Erdoğan: 'Bizi ekonomi üzerinden sıkıştırmaya çalışıyorlar, bu dalgayı atlatacağız'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin tehditle yılmayacağını belirterek, "Şimdi bizi ekonomi üzerinden sıkıştırmaya çalışıyorlar.  Bunu açıkça ifade ediyorlar. Bu dalgayı atlatacağız" dedi.

Erdoğan: 'Bizi ekonomi üzerinden sıkıştırmaya çalışıyorlar, bu dalgayı atlatacağız'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin tehditle yılmayacağını belirterek, "Şimdi bizi ekonomi üzerinden sıkıştırmaya çalışıyorlar.  Bunu açıkça ifade ediyorlar. Bu dalgayı atlatacağız" dedi.

29 Ağustos 2018 Çarşamba 21:14
Erdoğan: 'Bizi ekonomi üzerinden sıkıştırmaya çalışıyorlar, bu dalgayı atlatacağız'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Medya Oscarları Ödül Töreni'nde konuştu. "Türkiye'nin alternatifsiz olmadığını herkes görecek." diyen Erdoğan, "İnşallah biz bu dalgayı da atlatacağız. Alt yapımız, bunu atlatmaya zaten inanıyorum ki kabiliyetlidir o gücü de vardır." ifadelerini kullandı.

Türkiye'nin alternatifsiz olmadığını vurgulayan Erdoğan, "NATO'da birlikte stratejik ortak olduğumuz bir ülkenin, kalkıp da Türkiye gibi NATO içerisinde ilk üçün içerisinde yer alan bir stratejik ortağına bu şekilde yaklaşımlarda bulunmasını hiç bir cümle ifade edemez. Gerek ekonomi yönetimimiz, gerek devletimizin diğer kurumları ihtiyaç duyulan tedbirleri alıyorlar, alıyoruz. Bize böyle tehditlerle geri adım attırmak mümkün değil. Biz, öyle bir tarihin varisleriyiz ki bu tehditlerle yıldırmak mümkün değildir" diye konuştu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Hiç kimse milletimizin içini karartacak, şevkini kıracak, kafasında ve gönlünde şüphe uyandıracak yollara boşu boşuna tevessül etmesin. Türkiye'nin girdiği her mücadeleden sadece ayakta değil aynı zamanda kazançlı bir şekilde çıkmasından başkaları rahatsız olabilir ama bu ülkenin hiçbir ferdi, hiçbir kuruluşu böyle bir hakka sahip değildir." şeklinde konuştu.

Medya Oscarları ödül töreninde konuşan Erdoğan'ın açıklamaları şöyle:

Yaşadığımız coğrafya, tarihin her döneminde cazip bir yer olmuştur. Bin yıldır acısıyla-tatlısıyla bizim olan bu coğrafyaya çok daha sıkı sahip çıkmamız gereken bir dönemden geçiyoruz.

Tercihimiz güçlü hale gelmekten yana oldu, ülkemizi 3 buçuk kat büyüttük.

Manşetlerle kalemşörlerle çarpışa çarpışa bugünlere geldik.

Bu ülkenin ve milletin gerisinde koskoca bir medeniyet, tarih ve birikim vardır. Ülkemizin sınırları başkadır, gönlümüzün sınırları başkadır.

Şimdi bizi ekonomi üzerinden sıkıştırmaya çalışıyorlar.  Bunu açıkça ifade ediyorlar. Bu dalgayı atlatacağız.

Bizi tehditlerle yıldırmak mümkün değildir. Demek ki bu milleti tanımadılar ama tanıyacaklar.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.08.2018 22:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-08-29 22:25:51

ERDOGANIN DEMEK iSTEDiYi DAHA HALEN TÜRK MiLLETi iLE DALGA GECiYOR ARTIK KiM iNANIYORSA BEN EKONOMiNiN CÖKÜSÜNE SUNAMi DERiM DALGA DEYiL O DA EDOGANI BERABERiNDE GÖTÜRECEK

Avatar
Nurali boz 2018-08-29 21:53:18

Ilahi receb sen ulkenin varliklarini hic edip 600 milyar dolari borc verdiklerinde sahlandik demir aglarla biz orduk diyordun calacak satacak borc odeyemeyecek duruma getirdin simdi yalan ile gemiyi kurtarmaya calisiyorsun sahtekar sin yalancisin

Avatar
Firat 2018-08-29 22:02:43

Ulan alçak 300 milyon dolarlik fabrikalari yandasa bir veya iki milyona peskes çeken yabancimi,turk tarihinde senin gibi sahtekar bir pust görulmemistir.

Avatar
Halk 2018-08-29 22:18:30

Demek ki seni bugünlere dış güçler getirdi : devletin behnini ,ordusunu,devletin gelir kaynaklarını yoketsin, demokrasiyi , Atatürk ün ilke ve inkılap larını modern Türkiye yi yok etsin dağı taşı satsın .... amacıyla getirdiler ve emellerine ulaştılar. Hani nerde güçlü ekonomi halkı kandırdığın , hepsi palavraymış. Beyin güçlerini Yok ettin, imamlarla memleket kalkınmaz...imamların işi ahirettir, halkın kalkınması değil...devletin herşeyini bozdunuz.. Allah kökünüzün belasını versin... Din dediler milyar dolarları götürdüler, lüks içinde yaşıyorlar.. işte böyle dinci bunlar...

Avatar
köylü 2018-08-29 21:47:01

deli şeratçılar ekonomik krizlerini amerikanın üzerine yıkıp temize çıkmaya çılşıyorlar osmanlı şeriatçılarıyla emevişeriatçılarıyla mhp li osmanlı şeratçıları türkiyeyi açlığa yoksulluğa ve iç savaşa sürükleyecekler

Avatar
Hangi ortak 2018-08-29 21:26:23

Adamın ortağı PKK, YPG,Feto

Misafir Avatar
Cp 2018-08-29 23:28:54 @Hangi ortak

Afrin sinirina recep'e destek için turlar duzenleyen oruspu evlatlarina ne diyeceksin,

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tayyipsever 2018-08-29 22:04:42

Tayyibe gurban olam isterse ölürem. Halk seviyor seçiyor.laf yok.laf vatandaşa.tayyp ne yapsın.

Misafir Avatar
polis 2018-08-30 08:53:02 @Tayyipsever

cumhurbaşkanımızın adını alanen kullanamazsınız

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tayyipsever x 2018-08-29 22:48:48 @Tayyipsever

lan manyakmisin zaten 72 yasindasin eceline az kaldi sidik zoruyla idare et. Bu ekonomik dururmda helvanida yapamayiz, kefen de pahalilandi. gerci cenaze namazini kilacak issiz imam dolu sallasan imama degecek. kelepir bir imam buluruz

Beğenmedim! (0)
Avatar
ATEİST: 2018-08-29 21:55:03

Heee ya ne demezsin ..?? Yarın bir gün yakında çoook yakında eraf biraz serildan olduğu zaman yine başlar eyyy yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğim PKK ,YPG ,FETÖ KARDEŞLERİM 4 LÜ KÜRTİSTANI KURDUM Ett GÜLEN HOCA EFENDİ yeter artık bu özlem bitsin gel seni özledik der çıkar biz TÜRK ULUSUNUDA anneke ağlamasın diye yaptım sizler için 4 LÜ KÜRTİSTANI KURDUM der akan sular durulur ABD lerinde PAPAZI verir . İdrakinde RAFİNELERİNE ıraktan çaldığı petrollerini popalar dolarlar ,ağrılarda MAN ADASINDAKİ tayyip giler HANEDANLIĞININ kendilerine AYIT bankalarına depozit edilir işte bu kadarr sıkıştırmaya çalışıyorlar sahasında atlatır .!!Bu DENGESİZ ADAMIN hayatı yalan .dolan entrikaca 3 kâğıt bu adamda ne arasan kanunsuzluk hepsi var ADAM NAFYA kırıyor ,satıyor ,yıkıyor ,çalıyor ,rüşvet veriyor ,rüşvet alıyor ,KATLEDİYOR.. Ya bu ADAMIN tam 16 SENEDİR yediği bokları..satmakla bitmez hengi birini anlatalım bir 5 sene daha dayanalım diyeceğim ama nu 5 senesi bu denge sorunu olan adam geçenlerde 2071 DEN bahsediyordu .. Çıldıracağım ,! Kesin bu adamdan kurtulmanın bir çaresi vardır 1 sanisiye..bile ARTIK BU adama tahammülümüz yok ..birşeyler yapmak gerek