Erdoğan: AKM'yi yıkacağız

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan İstanbul'da sanatçı ve sporculara verilen iftar yemeğinde konuşma yaptı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, AKM'nin yıkılarak yeni kültür merkezi yapılacağını açıkladı. Erdoğan, projenin bittiğini söyledi.    

Erdoğan: AKM'yi yıkacağız

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan İstanbul'da sanatçı ve sporculara verilen iftar yemeğinde konuşma yaptı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, AKM'nin yıkılarak yeni kültür merkezi yapılacağını açıkladı. Erdoğan, projenin bittiğini söyledi.    

12 Haziran 2017 Pazartesi 22:42
6242 Okunma
Erdoğan: AKM'yi yıkacağız

Erdoğan, yıllardır kapalı bulunan Atatürk Kültür Merkezi (AKM) için "Projesi bitti, yıkıp yeniden çok güzel bir eseri İstanbul'a kazandıracağız" dedi.

Erdoğan'ın konuşmasından satır başları şöyle:

Bugün Ege Denizi açıklarında meydana gelen 6,3 büyüklüğündeki depremden etkilenen yerleşim yerlerindeki tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi ifade ediyorum. Allah'a hamdolsun, herhangi bir ölüm söz konusu değil.

Maddi hasarlar, bunlar telafi edilir fakat bu konularda da her zaman için hazırlıklı olmamızın gereğini hatırlatmak istiyorum. Onun için de imardı, kaçak yapılaşmaydı, bunların ne kadar önemli olduğunu hatırlatmakta fayda mülahaza ediyorum.

Aynı şekilde Yunanistan tarafında da depremden etkilenen komşularımıza da buradan geçmiş olsun diyorum.

'SANATI, SPORU BELLİ KESİMLERİN TEKELİNDE TUTMA SAPLANTISININ ÜLKEMİZE FAYDASI YOKTUR'

Kültürü, sanatı, sporu belli kesimlerin tekelinde tutma saplantısının ülkemize hiçbir faydası olmadığı gibi, tam tersine bu tavır her alanda üzüntü verici bir sığlığa yol açmıştır. Teessürle belirtmem gerekir ki Türkiye'nin gücü ve kapasitesiyle kültür, sanat ve spor alanında bulunduğumuz yer uyumlu değildir.

İrfandan yoksun bir kültür, sanat ve ahlaktan yoksun bir sporla hiçbir yere varamayız. Bu yaklaşımla bırakınız dünya çapında isimlere ve eserlere sahip olmayı, milletimizin asgari beklentilerini dahi karşılayamayız.

Taksim'deki AKM projesi bitti, yıkıp yeniden güzel bir eseri İstanbul'a kazandıracağız.

Ne sanatçı düşmanlığımız ne sanata saygısızlığımız kaldı. Halbuki biz çok güzel bir eseri kültür dünyamıza kazandırmaya çalıştık.

Sanatçıların devlet memuru olmasını dahi doğru bulmuyorum.

Belediyelerimizin kültür sanat alanında skora değil faaliyete özenmesi gerekiyor.

Televizyon dizileri küresel düzeydeki en büyük kültür başarımızdır.

Tarihi dizilerin senaryolarının belgesel veye propaganda tarzında değil doğruların anlatılması bakımından şarttır.

Gençlerimizi tüm spor dallarında geleceğe daha bilinçli daha profesyonel hazırlama imkanı buluyoruz.

Sporcu ve sanatkar bu ülkenin birliği için en önemli rol modellerimizdir. Sizlerden beklentimiz çok ama çok fazla. "Gençlik idollerini buldu" diyebilmeliyiz.

Bugün büyüme rakamları açıklandı. Türkiye ilk çeyrekte yüzde 5'i büyümede yakaladı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.06.2017 23:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
o paraya red.. 2017-06-13 00:51:04

herşey var..opera yok..millet aç..akm.yı yıkın..opera yapın..iyide operaya kim gidecek?
millet aç..perişan tek eksiği opera binasımı kaldı...opera..oooooo aaaaaaauuuuuu
operada filmde böyle bağırdıklarını duymuştuk..İstanbul venedik mi?
opera dinleyen zengin venedik veya benzeri şehirlere gitsin..opera istemiyor millet.............................

Avatar
Bir kanı bozuk ülkeyi değiştiriyor,70 Milyon bakıy 2017-06-13 10:14:22

Bu Milletin Allah'ı olsaydı, Firavunları-Tağutları-Karunları-Nemrutları ve yukrıdk vatan hainlerini başında taşır mıydı?

Misafir Avatar
bu milletin ... e cevap?? koç 2017-06-13 11:32:25 @Bir kanı bozuk ülkeyi değiştiriyor,70 Milyon bakı

Vay CAHİL . Bu milletin herkesin ALLAH ı cc var . seninde ALLAH ın cc var. senin isyanların seni şimdiden kör etmiş. kendine bi bak fravun sen değilmisin, karun isyankarı sen değilmisin,? bu millet asildir, müslümandır. bu millet namusludur. bu millet özgürlüğü ve kardeşliyi seviyor. sen cahil ve hainlikde bulaşmış bir pisliksin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
bjk 2017-06-14 22:53:25

koc herkese akil verdin isit yaratiklarina turkiyeden silah gitimi vAllahide giti turkes bile yeminler ederek soyledi peki teroror e destek vermek sucmu bunlari ben yapmadim ama yazin bir kenara ilerde savas suclusu olarak kapimizi calacaklar oyle eyyyt avrupa felan yemezler

Avatar
ayşe... 2017-06-12 23:08:43

hımmm onun için işine gelmyince sanatcıları tehdit ediyorsun bazılarınıda içeri tıkıyorsun,biliyoruz gazetecileri sanatcıları çok seviyorsun.

Misafir Avatar
ayşe e cvp koç 2017-06-13 09:05:35 @ayşe...

ayşe bak ismin ne kadar kiymetli ama fikrin hasta. hangi sanatcıyı içeri tıktılar acaba? hain ve ihanet içinde olanı tabiki. . pkk teröründeki Türk vatandaşlarıda yaklamayalım, hapse atmayalım TC kimliği var diye öylemi? sana tavsiyem ülkenin idari kadrosuna güven. yalan haberle iftiracıların oyununa gelme. Tayyip erdoğan gerçek sanatçıları seviyor ve sana t da değer veriyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ömer verim 2017-06-12 23:53:17

Sendikaları yıkın . kıdem tazminatı yasasını hemen çıkarın paralarımız devlette biriksin. Neyi bekliyor kıdem.

Avatar
Murat yilmaz 2017-06-13 03:18:05

Bu adamin kulturmerkezi dedigi sey uste camii altta dini kitaplar satan yerdir yoksa sinema,opera,tiyatro gibi seyler degil. Sorun bakalim hayatinda kacdefa operaya tiyatroya gitmis Adamin daha hangi okuldan mezun oldugu belli degil.Birde iftara cagirdigi sanatci denilen pacavralarin egitim ortalamasina bakin ne demek istedigimi anlarsiniz.

Misafir Avatar
murat e cevap/koç 2017-06-13 09:10:04 @Murat yilmaz

ulan murat manyağı vatana ihanet eden, terör destekçileri sözde sanatçıların tutuklanmasına yargılanmasına karşı çıkıyorsun ama vatansever dost, gerçek sanat çılara PAÇAVRA diyorsun. sen ne aşağılık birisin. BAK soruyor sen kaç kez tiyatroya gitmişsin? Sen ne soysuz birisin . cami yapımınada karşı olduğuna göre korkarım islam çizgisindede değilsin. VAH SANA VAHHH.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ebufeyz 2017-06-13 08:18:38

hayırlı olsun ama önce bir projesini görelim

Avatar
serhat kars 2017-06-13 09:14:34

Tayyip Erdoğana karşı olan lara: mahallelerinizde kültür merkezi yapılmadımı? yapıldı. hangi hizmetleri veriyor? bir gidip görün . körü körüne eleştirmeyin. kutup ayısıda uzaktan kültür merkezini görse avlar durur ama içindeki hzmetlerden haberi yok. hatta oralarda ayıların hakkı bile korunacak işle yapılır, ayılarda hizmet yem yiyecek barınma gibi hizmetler konuşulur yapma yolları aranır. ama ayının haberi yok. avlar durur.