Erdoğan'a Meclis'te protesto şoku

Erdoğan Meclis Genel Kurulu'nda protesto edildi.

Erdoğan'a Meclis'te protesto şoku

Erdoğan Meclis Genel Kurulu'nda protesto edildi.

09 Temmuz 2018 Pazartesi 17:52

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Meclis Genel Kurulu'na girişinde ve yemin töreninde AKP'li ve MHP'liler ayağa kalktı.

CHP'li, İYİ Partili ve HDP'li vekiller Erdoğan'ı Meclis'e girişinde ve yemin töreni sonrası oturarak protesto etti.

Erdoğan, kürsüde namusu ve şerefi üzerine tarafsızlık yemini etti. Türkiye yeminle birlikte resmen parlamenter sistemden Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ne geçiş yaptı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.07.2018 17:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-07-09 17:56:34

Bu yeminlerin zerrei miktar kıymeti harbiyesi yoktur.Hırsızlık yaftasını ömrü boyunca boynunda taşıyacaktır.Hz. İsa nın haçını sırtında taşıdığı gibi.

Misafir Avatar
ERTY 2018-07-09 18:15:46 @Antalyalı Attalos

antalyalı gibi karaktersızler dedıgınden nee anlar jkardes

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
alper 2018-07-09 18:15:03 @Antalyalı Attalos

CHP'li, İYİ Partili ve HDP'li vekiller Erdoğan'ı Meclis'e girişinde ve yemin töreni sonrası oturarak protesto etti.... antalyalı maymunnn senin zihniyetini yiyeyim.terör yalaması

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
yazik size 2018-07-09 18:09:54 @Antalyalı Attalos

Oturun otuun başınız göğe değecek sanki!!! YAZİK size. Erdoğana olmasa bile Türk halkına Türk milletine saygınız olsun be. bide derler AK PARTİYE tahsili olmayanlar oy verdi. buyrun sözde tahsillilerin seçtikleri . ZIR CAHİLLER

Beğenmedim! (17)
Avatar
LAZ 2018-07-09 18:12:05

Milletvekili teminidecetmisti cumhurbaskani yeminide ulkenin agzina sictilar yemin inemi devlet tahayyulu olanlarda olur

Avatar
CUMHURİYETİ BİZ KURDUK YAŞATACAK VE YÜCELTECEK SİZLERSİNİZ DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN CUMHUR BAŞKANI ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRK CUMHURİYETİ KORUYAMADIK BİZLER YAŞLANDIK AMA ŞİMDİKİ GENÇLERİMİZİDE KATLETDİYOR AKLI DENGESİ DEL 2018-07-09 19:05:21

Namusum ,şerefim üzerine yemin ederimki PKKLA OSLADA MASAYA OTURMADIM ........... ((((( İHANET SÜRECİNDE )))))) NAMUS ŞEREF ÜZERİNE (((( YALAN YERE EDİLEN YEMİN ))) VE neticesinde TÜRK ULUSU ,TÜRK VATANININ BÖLMESİ İÇİN EDİLEN İHANET SÜRECİ .!!!! Sorarım BÜTÜN TÜRK ULUSUNA inancınızı bu aklı denge sorunu (( DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK SEVİYEYE GELMİŞ BU PİSİKOPARTIN YALAN YERE ,ŞEREFİ NAMUSU ÜZERİNE YEMİN EDEBİLECEK KADAR YALANCI ETRİKACI KALLEŞ İHANETÇİ ,SAHTEKAR SÖZDE MÜSLÜMANIN YEMİNİNİNE .?? Meclisteki değer partililer en doğru olanı yapmışlar .DEMOKRATİK LAİK TÜRK ULUSUNU CEBREN VE HİLE İLE İŞGAL EDEN BİR FİİL BÖLEN PARÇALAYAN İHANETE ORTAK OLAMIŞLAR .TÜRK ULUSU VATANDAŞI OLARAK MECLİSTE BU GÜNDEN SONRA (((( SÖZDE )))) BİZ TÜRK ULUSUNU GEÇMİŞDE TEMSİL EDEN AMA BU GÜNDEN İHTİBAREN EDEMIYECEK OLAN KUKLA VEKİLER EN DOĞRUNU YAPMIŞLAR ..Bu GÜNDEN İHTİBAREN BİZ TÜRK ULUSUNU ARTIK TEMSİL EDEMİYECEK OLAN VE MECLİSTE SADECE VE SADECE GÖSTERMELİK SÖZDE VEKİLLER .TANRI TÜRK ULUSUNU ,TÜRK VATANIMIZI tayyip ŞEYTANININ SÖZDE MÜSLÜMAN ODUĞUNU İDDİA EDEN (((( NASIL BİR CANLI TÜRÜ OLDUĞU BİLİNMEYENİN ŞERİNDEN KORUSUN ÂMİN ))) ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZ VE BİZLER TÜRK ULUSU ARTIK CEBREN içe jile İLE bir FİİL İŞGAL altındadır İÇERİDEKİ ,DIŞARIDAKİ DÜŞMANLAR TARAFINDAN .TANRIYA SIĞINIRIZ 94 senelik DEMOKRATİK LAİK TÜRK ULUSU ARTIK TÜRKİYE TARİHİNE GÖMÜLDÜ . DİLERİZ YANRIDAN BÜTÜN BU FACİAYA ,FELÂKETE ,DEHŞETE SEBEBİYET OLANLARIN TEZ ZAMANDA TANRI BELÂLARINI VERSİN OCAKLARINA SÖNMEYEN ATEŞ DÜŞSĞN OY VEREN ELLERİ TENEŞİRE GELSİN TANRI ÖLÜMLERİN EN FACİASINI ,DEHŞETİNİ ,FELÂKETİNİ VERSİN DERT VERİP ,DERMANINI VERMESİN DERMANSIZ HASTALIĞA ((( KANSERE YAKALANSINLAR ))) OCAKLARI SÖNSÜN 94 SENELİK DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNE İHANET ETİKLERİ İÇİN TANRI TEZ ZAMANDA CANINIZI ALSIN ÂMİN ..İÇİM YANIYOR . Ne demişti ULU önder DÜNYA MUCİZESİ DÜNYA LIDERİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN ULU ÖNDER AZİZ GAZİ EBEDÎ CUMHUR BAŞKANI ULU ÖNDERİMİZ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK UYUYAN MİLLETLER UYANDIĞINDA YA ESİR OLUR YADA ÖLÜR .CUNHURİYETİ BİZ KURDUK YAŞATACAK KORUYACAK YÜCELTECEK SİZLERSİNİZ DEMİŞTİ AMA NE YAŞATA BİLDİK NEDE KORUYA NEDE YÜCELTE BİLENEDİK .ÇOOK YAŞLIYIZ GENÇLERİMİZİDE KATLEDİYOR ..AFFET BİZİ DÜNYA MUCİZESİ ,DÜNYA LİDERİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN ,EBEDÎ CUMHUR BAŞKANIMIZ EBEDİ ULU ÖNDERİMİZ AZİZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZ . SİMA SAÇLIM GÖK MAVİSİ BONCUK GÖZLÜM AFFET KORUYAMADIK ŞEHİTLERİMİZİN KANLARI İLE SULANMIŞ AZİZ ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZI İÇİM KAN AĞLIYOR KEŞKE ÖLSEYDİMDE BU GÜNLERİ GÖRMESEYDİM .

Avatar
2018-07-09 23:35:20

Hazine ve Maliye bakanligina bakin... Tilkiyi kümese bekci yapmislar.

Avatar
ali 2018-07-09 18:04:45

Madem barışcıl yapıdasınız önce saygı sevgi içerisinde örnek olun halk bunları hep yazıyor farkındamısınız değilsiniz ki başarısızsınız

Avatar
CUMHURİYETİ BİZ KURDUK YAŞATACAK VE YÜCELTECEK SİZLERSİNİZ DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN CUMHUR BAŞKANI ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRK CUMHURİYETİ KORUYAMADIK BİZLER YAŞLANDIK AMA ŞİMDİKİ GENÇLERİMİZİDE KATLETDİYOR AKLI DENGESİ DEL 2018-07-09 19:09:05

Namusum ,şerefim üzerine yemin ederimki PKKLA OSLADA MASAYA OTURMADIM ........... ((((( İHANET SÜRECİNDE )))))) NAMUS ŞEREF ÜZERİNE (((( YALAN YERE EDİLEN YEMİN ))) VE neticesinde TÜRK ULUSU ,TÜRK VATANININ BÖLMESİ İÇİN EDİLEN İHANET SÜRECİ .!!!! Sorarım BÜTÜN TÜRK ULUSUNA inancınızı bu aklı denge sorunu (( DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK SEVİYEYE GELMİŞ BU PİSİKOPARTIN YALAN YERE ,ŞEREFİ NAMUSU ÜZERİNE YEMİN EDEBİLECEK KADAR YALANCI ETRİKACI KALLEŞ İHANETÇİ ,SAHTEKAR SÖZDE MÜSLÜMANIN YEMİNİNİNE .?? Meclisteki değer partililer en doğru olanı yapmışlar .DEMOKRATİK LAİK TÜRK ULUSUNU CEBREN VE HİLE İLE İŞGAL EDEN BİR FİİL BÖLEN PARÇALAYAN İHANETE ORTAK OLAMIŞLAR .TÜRK ULUSU VATANDAŞI OLARAK MECLİSTE BU GÜNDEN SONRA (((( SÖZDE )))) BİZ TÜRK ULUSUNU GEÇMİŞDE TEMSİL EDEN AMA BU GÜNDEN İHTİBAREN EDEMIYECEK OLAN KUKLA VEKİLER EN DOĞRUNU YAPMIŞLAR ..Bu GÜNDEN İHTİBAREN BİZ TÜRK ULUSUNU ARTIK TEMSİL EDEMİYECEK OLAN VE MECLİSTE SADECE VE SADECE GÖSTERMELİK SÖZDE VEKİLLER .TANRI TÜRK ULUSUNU ,TÜRK VATANIMIZI tayyip ŞEYTANININ SÖZDE MÜSLÜMAN ODUĞUNU İDDİA EDEN (((( NASIL BİR CANLI TÜRÜ OLDUĞU BİLİNMEYENİN ŞERİNDEN KORUSUN ÂMİN ))) ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZ VE BİZLER TÜRK ULUSU ARTIK CEBREN içe jile İLE bir FİİL İŞGAL altındadır İÇERİDEKİ ,DIŞARIDAKİ DÜŞMANLAR TARAFINDAN .TANRIYA SIĞINIRIZ 94 senelik DEMOKRATİK LAİK TÜRK ULUSU ARTIK TÜRKİYE TARİHİNE GÖMÜLDÜ . DİLERİZ YANRIDAN BÜTÜN BU FACİAYA ,FELÂKETE ,DEHŞETE SEBEBİYET OLANLARIN TEZ ZAMANDA TANRI BELÂLARINI VERSİN OCAKLARINA SÖNMEYEN ATEŞ DÜŞSĞN OY VEREN ELLERİ TENEŞİRE GELSİN TANRI ÖLÜMLERİN EN FACİASINI ,DEHŞETİNİ ,FELÂKETİNİ VERSİN DERT VERİP ,DERMANINI VERMESİN DERMANSIZ HASTALIĞA ((( KANSERE YAKALANSINLAR ))) OCAKLARI SÖNSÜN 94 SENELİK DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNE İHANET ETİKLERİ İÇİN TANRI TEZ ZAMANDA CANINIZI ALSIN ÂMİN ..İÇİM YANIYOR . Ne demişti ULU önder DÜNYA MUCİZESİ DÜNYA LIDERİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN ULU ÖNDER AZİZ GAZİ EBEDÎ CUMHUR BAŞKANI ULU ÖNDERİMİZ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK UYUYAN MİLLETLER UYANDIĞINDA YA ESİR OLUR YADA ÖLÜR .CUNHURİYETİ BİZ KURDUK YAŞATACAK KORUYACAK YÜCELTECEK SİZLERSİNİZ DEMİŞTİ AMA NE YAŞATA BİLDİK NEDE KORUYA NEDE YÜCELTE BİLENEDİK .ÇOOK YAŞLIYIZ GENÇLERİMİZİDE KATLEDİYOR ..AFFET BİZİ DÜNYA MUCİZESİ ,DÜNYA LİDERİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN ,EBEDÎ CUMHUR BAŞKANIMIZ EBEDİ ULU ÖNDERİMİZ AZİZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZ . SİMA SAÇLIM GÖK MAVİSİ BONCUK GÖZLÜM AFFET KORUYAMADIK ŞEHİTLERİMİZİN KANLARI İLE SULANMIŞ AZİZ ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZI İÇİM KAN AĞLIYOR KEŞKE ÖLSEYDİMDE BU GÜNLERİ GÖRMESEYDİM .

Avatar
şimdi oturuyorlar 2018-07-09 20:01:27

ilerde kucağa oturtacaklar

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-09 22:41:24

NIYE PROTESTO EDIYORLARKI.ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇMİŞ.BUNLAR PROTESTO EDE DURSUN.MILLET NASILSA NE SÖYLENIRSE INANIYOR YA.MUHALEFETI VE IKTIDARI BU MILLETİ BARIZ BIÇIMDE APTAL YERINE KOYUP KULLANIYOR.APTAL MILLETTE DÜ ZULMEKTEN HOŞLANIYOR OLMALI.MUHALEFET KAFASINI ERDOĞANIN KAYBETMESINE UYARLAMAK ZORUNDAYDI.ERDOĞANI SAFDIŞI
ETMELERI GEREKIRDI.MILLET CEPHESİ ÇAKTIRMADAN BIRBIRINI MITING MEYDANLARINDA ELEŞTİRDİ.AYRICA ERDOĞANIN KENDINDEN EMIN HALİ HİÇMİ ŞÜPHE UYANDIRMADI.MILLET ITTIFAKI VATANDAŞI ERDOĞANIN TEK ADAMLIĞINA KURBAN ETMİŞTİR.YAZIKLAR OLSUN.