banner58

Erdoğan'a 'aşığım' diyen Ethem Sancak'a bir kıyak daha

Cumhurbaşkanı Erdoğan'a aşık olduğunu söyleyen, Star ve Akşam’ın patronu Ethem Sancak'a TMSF tarafından 'çok ucuza' satılan BMC, TSK ihalesini aldı. TSK, BMC'den  529 taktik tekerlekli araç alacak. Ethem Sancak, Mayıs ayında yapılan AKP kongresinde MYK'da da yer almıştı 

Erdoğan'a 'aşığım' diyen Ethem Sancak'a bir kıyak daha

Cumhurbaşkanı Erdoğan'a aşık olduğunu söyleyen, Star ve Akşam’ın patronu Ethem Sancak'a TMSF tarafından 'çok ucuza' satılan BMC, TSK ihalesini aldı. TSK, BMC'den  529 taktik tekerlekli araç alacak. Ethem Sancak, Mayıs ayında yapılan AKP kongresinde MYK'da da yer almıştı 

08 Ağustos 2017 Salı 21:00
7437 Okunma
Erdoğan'a 'aşığım' diyen Ethem Sancak'a bir kıyak daha

Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK), birliklerinin operasyonel kabiliyetlerinin arttırılması amacıyla BMC Otomotiv Sanayi ve Ticaret AŞ'den (BMC) 529 taktik tekerlekli araç alınacak. 
Savunma Sanayii Müsteşarlığı'ndan (SSM) yapılan yazılı açıklamada, terörle mücadele harekatının yoğun olarak sürdürüldüğü bölgelerde Türk Silahlı Kuvvetleri birliklerinin operasyonel  kabiliyetlerini arttırmak maksadıyla müsteşarlık tarafından 529 taktik tekerlekli araç alımı planlandığına dikkat çekildi. 

BMC İLE ANLAŞILDI

Bu kapsamda Taktik Tekerlekli Araçlar-2 (TTA-2) Projesi için, yurt içi geliştirme proje modeli ile ilerlenmesinin kararlaştırıldığı ifade edilen açıklamada, TTA-2 Projesinin ana yüklenici firması olarak BMC ile ortak çalışma yürütülmesi hususunda mutabakat sağlandığı bildirildi. 

Tamamlanan müzakerelerin ardından, SSM'de gerçekleştirilen bir tören ile TTA-2 Projesi Sözleşmesinin imzalandığına işaret edilen açıklamada, sözleşme kapsamında tedarik edilecek geliştirilmiş yeni kirpi 4x4 mayına karşı korumalı araçların genel özellikleri şöyle sıralandı: 

"Patlayıcı madde/şüpheli cisim tespit ve müdahale aracı, mayın ve el yapımı patlayıcı tespit ve i̇mha araçları, uzaktan komutalı silah sistemi yangın söndürme sistemi, kimyasal, biyolojik, radyolojik ve nükleer (KBRN) korunma sistemi, atış yeri hedef tespit cihazı, tam bağımsız süspansiyon sistemi ABS fren sistemi, yeni nesil ergonomik koltuklar, GPS sistemi, flaşör ve görüş sistemleri, telsiz ve i̇ç konuşma sistemi, navigasyon cihazı, redresör ve IR aydınlatma sistemi, tepe lambası ve projektörler."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.08.2017 00:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mine 2017-08-09 03:26:42

Ey büyük üstat Nasrettin hoca ye kürküm ye bu günler icin söylemişsiniz büyük adammışsınız mekanın cennet olsun .

Misafir Avatar
min e hnma ve herkese derimki. 2017-08-09 08:18:52 @Mine

Bu karalama kampanyası kendine sanki birşeyler yüklemiş kaset gibi sürekli akp ve Erdoğan a saldırıyor. bu obotlar ülke yararı falan düşünmüyor. ülkemizin kalkınmasına büyümesine öncülük eden iş adamlarımızı karalıyorlar, iftira atıyorlar. bunla rhükümetle işbirliği yapıyor hizmet ediyorlar vatana millete. peki bu karalama kampanyası yapanlar bunlarda düşmanların borularını öttürüyorlar, ülkemizin kalkınmasını engellemeye çalışıyorlar. bunlarda ödülünü tabiki düşman ülkelerden bekliyorlar çünkü onlar namına çalışıyorlar . ülkemize zarar için burada yuvalanmışlar.

Beğenmedim! (15)
Avatar
Murat yilmaz 2017-08-09 10:17:29

Evleninbari hirsizlikta birbirinize cok benziyorsunuz

Avatar
hasan hüseyin 2017-08-09 12:33:52

İstanbul Belediyesi Otobüsleride BMC etem sancak tan hayırlı olsun,KOÇ tan alınaçak otobüsler neden iptal edidiki?

Avatar
emir 2017-08-08 22:29:50

ORDUMUZUN VE DEVLETİMİZİN HER ALANDA GÜÇLENMESİNE KATKI SAĞLAYAN HER KESLERİN ELLERİ ÖPÜLÜR kalkışma karışıklık çıksın diye yollarda yürünmez ÜLKE EKONOMİK OLARAK BATSIN DİYE İFTİRALAR ATILMAZ TURİM BALTALANMAZ

Avatar
tok acın halinden ne anlar ? 2017-08-09 12:47:38

akp.ye oy yok..o y verdikçe bu güne şükredersiniz.
vatanını seven oy vermez..akp..ciklere...anlayana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oy verdikçe, oy verenler akp.yi tok kendisini aç olarak nitelendiriyor.
baboooo biz akp.ye oy vermeceğez demi?
evet olum..akp.ye oy vermeyeceğez..
babooo kime oy verelim.
oğlum,,ya meral, hanıma veya chp.ye bunu bilmeyecek ne varki ?
akp. kendisi yiyor..milllet te seyrediyor..hani kemal sunalın bir filmi gibi.
cama ekmek bandırıyordu ya..aynen oninin gibi..kurban..akp.e oy yooook.

Avatar
MAZLUMUN AHHH,I 2017-08-09 12:57:47

kUL HAKKI YİYENİN AKİBETİ BERBAT OLSUN..
FUKARA AÇ İKEN KARNINI DOYURAN AMİR VE EMİR,,ALLAH HUZURUNDA HESAP VERECEKTİR..TÜYÜ BİTMEMİŞ YETİMİN HAKKI ATEŞLERİ GÜMRAHLANDIRIR..(KUVVVETLENDİRİR.) YANARDAĞ ATEŞİ ONUN YANINDA OYUNCAK KALIR.
ALLAH İNDİNDE EMEKLİYİ,FUKARAYI,DAM ALTINDA BULUNAN NAMUSLU VE İFFETLİ DUL KADINI HİÇE SAYANIN AKİBETİ BERBAT OLACAKTIR..
.......peygamberim buyuruyorki..BİZİ ALDATAN BİZDEN DEĞİLDİR..KIYAMET GÜNÜ KENDİSİNE ŞEFAAT EDİCİ BİR NEBİ BULSUN..(PEYGAMBER BULSUN) HİÇ BİR NEBİ PEYGAMBERİMİZİN DIŞINDA ŞEFAAT EDİCİ OLMAYACAKTIR.
GERÇEKLERE GÖZLERİNİ KAPATANLAR KÖR OLARAK HAŞROLUNACAKTIR.hadisi şerif

Avatar
ülkem 2017-08-09 09:03:55

Aynası iştir kişinin lafa bakılmaz. Türkiyem kalkınıyor. düşmanlar çatlıyor. yandaş muhalefetde çıldırıyor.

Misafir Avatar
Bir dul bayanın feryadı.. 2017-08-09 13:05:58 @ülkem

aklını kiraya mı verdin..zavallı..onlar keyf ederken sende hammalları olmuşsun..
insana, hatta hayvana zulum edeni korumak Allaha asi olmak demektir.
seni ve benzer hamalları Allah indinde asla helal etmeyeceğiz..kıyamet günü ..

Beğenmedim! (0)
Avatar
sivas 2017-08-09 09:33:48

bu vatana hizmet eden vatan evlatlarına dış düşman ve içerideki yalakaları acayip saldırıyorlar.