banner87

Dışişleri'nden ABD'ye flaş Münbiç yanıtı

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, ABD'nin eski Dışişleri Bakanı Rex Tillerson ile dün gerçekleştirdiği telefon görüşmesi hakkında, 'Kendisine bu süreçteki işbirliği için teşekkür ettim" dedi.

Dışişleri'nden ABD'ye flaş Münbiç yanıtı

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, ABD'nin eski Dışişleri Bakanı Rex Tillerson ile dün gerçekleştirdiği telefon görüşmesi hakkında, 'Kendisine bu süreçteki işbirliği için teşekkür ettim" dedi.

21 Mart 2018 Çarşamba 14:31
Dışişleri'nden ABD'ye flaş Münbiç yanıtı

Çavuşoğlu, ABD ile Münbiç görüşmesine ilgili olarak, "Anlayışa vardık, anlaşmaya vardık demedik' ifadelerini kullandı.

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, ABD'nin görevden alınan Dışişleri Bakanı Rex Tillerson'la dünkü görüşmesi ve Türkiye-AB ilişkileri hakkında açıklamalarda bulundu.

ABD ile Münbiç görüşmeleri konusunda Bakan Çavuşoğlu, "Anlayışa vardık, anlaşmaya vardık demedik" dedi.

Çavuşoğlu'nun açıklamaları:

En son kendisinin Ankara ziyaretinde vardığımız anlayış, çalışmalar devam ediyor. Kendisine bu süreçteki işbirliği için teşekkür ettim. Dünkü telefon görüşmesi insani bir telefon görüşmesiydi. Bu ziyaret marjında vardığımız anlayış ve oluşturduğumuz çalışma gruplarının sonuç getirmesi konusunda temennilerimizi de dile getirdik.

Brüksel'de yaptığımız görüşmelerde en son bir yol haritası belirlemiştik AB ile. Olumlu adımlar da atıldı, adım atılmayan konular da oldu. İki taraf da birbirinden beklenti içindeyken nelerin olup nelerin olamayacağını iyi bilmesi gerekir. Bizim AB'den istediklerimiz bugüne kadar alınan kararların uygulanması. Üyelikle ilgili AB'den beklentimiz yok ama bunun nedeni biz değiliz. Takırdığı tavırdan dolayı beklenti içinde değiliz. Ne yaptığını, ne istediğini bilmeyen bir AB var.

Gümrük Birliği her iki taraf için de kazançlı olacak. AB üyesi birçok ülke için daha da önemli bir süreç Gümrük Birliği anlaşmasının güncellenmesi. Bunu da bizim üzerimizde bir koz gibi kullanmasınlar. Buna benzer konular var. Yeni bir yol haritası belirlersek ve yapamayacaklarımızı parantez içine alıp yapabileceğimiz konularda adımlar atarsak belki ilişkilerin daha sağlam zemine oturmasına da katkı sağlarız.

"MÜNBİÇ YANITI: ANLAŞMAYA VARDIK DEMEDİK, ANLAYIŞA VARDIK"

Anlaşmaya vardık sözünü netliğe kavuşturmak gerekiyor. Bir anlayışa vardık diyoruz. Suriye'nin özellikle Münbiç ve Fırat'ın doğusunun huzura kavuşması. Anlayışa vardık, anlaşmaya vardık demedik. Basınımız öyle bir şey söylüyor ki. O zaman anlaşmaya vardıysak komisyon çalışmasını niye yapacağız.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.03.2018 14:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-03-21 14:42:29

Siz sopadan baska birseyden anlamazsiniz,abd sopanin ucunu gosterdi çavus farkina vardi,dansöz gibi kivirdi.

Misafir Avatar
Her gorusmeden sonra 2018-03-22 00:16:33 @Firat

anlastik diyorlar, ABD yalanliyor. Dolar firlamasin diye tedbirli konusuyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bu kadar rahat yalan 2018-03-21 14:49:38 @Firat

soyleyen hicbir iktidar olmamisti. Her sozleri yalan.

Beğenmedim! (0)
Avatar
çevir kazı yanmasın 2018-03-21 15:15:19

Çevir kazı yanmasın Siz vatandaşı iyice cahil bellediniz ne söylendiğini niçin söylendiğini iyi biliyor Sandık bekliyor sandık Milli irade sandık istiyor sandık İYİ günlere

Avatar
Sad1 2018-03-21 15:54:16

Kıvır...
Kıvır...

Avatar
HAKAN 2018-03-21 17:04:00

YAV HE HE.YANDAŞI OLSUN ULUSALCISI OLSUN TÜM GAZETELER DIŞİSLERIMIZIN AÇIKLAMASINI BAĞIRA BAĞIRA (ABD ILE ANLAŞTIĞINIZI,MÜNBİÇTEN ABD NIN ÇEKILECEĞI)AÇIKLAMASINI YAPTINIZ.ŞIMDIDE ANLAYIŞTAN DEM VURUYORSUNUZ.O ZAMAN YURTTAŞI YANLIŞ BILGILERLE DOLDURUŞA GETIRMEYIN.

Avatar
ulan yalanci deve 2018-03-21 14:36:22

dun yine aciklaman vardi anlasma yaptik dedin bu gunku randevu devam etseydi yp cekilecekti bizde mal mal bakacaktik dedin sen dansozude gectin bu nasil kivirma piyasada aranan biri olaxcaksin ha gayret

Avatar
Gurbetci 2018-03-21 14:38:56

Sayin Bakan, Sırbistana kredi isini hemen onaylayin LÜTFEN. Ileride cok faydasini görecegiz. Sayin Cumhurbaskani basta olmak üzere ellerinizden öperim.

Misafir Avatar
@Gurbetci x-- c 2018-03-21 23:40:59 @Gurbetci

senin osmanlin avrupaya gelmedi yabancilardan devsirdigi yeniceriler geldi. Avrupada olsa olsa yenicerililerin soyu olur. Osmanlinin soyu bile tartisilir padisahlarin karilarinin hemen hemen hepsi yabanci idi. neyin hesabini yaptigini kendinde bilmiyorsun. Hadi el öpmeye yürü!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap 2018-03-21 23:35:38 @Gurbetci

tamamda senin ellerinden öptügüne kim kredi verecek? 415 milyar dolar borclu olan bir devlet baska bir devlete borc verirse , bu baskasinin seyiyle gerdege girmeye benzer.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi ordan 2018-03-21 16:19:19 @Gurbetci

Yanılıyorsunuz sayın muhteremler, ben gurbetciyim ama büyük düsünüyorum.
5 Euro hesabinda degilim. Bakın Macaristan su an Türk soyundan gelip gelmedigini tartisiyor. Sizler para hesabı yapan kücük insanlarsiniz. Osman ve Cvp adli yazanlara cevabtır. 2 gram beyniniz ve ezberlediginiz 3 kelime ile konusmayın

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Osman 2018-03-21 15:18:15 @Gurbetci

Izin yolunda sirptan geçerken 5 euronun hesabini yapiyon,way seni namisuz-)))

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Cvp 2018-03-21 15:04:50 @Gurbetci

Sen ne kulaniyorsun birader?? Bizede söyle

Beğenmedim! (1)
Avatar
Unal 2018-03-21 16:00:33

YA HALA ANLATAMIYORUM SIZLERE ANLASMA DEDIKLERI VERILECEK GOREVLER LISTESI ORTADOGUDAKI BUTUN ISLER BUYUK ORTA DOGU TEMELLIDIR BOP ESBASKANI BUYUK PATRONDAN GOREVLERINI BEKLIYOR OYUNU GORMEK ILISKILERE BAKIN TURKIYE AFRIN OPERASYONUNA BASLIYOR NATO DESTEKLIYOR AVRUPA UC MILYAR AVRONUN KAPISINI ACIYOR NEDE OLSA SURIYEDE COK PARA HARCADIK KATAR ARTIK IFLASLARDA AMBARGOLARDA AVRUPANIN AFRIN CACUK CUCUK DEDIGINE BAKMAYIN PARASIYLA AFRINI FINANSE EDIYOR BURDA ASLINDA ANLASTIK GIBI GOZUKEN BUYUK AYI RUSYA UYUTULUYOR HERSEY BOP ICIN YASASIN BOP KAHROLSUN SURIYE

Avatar