banner87

Erdoğan, Bahçeli'yi kabul etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’yi kabul etti. Gelen son dakika bilgisine göre görüşme 45 dakika sürdü.

Erdoğan, Bahçeli'yi kabul etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’yi kabul etti. Gelen son dakika bilgisine göre görüşme 45 dakika sürdü.

18 Şubat 2018 Pazar 17:49
Erdoğan, Bahçeli'yi kabul etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli bir araya girdi. Cumhurbaşkanlığı Külliyesinde gerçekleşen görüşme sona erdi. Gelen son dakika bilgisine göre görüşme 45 dakika sürdü.

Erdoğan ve Bahçeli’nin seçim ittifakı konusunda yapılan çalışmaları masaya yatırması bekleniyordu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.02.2018 18:45
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanBahçeli
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-02-18 18:52:25

Bahceliyine akp baskani tayyipin karsisinda sadaka almis yoksullar gibi ezik büzük duruyor.

Avatar
Okur 2018-02-18 18:52:45

45 dakika sürmüş,ilkyari bitti demektir,bakalım 90 dakika sonra kazanan kim olacak,kandirmasin piskevit, akape genel başkanını,( onu herkes kandiriyorda,) yüzlerindeki ifadeye bakılırsa işler pek iyi gitmiyor

Avatar
GELE ME 2018-02-18 19:10:16

BEN BIR ANKARALI VATANDAS OLARAK BENDE KONGREYE GITTIM SIZ HER KONGREYE GIDENI AKP SECMENIDIR SANMAYIN MEJBURYETEN GIDIYORUZ BIZI ORDA GÖRSÜNLER DIYE DIYE GIDIYORUZ CUMA NAMAZINA GITIGIMIZ GIBI ILERDE TORPILIMIZ OLSUN DIYE GIDIYORUZ YOKSA AC KALIRIZ SIZ GELMIYORSUNUZ SIZ SIMDILIK AC KALIYORSUNUZ BIZ GIDIYORUZ VE KRAL GIBI YASIYORUZ IKI ALKIS IKI BAGARMA OLDU BITTI

Misafir Avatar
harama el uzatma..zoraki götürülenler... 2018-02-18 19:58:55 @GELE ME

iyi ediyorsunuz..ancak orada bir biskuvit yeseniz dahi o mazlum halkın cebinden çıkmış vergilerle alındığını bilin ve haramdır..tamam belki zorla götürüliyorsunuz ancak orada şeker dağıtsalar dahi almayın..onlar tüyü bitmemiş yetimin hakkını yerler,siz yemeyin..o mazlum yavru kıyamet günü imanınıza davacı olur..demedi demeyin..ahhh yerde kalmaz..BOĞA yılanı zehiri dahi ah,,çeken çocuğun mazlumun ahh,ından daha basit kalır..unutma,,Allah tehir eder..iptal etmez..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Derince 2018-02-18 20:05:29

Bu ne toplantısı olabilır. Haa haftalık muhalefete Nasıl saldırılır toplantısı olabilir evet evet budur yoksa ne konuşabilirler .

Avatar
Derince 2018-02-18 20:07:37

Bunlar gerçekten dibe vurmuşlar . ik zıt düşman birden bire Nasıl dost olur inanmak cok zor .

Misafir Avatar
cevap 2018-02-19 00:38:07 @Derince

siyasetciler dünyanin hic omurgasi olmayan insanlaridir. Onur hasiyet bunlarda nanay

Beğenmedim! (0)
Avatar
YILDIRIM 2018-02-18 20:33:13

Sn Erdoğan;
CHP FETÖ Terörist dediğinde karşı çıkmıştınız HATIRLADINIZ mı ! ! ! ! !
CHP TSK ya Kumpas Kuruluyor dediğinde karşı çıkmıştınız HATIRLADINIZ mı ! ! ! ! ! !
CHP KPSS de Kumpas Kuruluyor dediğinde karşı çıkmıştınız HATIRLADINIZ mı ! ! ! ! ! !
CHP ÖSYM de Kumpas Kuruluyor dediğinde karşı çıkmıştınız HATIRLADINIZ mı ! ! ! ! ! !
CHP Barzani Bayrağı Dikilmesin dediğinde karşı çıkmıştınız HATIRLADINIZ mı ! ! ! ! ! !
CHP PKK + Bebek Katili ile Görüşülüyor dediğinde karşı çıkmıştınız HATIRLADINIZ mı ! ! ! ! ! !
Şimdi de HAKLI ÇIKACAK ! ! ! ! ! !
Yukarıda söylediği ve haklı çıktıkları için özür dilediniz mi ! ! ! ! ! !
Kanmayın ve Kandırmayın !
Saygılarımla.

Avatar
aydın 2018-02-18 23:43:21

hdp ye hazine yardımı ne olacak,makam arabası.

Avatar
bahceli bizler icin rahmetli oldu 2018-02-19 07:07:32

oylarimiz IYI partiye