banner87

Dört partiden ortak ABD açıklaması: Protesto ediyoruz!

ABD Hazine Bakanlığı'nın yaptırım kararı ile ilgili AKP, CHP, MHP ve İYİ Parti grupları ortak açıklama yaptı.

Dört partiden ortak ABD açıklaması: Protesto ediyoruz!

ABD Hazine Bakanlığı'nın yaptırım kararı ile ilgili AKP, CHP, MHP ve İYİ Parti grupları ortak açıklama yaptı.

02 Ağustos 2018 Perşembe 08:50
Dört partiden ortak ABD açıklaması: Protesto ediyoruz!

ABD Hazine Bakanlığı'nın yaptırım kararı ile ilgili AKP, CHPMHP ve İYİ Parti grupları ortak açıklama yaptı.

TBMM'deki 4 siyasi parti grubundan yapılan ortak açıklamada, "ABD'nin tehditlerine halkımızın ortak dayanışması ve kararlılığı ile 'hayır' diyoruz. Türkiye hükümetinin iki bakanına yönelik ABD'nin yaptırım kararını şiddetle protesto ediyoruz" ifadesi kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.08.2018 10:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yedek lastik kılınçdaroğlu 2018-08-02 13:04:19

Silik yavşak kılınçdaroğlu sen nasıl bir muhalefetsin. senin Allah belanı versin hasi bahçeliyi anladıkda ikinci bir yedek lastik meydanlara çıktı lanet olsun yüzlerinize ülkenin amına kodunuz hadsizler

Avatar
texas 2018-08-02 13:20:44

akp,mhp,chp,iyi parti bunlarin tümü hirsiz sahtekar rantci irki islamci dinci ulusalci hirsizlardir yok birbirinden farklari tek care HDP dir

Misafir Avatar
? 2018-08-02 13:44:53 @texas

Hdp'nin ulke yönetmesi mi?Gülünç olmayın bayım

Beğenmedim! (1)
Avatar
Nurali Boz 2018-08-02 11:32:40

Ancak bir protesto edebilirsiniz baska bir B.. yiyemezsiniz verdikleri gorevi mecburen yapacaksiniz hepiniz sahtekarsiniz piyonsunuz satilmis yavsaklarsiniz ulkeyi bitirdiniz ruhunuzu S.. lerim

Avatar
birlik zamanı 2018-08-02 11:33:29

KOL KIRILIR YEN İÇİNDE KALIR.

Avatar
Emine 2018-08-02 11:43:05

CHP AKahPnin yedek Pirellisi..Hainler örgüttü..

Avatar
hükümet istifa 2018-08-02 12:58:38

Hükümet istifa, hükümet istifa, hükümet istifa. ulen şerefsizler o koltuklar yan gelip yatma yerleri değildir.

Avatar
t 2018-08-02 13:07:44

Ekonomi almış başını gidiyor. ekonomi bakanı denen zındık oyurmuş seyrediyor Allah kahretsin sizleri, istifa edin lann

Avatar