banner87

Erdoğan: Birliğimizden rahatsız olanları Gezi olaylarından tanırız

AKP Genel Başkanı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan AK Parti Beyoğlu Kongresi'nde konuştu.

Erdoğan: Birliğimizden rahatsız olanları Gezi olaylarından tanırız

AKP Genel Başkanı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan AK Parti Beyoğlu Kongresi'nde konuştu.

23 Mart 2018 Cuma 19:19
Erdoğan: Birliğimizden rahatsız olanları Gezi olaylarından tanırız

Erdoğan konuşmasına ''Beyoğlu çıkışımızın başladığı yerdir'' diye girdi.

''Türkiye'nin sınırötesinde ne işi var diyen her kişi aslında birliğimizden bütünlüğümüzden geleceğe güvenle bakmamızdan rahatsızlığını dışa vuruyor. Bunlar kafaları karıştırmak için atmadık takla bırakmayanların argümanlarıdır'' diyen Erdoğan

''Biz bunları Gezi olaylarından tanırız. Biz bunları 17-25 Aralık olaylarından tanırız. Biz bunları 15 Temmuz'dan tanırız'' çıkışını yaptı.

AKP Genel Başkanı, Cumhurbaşkanı, kalabalığın tekbir sesleri, ve Erdoğan sloganları arasında konuştu:

''Karşımızdaki şer ittifakıyla mücadele ederek bugünlere geldik. Artık şimdi işimiz daha kolay. Artık hedeflerine kitlenmiş bir Türkiye var. Bir yandan ülkemizin güvenliğini sağlarken, ekonomisini güçlendirirken, diğer yandan şehirlerimizin gelişmesine ve kalkınmasına yönelik projeleri hayata geçiriyoruz.''

''İstanbul'un tüm ilçeleriyle birlikte dimdik duracağız, hiçbir zaman bizi sindiremeyecekler. Okmeydanı kentsel dönüşüm projesi kapsamında 80 bin kişinin tapu meselesi çözüldü. Emek sineması, İstiklal Caddesi Beyoğlu'nda yer alıyor, çalışmalar sürüyor.''

'İstanbul'un vitrini' dediği Beyoğlu ile ilgili projeler bitince İstanbul'un bambaşka olacağını belirten Erdoğan, ilçede 134 bin nüfus ve 10 bin yeni esnaf hedefini açıkladı.

''Türkiye'nin Afrin operasyonundan bu ülkenin havasını soluyan, suyunu içneb ekmeğini yiyen kimsenin rahatsız olmaya hakkı yoktur'' diyen Erdoğan ''Bunların inlerine gireceğiz dedik. Onlar kaçacak biz kovalayacağız. Ne oldu, Suriye'ye kaçtılar'' diye devam etti.

ABD'nin Türkiye'yi aldattığını, ABD'ye herkes kendi yoluna dediklerini söyleyen Erdoğan, ''Bir gece anısızın Afrin'e girebilirz dedik ve girdik. Şu an itibarıyla Afrin ve Sincan'da etkisiz hale getirilen terörist sayısı 3732 oldu. Mücadelemiz devam ediyor mu ediyor, edecek'' diye konuştu.

Afrin'de Türk askerlerinin halkla ilişkileriyle ilgili ''Biz buyuz be, Türk milleti bu, Türk askeri bu'' dedi.

Erdoğan, Boğaziçi Üniversitesi'nde Afrin harekatı için lokum dağıtan gruba öğrencilerin 'savaşın lokumu olmaz' diyerek tepki göstermesiyle ilgili şunları söyledi:

''Bir üniversitemizde şehitlerimizin hatıralarını yad etmek için düzenlenen etkinliğe tahammül edemeyen zihniyet bu ülkeye ve millete ait değildir. 'Efendim bu üniversite çok popüler bir üniversite, çok kalite bir üniversite, bu üniversite marka bir üniversite…' Tamam da bu üniversitesin içinde affedersiniz bu tür teröristler olduktan sonra, bu tür terörist öğrenci olduktan sonra bunlar o markaya leke sürüyor. Onları da inlerinden bulup çıkarıp gereğini yapıyoruz, yapacağız.''

''Okul koridorlarında, kantinlerinde, bahçelerinde adeta terör estiren bu çapulculara kesinlikle meydanı bırakmayacağız. Bu da böyle biline.''

''Bu üniversitelerdeki hocalarımızın da çok dikkatli olması gerekir, bu öğrencilerle ilişkileri olduğunu saptarsak onların da gereğini yaparız.''

Erdoğan Beyoğlu'nda marjinaller olduğundan söz ederek ''Marjinaller edepleriyle durdukları sürece bu ülkenin renklerinden biri olacaklardır. Rahat durmazlarsa kulaklarından tutar,  ait oldukları yere fırlatırız. Gerekeni yaparız. Bu ülkenin huzurunu bozmaya kimsenin hakkı yoktur. Aziz şehitlerimize kimse laf uzatamaz'' dedi.

Anamuhalefet partisine de yüklenen Erdoğan ''CHP'nin Genel Başkanı ve yöneticileri o kadar çok yalan, yanlış, iftira dile getiriyorlar ki biz artık takibi bıraktık. Bunlar değil miydi Afrin'e girişimizin doğru olmadığını söyleyen? 'Afrin'e girmek yanlıştır' diyen bunlar değil miydi ama Afrin zaferi ilan edilince bu sefer de utanmadan, sıkılmadan Afrin zaferini kutlamaya kalktılar. Sıkıysa kutlama. Çünkü bu millet o zaman Osmanlı tokadını bunlara farklı atar'' dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.03.2018 20:57
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanAKPGezi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gezi olaylari yonetime 2018-03-23 19:37:29

karsi bir protesto idi. Esas birligi bozan Kabatas yalani gibi toplumu seylerdir.

Misafir Avatar
birde camide icki icmislerdi 2018-03-24 02:39:45 @Gezi olaylari yonetime

demisti ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Duzeltme 2018-03-23 19:39:44 @Gezi olaylari yonetime

Kabatas yalani gibi toplumu bolen seylerdir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-03-23 20:22:45

Kabataş görüntülerini cuma günü yayinlayacagiz dediniz,bak kaç cuma geçti, hâlâ gosteremediniz,ne oldu ortağınız fetoculari kusturdunuzde vermediler mi?her konuşmanizda CHP yi sucluyorsunuz,iyide fetocular size darbe yaptığında , Kılıçdaroğlu na yenikapiya,mitinge gel diye niye yalvardiniz? Her türlü hakaretler ettiğiniz, Atatürk'ün kocaman posterini umut diye niye astiniz? Evet zorda kalanların umududur Atatürk

Avatar
Okur 2018-03-23 20:29:15

Halkın yarısına her türlü hakareti ederek mi birliği sağlamayı düşünüyorsunuz? Konustugunuzda sozlerinizin nereye gideceğini dusunuyormusunuz? Bak Bahçeli'ye ağzından salyalar akıyor,motoru bozmuş diyordunuz, bugün umudunuz oldu.he seçmenleri bir tutmak için söylüyorum diyorsanız boşuna yorulmayin , tersini de soyleseniz yine alkislarlar

Misafir Avatar
eşkiya aramızda. 2018-03-27 10:11:08 @Okur

bence****yanlışmı? senin karsinda aptalmi var ?**************Almanyada devletin kurumlarını teröristler işgalmı ediyor ? şehirleri yıkıp yakıyorlarmı?
yıkıp yakanlar varsada pkk lı teröristlerdir belalarınıda buluyorlar Almanın malına zarar verni Alman affetmez. Molotofmu atıyorlar polise? Almanyada protostocularda yine hükümetlerine devletlerine bağlıdır eşkiya değiller.Almanya ile bizdeki olayları karıştırmak çok saflık olur.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
avrupada merkel protesto ediliyor 2018-03-26 22:01:50 @Okur

hic kimse tutuklanmiyor
demokratik ulkelerde her insanin protesto etme hakki olur
https://www.youtube.com/watch?v=UYsiJLI3CXc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bence****yanlışmı? senin karsinda aptalmi var ? 2018-03-26 21:52:01 @Okur

konuyu saptirmasana terrorist se polis ordu savci gorevini yapar demokratik ulkelerde protesto hakki olur polis protesto edenleri korur kapis 15 temmuz nobetlerinde oldugu gibi anladinmi 15 temmuz nobetide protesto gosterisiydi olayi saptirip durma
https://www.youtube.com/watch?v=SC5fLg3buRc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bence****yanlışmı? 2018-03-26 18:19:42 @Okur

Haaa pkk lıya terörist demek yanlış, Atatürk kültür merkezine pkk paçavrası asanlara , polisi şehid edenlere, canlı bomba olup yüzlerce insanı bir anda öldürene terörüst demeyelim. Türkiyenin bilgilerini yurt dışın a kaçırana istihbaratımızı düşmana bildirene terörist demeyelim. ulan deyyuz sen terörist değilmisin*
insanları ayrıştırıyormuşuz. ulan siz hem insanları ayrıştırıyorsunuz hem öldürüyorsunuz eşkiyala.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Gezi olaylRININ GERİ zekalı oyuncuları 2018-03-26 09:41:39 @Okur

Büyük bir ihanet içinde oldukları NET belli oldu.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
AKP DONEMI NE KADAR FAKIRLEDIK 2018-03-26 01:58:03 @Okur

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira 2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu. 2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira 2017 yilinda euro 4,50 2017 yilinda dolar 3,82 2002 yılında ceyrek altin 24 lira 2017 yilinda ceyrek altin 257,5875 2002 yılında benzin 1,66 lira 2017 yilinda benzin 5,61 TL 2002 yilinda et 5 tl civarindaydi 2017 yilinda et 40 lira civarinda 2002 yilinda ekmek 22 kurus 20017 ekmek 1 lira 2002 yilinda aygaz tup 15 lira 2017 yilinda aygaz tup 100 tl vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira; 2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siz onu bunu birakinda euro dolar 2018-03-24 03:02:18 @Okur

tavan yapti eti samani ithal eder olduk ekonomiye care bulun
euro olmus 4,9177 lira
millet borc bataginda cogumuz et yiyemiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bence 2018-03-24 02:58:14 @Okur

insanı görüş ayrılığı olani otekilestirmek dogru degil hele hele terrorist demek dogru degil farkli dusunuyor diye bir insan a terrorist denilmez terror sucu islediyse savci geregini yapar nokta

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eskiden suriye sinir komsumuzdu 2018-03-24 02:53:46 @Okur

bop projesi olmasaydi sanirim hala suriye devleti komsumuz olacakti yeni dunya duzeni icin suriye kan golune dondu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
demokrasilerde 2018-03-24 02:52:00 @Okur

protesto hakki olur tayyip bey

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gezi protestolarina 2018-03-24 02:50:50 @Okur

bende katilmistim nedenmi ?? siz sehitlerimize kelle demistiniz ya o yuzden birde bir koylumuze anani alda git demistiniz onada uzulmustum
gezi protestolari herkesin farkli uzuntusunu tepkisini dile getirme imkanini sagladi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tayyip bey 2018-03-24 02:46:47 @Okur

siz tarafsizlik yemini etmistiniz galiba demi ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bişeyler mi yazdın? önce oku sonra gönder 2018-03-23 23:26:42 @Okur

ne demek istiyorsun..ilkokulu bitirmedinse harf arayarak klavyeye bakarak bişeyler yazıyorsun..anlaşılmıyor..akp.li.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Okur 2018-03-23 20:12:34

Sn Erdoğan geziyi fetocular yaptı diyorsunuz, Afrin'e niye girdik diyenlere sitem ediyorsunuz.....iyide sn cumhurbaskani eğer fetoculara siz istediği herşeyi vermeseydiniz onlar bu güce ulasamayacaklardi,yani halk deyimiyle sayende ağam.. gelelim Afrin'e,kim var afrinde PYD,PYD kim? Hani cumhuriyet'e meydan okuyarak 29 ekimde cumhuriyeti çiğneyerek geçirdiğiniz,,lahmacun ismarladiklarinizin,liderini karsiladiginiz PYD.parantez

Misafir Avatar
lahmacun yemislerdi 2018-03-29 02:23:04 @Okur

dogru o haberi bende okumustum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
diplomami?? 2018-03-27 23:20:32 @Okur

hihihihi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
diploma..!!!!???? 2018-03-23 23:28:38 @Okur

diplomayı millet görmedi..nerede bu diploma?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Serkan öztürk 2018-03-23 21:27:23

Biz yalanı sende gördük be ustam

Avatar
HAKAN 2018-03-23 20:11:42

TOPLUMU NIFAK SOKUP KARIŞTIRAN ERDOĞANIN KENDISIDIR.BIZDEN OLANLAR SIZDEN OLANLAR,ÖTEKILER DEYIP AYRIŞTIRAN
BÖLEN KENDISI OLUP,YINE TÜRBÜNLERE OYNUYOR.ESAS GÖREVI SIYASETÇI VE POLITIKACI OLARAK DOĞRUSUNU YAPIYOR.
SIYASETÇİ VEYA POLITIKACI DEMEK,YALAN SÖYLEMEYİ SANATA DÖNDÜREN KIŞILERE DENIR.FAKAT YURTTAŞLAR UYANDI.YURT
TAŞ NEZNINDE INANDIRICILIĞI KALMADI. ITIBAR YERLERDE.HER GITTIĞI YERDE BELEDIYE ÇALIŞANLARI VE KIMI OKULLAR
TAŞIMA SU MISALI ORADAN BURAYA,BURADAN ÖTEYE TAŞINARAK KONUŞTUĞU KALABALIK HALK KITLESIYMIŞ GIBI GÖSTERIL-MEKTE.BU TAŞIMA KADROLAR ARTIK BIKMIŞA BENZIYOR.ERDOĞANIN SÖYLEMLERİ IFTIRALARI (ÇAMUR AT IZI KALSIN)TAKTI-
ĞI TUTMUYOR.BU YÜZDEN BIR ONA BIR BUNA SARIP DURUYOR.AYAKLARININ ALTINDAKI KILIMIN ÇEKILDİĞININ FARKINDA.

Misafir Avatar
Millet atmasyonlardan bıktı... 2018-03-23 23:24:51 @HAKAN

konuşşun...ne kadar konuşursan konuşşun..saadece seçimlerde iyi parti ve chp..SANDIKLARA iyi sahip olmalı..yoksa atı alan os.gaz.köp.sünü geçer.
dediğiniz gibi bol bol siyaset yapıp kabile bölümüme çeviriyor..
iyi partiye oy verecek milletin %70,i göreceksiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-03-23 20:17:35

Parantez içinde,PYD ölülerini nasıl sayiyorsunuz diye soruyorlar, sayılarını ismarladiginiz lahmacun sayısından mi biliyorsunuz?he Afrin'e niye girdik,iyide eğer hayalperest politikalarınız olmasaydı, PYD bu güce ulasamayacak, Mehmetçik olmuyecekti, giderken bana mı sordunuz da diyemeyeceksiniz, çünkü siz gönderiniz

Avatar
60 günlük gece ! 2018-03-23 20:12:01

''Bir gece anısızın Afrin'e girebilirz dedik ve girdik" Ne geceymis beeee 60 gün sürdü!