Donald Trump, Kudüs'ü İsrail'in başkenti ilan etti

ABD Başkanı Donald Trump, Kudüs'ü İsrail'in başkenti ilan etti.

Donald Trump, Kudüs'ü İsrail'in başkenti ilan etti

ABD Başkanı Donald Trump, Kudüs'ü İsrail'in başkenti ilan etti.

06 Aralık 2017 Çarşamba 21:14
1062 Okunma
Donald Trump, Kudüs'ü İsrail'in başkenti ilan etti


ABD Başkanı Trump, Kudüs kararını açıklayacağı konuşma öncesinde kabine toplantısına katıldı.

Donald Trump, toplantıda yaptığı açıklamada "Kudüs kararı çoktan alınması gereken bir karardı. Birçok devlet başkanı bir şeyler yapmak istediğini söyledi ve yapmadı" açıklamasında bulundu.

Trump, basın açıklamasında "20 yıl boyunca bütün ABD başkanların bu yasayı uygulamadı. Başkanlar bu yasayı uygulamaya koymadılar. Bazıları belki cesaret edemedi, kendi gerçeklerine güvendiler. Artık resmi olarak Kudüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanınmasına karar verdik." dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.12.2017 21:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
☪ TC ATATÜRKÇÜ TÜRKÜN KUTSAL ORDUSU ☪ 2017-12-06 22:50:21

ve yakında.... A R M A G E D D O N

Misafir Avatar
DUYULANCA KONUŞULANCA 2017-12-07 02:05:50 @☪ TC ATATÜRKÇÜ TÜRKÜN KUTSAL ORDUSU ☪

BİRLEŞMİŞ MİLLETLER(((VE ONUN DENETÇİSİ::::::MEDENİYETLER İTTİFAKINDAN,,,,
ÇOK ÇEKECEĞİ OLACAĞA BENZİYOR DENİYOR ,,,,İLERLEYEN GÜNLERDE,””””DEĞİL SADECE ABD”””””””İSMİ OYMUŞ “”””””””BİRİLERİNİN””””””DE DEĞİL,,,NELERİN NELERİN,,,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::::orası FİLİSTİNİN BAŞKENTİ:::::::::ydi be 2017-12-07 00:11:56 @☪ TC ATATÜRKÇÜ TÜRKÜN KUTSAL ORDUSU ☪

NEREDE KALDI,,,
..HEM DE NASIL (((HER DİNİN HER İNANIŞIN,HER MİLLİYETİN,,HER NE ETNİSİTENİN,,HAYAT TARZININ,,,,MUHATABINI HUZURSUZ EDESİYE KADAR HÜRRİYETİNİ DOYASIYA YAŞADIĞI……
HAH DEMOKRATİK LAİK,,,ESASİYEİ HUKUK DEVLETİYDİ BE…..GÜLLER AÇARDI CADDELERİNDE….PAPATYAYDI SOKAKLARININ İSMİ…(ALLAHUEKBER)..
:::::::orası FİLİSTİNİN BAŞKENTİ::::::::: ::::::::::::::::ydi be ABD….(((Yİ DE ESİR ALDIĞINI ZANNEDEN KÜRESEL PSİKOPATİZM)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ORASI:::::::::::: 2017-12-07 00:09:19 @☪ TC ATATÜRKÇÜ TÜRKÜN KUTSAL ORDUSU ☪

AKDENİZ İKLİMİ ,,,ÜLKESİ::::::::::::FİLİSTİNİN BAŞKENTİ::::::::::::::::ydi be trump.U DA ESİR ALDIĞINI ZANNEDEN KÜRESEL PSİKOPATİZM)))

:::::::::::::::İSRAİLOĞULLARININ ,,,BİR KAVİM,,BİR MİLLET,,,MÜSLÜMANI DA HRİSTİYANI DA,,YAHUDİSİ DE,,,İNEĞE TAPANI DA,,,,ATEŞE TAPANI DA (((ZAMANINDA ALMANYADAKİ GİBİ,,,,YAHUDİ GÖRÜNEN SAKLI ,AŞİKAR ATEŞE TAPARCA,,,NELER NE ŞEKİLLERDE,,,ZERDÜŞİSİ DE OLANI DA )))) OLDUĞUNU BİLMEYEN GERİZEKALILIK.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sarayın Kanal Faresi Aydın 2017-12-06 22:09:54

Bir yorum rica etsek ne oldi seninkini kinse dıngıllamıyor

Avatar
Mert batmanlı 2017-12-06 21:23:10

Bir müslüman kudusten vazgeçemez

Misafir Avatar
Nurali boz 2017-12-07 15:43:06 @Mert batmanlı

aynen nasilki kurban ve sunnetten vazgecmedigi gibi kudustende vaz gecmez kudus yahudinin baskentidir dasi yarip ismaili kesmiyen bicaga inanir kurban kesersin ibrahime inanip piyi kesersin kudustede vaz gecmezsin hayirli olsun musluman alemine iki hirlar us miyavlar der is kapanir kabeninde bir ates tapinagi oldugunu bir gun ogrenirsiniz belki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ORASI::::::::::::::::::::: 2017-12-06 23:58:42 @Mert batmanlı

AKDENİZ İKLİMİ ,,,ÜLKESİ::::::::::::FİLİSTİNİN BAŞKENTİ::::::::::::::::ydi be trump...(((((nerede kaldı be latino.....))) :.........(

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
RABBİMİZ ENCAMLARI HAYREYLESİN 2017-12-06 22:13:15 @Mert batmanlı

RABBİMİZ ENCAMIMIZI ASALETİMİZDEN PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin)EVLA TAKVA SAHİBİ PEYGAMBER EFENDİMİZDİR Kİ;; Allahumme salli ala seyyidina ve nebiyyina Muhammed
EN İYİ YOL BİLDİĞİN YOLDUR:::::::::::::Kİ,,,,((ESTAĞFUĞRULLAH EL AZİM))):::::::::::::
RABBİMİZ TAKVA SAHİPLERİNİN YÖNETİMİNDE DUALRINDA EYLESİN;; (AMİN))SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİMESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKATU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DAHASI....önemliliği içeriğinde belli APAÇIK 2017-12-06 22:12:10 @Mert batmanlı

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAHASI
en hafifi ile HANDİKAPla konuşanlardan duyulanlar ŞUDUR Kİ,,,handikap şudur,,,DİYENLER VAR,,,,”””””””” BİLHAKİS ÖZGÜRLÜKLER ÜLKESİ SANILAN ABD NİN,, HERKESİN ÖZGÜRCE,,,ANCAK HERKESİ İLGİLENDİREN ORTAK YASALARA SADAKATLE YAŞAMASINI İSTEYEN ÖZGÜRLÜKLER ÜLKESİ SANILAN ABD NİN;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


KURULUŞU,,VE VAROLUŞU AYRICA HANDİKAPLA KONUŞULAN,, DİN DEVLETİ((YAHUDİ DİN DEVLETİ OLARAK ANILAN)))İSRAİLİN,,,,,,,,BAŞKENTİNİN;;;((((((( MÜSLÜMANIN DA,,,HRİSTİYANIN DA,,,YAHUDİNİN DE YAŞADIĞI,)))))))))))))),,,KUDÜS OLDUĞUNU BEYAN ETMESİDİR Kİ,,,,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kİ,,,,,
HAKİKATEN,,,,HANDİKAPLILIKLA KONUŞULURLUKLARIN İÇİNDE ””””ABD KENDİNİ ,,,ATEŞE ATMAKTADIR,,,ATMIŞTIR ””””DA DENİLİR DUYULURCALIKLAR DA VARLIĞINDA,,,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu bambaşkaca bişiyler...(estağfuğrullah el azim) 2017-12-06 22:10:28 @Mert batmanlı

ÖYLE Kİ,,,ciddi konuşanlardan duyulurca,,,,HRİSTİYAN ALEMİ DE ÇOK TEPKİLİ DİYORLAR….HRİSTİYAN OLDUĞUNU SÖYLEYEN TRUMPUN HRİSTİYANLIĞINDAN EN HAFİFİ ŞÜPHE DUYDUKLARINI SÖYLÜYOR,,ÖYLELERİ,,,,,ÖYLELERİ,,,ÇOKTAN ,,AFOROZ ETTİLER BİLE DENİLİYOR DUYULUYOR..,,,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
*********** bunlar daha başka,,,duyulanlar 2017-12-06 22:09:52 @Mert batmanlı

YANİ ABD,,,””””””BÜYÜKELÇİLİĞİNİ,,SADECE YAHUDİLERİN YAŞADIĞI---TEL AVİVDEN,,,,,MÜSLÜMANIN DA,,,HRİSTİYANIN DA,,,YAHUDİNİN DE YAŞADIĞI----------“””””””””KÜDÜSE”””””””””GÖTÜRDÜ----------VE BUNU İSRAİL”””” DE “””İSTEDİ((HEM DE ANLATILAMAZCA )))….deniliyor öte taraftan::::::::::::::::

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÖTE TARAFTAN::::(katkı olsun)):::::::::1 2017-12-06 22:08:59 @Mert batmanlı

ÖTE TARAFTAN……………..NECE AMERİKAN ,,HATTA ARAP,,,VESAİRE..GAZETELERİNDEN OKUNANCA,,,SOSYAL PAYLAŞIMLARDAN TAKİP EDİLENCE,,DENİLİYOR Kİ,,

??????“””””””””ABD,,,SADECE,,,,,-----BÜYÜKELÇİLİĞİNİ,,”””””””””””,BİR YERİN “””””””A ŞEHRİNDEN B ŞEHRİNE GÖTÜRDÜ””””””””””””-----..---MESELE BUDUR..”””””??????????(((((DA YERSEN….ABD İSRAİLİN BAŞKENTİ DEMİŞTİR KUDÜS İÇİN :) (((((((HOLYVOOD FİLİMLERİNE KONU YAPACAKLAR SİZİ İLERDE ,,,Amerikan,,,arap troller:)))

Beğenmedim! (0)
Avatar
Van minut 2017-12-06 21:34:28

Ey Turump sen kimsin.sen SGK yı batırdın.ey Turump sen kasetle geldin.Ey Turump sana artık Amerikanın başındaki zat diyeceğim

Avatar
tuk 2017-12-06 21:28:34

Trump Amerikayı yalnızlaştırıyor.Tüm ortaçağcılar kutuplara mekan kursunlar.

Misafir Avatar
ORASI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2017-12-06 23:57:10 @tuk

AKDENİZ İKLİMİ ,,,ÜLKESİ::::::::::::FİLİSTİNİN BAŞKENTİ::::::::::::::::

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::::orası FİLİSTİNİN BAŞKENTİ::::::::: 2017-12-06 23:55:58 @tuk

:::::::orası FİLİSTİNİN BAŞKENTİ:::::::::

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
::::::::aynen:::::: 2017-12-06 23:54:03 @tuk

fevkalade yorum........eğer ki,,,ABD YÖNETİMİ,,,,KENDİNİ SOKTUĞU BU ATEŞİN İÇİNDE,,,"""""""ufffaaaaacccııkkkk BİR HATA YAPSIN"""""""""....devamını Allah(c.c)billir ki,,,,,RABBİMİZ,,,,,((HRİSTİYANIN DA MÜSLĞMANIN DA,,,MUSAVİNİN DE HERKESİN,,,BÜTÜN İNANANLARIN RABBİ,,,,yürü der de ASLA YÜRÜYEMEM DİYEMEZSİN....(estağfuğrullah el azim)))innassabirin

Beğenmedim! (0)
Avatar
BOP 2017-12-07 00:39:27

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Avatar