Ekipten ilk patlak: Türkiye ortaya çıkacaklara daha çok şaşıracak...

Adnan Oktar grubunun eski mensuplarından Ceylan Özgül'ün bu sabah Oktar'a yapılan operasyonun ardından paylaşımları dikkat çekti.

Ekipten ilk patlak: Türkiye ortaya çıkacaklara daha çok şaşıracak...

Adnan Oktar grubunun eski mensuplarından Ceylan Özgül'ün bu sabah Oktar'a yapılan operasyonun ardından paylaşımları dikkat çekti.

11 Temmuz 2018 Çarşamba 10:20
Ekipten ilk patlak: Türkiye ortaya çıkacaklara daha çok şaşıracak...

Kamuoyunda 'Adnan Hoca' olarak bilinen Adnan Oktar 'ın kurduğu grubun eski üyesi Ceylan Özgül sosyal medya hesabı üzerinden yapılan operasyonla alakalı paylaşımlarda bulundu.

"Bugün Güneş daha bir güzel doğdu" diyen Özgül olay yaratacak şu tweetleri attı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.07.2018 12:11
Anahtar Kelimeler:
Adnan Oktar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
1980'LERDEN BERİ TÜRKİYE'NİN BAŞINA BELÂ SİYONİST 2018-07-11 21:42:32

OLUŞUMDUR ! DAHA YUKARDAKİ KEDİCİK BABASINDAYKEN VARDI ! VE TÜM GELEN HÜKÜMETLERDE KORUDU ! TAMAMI YAHUDİ-MASON'DUR ! EN BÜYÜK KÖŞE OLDUKLARI DÖNEMDE BU AKP DÖNEMİDİR !

Misafir Avatar
TC-KEMÂLİST 2018-07-12 13:32:50 @1980'LERDEN BERİ TÜRKİYE'NİN BAŞINA BELÂ SİYONİST

OKTAR BABUNA'NIN İLİK KANSERİ YALANI İLE TÜRKİYE'DEN SENELERCE KAN TOPLAYIP ! (BİLHASSADA FETÖ'NÜN TV'LERİNDEN !?!) SİYONİST'LERİN TÜRKİYE'NİN GENOM HARİTASINI ÇIKARTMASINA YARDIM ETMELERİNİDE UNUTMAYALIM ! BU SİYONİZMİN ETNİK SAVAŞLARI ORGANİZE ETMESİNİ ÇOK KOLAYLAŞTIRDI !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TC-KEMÂLİST 2018-07-12 12:33:17 @1980'LERDEN BERİ TÜRKİYE'NİN BAŞINA BELÂ SİYONİST

BU ''ADNAN'CILAR'' ; 1. DÜNYA SAVAŞINDAKİ YAHUDİ CASUS ÖRGÜTÜ NİLİ'NİN YENİ VERSİYONUDUR ! NİLİ'DE GÜZEL KADIN CASUSLARI KULLANIP İSTİHBARAT TOPLARDI ! OSMANLI-YAHUDİ'LERİNİN KURDUĞU BU ÖRGÜT ! İMPARATORLUĞUMUZA ÇOK BÜYÜK ZARARLAR VERMİŞTİR ! OKUYUN ARAŞTIRIN ! BU ADNAN'CILAR TARİKATIDA AYNI ALÇAKLIĞIN DEVAMIDIR ! BU TARİKAT FETÖ GİBİ GÖRÜLMELİ VE MEMLEKETTEN TAMAMEN TEMİZLENMELİDİR ! BU MÜSLÜMAN GÖRÜNTÜLÜ SİYONİST-YAHUDİ-MOSSAD ALÇAĞI ADNAN'CILARI ; TURGUT ÖZAL DAHİL TÜM HÜKÜMETLER KORUDU AMA AKP DÖNEMİNDE RESMEN SEMİRDİLER ! ŞİMDİ AKP'LİLER YİNE ÇIKACAK VE YİNE KANDIRILDIK DİYECEK :( KAFAYI YEMEMEK ELDE DEĞİL BU ACOAYİP ÜLKEDE ! YÜCE ALLAH TÜRKİYE'MİZİ BU MÜSLÜMAN GÖRÜNÜMLÜ ALLAH'SIZLARDAN VE ONLARIN YÜZÜNDEN BAŞIMIZA GELEN TÜM BU MANYAKLIKLARDAN KORUSUN ! VE ZEKÂ SEVİYEMİZİ , MİLLET BİLİNCİMİZİ , VATAN SEVGİMİZİ YÜKSELTSİN :(

Beğenmedim! (0)
Avatar
HEPİNİZ AYNII 2018-07-11 11:19:47

KIYAMET HACILARDAN HOCALARDAN KOPACAK DİYEN BÜYÜKLERİMİZE HÜRMETLER.BİR DE BUNUN EVLENMEYİN BEKARLAR "NAYLON GIZLAR ÇIKACAK"TÜRKÜSÜ VARDIR. VALLAHİ BUGÜNÜN YAPAY ZEKA ROBOTLARI..

Misafir Avatar
ceylan özgülü görünce sikim kalktı 2018-07-11 21:08:10 @HEPİNİZ AYNII

2 posta otuzbir çektim. Biraz dinlendikten sonra üçüncüyü atıcam.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
neyine şaşıracakmış türkiye 2018-07-11 21:07:25 @HEPİNİZ AYNII

adnanın ne halt olduğu 19999da ortaya çıktı zaten.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hastir ordan 2018-07-11 16:58:34 @HEPİNİZ AYNII

ben degildim, komsunun ogluydu.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ATATÜRK'ÜM 2018-07-11 12:31:55

YATILI OKULLARDA İMAM HATİPLERDE TACİZE TECAVÜZE UĞRAYAN YAVRULARIMIZIN SUÇLULARI DA AYNEN BÖYLE TEŞHİR EDİLMELİ.AN BE AN TÜM TÜRKİYE'YE GÖSTERİLMELİ.SADECE OKTAR MESELESİ DEĞİL BU KONUDA HERKES AYNI ŞEKİLDE CEZALANDIRILMALI.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-11 13:25:52

ADNAN YOBAZI,BUKELEMUN GIBIDİR,DURDUĞU YERIN RENGINI ALIR.TUTUKLANDIĞINDA ERDOĞAN VE İÇİŞLERI BAKANININ HA
BERI VARMI DIYOR.BU IBLISI ONBEŞ SENE ÖNCE TUTUKLAMALILARDI.ÇOK KIŞİNİN KANINA GİRDÎ.ETRAFINDAKİLERDE MÜRİT
FALAN DEĞİL.ORGANIZE SUÇÖRGÜTÜ ELEMANLARI.ILERIKI GÜNLER NE GÖSTERECEK.BEKLIYECEGIZ GÖRECEĞİZ,

Avatar
aydın 2018-07-11 11:21:48

feto savcıları bunlara niye operasyon yapmamıştı,haraçmı alıyorlardı,yoksa kulanıyorlarmıydı

Misafir Avatar
TEXAS'IN ANASI SEVENLER KULÜBÜ 2018-07-17 22:21:17 @aydın

TEXAS HAKLI ! SANA NE OLUYOR AYDIN BEY ! TEXAS'IMIZI YEDİRTMEYİZ ! ASLAN TEXAS ! VE ANASI !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
texas 2018-07-11 13:18:38 @aydın

ulan pezevenk aydin iblisi ,erdoganin savcilari simdiye kadar neden bu sapik oktara neden dava acmadi cevap ver köpek ha fetö savcilari ha erdogan savcilari al birini vur ötekine

Beğenmedim! (0)
Avatar
NEDEN 2018-07-11 12:34:12

HEP BİZİM ÜLKEMİZDE OLUR HERŞEYİN SAHTESİ.KANDIRMACASI.SAYIN KEDİCİK KEŞKE SUSMASAYDIN.SENİ DE KONUŞTURURLAR MUTLAKA.ZAMANINDA INŞALLAH MAŞALLAH..ŞİNDİ BÖYLE Mİ OLDU?

Avatar
Murat 2018-07-11 10:27:34

Aldatildik rabbim afetsin.Embesillerin oylari sandiga dolsun.

Misafir Avatar
Saf bir köylü edasiyla aldatildik demek kolay 2018-07-11 10:39:30 @Murat

Her kandirilmadan bir cocuk yapan ve bu aldatmalardan onlarca cocugu olan bir cahil kadin gibi "aldatildik yine diyeceginize gerekli tedbiri alsaniza,

Beğenmedim! (0)
Avatar
casım dede 2018-07-11 16:51:17

BU MİLLETİ İSLAMLA KANDIRMAYA ÇALIŞANLARIN HALI BÖYLE NASIL OLSA ÇOĞU CAHİL VUR VURABİLDİĞİN KADAR. TARİKATLAT AT OYNATSIN FADİME ŞAHİN ÖRNEĞİ. ŞEREF YOKSUNLARI. ADAMI DİNDEN SOĞUTUYORLAR TÜM TARİKATLAR KAPATILMALI. HAVADAN PARA KAZANANLAR BUNLAR. EY BENİM APTAL MİLLETİM.