Diyanet cami yapımı için bağış kampanyası başlattı

2018 bütçesi 7.7 milyar lira olarak belirlenen Diyanet İşleri, cami yapımı için bağış kampanyası başlattı.

Diyanet cami yapımı için bağış kampanyası başlattı

2018 bütçesi 7.7 milyar lira olarak belirlenen Diyanet İşleri, cami yapımı için bağış kampanyası başlattı.

06 Nisan 2018 Cuma 14:19
Diyanet cami yapımı için bağış kampanyası başlattı

Birgün'de yer alan habere göre, Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş, "Aziz milletimizin bugüne kadar olduğu gibi kıyamete değin camilere destek olacağına canıgönülden inanıyoruz. Bu bağlamda 'Bir Tuğla da Benim Olsun' kampanyasını başlatmış bulunuyoruz." dedi.

Diyanet İşleri Başkanlığı ile Türkiye Diyanet Vakfı tarafından başlatılan "Bir Tuğla da Benim Olsun" kampanyasının tanıtımı, Türkiye Diyanet Vakfı Konferans Salonu'nda yapıldı.

Başlatılan kampanyaya ilişkin bilgi veren Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Erbaş, "Bizler caminin değerleriyle kurulan bir medeniyetin varisleriyiz. Sadece ibadetlerimiz değil tarihimiz, edebiyatımız, örf ve adetlerimiz camiyle iç içedir." dedi.

Erbaş, şöyle konuştu:

"Türkiye Diyanet Vakfımız, kadirşinas milletimizin desteğiyle Balkanlardan Afrika'ya, Kafkaslardan Güney Amerika'ya, İngiltere'den Haiti'ye, Filistin'den Belarus'a kadar yeryüzünün her yerinde, ezan sesine hasret kimse kalmasın şuuru ve gayesiyle camiler inşa etmektedir. İslam'ın bu topraklar üzerinde varlığının sembolü olan camilerin inşa ve ihyası için başta gece gündüz demeden fedakarca gayret gösteren Diyanet camiasının bütün kademelerindeki kıymetli din gönüllülerimiz olmak üzere, bu yolda emek sarf eden, maddi ve manevi destek veren aziz milletimizin her bir ferdine şükranlarımızı sunuyor, camilerin inşası için yapılan bütün yardımların Allah indinde makbul ve ebedi kurtuluşa vesile olmasını niyaz ediyoruz."

"CAMİ" yazarak istenilen numaraya mesaj göndererek 10 lira bağışta bulunulabiliyor.
 

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
DiyanetCamiKampanya
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-06 14:33:30

Mübarek kandil günü her zaman tıklım tıklım camimiz bu sefer yarı yarıya boştum. Nedeni mi Dinayet eliyle imam müezzin ve vaizlerle yoğun yapılan oy devşirme propagandasından cami cemaati sıkıldı. Allah(cc)'ın evinden uzaklaşıyor. İbadetlerini huzur içinde evinde yapıyor. Cemaat sevabından uzaklaşıyor. Camilerde huzuru bulamıyor. İYİ günlere

Avatar
Semih 2018-04-06 14:45:46

Ben cumaya giderdim akp nin uyesi gibi fetva veren imamlar yuzunden gitmiyorum.her mahalleye 10 tane yapsan nolur kimse gitmedikten sonra.insanlarin dine bagliligi azaldi akp ile.cami yerine birkerede bilimsel hizmete yardim toplasaniz.labortuar icin calissaniz.hersey din ve para uzerine.bitirdiler feni matematigi ve biz avrupa ve diger gelismis ülkelere her yönden bagimli olcaz.din yukari bilim asagi olunca sonuc kacinilmaz.

Avatar
türkoglu 2018-04-06 14:52:16

dinayet bu ülkenin en cok pay alan kurulusu,bakanligidir buna ragmen cami yapimi icin fakir fukaradan yardim dileniyor,cok sayin büyüklerimiz gercek müslüman ekmegi calan degil ekmegini paylasandir cami yaptirip biraz daha yobaz yetistirene kadar fabrika yapinda fakir fukara dilenmeden evine ekmek götürebilsin.iste gercek islam budur-

Avatar
Batuhan 2018-04-06 15:05:25

Ulan ..Her taraf cami dolu.. Dolar 4 lira oldu ülke uçurumdan aşağı gidiyor ..Hala anlamadınızmı? çok cami yaparak kimseyi kandıramazsınız.... Hiç bir yere de varamazsınız...

Avatar
Cemo 2018-04-06 15:10:15

Cahiliye merkezlerine ihtiyaç yoktur artık. Belediye, cenaze merasimi yerleri belirlesin yeter. Gelir duzeyi dengelenmesi devlete düşer.

Avatar
Adalet 2018-04-06 14:58:35

14 bakanlığın bütçesinden fazla para alıyor.milleti kandırcaksan din üzerinden kandırcan zaten

Avatar
HADİ ŞURADAN TECAVÜZCÜ ,SAPIK İMAMLAR ÖLÜYE BİLE TECAVÜZ EDENLER 2018-04-06 15:39:47

Lan 3 kağıtcı sözde diyanetci ..yardım kanpanyası diyor birde utanmadan arnalmadan bir tuğkada benim katkım olsun diyor .Uyuz bunak dinistismarcısı seni 1 tuğlada koymak istiyorsan ÇALDIĞIN ,ÇIPTIĞIN BİZ TÜRK ULUSUNUN TANRININ HER CUMASI VE DEĞER GÜNLERİ CAMİ BAĞIŞLARIMIZDAN ÇALDIĞIN PARALARDAN KOYSANA ÇALACAĞINA CEHENDEMLİK DÜRZÜ ..PALYOCO ..SÖZDE DİN ADAMI HIRSIZ BUNLAR HISIZ Şimdi toplar paraları çebe indirirler bunların banka hesaolarında yüzbinlerde DOLARLAR AVROLAR DOLU ..BUNAK serseri utan ,utan sırtındaki din kıyafetinden utan ..cehendemin dibinde cayır ,cayır yanacaksınız topunuz SAPIK ,SÖZDE DİN MAHLÜKLARI TECAVÜZCÜLER ,HIRSIZLAR ŞEREFSİZ LER NEREDE HACILAR ,HOCALAR İMAMLAR VARSA YAKLAŞMAYIN BUNLAR ÇOLUK ,ÇOCUK ERKEK KIZ .DEMEDEN TECAVÜZ EDEN SAPIK İMAMLARDIR ÖLÜYE NİLE TECAVÜZ EDENLERDEN HAYIR GELİRMİ ..VERMİYORUM ..HADİ BAKALIM KENDİ ÇALDIĞINIZ PARALARLA YAPIN TECAVÜZCÜLER SAPIKLAR SÖZDE İMAMLAR ŞEREFSİZLER

Avatar
Tarzan 2018-04-06 15:55:13

Arkadaşlar, uzun yıllardır Almanya'da yaşıyorum. Almanya'da Diyanete bağlı hangi Camiye gitseniz Cami için bağış toplanır. İmamların aylıklarını Türk Diyaneti öder. Ayrıca her Camide Market ve Kahvehane vardır. Bu Market ve Kahvehane paralarını Cami imamı ve Cami yöneticileri arasında pay edilir. Adamların altında 60 bin ve 120 bin Euro arasında arabalar vardır. İmamın aylık geliri 1400 Euro olsa, bu lüks arabaları hangi para ile alır? Bazen şu Cami için derler ama, aynı Camiye en az 40 yıldır para toplanır.
Bende soruyorum, Diyanet bu toplanan paraları nereye yatıracak? Halkın Camiye değil, çalışmak için işyerine ihtiyacı var. Neden bir işyeri veya bir Hastane yaptırılmaz. Son sorum. Hıristiyanların Kiliselerinde neden Market ve Kahvehane Yok? Bu adamlar ve Kilise cemaati aptal mı da bu İmamlar uyanık?