Enis Berberoğlu ve Abdüllatif Şener, CHP'den milletvekili…

İlk defa 600 milletvekilinin seçildiği TBMM'ye 24 Haziran seçimlerinde birçok ünlü isim girmeyi başardı. Meclise girenler arasında Mehmet Ağar, Bendevi Palandöken ve Bülent Arınç'ın oğulları bulunurken, Süleyman Demirel'in özel doktoru Aylin Cesur da vekil oldu. Enis Berberoğlu da cezaevinden milletvekili seçildi.

Enis Berberoğlu ve Abdüllatif Şener, CHP'den milletvekili…

İlk defa 600 milletvekilinin seçildiği TBMM'ye 24 Haziran seçimlerinde birçok ünlü isim girmeyi başardı. Meclise girenler arasında Mehmet Ağar, Bendevi Palandöken ve Bülent Arınç'ın oğulları bulunurken, Süleyman Demirel'in özel doktoru Aylin Cesur da vekil oldu. Enis Berberoğlu da cezaevinden milletvekili seçildi.

25 Haziran 2018 Pazartesi 01:31
Enis Berberoğlu ve Abdüllatif Şener, CHP'den milletvekili…

Eski Başbakan Yardımcısı ve AKP'nin kurucularından Abdüllatif Şener, bugün (24 Haziran 2018) yapılan cumhurbaşkanlığı ve milletvekili genel seçimlerinin resmi olmayan sonuçlarına göre yeniden Türkiye Büyük Millet Meclisi'ne (TBMM) girdi. Şener, yeni dönemde CHP Konya Milletvekili olarak görev yapacak.

BERBEROĞLU MİLLETVEKİLİ

24 Haziran seçimlerinin resmi olmayan sonuçlarına göre, cezaevinde bulunan Enis Berberoğlu milletvekili oldu.

İlk defa 600 milletvekilinin seçildiği TBMM'ye 24 Haziran seçimlerinde birçok ünlü isim girmeyi başardı. Bunlardan bazıları şöyle:

Alpay Özalan İzmir'den AK Parti milletvekili oldu.

Rümeysa Kadak, İstanbul'dan AK Parti milletvekili oldu.

Ünlü sporcu Kenan Sofuoğlu AK Parti'den Sakarya Milletvekili oldu.

Mehmet Ağar'ın oğlu Tolga Ağar Elazığ'dan milletvekili oldu.

TESK Başkanı Bendevi Palandöken'in oğlu Barış Palandöken AK Parti'den Malatya milletvekili oldu.

Bülent Arınç'ın oğlu Mücahit Arınç AK Parti'den İstanbul milletvekili oldu.

DİSK başkanlığından siyasete girmek için istifa eden Kani Beko CHP'den İzmir milletvekili oldu.

Ergenekon davasında hapis yatan Mehmet Ali Çelebi CHP'den İzmir milletvekili oldu.

Süleyman Demirel'in doktoru Aylin Cesur İYİ Parti'den Isparta milletvekili oldu.

DP Genel başkanı Gültekin Uysal İYİ Parti'den Afyon milletvekili oldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.06.2018 01:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hadi hayirlisi 2018-06-25 01:38:54

cok sevindik

Misafir Avatar
sunay 2018-06-25 18:29:51 @hadi hayirlisi

hassittir len manyak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şener ve siyaset hayatı 2018-06-25 10:31:05 @hadi hayirlisi

şaşkın şener chp den istifa et. tekrar parti kur. kafasını bir türlü toplayamadı zavallı!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şener şişkinlik devam edyormu? 2018-06-25 08:52:24 @hadi hayirlisi

Meral hanımı , İnceyi şişirenler sanada dokunmuşmu varmı şişkinlik devam ediyormu?
sizi zavallılar sizi. sizi ihanetçiler sizi. seçim süresince yüzde 60 oy alacağınızı söylüyor milleti kandırmaya yaıltmaya çalışıyordunuz. utanmazsınız bişe yazmıyorum . kendi ateşinizle baş başa kalın. zaten yaıp tutuşuyorsunuz.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
AKP.DE VİCDAN ZERRO..HİLELİ İŞ YAPMAKDA USTA.. 2018-06-25 08:32:30 @hadi hayirlisi

hırsızlıkla alınan oyların neyine sevindin...yoksa sizde aynı katagoriye giriyorsunuz..fakirin azabı yüksek zengininde keyfi yüksek olacak bu hileli ve oy çalma ysk.ve A.A.sı ve trt..birleşmesi ile yapılan hileli secime AKLI BAŞINDA OLAN HİÇ BİR KİŞİ SEVİNEMEZ..

Beğenmedim! (0)
Avatar
milleti dahada ezecek akp.. 2018-06-25 08:30:12

haftaya %60 zamları bekleyin..akp.ye oy verenler.
sizin yüzünüzden tüyü bitmemiş yetimlerinde ZAM FURYASI ndan nasibini alacaktır.Akp.ye oy verenler ikicihanda mazlumların gariplerin fukaranın elleri yakanızdadır..
milleti yaktınız..akp.liler..cemaatçılar.tarikatçılar..lanet olsun sizlere..amin.
yakında HAMMURABBİ KANUNLARI BAŞLAR..BİRÇOK İNSANIN KAFASINI VURACAK AKP..bu BAŞKANLIK hali ile..bunlarda vicdan yokki..cezaevleri mazlum dolu...yalan mı? lanetler arkanızda akp. ve mhp..

Avatar
D 2018-06-25 06:22:25

Bu güzel haber sevindik .

Misafir Avatar
ysk..seçimi akp.ye angaje etmiştir..emir eri ysk. 2018-06-25 08:37:01 @D

Milletin oyların çal..ysk.yi trt.yi A.ajansını kontrol altına al..hileli yollarla ve adam satın alma ile seçim kazanan akp.ye mi sevindiniz.
Türk vatantaşları mahkemelere müracaat etmeli..İYİ PARTİ davalar açmalı..
avp.mahk.lerine davaları götürmel..BU SEÇİM SATIN ALINMIŞ YSK...A.A...trt..MARİFETİ İLE..SAKAT BİR SEÇİMDİR..MİLLETİN OYLARI ÇALINMIŞ.DIŞARIDAN OY EKLENMİŞ..YSK..bunları görmezlikten geldi.3 kişi öldü.
yeseke görmezlikten geldi..lanet olsun böyle seçime ve hırsızlarına..
geri kalan oyları dahi saymıyor..hayret ya..değişen bişey olmazmış NERDEN BİLİYORSUN YSK..? evliya mı oldun.?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hele hele 2018-06-25 13:45:46

Bülent arinca da bakin. Pekce erdoganin götünü öpüyordu. Oglunu vekil yaptirmis

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-25 18:02:09

BU DÖNEK MILLET HEM KENDINE,HEMDE DEMOKRASİYE IHANET ETMİŞTİR.SIRTINDAN SOPAYI AYAĞINDAN ÇARIĞI EKSIK ETME
YECEN.ÇÜNKÜ SAPKINIZ.

Avatar
milleti daha da esecek doğru 2018-06-25 11:51:58

Jean bedel bokassa gibi bir şerefsiz yine onaylandı. Ama bu millet bok yemeye bayılıyor ne yapalım. Nefislerine mücadele Cahillerle mücadele etmek kadar zor değil.

Avatar
HAYIRLI OLSUN TÜRKİYE CUMHURİYETİNE 2018-06-25 10:26:51

YENİ İSİMLER YENİ YÜZLER GÜZEL OLDU.UMARIM HERŞEY DAHA İYİYE GİDER.MUHARREM İNCE SEÇİME DAMGA VURDU.KİMSE İNKAR EDEMEZ.HER KONUŞMASI BAYRAM COŞKUSU TADINDAYDI.MUTLAKA GÖRMEK İSTİYORUZ SEVGİLİ MUHARREM İNCEYİ..EMEĞİNE YÜREĞİNE SAĞLIK MUHARREM İNCE.TEŞEKKÜRLER MUHARREM İNCE.

Avatar
Fettullah 2018-06-25 13:02:04

Benim müritlerim hep Tayyipe oy veriyor. Çünkü 1923 hedefimiz aynıdır.

Misafir Avatar
nıt: @Fettullah x---sunay 2018-06-25 18:41:15 @Fettullah

ıt: @Fettullah x****hassittir len manyak

Beğenmedim! (0)