMİ BU APTALCA ŞAPKA TAKMADIKLARI İÇİN İDAM EDİLMİŞTİR.. bre aptallar ERDOĞAN diktatör OLSAYDI siz bu kelimeleri bu hakaretleri yapabilirmiydiniz....

Misafir Avatar
yuhhhh sana yuhhhh 2018-05-29 12:46:35 @gerçek diktatör ATATÜRKDÜ

bida vatan partisine oy yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sen ingiliz 2018-05-29 12:41:49 @gerçek diktatör ATATÜRKDÜ

ajanimisin nesin ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vatan partili dede 2018-05-29 12:41:06 @gerçek diktatör ATATÜRKDÜ

utanmiyormusun ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-29 12:37:50 @gerçek diktatör ATATÜRKDÜ

Atatürk'e Nakşibendi Tarikatı Şeyhleri Karşı Çıkmıştır (Haydar Baş
https://www.youtube.com/watch?v=njZkbz6Zms4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-29 12:36:03 @gerçek diktatör ATATÜRKDÜ

Atatürk Hz. Ali'nin Soyundan Gelmektedir (Haydar Baş)
https://www.youtube.com/watch?v=-aoP3V9TYF4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-29 12:34:27 @gerçek diktatör ATATÜRKDÜ

ATATÜRK`e Dinsiz Diyenlere Haydar BAŞ'ın Müthiş Cevabı
https://www.youtube.com/watch?v=u4_nr8Njtnw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-29 12:33:16 @gerçek diktatör ATATÜRKDÜ

GERÇEK ATATÜRK - PROF.DR. HAYDAR BAŞ'TAN EZBER BOZAN AÇIKLAMALAR
https://www.youtube.com/watch?v=P3n_Xx4pf7w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
utanmaz ATAMIZA dil uzatan 2018-05-29 12:31:56 @gerçek diktatör ATATÜRKDÜ

ya ajandir yada Vatan hainidir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okan 2018-05-29 10:33:52 @gerçek diktatör ATATÜRKDÜ

lan vatan haini anası babası belli olmayan aşağılık hayvan. senin itikatını s..... az kaldı senin de sülaleninde sonuna

Beğenmedim! (1)
Avatar
DİTATÖR KİM... 2018-05-29 09:32:54

BU ÜLKEDE ATATÜRKKÜN DİKTATÖR OLDUĞU HEP SAKLANMIŞTIR AMA MERAK ETMEYİN HERŞEYİN BİR SONU VAR BU ÜLKE ATATÜRKÜN GERÇEK KİMLİĞİNİ ÖĞRENİNCE ONDAN NEFRET EDECEK...

Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-29 12:40:16 @DİTATÖR KİM...

Atatürk Dinsiz Değildir !!!! Atatürk Dine Değil,Din tüccarlarına Karşıydı...
https://www.youtube.com/watch?v=yof7T2RFSFA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-29 12:39:02 @DİTATÖR KİM...

Atatürk'e Nakşibendi Tarikatı Şeyhleri Karşı Çıkmıştır (Haydar Baş)
https://www.youtube.com/watch?v=njZkbz6Zms4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-29 10:37:05 @DİTATÖR KİM...

At gözlüğü yada AKP gözlüğü (ikiside aynı şey) takmasan,istifa ettirilen seçilmiş başkanları sorgulardın önce diyeceğim ama kime.Erdoğan sadece Le Diktatör değil aynı zaman da Le rüşvetçi de ama görebilenlere.

Beğenmedim! (1)
Avatar
çok dikdatöryahu 2018-05-29 09:19:24

Muhalefet ana sına sövüyor, c başkanı adayları ağıza alınmayacak hakaretleri yapıyor, proflar, akademisyenler, gazeteler insanlık dışı sözlü saldırıları yapıyor Erdoğana. ve hala görevlerinin başında ve hala saldırıları devam ediyor ve Erdoğan hala cumhur başkanı ama bu saldırganlara bişe yapmıyor. bu nasıl dikdatör kardeşler?
asıl dikdatör o saldıran soysuz nasipsizlerdir. Allah onlara fırsat vermesin. AMİN.. ABD VE AB nin satılmış köpekleri vaytanın evladına başarılı en demokratik asil insana dikdatör diyor. ERDOĞANLA DEVAM KARDEŞİM.

Misafir Avatar
zaferabi 2018-05-29 09:54:37 @çok dikdatöryahu

O DA SALAK DİKTATÖR..VEYA ÇAKMA DİKTATÖR DE DİYEBİLİRİZ..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bilim adamları şaşkın 2018-05-29 09:30:06 @çok dikdatöryahu

TROL LERİN YAPILAN DNA TESTLERİNDE TEK MENİDEN OLMADIGI BU KADAR ÇOK MENİDEN OLUŞAN KİŞİLERİN ÜLKE MALINI YEDİKLERİ SONUCUNA VARDILAR

Beğenmedim! (0)
Avatar
mert 2018-05-29 10:01:12

Dünya gördü.Türkiyede makarnacı halk göremedi.YSK UYAN

Avatar
Lahey 2018-05-29 10:01:59

Türkiyede %70 ve de dünyada tüm ülkeler eroğan ı bir diktatör olarak görüyor adamlar da bunun altını ćizmiş hepsi bu.

Avatar
roja velad 2018-05-29 09:16:42

doğru söze laf söylenmez. adam haklı

Misafir Avatar
okurdan 2018-05-29 09:23:58 @roja velad

LE DİKDATÖR fransanın bu küstah başlığını Türkiyeye aktaran gazeteyide kınıyorum.

Beğenmedim! (5)
Avatar
diktatör put 2018-05-29 09:37:50

Dünyada bütün putlaştırılmış adamlar yıkıldı mao yıkıldı lenin yıkıldı bizim put en büyük put ibrahiym as.baltayı boynuna astığı put dur en sona kaldı...