Ekonomi'de yeni yöntemi ilk Sırma'nın müdürü uyguladı...

Sırma Metal Genel Müdürü Trump'ın ek gümrük vergisi kararına bedduayla tepki gösterdi.

Ekonomi'de yeni yöntemi ilk Sırma'nın müdürü uyguladı...

Sırma Metal Genel Müdürü Trump'ın ek gümrük vergisi kararına bedduayla tepki gösterdi.

11 Ağustos 2018 Cumartesi 08:33
Ekonomi'de yeni yöntemi ilk Sırma'nın müdürü uyguladı...

24 Haziran seçimleri öncesinde AKP’den milletvekili aday adayı olan Sırma Metal Alüminyum Ltd Şti Genel Müdürü Mustafa Yasin Akgül, ABD Başkanı Donald Trump’ın Türkiye’den ithal edilen alüminyum ve çelik ürünlerine uygulanan gümrük vergisini iki katına çıkarma kararına Twitter üzerinden paylaştığı beddua ile tepki gösterdi.

Akgül “Bismillahirrahmanirrahim. Ya Kahhar ismi şerifin hatırı için Trump’ı, Amerika’yı ve onların uşakları Siyonistleri kahr-ü perişan et” mesajını paylaştı.

ABD Başkanı Donald Trump, Türkiye'den yapılacak çelik ve alüminyum ithalatında gümrük vergilerinin iki katına çıkarılması için talimat verdiğini açıklamıştı.

Trump "Türk Lirası, çok güçlü dolarımız karşısında hızlı bir şekilde değer kaybetmeye devam ederken, az önce çelik ve alüminyumda gümrük vergilerinin iki katına çıkarılmasına onay verdim. Alüminyum için vergi şu andan itibaren yüzde 20, çelikte de yüzde 50 olacak. Türkiye ile ilişkilerimiz şu aralar hiç iyi değil!" diye tweet atmıştı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Islam 2018-08-11 08:50:30

İslamın katıksız bir cahillik olduğunun kanıtı! La hurafa bu işler dua ile değil gelişmiş zeki beğinldrle çözülür....

Misafir Avatar
kahrar kalktı ya cevap 2018-08-11 11:41:54 @Islam

iste böyle cehalet basa bela ! Amerikanin Türkiyeden aldigi celik ve aliminyuma vergi yükü yükseltiliyor. yani amerika türkiyeden bu mallarin alinmasini zorlastiriyor. Anladin?Türkiye almiyor satiyor!!!!! Bir de hakaret etmen yokmu ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kahrar kalktı 2018-08-11 09:57:07 @Islam

dyyus oğlu deyyus kelime lerle iş yürümüyor malherifkler bunu görüyoruz hemen eyleme geçmek lazımgavvat alma o ülkeden alimünyum çelik dünyada başka ülkemi yok denyo kıy paraya zeki gençlerimize cimrilik etme ver parayı demir ve çeliğin haricinde bu işi yapacağın altarnatif madenler bulsunlar Allah zeka vermişo zekayı kullanın yok kahrı kaktırdı bıtrakın bu ayakları ökkeşleri oynamayın.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-08-11 10:24:53

Ulan bu din bezirganları iki gün sonra bir savaş çıksa,"kahrol düşman al sana bomba" deyip üç kulfü bir elhamla işi bitirecek valla.

Avatar
Yapma yahu 2018-08-11 10:20:57

olaya Trump acisindan bakarsan onun da bir Allahi var, ayni bedduayi o da sana yapiyor. VAllahi bir insan ancak bu Kadar yobaz olabilir

Avatar
doların düşmesi için dua edilir 2018-08-11 08:53:40

doların gezdigi yere okunmuş ip gerip düşmesi saglanır ücreti 2000 tl dir,düşen doların kafası kırılma duası ayrıca 500 tl dir bir daha yerinden kalkamaz

Misafir Avatar
2018-08-11 11:46:24 @doların düşmesi için dua edilir

YETER TAMAM AKILLISIN !!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
bozo 2018-08-11 09:43:22

caresizligin resmidir.

Avatar
APATİ 2018-08-11 11:53:32

Şaka mısınız siz ya!!!:)

Avatar
Faizci 2018-08-11 12:38:28

Yahu bu yavsak bereden cikti besmele ile Sorun cözülürmü kuranla dalga geciyor yüzde yüz faiz ve Haram yiyor

Avatar
YILDIRIM 2018-08-11 12:00:06

Sayın Erdoğan; 01.07.2014 Tarihinde TBMM ne Başbakan (İstanbul Milletvekili) olarak vermiş olduğu;
28.08.2014 tarihli Resmi Gazetenin 1. Mükerrer Sayısında, YSK Kararı olarak Sayın Erdoğan ın Cumhurbaşkanı Seçilme kararı ve Mal Beyanı da yayınlanmıştır.
YAYINLANAN Mal Bayanında 200.000 Bin ABD Doları Para Cinsinden Tasarrufu olduğu da görülecektir.
Elbette YASALAR ÇERÇEVESİNDE her TÜRK Vatandaşı istediği şekilde tasarrufta bulunma hakkına sahiptir.
Ancak MİLLİ PARA Diyen Sayın Erdoğan ın 2014 Tarihinde, Bugün Bağırıp Çağırdığı ABD Doları ile 200.000 Dolar TASARRUFU olduğu görülecektir.