Erdoğan: Bedelli askerlik kalıcı olacak

Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni askerlik sistemini açıkladı: Bedelli askerlik kalıcı olacak

Erdoğan: Bedelli askerlik kalıcı olacak

Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni askerlik sistemini açıkladı: Bedelli askerlik kalıcı olacak

17 Şubat 2019 Pazar 18:40
Erdoğan: Bedelli askerlik kalıcı olacak

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Kuva-yi Milliye Meydanı’nda düzenlenen Balıkesir Mitingi’nde konuştu. Erdoğan yeni askerlik sistemiyle ilgili detayları açıkladı. Erdoğan, bedelli askerliğin kalıcı hale getirileceğini ve isteyen herkesin bedelli askerliğe başvurabileceğini duyurdu. Bedelli askerlik yapanlar 1 aylık temel eğitimden sonra terhis edilecek.

YENİ ASKERLİK SİSTEMİ TASLAĞI

Askerlik sistemimizle ilgili ülkemiz bölgesinin ve dünyanın en büyük ordusuna sahiptir. Ordumuzun yapısını güçlendirmek en büyük görevlerimizden biridir. Milletimizin talebini ve ordumuzun ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak talimat verdim. Kurumlarımız bir taslak ortaya çıkardı. Yeni sistemde 12 aylık yedek subaylık devam ediyor. 2 yıllık meslek yüksekokul mezunları için ihtiyaç doğrultusunda 12 aylık yedek astsubaylık uygulaması getiriyoruz. Lise mezunları 6+6 askerlik yapacak. Yurtdışındaki vatandaşlarıız için dövizli askerlik uygulaması devam edecek.

Bedelli askerlik uygulamasını sınırlı olmak üzere kalıcı hale getiriyoruz. İkide bir 'çıkacak mı çıkmayacak mı?' Böyle bir durum olmayacak. Herkes bedelli askerliğe başvuracak. Bedelli askerlik yapanlar 1 aylık temel eğitimden sonra terhis edilecek.

Son Güncelleme: 17.02.2019 20:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cehalet 2019-02-17 21:18:16

Baska ülkeler askere para öder Türkiye ekonomisi iyi yaaaaa askerden para alir duruma düstü birde cikip bedel üzerinden halka konusuyor bedelini ülkeyi yöneten devlet askere maas ödemeli ne hallere düstü ülke

Avatar
AYŞE 2019-02-17 21:51:38

askerlik vatan namus borcudur bedelle ödenmez zengin ödesin fakir ne yapsın

Misafir Avatar
VATAN İÇİN ASKERLİK ŞART.. 2019-02-18 10:15:38 @AYŞE

bizler 20 ay askerlik yaptık..45 gün izin hakkımız vardı vAllahi 1 ayını kullanmadım.
Vatanımıza can feda olsun..19.5 ay askerlik kolay değil..yıl 1971 ...helal olsun vatanıma...taşlı kurufasulye yiye yiye içimiz dışımız ishal oldu..bu süre içinde de eğitim yapıyorduk..şimdiki gençler NAZİK...aman askere gitmeyim diye 50 rapor alıyorlar..HEM BU YÜCE VE AZİZ VATAN DA YAŞACAKSIN..HEM VATANINI KORUMAYACAKSIN...SEN İNSAN MISIN !

Beğenmedim! (1)
Avatar
Akape 2019-02-17 18:49:11

Benim bedelli için verdiğim 30 milyar haram olsun.

Misafir Avatar
namus borcu bitti artık 2019-02-18 09:14:30 @Akape

paranın nereden geleceğini biliyor kerhaneciler.artık konuşacak lafları yok resmen yalancıçobana döndüler.söyleyecek yalanda kalmadı .bakalım malhpile ne ypacaklar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ANTİ A KE PE 2019-02-17 23:55:02 @Akape

Çakma Reis, sözde bedelli askerliğe karşıydı. BEN BURADAYKEN KİMSE BEDELLİİYİ BANA ANLATAMAZ. FAKİRİN ÇOCUĞU ASKERE GİDECEK, ZENGİN PARA VERİP GİTMEYECEK OLMAZ ÖYLE ŞEY! diyordu. Şimdi parayı basan yırtıyor. Tayyip kıvırtıyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
DÜRÜSTCE 2019-02-17 21:21:44

HANI TÜRKIYE SAHA KALKMISTI DÜNYADA BENZERI GÖRÜLMEMIS ASKERDEN PARA ALMAK BEDEL KALACAK CÜNKÜ KASA BOS BORCLA ÜLKE YÖNETINCE BU DURUM YASANIR ACIKCASI BEDEL KALSIN NIYE KALKSIN EFENDIM

Avatar
Yalan dünya 2019-02-17 22:36:43

Ne yapsam ne etsem daha nelerden para toplasam diye yeni icatlar çıkarıyor, şerefli asker ocağının da cılkını çıkardı...bobeşbaşkanı.....

Avatar
Ordunun düştüğü hale bakarmısın!! 2019-02-17 19:34:54

Rasmussen+?=Kölelik..
Bakalım kim bulacak soru işaretini?

Misafir Avatar
Rasmussen 2019-02-17 23:39:10 @Ordunun düştüğü hale bakarmısın!!

Goldman Sachs olabilir ,Nato görevi 2009 da sona erdi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sabit Gömlekli 2019-02-17 21:49:06

VATAN GOREVI DEDIGINIZ ASKERLIGI ACIK INDIRIMLE 16000 LIRAYA SATIYORSUNUZ YA VATANI KAC MILYAR DOLARA SATTINIZ EN BUYUK ASKER 16000 LIRALIK ASKER GERISI FAKIR ASKER YURUYUS KARARI SAYILACAK SAY HER SEY VATAN ICIN

Avatar
BENİM 2019-02-17 22:09:35

Oğlanlarım ,kızlarım ,torunlarım ABD askeri kimi askeri Akademide kimide profösyönel yüksek rütbeli ,yükset rütbeli derken gösteriş veya hava atma mahiyetinde deyil ,sadece askeri akademide okuyan kız ve erkek torunlarım bile üçret alıyor öğrenci oldukları halde Olanlarım ve kızlarım desen yurt dışındalar ,yurt dış7nda oldukları içün VERGİDEN MUAAFLAR yani vergi ödemedikleri gibi 2 misli üçret alıyorlar ve ABD askerleri sağlık ve değer her sosyal gereksinmeleride üçretsiz .Dolayısı ile demek istiyorumki ABD rütben yaşın ne olursa olsun bir çook benefitlere sayipsin . Ama ABD askeri olmak içinde eğitim düzeyin lise olacak askere girmeden önce çook sağlıklı olacak suç işlememiş olacak ve en önemliside GENEL İMTİHANLARDA EN YÜKSEK PUANI TUTURMUŞ OLACAKSIN .Vee nereye yollarlarsa yollasınlar yurt içi ve yurt dışı İTİRAZ ETMEDEN GİDECEKSİN Ama bir şansın daha var eşin hamileyse yanlızsa karı ,koca asker olupda bakıma muhtaç çocuklarınız küç0k bebekleriniz varsa sadece biriniz gider ötekisi de çoluğunun çocuğunun başında kalır en az 3 sene yurt dışında kalır senede 10 gün izine gelirsin .Yani demek istiyorumki ABD askerlik yapmak muhteşem ve paralı okumak istiyorsan okul paran üçretsiz .ABD askerlik mecburiyeti yok istiyen paralı asker olur istiyen askeri akademiye gider . Sadece sıhatli olacaksın suç işlememiş ve uğuşturucu alışkanlığın bılaşıcı hastalığın yoksa ABD iyi hele bilde abd doktorsan ohhh gel keyfim gel .