banner58

Erdoğan'a 'adalet anketi' şoku: AKP'lilerin de yüzde 80'i adaletsizlikten yakınıyor

AKP'li yazar Lütfü Oflaz, Star gazetesindeki görevinden yazısının sansüre uğraması sonrası ayrılmıştı. Oflaz'dan flaş 'adalet' açıklamaları geldi

Erdoğan'a 'adalet anketi' şoku: AKP'lilerin de yüzde 80'i adaletsizlikten yakınıyor

AKP'li yazar Lütfü Oflaz, Star gazetesindeki görevinden yazısının sansüre uğraması sonrası ayrılmıştı. Oflaz'dan flaş 'adalet' açıklamaları geldi

09 Temmuz 2017 Pazar 21:17
4083 Okunma
Erdoğan'a 'adalet anketi' şoku: AKP'lilerin de yüzde 80'i adaletsizlikten yakınıyor

Star gazetesindeki köşe yazarlığı görevinden yazısının sansürlenmesi sonrası ayrılan Lütfü Oflaz, AKP'nin adaletle ilgili anket yaptırdığını, kendi tabanının yüzde 80'e yakınının adaletsizlikten yakındığını söyledi.

Sözcü'den Özlem Gürses'e konuşurken, AKP'ye ilişkin ilginç ifadeler kullandı.

"Ak Parti bir anket yaptırdı hem bu yürüyüşle ilgili hem de adaletsizlikle ilgili ne düşünüyorsunuz diye sordu, yüzde 80'e yakın Ak Parti tabanının adaletsizlikten, hukuksuzluktan, haksızlıktan yakındığı ortaya çıktı. Yalnız, bu taban güveneceği insanlar arar. 'Şimdi bana haksızlık diyorsunuz, hukuksuzluk diyorsunuz, zulüm var diyorsunuz ama bunu güvendiğim insanların anlatması lazım' diyor bu taban" diyen Oflaz, "Keşke muhafazakar tabanın güvenebileceği biri olsa yanımda, bunu daha güçlü bir şekilde anlatabilsek. Ben tek başıma kaldım. Çünkü bu ağır bedeller ödemeyi gerektiriyor ve ben bedel ödemeye alışkınım. İşsiz bıraktılar, yalnız kalıyorsunuz sonuçta. Herkes bedel ödemek istemiyor. İktidar medyasında, Ak Parti tabanında benim bu adaletsizlikler konusundaki isyanıma katılan çok insan var" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
er 2017-07-09 23:06:09

türkiyede yüzde 90 lara varan miletin adalet derdi var ama satilmis onursuz medyanin böyle bir derdi yok .bu medya patronlarindan tutunda müdürlerine kadar 3 maymunu oynuyorlar bu gün adalet icin 3 milyona yakin insan yürümüs haber yapilmiyor tarttisil miyor bu kadarmi milete ihanet edersiniz o paralarinizi da yiyemiyeceksiniz adalet olmayinca yuhlar olsun bu onursuz medyaya

Misafir Avatar
canım ANADOLU ya 2017-07-10 12:46:53 @er

Bu beceriksizler, bu siyaset bilmezler, bu Türkiyeye değilde terör e düşman ülkelere dsetek ve yardım eden ihanetçileri iyi görün. AKP Türkiyede Dağları tunellerle geçti, Türkiyenin her yerine bölünmüş yollar yaptı, Her şehir lüks konutlarla doldu, birçok şehrimize hızlı tren yaptı, uçaklar, her ilde havaalanı, insanlarımız ın bir çoğu hiç uçak görmemişken herkes uçakla yolculuk yaptı. Tüm okullar yenilendi, binlerce yatırım yaptı her ilimize bu chp hdp neyin düşmanlığını yapıyor AKP ye bizde destek olalım şimdi. Köylünün her biri hesabını iyi yapsın onbeş yıl önce nelerei vardı bu gün neleri var? chp ve hdp sadece teröristlerin avukatlığını yapmak ve halkı yalan ve yanlış bilgilerle kötü amellerine alet etmekten başka işleride becerileride yok. Lütfen İYİ bakın geçmişe ve bu güne

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salak lar a 2017-07-10 08:57:39 @er

Bu reklam diye yutturdukları kağıdı GAZETE diye okuyorlar. yahu bir haber varmı bu gazete denen kağıtta? hep terörisleri öven, ihanetçilerin planlarını tuzaklarını süslü gösteren, hükümeti, akp yi haksız yere karalayan, Türkiyenin evladını Recep Tayyip Erdoğanı haksız karalayan bu kağıt demeti epey salak bulmuş onlarda yutturmuş yalanlarınıi iftiralarını. yazıklar olsun bu çağda bu kadar gerizekalının olması ne talihsizlik. ülkesine din ine , anayasasına düşman gerzekler salaklar . aklınızı başınıza alın. bir tövbe estağfurullah deyin adam kılığına girin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
EdenBulur 2017-07-10 01:07:16 @er

Eğer adam gibi dürüst namuslu alnı açık bir muhalefet olsa İktidar partisi yaptığı adaletsizliklerden sonra kuyruğunu kıstırır kenara çekilir medyadaki güç yalakalarıda bu kadar çok havlayamaz o zaman...

Beğenmedim! (0)
Avatar
ülkem 2017-07-09 22:05:27

ihanet, iftira yalan bu kadarda yanında birde yüzsüzlük eklendi. AKP nin yüzde 80 i adelet diyormuş, bre gafiller akp nin yüzde yüzü adelet diyor , akp nin yüz

Misafir Avatar
EdenBulur 2017-07-10 01:03:58 @ülkem

sen at gözlüklerini tak ortalıkta bu kadar zulme uğrayan inswn varken hala iktidar partisinde adalet var de aferin Padişahına soytarılık yapmaya devammmm

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran 2017-07-09 22:12:17

DEMEK KI YUZDE SEKSEN YANLIS BIR RAKAMMIS.YUZDE YUZU SEN SOYLEDIN BEYNI GOTUNDE VATANDAS.

Avatar
öti1941 2017-07-10 12:14:15

Simdi o %80 e soruyorum,onurunuz olan o reyleri makarna ve kömür`e satarken simdi sikayet etmege hakkiniz var mi?

Misafir Avatar
ege 2017-07-10 12:46:29 @öti1941

Türkiyeyi fakirlikten kurtaran Tayyip Erdoğan a teşekkür ediyoruz. enflasyon akp hükümetinden önce yüzde yetmiş seksen miydi değilmiydi bi bakın ulan gerzekler. akp yi iftiracıların yalanlarına kanıp eleştiriyorsunuz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
er 2017-07-10 02:26:35

akp vede reisi 15 temuzdaki darbe girsiminin intkamini tüm mualif güclerde aliyor .fetöcü diye binlerce insani ohal le yani darbeyle cezalandiryor .öyle bir ihanet görmüs akp varki fetö tarafinda tüm mualfetede fetö muamalesi yaparak 12 eylülü aratiryor bu milete ama uzun sürmez milet fetönünde akp ninde dersini verir

Avatar
mahmut 2017-07-10 02:44:02

verdigimiz oylar insAllah gözünüze durur ,bundan sonra tövbe akp ye oy ,yeter yahu bu koltuklar nekadar tatlimis akp muhtarina Kadar hergelen padisah zanediyor kendini tekbir oya Kurban olun artik oy destek hayatta olmaz .esas benim gibi oyverenleri kandirdiniz .

Avatar
vatansever turuş 2017-07-10 08:22:28

Yorum yapanlara dostca kardeşce bir tavsiyede bulunmuştum tekrarlıyorum. yoruma ve herhangi bir işe başlarken BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM deyin. Allah cc ye sığının yanlışın içine girmezsiniz.

Misafir Avatar
dogasever 2017-07-10 15:02:52 @vatansever turuş

muslüman ülkelerin vadandaslari günde bes vakit namaz kilip,her dakika basi bismillahiramnirahim dedikleri halde ac liktan sefalikten kurtulamiyorlar sonra ver elini gavur ellerine ne is

Beğenmedim! (0)
Avatar
ulan yndş bsın medya ulan 2017-07-10 09:57:19

mit ne halt etmiş Sayın Reisim: onbeş temmuzu neden eniştenden öğrendin de h. fidandan öğrenmedin ? gn Krmydan öğrnmedin..