Dursun Çiçek: 'Abdullah Gül'e destek verebilirim'

CHP İstanbul Milletvekili Dursun Çiçek, kişisel görüşünü aktarırken, Saadet Partisi’nin Cumhurbaşkanlığı adayının Abdullah Gül olmasını istediklerini belirtti.

Dursun Çiçek: 'Abdullah Gül'e destek verebilirim'

CHP İstanbul Milletvekili Dursun Çiçek, kişisel görüşünü aktarırken, Saadet Partisi’nin Cumhurbaşkanlığı adayının Abdullah Gül olmasını istediklerini belirtti.

01 Mart 2018 Perşembe 20:53
Dursun Çiçek: 'Abdullah Gül'e destek verebilirim'

CHP İstanbul Milletvekili Dursun Çiçek, Saadet Partisi'nin Cumhurbaşkanlığı adayının Abdullah Gül olmasını temenni ettiklerini belirterek,"Ama ikinci tura kalacağını beklemiyoruz. İkinci tura CHP'nin adayının kalacağını düşünüyoruz." şeklinde kişisel görüş açıkladı. 

Cumhurbaşkanlığı adaylığı için 100 bin imzanın gerektiğini anımsatan Çiçek, şunları kaydetti:

"Özellikle Saadet Partisi, İYİ Parti'de bir sıkıntı olmayacağını düşünüyoruz ama 100 bin imza toplamalarında bir sıkıntı olursa 20 milletvekilinin imzası bunun için de yeterli. İhtiyaç olduğunda biz de kurumsal olarak imza verebiliriz. Mecliste imza verip 100 bin imza yerine 20 imza ile bu adaylaşmayı kolaylaştırabiliriz. Birinci turda bütün partilerin aday göstermesini tercih ediyoruz. Tabii bu konuda da Saadet Partisi'nin adayının Abdullah Gül olmasını da temenni ediyoruz. İkinci tura kalacağını beklemiyoruz ama en azından iktidar partisi seçmenlerinden de destek alacağını düşündüğümüz için ikinci tur daha garanti olacaktır diye düşünüyoruz. Saadet Partisi'nin ikna etmesi lazım.”

ECEVİT'İN MÜCADELESİNİ ÖRNEK ALIN

"Terör örgütü PYD/PKK'ın eski eş başkanı Salih Müslüm'ün Çekya'da serbest bırakılmasına da değinen Çiçek, terör örgütü elebaşı Abdullah Öcalan'ın yakalanması konusunda, Bülent Ecevit'in başbakanlığında kurulan hükümetin gösterdiği kararlılığın ve verdiği mücadelenin örnek alınması gerektiğini belirtti.

Müslüm'ün yakalanarak Türkiye'ye getirilmesinin başta Zeytin Dalı Harekatı olmak üzere terörle mücadeleye olumlu katkı sağlayacağını vurgulayan Çiçek, "İktidarın, başladığı bu takibi devam ettirmeye ve 1999'daki devlet tecrübesini kullanmaya davet ediyoruz. Aksi halde bu konuda samimi olmadıklarını bütün millet görecektir" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.03.2018 22:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-03-01 21:02:31

Lan ne yapiyorsunuz orjinali iktidarda cakmasini ne yapacaksiniz.? 2. ekmelettin faciasi geliyor. Bu chp yokmu !!!! Eger baska bir CB adayi cikaramiyorsaniz dükkani kapatin be! Gül ün yerine 3 parti baskaninin birinde anlasin!

Misafir Avatar
Zübük 2018-03-02 00:12:54 @Ossmann

chp nin gül'ün adini anmasi bile facianin ta kendisi. herhalde yine bize chp yapti yapacagini dedirtecek.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Efruz Bey 2018-03-01 21:19:17

Cumhurbaşkanlığını tayyibe hediye etmek istiyorlar.

Avatar
Okur 2018-03-01 21:29:25

Karamollaoglu,' nun samimiyetinden şüphem var, CHP ile uyumluymus gibi davranıp Abdullah Gül' u. ortak aday göstermek istiyor.chp bu tuzağa düşerse bu sefer de gidip tıpış tıpış oy verecegimizi zannetmeesin...oy yok ...Aday Büyükerşen olmalıdır.

Avatar
Mehmet 2018-03-01 21:11:44

Gerçekten Dursun Çiçek bunları söylemişmi. Söylemişse çok ilginçtir. Erdoğan ile Gül arasındaki fark nedir. O zaman Erdoğan devam etsin

Avatar
Nurali Boz 2018-03-01 21:40:52

Bu CHP tam kuyruk killari ile dolmus ulan gul degilmi ulkeyi bu halegetiren essek ile geyik misali bir durum var ortada chp li olarak bu zibidi yonetimden bir beklentim zaten yok gulu aday gostereceginize safak pavey sayin nejdet sezer sayin altan oymen nice degerli prf lar var kafayemis cicekte isirgan cicegi olmus ergenekonun altinda gul imzasini unutmus bu salaklar

Avatar
Tarzan 2018-03-01 21:47:07

Bazen bir politikacı, yazar veya gazeteci hakkında fikirlerini benimsediğinizi düşünürsünüz. Günün birinde öyle bir yazı yazar veya öyle birşey söyler ki eyvah dersiniz. Dursun Çiçek Abdullah Gül'ün Cumhurbaşkanlığı adaylığını savunuyor. Abdullah Gül değilmi Dışişleri Bakanı olduğu zaman yurtdışı temsilciliklere yazı yazarak fetö yapılanmasına yardımcı olun diye yazı gönderen. Bugün bu Abdullah Gül, Fetullah Gülen kadar tehlikelidir. Unutmayın, bu adam İngiliz İstihbarat teşkilatının Türkiye'de ki adamıdır. NOKTA!

Avatar
Gaddar Pomak 2018-03-01 22:13:46

CHP evlere şenlik.

Avatar
Naci 2018-03-01 22:36:13

Arkadaşlar konuyu ben mi yanlış anlıyprum.Sn.D.Çiçek, saadet partisinin adayı olsun ki akplilerden oy alsın, Yani rte'nin oyu'nu bölsün diyor. Chp'nin adayı olsun demiyor. Her parti kendi adayını çıkartırsa rte'nin oyu A.Gül ile bölünsün, oylama ikinci tura kalsın, ikinci turda chp'nin adayını hep birlikte destekleyip rte'yi düşürelim demek istiyor...

Misafir Avatar
cevap 2018-03-02 00:16:26 @Naci

arkadasim tayyipin karsisinda miy miy heriflerin sansi yooook . Ya bayan olacak yada tayyip dende rezil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 22:52:57 @Naci

Bu tür taktiklerin işe yaramadığını ne zaman öğrenecek bu CHP? taktik savaşı yaptıkları örgüt AKP değil, teyibin kendisi bile değil, dünyayı parmağında oynatan şeytan mason şebekesi. A. Gül AKP oylarını bölemez, ancak rakip adayı parçalar. kavgalı gibi göründüklerine bakma bunların hepsi aynı merkezden emir alıyor ve tek dertleri Türkiyeyi 2023 işgaline kadar yönetebilmek.

Beğenmedim! (0)