Enis Berberoğlu davasında flaş gelişme

CHP İstanbul Milletvekili Enis Berberoğlu'na verilen 5 yıl 10 aylık hapis cezasının gerekçesi açıklandı.

Enis Berberoğlu davasında flaş gelişme

CHP İstanbul Milletvekili Enis Berberoğlu'na verilen 5 yıl 10 aylık hapis cezasının gerekçesi açıklandı.

19 Şubat 2018 Pazartesi 17:53
Enis Berberoğlu davasında flaş gelişme

Habertürk’ten Arzu Kaya’nın haberine göre; yerel mahkemece “casusluk” suçundan verilen hükmü “bilgileri açıklamak” suçuna çeviren İstanbul Bölge Adliye Mahkemesi 2. Ceza Dairesi, “Sanığın herhangi bir yabancı devlet görevlisi veya terör örgütü yöneticisi ile temas halinde olduğuna, bu bilgileri bu maksatla elde edip yayınlanacağını bilerek Can Dündar’a vererek açıklanmasını sağladığına dair dosyada bir delil yoktur.”

“HTS kayıtlarının konuşma tarihi, saati ve konuşulan kişi yönüyle Can Dündar’ın beyanı ile uyumlu olduğu sabittir.”

“Can Dündar’ın kitabında da açıkça belirtildiği üzere, 27 Mayıs öğleden sonra görüntü ve bilgileri yayınlanacağını bilerek verdiği anlaşılmıştır.” ifadelerine yer verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.02.2018 18:21
Anahtar Kelimeler:
CHPEnis Berberoğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-02-19 18:04:17

Ulan böyle ucube bir gerekçe olurmu?.Casusluk amacıyla bu bilgileri kullanmadıysa ne diye ceza veriyorsun behey ahmak.Sırf AKP nin ve uzunçaların korkusundan verilmiş bir ceza bu.Yazıklar olsun.

Misafir Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-02-20 02:45:39 @Antalyalı Attalos

enis berberoglu derhal serbest birakilmali zaten aydinlik gazetesinde haber yapilmis birsey ve dunyaca bilinen birsey yeter artik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-02-19 18:48:52 @Antalyalı Attalos

Aydinlik gazetesinde aylar önce carsaf carsaf yayinlalan haber nasil devlet sirri oluyorsa ? Neden aydinlik gazetesini sorusturmuyorlar?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yabancı 2018-02-19 18:30:01

Türkiye'de anayasa ve hukuk yoktur ve Afrikada ki kabile devletlerinde bile görülmemiş uygulamalar mevcuttur. Herşey tek kişinin arzu ve isteğidir.

Avatar
YILDIRIM 2018-02-19 20:17:32

MİT TIRLARI Davasında anlamadığım çok konu olmakla beraber. . . . . . . . . . . MİT Tırlarında Yetkililer önce İNSANİ YARDIM Taşınıyor diyorlardı. Benim bildiğim İNSANİ YARDIM (Ekmek - Su - İlaç - Battaniye - Yatak - Yorgan Giyecek - Yiyecek - Vb. Olur) İnsani yardım ne zamandan beri suç oldu. . . . . . . . . . . . . . Saygılarımla

Avatar
Dursun 2018-02-19 20:04:11

Ortada suç yoksa ceza olmalıdır.

Avatar
YILDIRIM 2018-02-19 20:30:32

MİT TIRLARI nın olduğu gün FETÖ Kanallarının tamamı MİT TIRLARINA yapılan baskını ve baskında sandıklardan çıkanları GÖSTERDİLER. . . . . . . . . . . . . . . . . . Daha önce gösterilen bu görüntüler Aydınlık Gazetesinde Haber oldu, okuyanlar okudu, gördü . . . . . . . . . . . . Can Dündar Aldı denilen CD yi ise Gazeteci olarak zaten İSTEDİĞİ YERDEN ELDE EDEBİL di . . . . . . . . . Enis BERBEROĞLU' na İHTİYAÇ YOK ki ! ! ! ! ! ! Bunu benim gibi HUKUK bilgisi Gazete ve Okuduğu Kitaplardan olan birisi bile biliyorsa MAHKEMELERİMİZ BİLMİYOR mu ? ? ? ? ? Mahkemelerimiz Bilmek mi İstemiyor ! ! ! ! ! ! ! Yoksa AMAÇ CHP yi yıpratmak mı ! ! ! ! ! CHP Bundan YIPRANMAZ ki Aksine MAGDURU OYNAR Büyür ! ! ! ! ! Saygılarımla

Avatar
Halkın Sesi 2018-02-19 18:27:13

Tayyip simdilik yargıyıda sekillendiriyor. Ya yarın. Partisel vazife degil, kamusal ve yargısal vazife esnasında tarafsızca esitce adaletlice dürüstce seffafca hareket etmemek ve ettirmemek dinsizliktir hainliktir ve büyük bir suctur. Böyle suclara karısanlar, zamanı geldiginde sevdikleriyle beraber bedeller öderler. Akp'lilerin suc ve günah isleme, tutuklanmama ve yargılanmama özgürlükleri gecicidir. Yargı sadece muhalifleri cezalandırıyorsa fetöcü olmayanların yargılanmama haklarını kullanabilmeleri gerekmektedir. Tayyibin bir zamanlar dedigi gibi, üstünlerin hukugu degil, hukugun üstünlügü olmalıdır. Aynen katılıyorum ve bu söze ihanet eden soysuzların cezalarını biran önce bulmalarını cenab-ı haktan niyaz ediyorum.

Avatar
YILDIRIM 2018-02-19 20:15:06

MİT Tırlarında HATIRLADIĞIM KADARIYLA İNSANİ Yardım Taşınıyor deniliyordu . . . .. . . . . . .İnsani Yardım Ne Zaman dan beri CASUSLUK OLAYININ PARÇASI OLDU. . . .. . . . . . . Asıl bu sözden sonrası bile bu davanın ANLAMSIZ olduğunu gösteriyor diye DÜŞÜNÜYORUM. . .. . . . . . . . . . Saygılarımla

Avatar
aydın 2018-02-19 18:48:46

soytarısınız hakkınızı savunamıyorsunuz.desene can dundarı niye serbes bıraktınız .yayınlayan o.ben yayınla desemde o benim emiir kulummu yok.ortada boyle bilgi yok. can dundar fetonun ajanı.ataturku kuçuk duşurmek için takiye sanatını kullanrak belegesel yapmıştır.