banner87

Diyarbakır'dan acı haber: 1 asker şehit 4 asker yaralı!

Diyarbakır'ın Lice İlçesi kırsalında yürütülen operasyonda akşam saatlerinde çatışma çıktı. Çatışmada 1 asker şehit olurken, 4 asker yaralandı.

Diyarbakır'dan acı haber: 1 asker şehit 4 asker yaralı!

Diyarbakır'ın Lice İlçesi kırsalında yürütülen operasyonda akşam saatlerinde çatışma çıktı. Çatışmada 1 asker şehit olurken, 4 asker yaralandı.

25 Nisan 2018 Çarşamba 21:18
Diyarbakır'dan acı haber: 1 asker şehit 4 asker yaralı!

Lice İlçesi kırsalında bölücü terör örgütüne yönelik başlatılan sürdürülen operasyon kapsamında Türk Silahlı Kuvvetleri mensupları bugün saat 17.30 sıralarında bir grup teröristle karşılaştı. teröristlerin açtığı ateşe, askerler anında karşılık verdi. Çıkan çatışmada 1 asker şehit oldu, 4 asker yaralandı. Yaralı askerler, Diyarbakır Selahaddin Eyyubi Devlet Hastanesi ek binasına kaldırılarak tedavi altına alındı.

Çatışmanın ardından kaçan teröristlerin etkisiz hale getirilmesi için bölgeye gönderilen takviye ekiplerle geniş çaplı operasyon başlatıldığı ve zaman zaman çatışmalar yaşandığı belirtildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.04.2018 21:36
Anahtar Kelimeler:
Diyarbakır
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-04-25 21:33:58

işte akp nin 15 senede ülkiyi getirdiği nokta taaa burası hep şehitler veriyoruz *halbuki 2002 de törör bitme noktasındaydı *hadi bunuda muhalefetin üstüne yıkın ben şehitlerimize Allahtan rahmet yaralarımızada acil şifalar dilerim **ama deyinmeden edemedim bu akp nin bizleri getirdiği nokta inşAllah Allah betirinden korur ***

Misafir Avatar
. 2018-04-26 01:56:08 @52

Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bop esbaskani 2018-04-25 22:28:52 @52

gorevini yapiyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
gele me 2018-04-25 22:49:19

Secim basladi yine asker ler sehit olmaya basladi acaba bu asker ölümlerinde bir bit yeni yokmu acaba PKK VE MIT Beraber calismiyorlarmi niye asker ölmezken her secimden önce durmadan sehit gelmeye basliyor HDP secimlerden önce hendek savasini bir türlü durduramadi acaba neden acaba secimlerden önce hendek savasini kim baslatip devam etti

Avatar
umrundamı 2018-04-25 23:11:28

tayyibin umrundamı o koltuğu kurtarmanın peşinde

Avatar
ece 2018-04-25 22:27:25

Bütün şehitlerimize Allah'tan rahmet, ailesi ve Türk milletine başsağlığı dilerim."

Misafir Avatar
pof pofcu ece rumuzlu 2018-04-26 01:49:44 @ece

no comment

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pof pofcu ece 2018-04-25 23:07:26 @ece

Allaha siparis verme cocuklarini gonder olen askerin acisini sen cekmiyorsun
yada yeteer de yaazz savaslar bitsin kan dursun yazki sana kadin yureyi diyimm baskasinin anasinin yureyindeki yanginini rahmnetle ahmetle mehmetle sonduremesin pofpofu birakinn yeteerrr

Beğenmedim! (1)
Avatar
ece 2018-04-25 22:28:17

yarali askerlerimize acil şifalar dilerim

Avatar