banner87

Erdoğan'a MHP'li seçmen şoku! Erdoğan'ın kendi oyları da eriyor... 

Metropoll araştırma şirketinin ‘Türkiye’nin Nabzı Mayıs’18’ anketine göre, Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan’ın görev onayı yüzde 46.3’e düştü.

Erdoğan'a MHP'li seçmen şoku! Erdoğan'ın kendi oyları da eriyor... 

Metropoll araştırma şirketinin ‘Türkiye’nin Nabzı Mayıs’18’ anketine göre, Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan’ın görev onayı yüzde 46.3’e düştü.

30 Mayıs 2018 Çarşamba 09:55
Erdoğan'a MHP'li seçmen şoku! Erdoğan'ın kendi oyları da eriyor... 

Metropoll araştırma şirketinin anketine göre Erdoğan’ın görev onayı geçtiğimiz aya göre yüzde 3.4 düşerken, onaylamayanların onayı yüzde 3.7 artarak yüzde 47.8’e çıktı.

 Erdoğan AKP seçmeninin yüzde 89.2’sinin onayını alırken, MHP seçmenininse sadece yüzde 30’unun onayını alabildi.

AKP ile MHP 24 Haziran’daki seçimler için kurduğu‘cumhur ittifakı’nda Erdoğan hayal kırıklığı yaşıyor. İttifakın cumhurbaşkanı adayı Erdoğan'a MHP'li seçmen oy vermiyor.

Erdoğan’ın görev onayı 15 Temmuz darbe girişiminin bastırılması sonrası yüzde 67.6’ya çıkmış, bu oran 16 Nisan referandumunda yüzde 52.4 seviyesine inmişti.

Aynı araştırmaya göre, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun görev onayıysa geçtiğimiz aya göre yüzde 1.6 artarak yüzde 25 oldu.

Kılıçdaroğlu kendi partisinin seçmeninden yüzde 67.7 düzeyinde onay alırken, HDP seçmeninden yüzde 16.5, diğer partilerden yüzde 24.5 onay aldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.05.2018 10:06
Anahtar Kelimeler:
AKPMhpErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
osman 2018-05-30 12:34:35

bu hükümet sabun gibi eriyor bunlardan artık bir cacık olmaz

Avatar
Mahkeme üye salt çoğunluğu ile seçimleri erteler. 2018-05-30 11:28:26

Oyları düşüyorsa Anayasa mhk.si bşk.lığı ya 6 ay sonraya atar veya 1 sene sonraya atar..gizli telefonlar..millet bizi düşürecek denilirse Başkan ve üyelerinin keyfine kalmıştır...hani bi zamanlar Anayasa kararlarını tanımıyorum diyorlardı ya şimdi de zordalarsa kararları tanırlar..

Misafir Avatar
ay inandık 2018-05-30 12:20:31 @Mahkeme üye salt çoğunluğu ile seçimleri erteler.

PKK hayranları, fetö muhafızları, İsrail dostları Trkiyenin yatırımlarını durdurmayı söyleyenler, Selahattin Demirtaşı serbes bırakmayı vaadedenler yüzde 53 oy alacak. ülkesini Dünya devleti yapan, halkını yokluktan kıtlıktan,susuzluktan kuyruklardan kurtaran CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN YÜZDE 43 oy alacak öğlemi?
HADİİİ ORDAN BE GAFİLLER. bu millet kendi ayağına sıkmaz. bu millet kuru lafa bakmaz.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Bülent 2018-05-30 10:28:37

Ulan orospu çocuğu "aydın" denen it oğlu ittir! Kafayı birdefa HDP'ye takmışsın, yat kalk hdp. Ulan it, hdpnin 6.5 milyon oyu var bunu yokmu sayacaksın? 6,5 milyon oy demek 26 milyon aile gerdi demek. Senin yavşak yavşak fikirlerin yok hükmünde. Senin reisin değilmi hdp ile masaya oturan ulan it.

Misafir Avatar
t: @Bülent x***çünkiiii 2018-05-30 12:22:35 @Bülent

Çünkiii HDP bir terör örgütü elemanlarının toplanma yeridir.sevk ve idare yeridir. HDP pkk kürt halkına çok zarar verdi. kahrolasıcalar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Batuhan 2018-05-30 12:53:54

Bu anketler gerçeği mi açıklıyor yoksa. her ihtimale karşı Erdoğan'ın oylarını %50 ye yakın göstermek için mi değerler uyduruyorlar.? Erdoğan'ın oyunun %30 dan fazla olabileceğine asla inanmıyorum..

Misafir Avatar
akp nin oyu 2018-05-30 13:43:41 @Batuhan

daha dusuk olmali algi operasyonu iste

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
saadet partisinin anketine gore 2018-05-30 13:43:03 @Batuhan

AKP'nin kemik oyu yüzde 24

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Batuhan 2018-05-30 12:56:18 @Batuhan

Her hafta hatta gün aşırı anket sonuçları açıklıyorlar. Bu telaş niye ?... Dolarda ve ekonomide gün aşırı yön değişikliği olmuyorki yeniden anket yapasın ! Dolar her gün artıyor...Dolayısı ile ekonomide diplere doğru inişte.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2018-05-30 14:42:06

Aynen benimde dusundugum buydu. Tayyipi %50 ye yakin gosterip gene ayni oyunu yapmak istiyorlar yani oy calacaklar sonrada aaaaaaa zaten anketlerde buna yakin gosteriyordu diyecekler. Hheeeeeyyyy tayyyooooo % 24 u gec serefsizim bende sana oy verecem. Ama %24 u asla gecemeyeceksin. Halka sesleniyorum bu tur anketlere inanmayin kanmayin bunlar uc kagitci hirsiz tayfasindan.

Misafir Avatar
eski mhp.li aileler 2018-05-30 15:38:06 @Ali

aynen...inanmayacağız..uyduruyorlar.ayak işleri yapıyorlar.zaten bunlara oy vermezdik.mhp.ye verirdik.şimdi o kapıda kapandı..iyi partiye oy vereceğiz..

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-30 10:05:59

medyayaı uyarıyorum bu hdp yi halk iyice anlasın,sorun o hdp eş başkanlarına pkk nedir.sorun iyice anlsın askerimiz açık açık hdp desdegindeki pkk ile katledildigini

Avatar
ege 2018-05-30 10:10:01

ECEVİT, DEMİREL, MESUT YILMAZ açık oturumda ülkenin ekonomisini konuşuyorlar! içler acısı . parayı nerden bulacağız diye formül alıyorlar. borç veren yok, kitler yani devletin fabrikaları satıyorlar alan yok. vergiler haddinden fazla yük milletin sırtında. işin içinden çıkamıyorlar. yatırım yok . petrol ithal edmiyorlar çifçi mazot bulamıyor. uçaklar kalkamıyor yakıt yok. askeri teçhizatlar eski ve dökük. polis otoları reno doğan şahin onlarda eski ve bakımsız. polis bile arabasına benzin koyamıyor. ülke o durumdayken. . ALLAH AŞKINA BİRDE BU GÜNKÜ DURUMA BAKINIZ. BUNLAR NEYİN SATILMASINDAN NEYİN BATMASINDAN BAHSEDİYOR.

Misafir Avatar
Özgür 2018-05-30 11:05:27 @ege

Söylediklerinin Liderlerin beraber açık oturum yapması dışında hepsi yalan, ne güzel birbirlerinin fikirlerini dinliyorlar bilgi alışverişi yapıyorlardı. Uçaklar kalkıyordu, Çiftçi mazot buluyordu çiftçi asıl şimdi mazot alamıyor. Asker, Türk ordusu fetöye peşkeş çekilmemişti o zamanlar, şahin doğan reno dönemin en iyi arabalarıydı, ve şahin doğan hiçbir zaman polis arabası olarak kullanılmadı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
misafir 2018-05-30 10:17:03 @ege

ama vatanın bir karışını satmadılar.yandaşlara peşkeş çekmediler ..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Jansev Bayram 2018-05-30 17:25:55

Eyer Turkiyedeki Halkimiz Ataturkun Resmini kaldirmasina izin veriyorsa Ben bu hirsizilarin Turk halkinin Sesiz kalacagna inanmiyorum hangi savasa katilip da Ataturk gibi Gazi olmus ki Ne hakla hangi cesaretle bunu yapabiliyor Benim bildigim Milliyetci Türk Halki buna izin vermez Muhharem ince asla buna izin vermez Haydi Turkiye bunun hesabini sorun simdi Birlik zamani geldi Araturke Olan Minetinizi Gosterin

Misafir Avatar
t: @Jansev Bayram x---------el cvap. 2018-05-30 17:43:13 @Jansev Bayram

@Jansev Bayram x****tövbe tövbe sana bişe derdim ama oruçluyum. akıllı olun side be birader.

Beğenmedim! (1)