Flaş Haber
Kapat

Erdoğan: '34 yıllık bir tezgahı daha bozma yolunda adım atıyoruz'

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Irak'ta sınırımızın Kandil istikametini güvenli hale getirmeye başlayarak, 34 yıllık bir başka tezgahı daha bozma yolunda adımlar atıyoruz." dedi. 30 Ağustos resepsiyonunda konuşan Erdoğan, "İdlib'de yeni bir Halep faciası yaşanmaması için Ruslar ve İranlılarla ortak çalışmalar yürütüyoruz. Türkiye güçlendikçe karşı karşıya kaldığımız sorunların, uğradığımız saldırıların çapı da büyüyor." ifadelerini kullandı.

Erdoğan: '34 yıllık bir tezgahı daha bozma yolunda adım atıyoruz'

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Irak'ta sınırımızın Kandil istikametini güvenli hale getirmeye başlayarak, 34 yıllık bir başka tezgahı daha bozma yolunda adımlar atıyoruz." dedi. 30 Ağustos resepsiyonunda konuşan Erdoğan, "İdlib'de yeni bir Halep faciası yaşanmaması için Ruslar ve İranlılarla ortak çalışmalar yürütüyoruz. Türkiye güçlendikçe karşı karşıya kaldığımız sorunların, uğradığımız saldırıların çapı da büyüyor." ifadelerini kullandı.

30 Ağustos 2018 Perşembe 20:26
Erdoğan: '34 yıllık bir tezgahı daha bozma yolunda adım atıyoruz'

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 30 Ağustos Zafer Bayramı'nın 96. yılı anısına düzenlenen resepsiyonda konuştu. "Irak'ta sınırımızın Kandil istikametini güvenli hale getirmeye başlayarak, 34 yıllık bir başka tezgahı daha bozma yolunda adımlar atıyoruz." diyen Erdoğan, "İdlib'de yeni bir Halep faciası yaşanmaması için Ruslar ve İranlılarla ortak çalışmalar yürütüyoruz. Türkiye güçlendikçe karşı karşıya kaldığımız sorunların, uğradığımız saldırıların çapı da büyüyor." ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 30 Ağustos Zafer Bayramı resepsiyonunda yaptığı konuşmada, "Suriye'de Münbiç'i Amerikalılarla görüşerek, teröristlerden arındırmanın yollarını arıyoruz. İdlip'de yeni bir Halep faciası yaşanmaması için Ruslar ve İranlılarla ortak çalışmalar yürütüyoruz." dedi.

Erdoğan, "Irak'ta sınırımızın Kandil istikametini güvenli hale getirmeye başlayarak, 34 yıllık bir başka tezgahı daha bozma yolunda adımlar atıyoruz." diye konuştu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Bundan çeyrek asır önce, Türkiye'yi 3-5 milyar dolarlık operasyonlarla ekonomik olarak çok derin krizlere sokabiliyorlardı. Bugün bu rakamın 10-20 katı büyüklüğünde operasyonlara maruz kalıyor, yine de beklendiği gibi ekonomik çöküş yaşamıyoruz ve Allah'ın izniyle de yaşamayacağız." ifadelerini kaydetti.

Cumhurbaşkanı, şöyle konuştu:

"Eskiden siyasi ve diplomatik olarak kolayca köşeye sıkıştırılabilen, Avrupa'da, Amerika'da rüzgar esse nezle olan bir Türkiye vardı. Bugün neredeyse her gün aleyhinde açıklamalar yapılmasına rağmen, malum kredi derecelendirme kuruluşlarının o sanal verdikleri notlarla bize provokatif dereceler ilan etmelerine rağmen biz kendi yolunda kararlılıkla ilerleyen bir Türkiye'de yaşıyoruz."

Erdoğan, "Türkiye'yi parmaklarının ucunda oynattıkları devletçiklerle karıştıranlara bu ülkenin binlerce yıllık tarihini hatırlatmak zorunda kalıyoruz." dedi.

İNCE'NİN SEÇİM SLOGANINI KULLANDI

24 Haziran seçimleri öncesi CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, "Bir çivi bir nalı, bir nal bir atı, bir at bir yiğidi, bir yiğit bir memleketi kurtarır" mitinglerini bitirirken bu sözlerli kullanmıştı. Erdoğan'ın da resepsiyondaki konuşmasında, "Bir nal bir atı, bir at bir süvariyi, bir süvari bir vatanı kurtarır." dikkat çekti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.08.2018 23:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-08-30 21:26:26

iDLiB iCiN HARCADIGIN CABALAR SADECE SiMDiYE KADAR KORUDUGUN TERÖR GURUPLARINI KURTARMAK iCiN DiR ORADA OLAN O CANiLERi HiC BiR YASAMA HAKI YOKTUR TEMENi EDERiM Ki HEPSi ÖLDÜRÜLECEKTiR

Misafir Avatar
madem 34 yillik tezgahin oldugunu 2018-08-31 10:01:40 @KECi COBANI

biliyordunuz da neden bop projesini ustlendiniz ????

Beğenmedim! (0)
Avatar
T.C. ATEİST BEN . 2018-08-31 04:45:45

teyyo..LAN bir gün bir sussan hiç bu kadar küfür yemiyeceksin..! Arap emineyse al ohh ne güzel şöyle bir tatil yap hemde istediğin kadar MAKAS BANKASININ ANAHTARI DA ARTIK sende SIFIRLA ÇANIM BENİM İSTEDİĞİN KADAR TEK AMA bi suss gölge etme başka ihsan eylemez ..anaa hafifte bir çene ,bir çene ya yorulmak bilmiyor iplikçi karının osuruklu götü gibi HERİF LİN DOLU bu adam için hayta HİİİÇ çelebi olmayacak her şey GÜLÜK gülistanlık ohhh çalsin sazlar oynadın tayyip giller..Bu adam istiyor ki hayatı sorunsuz sıfırlasın ,yesin içsin sarayları olsun TÜRK ULUSUNUN BÜTTÜ N ŞEHİRLERİNDE KAZALARINDA HADDA KÖYLERİNDE BİLLE HER KEZ aman tayyibin, aman recebim ayağının altınabpaspas OLALIM tek sen emret uğrunda ölelim ohh.ohh yandan halimem yandan teyyoyu..sevelim candan tam 82 milyon vatandaş yapsın tayyibe DEYİL TÜRK VATANIMIZDA .bütün dünyada herkez tayyip desin ..adamınistediği.. MEVKİ,MAKAM ,HELE İHALE ÖZELİKLE MENFAATLERİ .! Dolayısı ile değerli yorumcular bu ADAMIN eleştirilmeye HİİÇ tahamülünyok ..her kez 82 milyon tayyip,tayyip,diyecek bu adamı sevecek tayyip konuşacak bütün ulus azı açık ayran delisi gibi dinleyecek ..Büttün samiyetimle söyliyorum adam hasta ,ÇOOK hasta MANYAK ,ÜŞÜTÜK DENGESİZ tahammülü yok ..adam istiyor ki KOCAMAN TÜRKİYEDE TEK tayyip herşeyi yapacak kullar ,kölleler,tapacak tayyip,tayyip,kokuşmuş ,çürümüş ,Buruşmuş,İĞREN G ÖTÜNÜ ÖPECEKLER .BUNU İSTİYOR tayyip,hakaret edecek tayyip çalacak tayyip aşacak, kesecek ,tayyip hapse atacak ÇOLUĞU ,ÇOCUĞU KATLEDECEK ..HİÇÇÇ KİMSE BİR ŞEY SÖYLEMEDĞİ GİBİ birde iyi ettin diyecek .Dolayısı ile bu adamdan çoook çekeceğiniz var dile kolay daha tam 5 sene daha tayyiple,yatacak tayyiple kalkacak , ve tayyibi her gün çher saat ,her saniye gece gündüz ölmezsek ÇOOK dinleyeceğiz sabahtan taaa ki yatmaya gidene kadar ve sil baştan böyle 5 sene tayyip le beraber işgençe çekere taşıyacağız eğer ölmesek .Veyada tayyip ölmezse .!! Ya diyorumki nu tayyip keşke KALP KİRİZİ Geçirse de kurtulsak, yoksa bunun başka yok çaresi .

Avatar
T.C. ATEİST BEN . 2018-08-31 05:04:50

Ya cumhur sen hâlâ iktisat yapmıyorsun .? Bak hâlâ kilosu 10 bin dolarlık beyaz çaylar ,mangolar,organik meyva suları ballar,sütler vs ,vs senin şu KAÇAK SARAYIN elektiriği ,suyu ,mutfak masrafları ..birde üstelik senin şu istanbuldaki şahsına ayiy..KISTLIDAKİ..EVİNİN MASRAFLARINIDA BİZ TÜRK ULUSU KARŞILIYORUZ yani senin KOKOŞMUŞ,BURUŞMUŞ,ÇÜRÜMÜŞ İĞRENÇ GÖRÜNÜN İPEKTEN HELÂ KAĞIDINI BİLE biz ÖDÜYORUZ KÜHADİ KAÇAK SARAYDAN GEÇTİKTE İSTANBULDAKİ EVİN SENİN TAPULU MALIN ŞAHSINA AYIT NİYE ORANIN MASRAFLARINI BİZ TÜRK ULUSU ÖDŞYECEĞİZ ya bizi ENAYİ yaptın 5 kuruş harcamıyorsun şikâyetciyim YARGI NEREDEBYARGI ..bende bi alem oldum unutun yargı tayyip ,anayasa tayyip ,savcı tayyip ,hakim ,tayyip tayyip,tayyip,tayyip,tayyip tayyip,tayyip tayyip ..GEBER LAN tayyip . 40 GÜN AYNI ŞEYİ SÖYLERSEN OLURMUŞ BENDE SABAH KALKACAĞIM AKŞAMA KADAR TAAA Kİ YATAĞA GİDENE KADAR tayyip KALP KİRİZİ GEÇİRSİN DİYE..40 DEFA 40 GÜN SÖLİYECEĞİM BİR ŞEYİ TAM 40 GÜN SÖYLERSEN OLUYORMUŞ değerli yorumcular hep beraber hepimiz tayyip KALP KIRİZİ GEÇİRSİNDE 40 GÜN SÖYLİYELİM tayyip sen başka türlü kurtulamayacağız .

Avatar
T.C. ATEİST BEN . 2018-08-31 05:07:08

teyyo..LAN bir gün bir sussan hiç bu kadar küfür yemiyeceksin..! Arap emineyse al ohh ne güzel şöyle bir tatil yap hemde istediğin kadar MAKAS BANKASININ ANAHTARI DA ARTIK sende SIFIRLA ÇANIM BENİM İSTEDİĞİN KADAR TEK AMA bi suss gölge etme başka ihsan eylemez ..anaa hafifte bir çene ,bir çene ya yorulmak bilmiyor iplikçi karının osuruklu götü gibi HERİF LİN DOLU bu adam için hayta HİİİÇ çelebi olmayacak her şey GÜLÜK gülistanlık ohhh çalsin sazlar oynadın tayyip giller..Bu adam istiyor ki hayatı sorunsuz sıfırlasın ,yesin içsin sarayları olsun TÜRK ULUSUNUN BÜTTÜ N ŞEHİRLERİNDE KAZALARINDA HADDA KÖYLERİNDE BİLLE HER KEZ aman tayyibin, aman recebim ayağının altınabpaspas OLALIM tek sen emret uğrunda ölelim ohh.ohh yandan halimem yandan teyyoyu..sevelim candan tam 82 milyon vatandaş yapsın tayyibe DEYİL TÜRK VATANIMIZDA .bütün dünyada herkez tayyip desin ..adamınistediği.. MEVKİ,MAKAM ,HELE İHALE ÖZELİKLE MENFAATLERİ .! Dolayısı ile değerli yorumcular bu ADAMIN eleştirilmeye HİİÇ tahamülünyok ..her kez 82 milyon tayyip,tayyip,diyecek bu adamı sevecek tayyip konuşacak bütün ulus azı açık ayran delisi gibi dinleyecek ..Büttün samiyetimle söyliyorum adam hasta ,ÇOOK hasta MANYAK ,ÜŞÜTÜK DENGESİZ tahammülü yok ..adam istiyor ki KOCAMAN TÜRKİYEDE TEK tayyip herşeyi yapacak kullar ,kölleler,tapacak tayyip,tayyip,kokuşmuş ,çürümüş ,Buruşmuş,İĞREN G ÖTÜNÜ ÖPECEKLER .BUNU İSTİYOR tayyip,hakaret edecek tayyip çalacak tayyip aşacak, kesecek ,tayyip hapse atacak ÇOLUĞU ,ÇOCUĞU KATLEDECEK ..HİÇÇÇ KİMSE BİR ŞEY SÖYLEMEDĞİ GİBİ birde iyi ettin diyecek .Dolayısı ile bu adamdan çoook çekeceğiniz var dile kolay daha tam 5 sene daha tayyiple,yatacak tayyiple kalkacak , ve tayyibi her gün çher saat ,her saniye gece gündüz ölmezsek ÇOOK dinleyeceğiz sabahtan taaa ki yatmaya gidene kadar ve sil baştan böyle 5 sene tayyip le beraber işgençe çekere taşıyacağız eğer ölmesek .Veyada tayyip ölmezse .!! Ya diyorumki nu tayyip keşke KALP KİRİZİ Geçirse de kurtulsak, yoksa bunun başka yok çaresi .

Avatar
T.C. ATEİST BEN . 2018-08-31 05:34:54

Ula tayyip tezgah kuran sensin senden başka kimse tezgah kuramaz ..çalar ,çırpar ,ÇOLUĞU, ÇOCUĞU, gençleri KATLDER . ülkeyi satar savar ,yalan konuşur yalan NAMUSU ,ŞEREFİ ÜZERİNE yalan yere yemin eder P kkla ülkeyi böler 4 LÜ KÜRTİSTANI kurar birde üstelik zeytin yağı gibi üste çıkar adam alem ,eder ,kalem eder bağırır çağırır fetö yaptı ,göre iftira attı fetö beni iktidardan indirip fetö gelecek der ENİNDE SONUNDA İSPATDA..EDİLSE BÜTTÜN..SUÇLARI İHANETLERİ ,BU ADAM YİNDE BİR YOLUNU BULUYOR YIRTIYOR AYNEN 16 SENEDİR SEÇİMLERDE,REFERANDUMLARDA ALEM EDİYOR ,KALEM EDİYOR OY ÇALIYOR ŞANTAJLA OY ÇALMAKLA, KATLETMEKLE ETRİKALAR LA SAHTEKÂRLIKLARLA OYLARI ÇALIP SİYASETİN BAŞINDA KALDIĞI GİBİ ..AMAA BİR GÜN GELECEK çekirge 1 sıçrayacak,2 sıçrayacak ,3 çüncüsünde..tam sıçrayacak BİZDE tayyibi AŞACAĞIZ, AŞACAĞIZ. ASILACAKSIN tayyip .

Avatar
5646345 2018-08-30 20:39:59

ola tayyip adamin hasi haaa, bele attigi zaman teyyyo emmi bilem tirisir! Herifi diger dövlet adamlari gisganir haaa! Ele bir de sürü zengini, sigir sürüsü haaa

Misafir Avatar
reiz 17 yıllık akpli arkadaşımla a cevap 2018-09-04 21:50:51 @5646345

kac tane ucagi arabasi var biliyonmu ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
reiz 17 yıllık akpli arkadaşımla 2018-08-30 21:50:44 @5646345

bugün konuşurken ne dedi biliyonmu geçen gün yeni saray yaptırcam malazgirt ovasına dedigini duyunca valla kızdım bu işlerin bozuklugunda diye homurdanmaya başladı 17 yıldır inadına tayyip diyen kişiden ilk defa mırıldanmalar duydum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Artik 2018-08-30 20:42:15

Grip oluyoruz, grip, nezle devri gecti

Avatar