Erdoğan'a bir anket şoku daha; güven geriledi, oyları düştü

Her ay düzenli olarak yapılan araştırmanın sonuçlarına göre Erken seçim kararının ardından siyasi iktidara “güven düzeyinde” belirgin düşüş gözlendi. Ocak, Şubat, Mart ayında iktidara güven yüzde 50’inin üzerindeyken, Nisan ayında yüzde 48.5’e geriledi. Ekonomide gelecek beklentisi net biçimde “olumsuz”a dönmüş durumda.

Erdoğan'a bir anket şoku daha; güven geriledi, oyları düştü

Her ay düzenli olarak yapılan araştırmanın sonuçlarına göre Erken seçim kararının ardından siyasi iktidara “güven düzeyinde” belirgin düşüş gözlendi. Ocak, Şubat, Mart ayında iktidara güven yüzde 50’inin üzerindeyken, Nisan ayında yüzde 48.5’e geriledi. Ekonomide gelecek beklentisi net biçimde “olumsuz”a dönmüş durumda.

26 Nisan 2018 Perşembe 08:49
Erdoğan'a bir anket şoku daha; güven geriledi, oyları düştü

Ankete göre seçmenin yüzde 9.1’i, 24 Haziran’da sandığa gitmeyeceğini belirtiyor. Cumhurbaşkanına güven başlığı altında yapılan anketlerde Ocak, Şubat, Mart aylarının ortalaması yüzde 56.5 pozitif tutum içindeyken, Nisan ayı araştırmasında bu oran yüzde 52.2’ye geriledi.

Kuantum Araştırma şirketinin Nisan ayı seçim araştırmasından da dikkat çekici sonuçlar çıktı.Şirketin her ay yaptırdığı araştırma sonuçlarından Nisan ayı raporunda yer alan bilgilere göre, ankete katılanlar, mevcut kurumlara güven düzeyinden, ekonomi, terör, işsizlik ve geleceğe bakışa kadar birçok soruya cevap verdi.

24 Haziran seçimleri için yapılan ankette seçmenlerin yüzde 46’sı Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı, yüzde 15.8’i Meral Akşener’i, yüzde 10.4’ü Kemal Kılıçdaroğlu’nu, yüzde 9.5’i Selahattin Demirtaş’ı ve yüzde 5.3’ü de Abdullah Gül’ü destekleyeceğini belirtti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.04.2018 11:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ATATÜRKİST-TROL 2018-04-30 22:09:04

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Misafir Avatar
ŞİİR OKUDUĞU İÇİN DEGİL BÖLÜCÜLÜKTEN YATTI 2018-05-03 12:40:29 @ATATÜRKİST-TROL

https://www.youtube.com/watch?v=_qFVLoqyXuA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
muhursuz oy kullanmak 2018-05-03 12:13:35 @ATATÜRKİST-TROL

hukuksuzdur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ŞOK ŞOK ŞOK!!! SEÇİMLER İPTAL Mİ OLUYOR? 2018-05-03 12:13:16 @ATATÜRKİST-TROL

https://www.youtube.com/watch?v=I3YUiDpVCUI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neler duyuyoruz 2018-05-02 01:13:10 @ATATÜRKİST-TROL

ŞOK! AKP SEÇİMLERİ İPTAL EDEBİLİR! / Abdüllatif Şener / 1 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=0shM9ROlPl8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Güle güle tayyip 2018-05-02 01:02:23 @ATATÜRKİST-TROL

https://www.youtube.com/watch?v=ZJZubFkGiRs

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-02 00:32:08 @ATATÜRKİST-TROL

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 70 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
soruyorum 2018-05-02 00:25:41 @ATATÜRKİST-TROL

https://odatv.com/soruyorum-bu-390-milyar-dolari-ne-yaptiniz-21041818.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
Recep e acik cagri.. 2018-04-26 10:35:55

Recep hodri meydan siradan bir vatandas olarak ikimiz secime girelim yüzde 30 da kalirsin varmisin hodri meydan basta anlasalim hirsizlik yapmak yok,trafoya kedi girdi demek yok,yurtdisi oylarini degistirmek yok varmisin Recep..

Misafir Avatar
aman aman Tövbe Akp 2018-05-02 00:25:02 @Recep e acik cagri..

kopru yapti yol yapti hastane yaptida hepsi dolar bazinda borc dolar arttikca kopru gecisleride artiyor eti samani ithal eder olduk akp ekonomimizi enerji kaynaklarimizi emperyalist guclere teslim etti satilan cogu fabrikalar israil amerikan bayraklari satilan bankalar limanlar telekom hep dis guclerin elinde

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
herkes okusun izlesin 2018-05-01 13:50:37 @Recep e acik cagri..

https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GÖMÜN AQ !!!!!!! ::)))))))))))) 2018-04-30 22:30:32 @Recep e acik cagri..

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
niiiinnnneeeeooooouuuuuuuvvvvvv tıııııssshoşttt 2018-04-30 22:01:55 @Recep e acik cagri..

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP'DE İBNELİK ORANIDA ARTMIŞ ! MALESEF ! :( 2018-04-30 21:53:21 @Recep e acik cagri..

%99.998 İKEN %99.999 OLMUŞ !?!?!?!?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her aday 2018-04-30 12:15:09 @Recep e acik cagri..

üniversite diplomasını yayınlasın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neler duyuyoruz 2018-04-30 03:19:04 @Recep e acik cagri..

ALMAN AÇIKÇA SÖYLEDİ TÜRKİYE CUMHURİYETİ 24 HAZİRANDA YOK OLACAK / Yaşar Okuyan / 27 Nisan 2018
https://www.youtube.com/watch?v=Ru_hYf-QNIg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Diyarbakır Megri Megri 2018-04-30 02:50:29 @Recep e acik cagri..

https://www.youtube.com/watch?v=fM0BnbkHffM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-04-30 02:31:47 @Recep e acik cagri..

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her adayın üniversite diplomalarının yayınlamasını talep ediyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-04-30 02:26:26 @Recep e acik cagri..

stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 70 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç,um A 2018-04-27 08:46:33 @Recep e acik cagri..

iyi diyorsunda akp suriyede neden savaşıyor. chp olarak ülkemizdeki teröristleri yakalayalım ama öldürmeden sorgulayalım. ama sınır ötesi bizim ne işimiz var. kılıçdaroğlu haklı. Türkiye kendi sınırları içinde tedbir alsın sınır ötesi istemiyoruz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp li--koç 2018-04-27 08:44:26 @Recep e acik cagri..

AKP 16 yılda Türkiyeyi gerçekten dünyada söz sahibi yaptı. insanımız itibarlaştı, türk malı itibarlaştı, Türkiye dünya devleti oldu. Teknik askeri ve teknoloi olarak Dünyada sayılı ülkeler arasına girdi Türkiye. bunları yapan öcülük eden yönetende AKP dir. tabiki AKP yi destekliyeceğiz yine. TÜRKİYENİN DAHADA BÜYÜMESİ İÇİN.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-26 14:36:04 @Recep e acik cagri..

Bir torba kömür ve 1 paket makarna icin vatanini 5 senligine satan ve tekrar makarna kömür almak icin bekleyen secmen anca türkiyede bulunur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet ,,,,, ++++--- dingiline 2018-04-26 14:31:42 @Recep e acik cagri..

"16 yıl önce Türkiyeyi İMF yönetiyordu" salak lik bu kadar olur diger bankalar borc verirken sanki şart koşmuyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb ye cevap Ossman 2018-04-26 14:21:22 @Recep e acik cagri..

trolcülükden kac kurus aliyon lan. Senin söylediklerini bangladesde yapiyor. Devlet ne kadar borcluydu simdi ne kdar borclu? Senin de ucagin villan olur yeterki borc veren olsun simdi sen onlari alin teri ile mi yapmis oluyorsun. Ekonomi bakani ne diyor 2018 yilinda ekonomiyi cevirmemiz icin 225 milyar dolar bulmamiz gerekli! Evvelden millet 1 kilo et icin 1 saat calisirken simdi bir gün calisiyor bumu senin ilerlemen. Senin bahsettigin bir ülkenin kacinilmaz gelismeleridir. Cocugun büyümesini engelliyemedigin gibi! yapilan devasa rojelerde komisyon almak icin. kafan bi bassa anliyacaksin ama anlamak istemiyorsunuz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-04-26 14:10:05 @Recep e acik cagri..

16 yıl önce Türkiyeyi İMF yönetiyordu

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-04-26 14:09:50 @Recep e acik cagri..

„Eğer benim emir komuta merkezim, bana papaz elbisesi giyeceksin diyorsa, papaz elbisesini giyer bu şekilde gider görevimi yaparım r.t.e.
Bi komuta merkezine sorim!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb 2018-04-26 14:09:37 @Recep e acik cagri..

16 sene evvelki Türkiyeyi isteyenlerde beyin yok derim başka bişe demem. nedenmi? 16 yıl evvel su yoktu, elektrik yoktu hava kirliğidi. çöp dağları vardı. karaborsa kıtlık vardı. hızlı tren yoktu uçaklar bu kadar yoktu. metrolar merobüsler yoktu. tuneller yoktu hastaneler yetersiz ve çok kötüydü. okullar 70 80 kişilik sınıflardı. öğretmen açığı vardı beş derten üçü boş geçerdi. öğretmenler limon su satardı . garsonluk ek işi yapardı.. bu günü karşılaştırın kardeşlerim.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
bb 2018-04-26 14:06:25 @Recep e acik cagri..

16 sene önce halk sefildi fakirdi, garipti. tatilin T sini bilmiyordu şimdi tatilyerkerini yerli halkımız dolduruyor. yabancılarıda Kılıçdaroğlu gelmeyin dedi vatana ihanet etti. bu adamdan siyasetçimi olur kardeşlerim.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
aman aman Tövbe Akp 2018-04-26 12:25:31 @Recep e acik cagri..

Yaşar Okuyan yayında ağladı! "İçim yanıyor benim, Türkiye gidiyor!"
https://www.youtube.com/watch?v=3xRq3DX9nk8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anket sirketleri hangi partiye yakin ona bakmak 2018-04-26 11:51:19 @Recep e acik cagri..

lazim
millet artik degisim istiyor AKP 16 sene istikrar getiremedi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
once adaylar diploma gostersin 2018-04-26 11:45:02 @Recep e acik cagri..

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her adayın üniversite diplomalarının yayınlamasını talep ediyoruz

Beğenmedim! (0)
Avatar
2002 2018-04-26 11:06:12

2002'de 1 EURO=1,376 tl 2018 1 EURO 5.00 tl. Türkiye neresinden büyüdü bir Allah kulu bunu açıklasın ne olur.

Misafir Avatar
paramizdan 6 sifir atildi ya 2018-04-26 11:54:41 @2002

sanki paramiz degerlenmis gibi algiyla oynandi oysa 2001 2002 senelerinde insanlarin alim gucu cok daha gucluydu etin kilosu 3 bes tl idi aygaz tup 15 tl idi
tl cok daha degerliydi devlete ait fabrikalar bankalar limanlar vardi akp hep satti satti
sat sat yea politikasi iflas etti tuket tuket nereye kadar et saman tohum gibi cok seyi ithal ediyoruz dolar arttikca millete zam

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
birilerinin cebi buyudu milletse fakirledi 2018-04-26 11:47:36 @2002

millet borc bataginda et yiyemiyor kopru sehir hastaneleri hep dolar bazinda borcla yapildi kopruden gecende gecmeyende oduycek
eti samani tohumu bile disardan ithal ediyoruz dolar arttikca zam zam
secim sonrasi zamlari gorucez

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-26 11:10:56

Yancı kocamış kurt ve iktidar propagandasından örnekler : İşte Goebbels’in tanıtım ve propaganda ilkelerinden aklımıza gelen bazıları; “ Yalan söyleyin mutlaka inanan çıkacaktır. Olmazsa yalana devam edin. Bir şeyi ne kadar uzun süre tekrarlarsanız, insanlar ona o kadar fazla inanırlar.  Bir insana yalan olsa bile bir söylemi sürekli tekrarlarsanız, o söylemin nereden geldiğini unutur ve kendi fikri gibi benimser ve savunur.  Söylediğiniz yalan ne kadar büyük olursa o kadar etkili olur ve insanların o yalana inanması da o kadar kolaylaşır.  Halkı her zaman ateşleyin, asla soğumasına ve düşünmesine izin vermeyin.  Halk büyük yalanlara, küçük yalanlara göre daha çabuk inanır.  Hatalı olduğunuzu ya da yanlış yaptığınızı asla kabul etmeyin.  Asla rakibinizin üstün bir yanı olduğunu kabul etmeyin.  Asla kendinizden başka birine hareket alanı bırakmayın.  Asla kabahat ve suç üstlenmeyin.  Sadece bir rakibinize odaklanın ve kötü giden her şeyin suçunu onun üzerine yıkın.  Yargı devlet hayatının efendisi değil, devlet politikasının hizmetkârı olmalıdır.  Bana vicdansız bir medya verin, size bilinçsiz bir halk sunayım.  Her zaman etrafınızda bir yalaka ordusu bulundurun. Prestij ve karizma sahibi lider, propaganda işini çok kolaylaştırır. İlk sözü kim ne kadar güçlü ve bağırarak söylerse, o kazanır. Önemli olan aydınlar değil kitlelerdir. Çünkü onları kandırmak çok kolaydır.”

Avatar
normalleşme için 2018-04-26 11:02:50

Erdoğanın aday olmaması gerekiyor artık. hani bir şarkı vardı SÜLEYMAN HEP BAŞBAKAN. şimdi şarkı bile yapmak gelmiyor insanların içinden.

Avatar
doku 2018-04-26 11:09:55

AHANDA SON GÜZEL BIR SON FAKAT HALA YÜZDE KIRKSEKIZ DOGRUYSA VAY BU HALK ADAM OLMAZ ADAM SÜRÜM SÜRÜN SÜRÜNDÜRDÜ TÜRK MILLETINI YINEDE HAYRET YA AFEDERSINIZ KÖPEK DVÜLDÜGÜ YERE GIDERMIS YAZIKLAR OLSUN ULAN TÜRKIYE BITIRILMIS HALA AKPE DIYORSAN TÜRKLÜGÜNDEN SÜPE DUYARIM ÜLKEMIZ ISGAL ALTINDA

Avatar
zerek 2018-04-26 10:26:17

iyi de bu yargı gazetecilere neden ceza verir kamuoyuna açıklansın bu iddanamlere hepsi SİYASİ olduğunu düşünüyoruz. bunlar yüzde 45 alıyorsa helal olsun deme ki türkiye CUMHURİYET REJİMİNİ istemiyor ATATÜRKÜ İNÖNÜYU sevmiyorlar demektir.

Avatar
batı batı 2018-04-26 10:47:14

batınin tek derdi var turkiyede bir dikta rejimi ve iç savas çikarma istemi sebebi dogu akdeniz petrol paylaşımı dogu akdeniz karasuları bu yüzden batı erdogana destek olup darlari ogullari kizlari ve ortak oldugu iş adamlarını bakan yaptırıp erdogan ile diktaya gidip sonuca ulaşmak bunun içi erdogan şu anda batıya küfürde etse bunu yutkunacaklar ve turkiyede dikta için ellerinden geleni yapacaklar .eger erdogan kaybederse bu bati için felaket olur bütün planlar alt üst olur batı daha fazla dikta ve daha fazla kürt sorunu istiyor bunu icin fetö yü bile tasfiye etti .türküye batı tarafından plana gore mudahale ile sonuclanacak bir surece hızla atıliyor ve dogu akdeniz deki denizdeki çok buyuk petrol ve dogalgaz kaynaklarıni ne suriyeye ne kibrisa ne rusyaya nede turkuyeye birakmiyacak bu kadar basit bati erdogani istiyorsa oyle veya boyle erdogan kazanir .ekonomi bu ladar batikken bakin dolar patlamiyor hala batidan borsa varliklari ve hazine borclaasina para geliyor sebep zamani degil herseyin bir zamani var hedef turkuyeye mudahale gerekcesi ise tek adam diltasi ve tum yakinlarinin kabinefe olmasi sart bu tespit kim ne dese desin hizla ilerliyor baska bir izahi yok yasayan gorur