Dilipak'tan yine üstün zeka isteyen bir paylaşım!

AKP'ye yakınlığıyla bilinen Yeni Akit gazetesinin yazarı Abdurrahman Dilipak tuhaf paylaşımlarına bir yenisini daha ekledi.

Dilipak'tan yine üstün zeka isteyen bir paylaşım!

AKP'ye yakınlığıyla bilinen Yeni Akit gazetesinin yazarı Abdurrahman Dilipak tuhaf paylaşımlarına bir yenisini daha ekledi.

28 Nisan 2017 Cuma 13:52
4294 Okunma
Dilipak'tan yine üstün zeka isteyen bir paylaşım!

Sosyal paylaşım Twitter hesabından "Namlusuz, patlayıcısız, mermisiz top yapıyoruz, yapıyorlar, saniyede 300.000 km hızla giden ve 300 Km etkili silahlar" paylaşımı yapan Dilipak sosyal medyada alay konusu oldu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat yilmaz 2017-04-28 17:21:54

Bir insan bilimden bu kadar uzak olursa isde boyle sacmalar birde gazeteci olacak guya okumus adam yazik senin gibi insanlara

Misafir Avatar
ihsan nuri doğru 2017-05-09 08:12:01 @Murat yilmaz

yorumcular da boş arazıda hiç bilim nedir bilmeden sanıyede 300.000 atış yapıyorlarda dili pakin ne söyledığını anlamıyorlar bile

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hamdi 2017-04-28 15:24:03

Neyin aklını yaşıyon.ne içiyon arkadaş ruhi haliyen pek iyi değil

Avatar
Cemile 2017-04-28 15:31:38

Herzamanki gibi zekasıyla ışık saçmış.............

Avatar
KARA TOPRAK ALSIN SENİ TEZ ZAMANDA İNŞALLAH AMİN 2017-04-28 17:58:53

Üşütük bunak alzaymır ne defiğini ne yapacağını billemiyen gerizeka cahil manyağın teki laf söyledi LAĞIKÜM FARESİ yaa nereden buluyorlar bu soytarı gerşzekalı MANYAKLARI hay ALLAHIM ne günlere kaldık çiyeri 5 para etmez bunak gerizekalı a lzaymırlarda adam oldu ya hey ALLAHIM böyle cahil geri zekalı MANYAKLARDAN ALZAYMIR BUNAK CAHİLLERDEN ARTIK TÜRK VATSNIMIZI VE BİZ TÜRK MİLLETİNİ KORU A MİN .

Misafir Avatar
KARA TOPRAK ALSIN SENİ e cevap 2017-05-08 11:34:33 @KARA TOPRAK ALSIN SENİ TEZ ZAMANDA İNŞALLAH AMİN

Sen hala bir psikoloğa gitmedinmi?
yazık ediyorsun bak. bu gazeteyi okumayı bırak ve bir psikoloğa git. yoksa sen kafayı sıyırmışsın yakında bu kafayı yiyeceksin. benden söylemesi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
KARA TOPRAK ALSIN TEZ ZAMANDA SENİ AMİN .!! 2017-04-28 18:10:28

Ana nediyor ya bu alzaymır şeytan suratlı gerizekalı ula ne çektinse banada ver o içtiğinden romatizmalarıma iyi gelirse salak ne saçmalamış bu bunak cahil herfteki surata bak ya aynı LAĞIM FARELERİNE BENZİYOR hey ALLAHIM NE GÜNLERE kaldı tayyip sen bi alemsin dereden buluyorsun böyle bunakları saçmalıyor şu attığı yoruma bakın bir anlamı varmı ya nasıl böyle çahil mahlükları adam yerine koyup bişeyler yapıyorlar anlamadım ben çahilim ama bu bendende cahil 2 üniversite diplomam var abd den ama hala kimseye kültürlüyüm diye iddia edecek kadar cesaret bulamıyorum hadda yorumlarında bile bir çok imla hataları yapıyor utanıyorunüm .Her neyse bu soytarı ne dediğini kendide belki bilmiyecek kadar bunadığının farkıda deyil Manyak gerizekalı mahlük .Ne demek istediğini bir billen varsa açıklasın soytarı gerizekalı alzaymır bunak şeytan suratlı şeytana tapan mahlük .

Misafir Avatar
ülkem 2017-05-08 11:37:51 @KARA TOPRAK ALSIN TEZ ZAMANDA SENİ AMİN .!!

KARA TOPRAK ALSIN TEZ: e CEVAP: sen içmeden edemezsin zaten. her bir türli akıl gidericileri içersin. bu bahsini ettiğin dilipak da hiç bir madde yok sana verecek o insandır madde lerden uzak durur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KARA TOPRAK ALSIN e cevap 2017-05-02 21:42:41 @KARA TOPRAK ALSIN TEZ ZAMANDA SENİ AMİN .!!

KARA TOPRAK ALSIN TEZ ZAMANDA SENİ AMİN .---Sinek at sidiğindeki çöp üzerinde yaslanmış deryada yüzüyor sanmış kendini. sen şimdi DİLİPAK ın yanında kendini akıllımı sanıyorsun MANYAK. İnsanın soyu temiz olacak, soy temiz senin diyebilirim eskiler vatanına dinine sahip çıktılar bazı senin gibileri ise sapıttı. hadi tövbe et gel doğru yola.

Beğenmedim! (0)
Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 14:51:55

1-
İNSANLIĞIN ONURU ADINA ASLA YAPILMAMASI GEREKEN VE TARAFLARINI DA KÜÇÜLTEN BİR ANLAŞMADIR SIĞINMACI ANLAŞMASI:
Papa: Türkiye ve AB’nin sığınmacı mutabakatı insan haklarına aykırıdır ! (Sığınma gibi kutsal insan hakkı, kimseler tarafından asla pazarlık konusu yapılamaz, yapılmamalıdır, bu çok çok büyük bir insanlık ayıpıdır !)
Papa Francis, Avrupa’daki sığınmacı kamplarını, ‘toplama kamplarına’ benzeterek, AB ile Türkiye arasındaki anlaşmanın insan haklarını ihlal ettiğini söyledi. Papa, “Anlaşılan o ki, uluslararası sözleşmeler insan haklarından daha önemli tutulduğu için çok sayıda, dolu toplama kampı bulunuyor” dedi.
( AB ile Türkiye arasında sığınmacı pazarlığı: Bu anlaşma özetle:
Brüksel ile Ankara arasında uzun süren pazarlıkların ardından 18 Mart’ta varılan ‘sığınmacı anlaşması’, Ege Denizi üzerinden yasadışı yollarla Yunanistan’a geçen ve AB ülkelerine yaptığı sığınma başvurusu reddedilen göçmenlerin Türkiye’ye geri gönderilmesini kapsıyor. Karşılığında da Avrupa, Türkiye yön

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 14:53:29

2-
etiminin bu sığınmacıların Avrupa’ya geçişlerini zor kullanarak engelleyip, Türkiye’de tutup, gardiyanlık yapması ve bu Avrupalıların rahat ettirilmesi kapsamında bu sığınmacı zavallılara da ister istemez acı çektirilmiş olması neticesinde de kendisine Avrupa tarafından 3 milyar Avro yardım olarak gönderileceği yalnızca vaat ediliyor, henüz verilmiyor bile (?!) … üç aşağı beş yukarı bu etik dışı anlaşmanın duyarlı insan vicdanını kanatan özeti budur maalesef saygıdeğer okurlar, yanlışımız varsa lütfen düzeltilmesini rica ediyoruz ! Evet Papa’yı seversiniz sevmezsiniz, Papa size göre çok iyidir ya da çok kötüdür, bu ayrı bir konudur ama bu sanıyorum eleştiri nitelikli bu sözlerinde, Allah rızası için son derece doğrudur ve yerden göğe kadar da haklıdır şüphesiz !!! …

Avatar
vatansever turuş 2017-05-03 10:49:16