Erdoğan: Balıkesir Belediye Başkanı Pazartesi istifa etmezse...

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, partisinin önceki günkü Merkez Karar ve Yönetim Kurulu (MKYK) toplantısında, belediye ve il başkanlarına yapılan operasyonla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Erdoğan: Balıkesir Belediye Başkanı Pazartesi istifa etmezse...

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, partisinin önceki günkü Merkez Karar ve Yönetim Kurulu (MKYK) toplantısında, belediye ve il başkanlarına yapılan operasyonla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

29 Ekim 2017 Pazar 10:07
Erdoğan: Balıkesir Belediye Başkanı Pazartesi istifa etmezse...

Erken seçimin gündemlerinde olmadığını belirten Erdoğan, muhalefetin siyaseti okuyamadığını söyledi. Erdoğan, partililere şu önemli uyarılarda bulundu: “İstifa eden belediye başkanlarıyla ilgili kimse olumsuz konuşmasın. Bu arkadaşlarla ilgili kırıcı sözler sarfedilmemeli. Gönül alarak, partinin ilk kurulduğu günkü mantık ve heyecanla hareket edeceğiz. Adam kaybetmeyelim. Değişimin gerçekleştiği illerdeki teşkilatları uyarın. Görevden alınan veya istifa eden arkadaşları dışlamadan çalışsınlar. 

Erken seçim kesinlikle yok. Ana muhalefetin bu tartışmalarını lüzumsuz buluyorum. Siyaseti ve gündemi okuyamadıklarını gösteriyor. Böyle bir konjonktür yok. Erken seçim taleplerinin tek amacı gündem değiştirmek. Biz işimize, gücümüze bakacağız. Boş laf bunlar.

BALIKESİR YARIN

Balıkesir belediye başkanının, pazartesi istifa etmesini bekliyoruz. Etmezse, gereğini yapacağız. Herkes görecek ne yapacağımızı. Ama bir sıkıntı olmadan istifa edeceğini düşünüyorum.”

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu da belediye başkanlarına yönelik başlatacakları çalışma hakkında bilgi verdi. Soylu, “Belediye başkalarına iktidar-muhalefet ayrımı gözetmeksizin mülkiye müfettişi göndereceğiz. İçişleri bakanlığının belli bir denetim formatı var. Bu çerçevede idari denetim başlatıyoruz. Nereden ne eksik var, neler yapılmalı, hepsi tek tek inceleme konusu olacak. Bir kusur tespit edersek, gereği yapılacak” dedi.


Toplantıda, TBMM başkanlığı seçimi takvimi de açıklandı. Seçim takvimi, 17-21 Kasım tarihleri arasında işleyecek. Partiler, başkan adaylarını bu süre içerisinde bildirecek ve seçim yapılacak. Toplantıda, AK Parti’nin Meclis başkan adayının kim olacağı konusu ele alınmadı. TBMM’de sırasıyla helal gıda tasarısı, vergi torba tasarısı ve bütçe tasarısı ele alınacak. Genel Kurul, bütçe görüşmelerinden sonra 22 Aralık’ta çalışmalarına ara verecek.(Hürriyet)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.10.2017 13:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
INAN 2017-10-29 11:22:56

TESGILAT HIRSIZ SÜRÜSÜ ALAYINIT FETULLAHIN ADAMISINIZ HALA BERABER YÜRÜYORSUNUZ YAPILANLAR HEPSI PLANLI CUMHURIYETI YIKMAK ICIN VATAN HAINI SIZI

Misafir Avatar
UYAN! SEÇSİS: TÜRK'Ü YOK EDECEK OLAN SEÇİM SİSTEMİ 2017-10-30 03:28:11 @INAN

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
UYAN! SEÇSİS: TÜRK'Ü YOK EDECEK OLAN SEÇİM SİSTEMİ 2017-10-30 03:26:33 @INAN

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
UYAN! SEÇSİS: TÜRK'Ü YOK EDECEK OLAN SEÇİM SİSTEMİ 2017-10-30 03:26:05 @INAN

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emin Koç 2017-10-29 14:09:39

Nerede islam orada bokluk bataklik.

Misafir Avatar
hak ve gerçek. 2017-10-29 17:49:53 @Emin Koç

emin ,,, sen gerçekten şimdi ben müslümanım diyebiliyormusun?
bizim düşüncemize göre sen bu halin ile müslüman değilsin..
sen ölsen ve bu düşünceni bilenler senin namazını da kılmazlar..ve benzerleriniz çoktur..bakın focebook,ta bir kedi kur,anı basmıyor..başka kitabı basıyor..bari bir kedi kadar kur,an,a saygıılı olunuz..iman yoksa kim olursa olsun ameli fayda vermez..cehenneme atılır..aklı başında olan kişi cehenneme girmek istemez..Allaha isyan etmez.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
bb 2017-10-29 17:26:59 @Emin Koç

emin koç***** ölüm geldiğinde anlayacaksın bu isyanını , ama son çırpınışın seni asla kurtarmayacak. cehennemi bylayacaksın hemde ebedi olarak kalacaksın cehennemde. küffarın ebedşi kalacağı yer dir cehennem. bekle emin koç

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
dadaş 2017-10-29 16:33:58 @Emin Koç

kardeş bunların islamla alakası yok. Allahın dini adaleti emreder. bunlar kendi menfaatleri için babalarını da satarlar. dediğin doğru değil. islam nerede olursa orada huzur olur. islamdan uzaklaştık ve maalesef değerlerimizi kaybettik.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Tarto 2017-10-29 11:41:21

Bu adam mantık tartışmasında tahtakale hamalı ile bile tartışmaya çıkamaz TV önünde.

Avatar
Kalmadı 2017-10-29 11:51:04

AKP'de programına uyan hiç kimse kalmadı. Artık TC mafya tarafından ele geçirilmiştir. Gayri Türk'ler tarafından yönetiliyor.

Avatar
posta 2017-10-29 13:25:40

fetöyü al akp ye cal ikiside milleti kandirdi tc mizin temel ilkelerini yikmak icin ortaklik yaptilar ,ilimli islam adi altinda güya ortadoguya model piojesiydi icinden cöktü .millet artik sirtini akp ye döndü daha iflah olmazlar .

Avatar
Mafo 2017-10-29 14:53:46

Mafya usulü ihraç. Susacaklar.

Avatar
Antalyalı Attalos 2017-10-29 11:16:03

Enteresan,istifa ettirilen başkanlar AKP liler tarafında hoş tutulacakmış.O zaman bunun tek izahı var o da uzunçalar bu adamların kaşını gözünü beğenmemiş galiba.Haşmetum çook yaşaaa.

Avatar
SENDE HEMEN ŞİMDİ İSTİFA EDECEKSİN EĞER ETMEZSEN GEREĞİNİ BİZ TÜRK MİLLETİ YAPACAĞIZ 2017-10-29 12:37:17

NE yapacaksın İSTİFA etmezse..?? tayyip ..bizde sana söyliyoruz ..ISTİFA ET VEYA EMEKLİ OL DİYE ..!! Sende İSTİFA ETMEZ VEYA EMEKLİ OLMAZ S..KTİR OLUP GİTMEZSEN BİZ TÜRK MİLLETİDE AYNEN SENİN GİBİ DÜŞÜNÜYORUZ NE YAPACAĞIZ (((((( GEREĞİ NEYSE SEN İSTİFA ETMEYENLERE NE YAPACAKSAN BİZDE İKİ MİSLİNİ YAPACAĞIZ ))))) dolayısı ile sende GİDECEKSİN 2019 bekleyemeyiz..artık sabitiniz kalmadı TÜRK MİLLETİ OLARAK yeterince sana müsamaha gösterdik ..Çizmeden yukarı çıktın ,son kullanılma tarihin geçti ve dahası ruhen ,bedenen işe yaramaz METAL YORGUNLUĞUN BAŞ GÖSTERDİ .(((((( İMİ ,ÇİMİ , VS YOK GİDECEKSİN NOKTA )))) NOKTA tayyip NOKTA ..