Dugin'den bomba iç savaş iddiası...

15 Temmuz darbe girişiminden bir gün önce Türkiye’yi, “Orduda hareketlilik var” diyerek uyaran Alexandr Dugin, “15 Temmuz darbe teşebbüsü başarılı olsaydı Türkiye’de iç savaş çıkardı. 15 Temmuz’un gerçek kahramanları Türk halkıdır” diye belirtti.

Dugin'den bomba iç savaş iddiası...

15 Temmuz darbe girişiminden bir gün önce Türkiye’yi, “Orduda hareketlilik var” diyerek uyaran Alexandr Dugin, “15 Temmuz darbe teşebbüsü başarılı olsaydı Türkiye’de iç savaş çıkardı. 15 Temmuz’un gerçek kahramanları Türk halkıdır” diye belirtti.

16 Temmuz 2018 Pazartesi 23:11
Dugin'den bomba iç savaş iddiası...

15 Temmuz darbe girişiminden bir gün önce Türkiye’yi, “Orduda hareketlilik var” diyerek uyaran Alexandr Dugin, darbe girişiminin ikinci yıl dönümünde dikkat çeken ifadeler kullandı.

Türk Hukuk Platformu’nun İstanbul’da düzenlediği, sempozyumda konuşan Putin’in Danışmanı, Avrasyacılığın teorisyeni olarak bilinen Alexandr Dugin, "15 Temmuz darbe teşebbüsü başarılı olsaydı Türkiye’de iç savaş çıkardı. 15 Temmuz’un gerçek kahramanları Türk halkıdır" diye belirtti.

DUGİN: ERDOĞAN'I KONTROL EDEMEYECEKLERİNİ ANLAYINCA...

Dr. Alexandr Dugin, 15 Temmuz gecesi Türk milletinin fedakarlığı olmasa şu anda Türkiye’nin bu durumda olamayacağını söyledi. Dugin, “Darbe girişimi başarılı olsaydı Tükiye yeni bir Irak, yeni bir Suriye olabilirdi. Bir iç savaş çıkardı. Çünkü Kuzey Irak’ta kürtler hazır olarak bekliyordu” dedi.

15 Temmuz darbe girişiminin daha önceki darbelerden çok farklı olduğunu belirten Dugin, şunları kaydetti: “Çünkü önceki darbeler Kemalist darbelerdi. Kemalist geleneğin bir uzantısı olarak yapılmışlardı. 15 Temmuz darbesinde de böyle bir beyanla ortaya çıktılar. Tamamen demokrasi karşıtı idiler. Bu darbeyi paralel devlet tertip etmişti. Türkiye’yi başarız bir devlet haline getirmek içindi bütün bunlar. Fetö yargıçları balyoz, ergenekon davasının yarıgıçları olmuştu. Fakat ardından bir ayrışma oldu. Erdoğan, daha özgür bir ülke, daha güçlü bir ülke inşa etmek istiyordu. Onların amacı da derin devleti yok edip yerine paralel bir devlet tesis etmekti. Erdoğan, Türk halkının gerçek bir oğluydu. Ve bu siyasi gölgeye karşı bir mücadele başlattı. Erdoğan’ı kontrol edemeyeceklerini anlayınca bir darbe teşebbüsünde bulundular.”

Öte yandan Prof. Dr. İlber Ortaylı da, sempozyum da Osmanlı’nın son döneminde yaşanan darbeler ve darbe teşebbüsleri hakkında katılımcıları bilgilendirdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.07.2018 03:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
köylü 2018-07-16 23:22:58

votkanın dozunu kaçırmış şapur şupur konuşuyor şeriatçılar bu ayyaşı özel olarak getirmişler bize akıllı diyerek takdim ediyorlar bende para versem bir ayyaşı böyle konuştururum şeriatçılar zaten iç savaş çıkarıp alevileri kürtleri katledecekler

Misafir Avatar
aklı başında 2018-07-17 09:56:26 @köylü

AK PARTİ TÜRKİYENİN PARTİSİDİR. TÜM HALKIMIZIN PARTİSİDİR. BİR DAHAKİ SEÇİMDE AK PARTİ YÜZDE 86 OY ALIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Nurali boz 2018-07-17 00:05:13

Defol gitbe sahtekar darbeyi yaptiran receb taib erdogandir ne konusuyorsun be sahtekar benim kusumla facebookumla ugrasan darbenin gelecegini nasil. Bilmez buda recebten nemalanan bir surtuk Allahin lutfudur kelimesi ne anlamda soylendi akklililar kacti aptallar kodese niye arastirlmadi bu konu

Avatar
Ossmann 2018-07-17 00:06:50

"Erdoğan, daha özgür bir ülke, daha güçlü bir ülke inşa etmek istiyordu." Bunu söyleyen ya salak ya da satilikdir. Özgürlükcülük nerede tayyip nerede ? tayyip zulm eden diktatör. KLarsitlarini cezalandirirken bütün ailesini cocuklari dahi cezaladiriyor. Fetöcülere en cok yardimi yapan kendisi ve gökcek, gölcekin pisligi cikmasin diye darbe yapip uzaklastirdi!

Avatar
dugin bey nerden biliyormus ?? 2018-07-17 01:09:35

bizim mit neden farkedemedi ve Hulusi Akar Bey neden farketmemis ??

Avatar
A 2018-07-17 09:57:50

Ülen Dugin sen ne alemsin yahu! Senin anlatığından benim anladığım 1.bizim MİT aptal 2.bütün devlet teşkilatı ayakta uyuyor.3. Sen tee Rusyadan durumu çaktın bizim kuvvet kolları yanıbaşımızdaki tehlikeyi görmedi. Birde rte'nin demokrasi ve özgürlüğü daha güçlü yapamak istediğinden bahsetmisin. Sen resmen Türk halkıyla dalga geciyorsun, şerefsiz adi satılık.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-17 00:29:49

PUTINMİ GÖREVLENDÏRDİ SENİ.ANLATTIKLARIN BAŞTAN SONA VICIK VICIK.SAMIMI IFADELER DEĞİL.AYRICA TÜRKLERIN VA
TANLARI İÇİN NELER YAPABILECEĞINI TÜM DÜNYA GÖRDÜ.KEŞKE KUZEY IRAKTAN BIR IŞAET FIŞEĞI ATILSAYDI.GÖRMÜŞ OL
URDUK,104 SENE SONRA BIR DAHA TÜRKÜN GÜCÜNÜ.

Avatar
pilov 2018-07-16 23:58:47

köylü kardes sacmalama,,,,birakin artik su aleviler kürtlerle oynamayi,,,,aleviye kürde en cok sahip cikan bu hükümettir,,,,,artik gecmis devir kapandi,,bu ülke hepimizin herkes görevini yapmali

Misafir Avatar
cevap 2018-07-17 09:57:38 @pilov

siz varya siz ilk firsatta koyun gibi dograyacginiz aleviler siz varya siz seytanin daniskasisiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap 2018-07-17 00:01:12 @pilov

tayyipe yalakalik benim görevim degil , sana da karisamam.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bu armutun hisbirseyden haberi yoktur 2018-07-17 00:16:38

Herseyi ergenekon planladi bu darbeyi perincekden ogrengi .ulusalcilar darbeye yesil isik yakip, darbe aninda erdogan ile pazarlik yapip fetoculerden intikamlarini aldilar hem de abd ye ragmen ama kesinlikle ic savas sacmaligi yoktu kimsenin planinda bu yalan ulusalci ergenekoncularin bu kadar zeki ve pratik olmalari beni gurullandirdi gelecege umitle bakiyorum ergenekon is basindaysa bu kadar guclerini koruyorlarsa bi bildikleride vardir !!!!