banner83

Diyanet bu kadar parayı ne için kullandı?

Diyanet'ten bir bütçe haberi geldi...

Diyanet bu kadar parayı ne için kullandı?

Diyanet'ten bir bütçe haberi geldi...

12 Mart 2018 Pazartesi 12:35
Diyanet bu kadar parayı ne için kullandı?

Sözcü gazetesinden Ali Ekber Ertürk'ün haberine göre, Diyanet yıl içinde bütçesinden yaklaşık 380 milyon lira fazladan para harcadı.

Diyanet en çok parayı, sayısı 110 bini bulan personele harcadı. Ödeneğin yüzde 78'i personel giderlerine, yüzde 14,17'si sosyal güvenlik kurumlarına devlet primi giderlerine gitti. Personele 5,4 milyar lira ayrılırken, 111,8 milyon lira fazla harcama yapılarak, rakam 5,6 milyar liraya fırladı.

Diyanet "kâr amacı gütmeyen kuruluşlara" 113,3 milyon lira para verdi. Diyanet personelinin yurtiçi ve dışına yaptığı geziler için 2017 bütçesine 38,5 milyon lira ödenek ayrıldı. Bu ödeneğin yaklaşık 2 katı harcama yapan Diyanet'in yolluk faturası 73,4 milyon lira oldu. Temsil ve tanıtıma da 2,7 milyon lira harcandı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.03.2018 12:55
Anahtar Kelimeler:
DiyanetBütçePara
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-03-12 12:40:11

Zehir zukkum olsun , paralarin icerisinde ,alevilerin yahudilerin hiristiyanlarin ateistlerin deistlerin ödedigi vergiler var.

Misafir Avatar
ul uşaklar dinleyin bi daaa 2018-03-12 18:31:41 @Ossmann

Hani chp nin bi İLLET VEKİLİ vradıya yanı bir çok milletvekilleri daaa, ula onların bir aylık telefon faturaları kaç milyon idiii? ula siz uyuyorsunuz daaa. ula chp yatırımları engellemek isteyi, yetmeyi harcamaları ilede ülkeye zarar çıkartayı daaa. ula siz dinden diyanetten ne isteyisunuz ? ula din bilmezseniz cehennem kadar yolunuz olacak daaa. ula ne avanaklarsınız be yorumcuların bazıları. akıl yokki

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Dikkate cevap, Ossmann 2018-03-12 16:44:30 @Ossmann

diyanet islerinin dibi delik kova oldugunu haber yapmak ile afrinin ne alakasi var.? Adam olsan türkiyenin birligini istesen . Devletin neden diger inancdan olan insanlara hizmet götürmüyor diye isyan ederdin. ama sizde insanlik ne arar, derdiniz pisligin üstünü ört kokmasin Gizle

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKAT 2018-03-12 15:47:27 @Ossmann

Yurt gazetesi haber yapmıyor kardeşler. bu gazete sırf ortalık karıştırmak, kardeşler arasını açmak, ülkeye zarar vermek, Afrin savaşında başarılı olan ordumuzun başarısını gölgelemek, büyüyen gelişen Türkiyenin önünü tıkamak için suni ve fitne gündem oluşturuyor. bu gazeteyi okumayın ve dediklerine inanmayın.

Beğenmedim! (4)
Avatar
yea babam yea 2018-03-12 13:48:15

ali babanin ciftligi gibi pes vAlla

Avatar
sıfırlamak 2018-03-12 14:01:39

Dinayet işleri başkanlığı utanma ve arlamayı da sıfırlamış haydi hayırlı uğurlu olsun

Avatar
dinayet 2018-03-12 13:26:47

Devletin parası ile gez dolaş ooo ne ala memleket kimsene utanma arlanma kalmadı artık vatandaş olarak rahatsız oluyoruz. Vatandaş bi hacca gitmek için dişinden tırnağından artırarak farz olan hacca gitmek peygamber efendimizi ziyaret etmek için yatırım yapmaya çalışıyor efendi devletin parası ile hacca ve umre gitmiş? Haccınız ve ziyaretiniz kabul olacak mı? Sizi gidi sahte hacılar. Her şeyi sıfırladınız. Her iki alemde de hesap vermeye hazır olun bari İYİ günlere

Avatar
Helal 2018-03-12 14:15:27

Hz.Ömer'in makamına girişte ''ÖLÜM VAR YA ÖMER'' diye seslendirmesini, bunların hesaba çekileceklerini ,bu saltanatlarının birgün bitip hesap vereceklerini bilmiyorlar.Burnunuzdan gelsin HARAM yiyiciler.

Avatar
savas icin kulandi 2018-03-12 12:43:59

insanlari serat duzeni getermeleri icin orgutlemeye kulandi katliyam utbeleri icin kulandi satilik ocalara luksn yasam icin kulandi bilmiyormus gibi biede soruyorsunuz sizi gidi sizi ergenekon hainleri siz bir birinizi iyi bilirsiniz bizde sizi iyi biliriz

Avatar
Adnan 2018-03-12 15:57:58

bol keseden harcamalar yiyin milletin parasını nasıl olsa hesap soran yok.

Avatar
Ossmann 2018-03-12 16:43:16

diyanet islerinin dibi delik kova oldugunu haber yapmak ile afrinin ne alakasi var.? Adam olsan türkiyenin birligini istesen . Devletin neden diger inancdan olan insanlara hizmet götürmüyor diye isyan ederdin. ama sizde insanlik ne arar, derdiniz pisligin üstünü ört kokmasin