Erbakan’ın yeğeni, Akşener’e danışman oldu

Merhum Başbakan Necmettin Erbakan’ın yeğeni Sabri Erbakan, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in danışmanı oldu. Erbakan daha önce CHP'de politika yaımıştı. Karayolları Genel Müdürlüğü, Hazine ve Dış Ticaret Müsteşarlığı ve Bayındırlık Bakanlığı Müsteşarlığı görevlerinde bulunan Sabri Erbakan’ın İYİ Parti’de Dış Ticaret ve Bayındırlık konularında Meral Akşener’in danışmanı olarak görev yapacağı öğrenildi.

Erbakan’ın yeğeni, Akşener’e danışman oldu

Merhum Başbakan Necmettin Erbakan’ın yeğeni Sabri Erbakan, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in danışmanı oldu. Erbakan daha önce CHP'de politika yaımıştı. Karayolları Genel Müdürlüğü, Hazine ve Dış Ticaret Müsteşarlığı ve Bayındırlık Bakanlığı Müsteşarlığı görevlerinde bulunan Sabri Erbakan’ın İYİ Parti’de Dış Ticaret ve Bayındırlık konularında Meral Akşener’in danışmanı olarak görev yapacağı öğrenildi.

21 Şubat 2018 Çarşamba 17:54
Erbakan’ın yeğeni, Akşener’e danışman oldu

Sözcü'den Deniz Ayhan'ın haberine göre atama kararı Akşener imzasıyla Erbakan'a tebliğ edildi. Kararda “Parti tüzüğümüzün 47. maddesi beşinci fıkrası uyarınca genel başkan danışmanlık görevine atanmış bulunmaktasınız. Parti çalışmalarına vereceğiniz desteğe olan inancımla, yeni görevinizin hayırlı olmasını temenni eder, başarılar dilerim” denildi.

SABRİ ERBAKAN KİMDİR:

1948 yılında doğdu. Necmettin Erbakan’ın kardeşi Göz Doktoru Prof. Mehmet Sabri Erbakan’ın küçük oğlu. Karayolları Genel Müdürlüğü, Hazine ve Dış Ticaret Müsteşarlığı, Bayındır ve İskan Bakanlığı Müsteşarlığı yaptı. 13 Haziran 2009′da Bayındırlık ve İskan Bakanlığı Müsteşarlığı'ndan Bakanlık Müşavirliği'ne atandı.

AKP'nin kuruluşu sırasında Tayyip Erdoğan, Erbakan'a milletvekilliği teklif etti. Erbakan teklifi reddettiğini açıkladı. Ardından AKP'den İzmir Büyükşehir Belediye Başkan adaylığı gündeme geldi ancak bu gerçekleşmedi. Erbakan, 14 Kasım 2013’te CHP’ye üye olmuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.02.2018 18:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Halkın Sesi 2018-02-21 18:07:15

Yetmez. Zamanı geldiginde akp'de kendini gercekten dürüst ve vatansever görenlerde saganak yagmur misali bir anda İyi partiye gececekler. Simdilik baskı ve tehdit altındalar. İlk secimlerde İyi partinin oy oranı minimum % 20 olacak. Bir soysuzluk sergilenmese göreceksiniz.

Misafir Avatar
aaaaaaaaaaaa CİDDİmii? 2018-02-21 18:29:22 @Halkın Sesi

çok komiksiniz meral henim. boyalar bedava nasıl olsa hadi boyan boyan bir yağmurda kalırsan durumunu göreceğiz.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Mehmet 2018-02-21 21:49:51

Sabri bey, ilginç bir yol izliyor. Erbakan milli selamet partisinden sonra, Akp,ye yaklaşıyor. Ondan sonra şansını Chp,de deniyor, şimdi ise iyi partiye geçiyor. Türkiyede hangi parti kaldı?

Avatar
zengin adam 2018-02-21 19:27:40

beyler sizlere bomba gibi zengin olma firsati veriyorum abd disisleri bakani ile anlasma saglanmis turkuyede siyasilere dokunulmayacak halkbanka komik bir ceza kesilecek bunun karsiliginda ne verdigimizi bos verin bu bomba bir haber su andan itibaren xip yapan HALHBANK ve bu olaylara karisan hisse fiyatlari dusmus bankalarin HISSE SENETLERONI ALIN en az tuzde 70 garanti ederim en gec mayis ortasi kazanirsiniz bu firsat bidaha ele gecmez kesinlikle ekonomide kriz olmayacak aksine cok cok iyi gelismeler var sakin dolar almayin olanida bozdurun zengin olun halkbank hissesi alin by.by

Misafir Avatar
sen zengin olsaydin sanalda insan keklemek yerine 2018-02-22 01:22:30 @zengin adam

Hawaii adasinda olurdun hahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-02-21 19:35:38

çilleri satıp dyp yi baraj altında bırakıp koşa koşa akp kurucu uyesi olmak isteyen kişi bu kadın

Misafir Avatar
aydın 2018-02-22 02:32:43 @aydın

bu zat hiç hdp yi eleştirmiş mi.boyle insalar chp ye uye oluyor.desdek olacagına kostek oluyor.bu kişinin tabanı hdp nin pkk teror orgutu degildir demessinden rahatsız degil mi.bu kişinin chp ye taabanım rahatsız.sagdan oy alamsınız demesi lazzım degil mi.yok demiyorlar niye chp batsın istiyorlar.zamanında cevahir holdingin başı olan kişi inönüyü kandırıp shp nin başına getirmek için iki ay ugraşmış( bence özalın talimatıyla),sonrada hep ile ittifak yaptıktan sonra shp batınca ben kaçıyom sende kaç demiş inönüye

Beğenmedim! (0)
Avatar
zengin adam 2018-02-21 19:41:11

beyler sizlere bomba gibi zengin olma firsati veriyorum abd disisleri bakani ile anlasma saglanmis turkuyede siyasilere dokunulmayacak halkbanka komik bir ceza kesilecek bunun karsiliginda ne verdigimizi bos verin bu bomba bir haber su andan itibaren xip yapan HALHBANK ve bu olaylara karisan hisse fiyatlari dusmus bankalarin HISSE SENETLERONI ALIN en az tuzde 70 garanti ederim en gec mayis ortasi kazanirsiniz bu firsat bidaha ele gecmez kesinlikle ekonomide kriz olmayacak aksine cok cok iyi gelismeler var sakin dolar almayin olanida bozdurun zengin olun halkbank hissesi alin by.by

Misafir Avatar
bunun karsiliginda ne verdigimizi bos verin 2018-02-21 23:55:34 @zengin adam

diyorsunda ben bos vermiyorum karsiliginda ne verdiniz ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
misafir5453 2018-02-22 08:37:12

IYI olun kardesim, sürekli kandirilmaktasiniz. Acin gözlerinizi de gercekleri iyi görün. Türkiye batakliga itildi ve acilen kurtarilmasi gerekiyor, tek care Aksener. Camur atmayin, Adam olun Adam, kafayi calistirin, malum yer yalamayi birakin, heytt hoytt larla ükle yönetilmezzzzzzz