Erdoğan bu defa Deniz Çakır'ı hedef gösterdi!

AKP'li cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin grup toplantısında sanatçı Deniz Çakır'ı hedef gösterdi.

Erdoğan bu defa Deniz Çakır'ı hedef gösterdi!

AKP'li cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin grup toplantısında sanatçı Deniz Çakır'ı hedef gösterdi.

08 Ocak 2019 Salı 13:13
Erdoğan bu defa Deniz Çakır'ı hedef gösterdi!

Oyuncu Deniz Çakır'ın türbanlı kadınlara "Arabistan'a gidin" dediği öne sürülmüş ancak bu iddia olaya tanık olan garson tarafından yalanlanmıştı.

Erdoğan, bugünkü grup toplantısında oyuncu Deniz Çakır'a yönelik sert ifadeler kullandı. Erdoğan, "Bu ülkenin başı örtülü genç kızlarına Suudi Arabistan'a gidin demek faşistliğin dik alasıdır" dedi. Erdoğan, şu ifadeleri kulandı:

"Bu ülkenin meşrebi ve duruşu belli olan Cumhurbaşkanı'nı bira içmeye, Mozart dinlemeye zorlamak faşistliğin dik alasıdır. Bu ülkede başörtülü hanımlara Suudi Arabistan'a gidin demek faşistliğin en sefil halidir. En son bir konserden çıkan başı açık örtülü kızlarımıza orada gelip bu şekilde sataşıp Suudi Arabistan'a gidin burada ne işin var diyenlerin halini düşünün adı da sanatçıymış. Dert başka ne derseniz deyin bu ülkede insanların yaşam biçimi ile uğraşan CHP zihniyetidir. AK Parti tam aksine bu ülkede yaşam çeşitlerini garanti altına alan bir siyasi zihniyettir. Bu CHP zihniyeti inşallah önümüzdeki seçimlerde milletimizden hak ettiği dersi bir kez daha alacaktır''

NE OLMUŞTU?

İstanbul'daki bir alışveriş merkezinde bulunan mekanda oturan, türbanlı 7 kadın, oyuncu Deniz Çakır'ın kendilerine hakaret içeren söylemlerde bulunduğu iddiasıyla suç duyurusunda bulunmuştu.

BAŞSAVCILIK SORUŞTURMA BAŞLATTI

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı, suç duyurusu üzerine, oyuncu Deniz Çakır hakkında ''hakaret'' suçundan soruşturma başlatmıştı.

DENİZ ÇAKIR'DAN AÇIKLAMA

hakkında soruşturma başlatılan Deniz Çakır ise Instagram hesabından bir açıklama yayınladı. Çakır, paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

"Zorunlu Açıklama

Sustum, çünkü böyle bir suçlama karşısında savunma yapmayı bile zul gördüm. Şimdi okuyacaklarınız da bir savunma değil, bilgilendirmedir. Belli ki bunu yapmadığım zaman bazı kişiler iftira ve karamalarına devam edeceklerdir.

30 Aralık 2018 günü, öğleden sonra iki kadın arkadaşımla doğum günümü kutlamak üzere gittiğim mekanda yaşananlar ile ilgili kamuoyuna yansıtılanlar gerçeği yansıtmamaktadır. Arkadaşlarımla gittiğimiz mekanda önce yan masamıza oturan kişiler hal ve hareketleriyle bizden rahatsızlık duyduklarını belli ettiler. Hatta bakışları ve vücut dilleri zaman zaman tacize de yaklasmistir. Bizi bilinçli olarak huzursuz ettiler. Daha sonra bizim kutlama ortamimizdan hoşnut olmadıklarını belli ederek yer değiştirip başka bir masaya geçtiler…"

'GÖRÜNTÜLER İNCELENEBİLİR'

"Arkadaşlarımla kutlama yaparken doğal olarak birbirimizin fotoğraflarını çektiğimiz sırada, bu sefer kendi fotoğraflarını çektiğimizi ima ederek bize sözlü olarak da sataştılar ve bu noktada aramizda kısa bir sözlü tartışma yaşandı. Konu uzamadı kapandı. Aynı ortamda yaklaşık 20 dakika daha oturduk. Mekanda kameralar mevcuttur,görüntüler incelenebilir.. bu konuda hiçbir kaygı yaşamamaktayım…"

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hulki 2019-01-08 13:50:35

Garson öyle bişey demedi demişya. Denilmeyen bir şey üzerinden siyaset yapılmamalı. Gezi dede camide bira içildi dedi ama caminin imamı ve görüntüler öyle bişey olmadığını söyledi. İskelede kapalı bacının üstüne işediğini söylediler. 80 tane kamera böyle bişey olmadığını gösterdi. Bir cumhurbaşkanına olmayan yapılmayan bir olay üzerinden kısacası din üzerinden bir siyaset yaparak oy toplama çabası yakışmıyor. Lütfen toplumu ayrıştırıp kutuplaştırmayın. Size hiç yakışmıyor. Yazıktır bu güzel ülke insanlarına. Hepimiz kardeşiz.

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-13 17:14:39 @Hulki

BUNLARIN DEDELERİ İSTİKLAL SAVAŞI SIRASINDA KÜMESTE SAKLANIP HU ÇEKİP ŞARAP VE ESRAR İÇİP SEMİZLENİRKEN CUMHURİYET ATATÜRK HAKKINDA BEDDUALAR OKUMUŞ İNŞALLAH YUNAN GALİP GELİR DİYE DUALAR OKUYARAK GÜNLERİNİ GÜN EDEREK ASKERDEN KAÇARAK DAHA BLUĞ ÇAĞINDAKİ GENÇ KIZLARI SİKERKEN GÖBEK BAĞLAYARAK YAN GELİP YATARAK YAN GEL OSMAN BİR DİLİM BOSTAN POZİSYONLARINDA KALARAK GÖT GÖBEK BÜYÜTMÜŞ ATATÜRKÜN ŞANLI ORDUSU ÖNÜNDE TAKKİYE YAPARAK SECDE ETMİŞ AMA BİTLERİ KANLANIP FOSEPTİK ÇUKURLARINDAN ÇIKINCA BUGÜN ATATÜRK YENİ BİR DEVLET KURMADI KEŞKE YUNAN GALİP GELSEYDİ İKİ AYYAŞ SÖYLEMLERİNİ DAHA RAHAT İFADE EDER OLMUŞLARDIR.

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİHAT GENÇ'İN VERYANSIN-TV YOUTUBE'DE AÇILDI !!!!! 2019-01-12 22:06:45 @Hulki

EN AZ 30.000 ABONEYE İHTİYAÇ VAR ! ULA 300.000 YAPAK !
https://www.youtube.com/channel/UCLEhuU5yv0T4WBjntWoUSXw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Hulki x ------ hulki diker! 2019-01-12 19:57:51 @Hulki

Anani bacini avradin seni dikerim orspu cocugu anan seni hangi kerhanede dogurdu onu da yaz!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CHPyi bitirecek video 2019-01-12 19:04:14 @Hulki

https://www.youtube.com/watch?v=qjACHKhpJHk

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
atatürk yahudi 2019-01-12 18:47:33 @Hulki

26 Şubat 1921 tarihli New-York Tribune gazetesinde Mustafa Kemal, Ankara hükûmetinin yahudi lideri” ifadesi yer alıyor.
Orijinal kaynak Amerikan Kongre Kütüphanesi arşivi: https://chroniclingamerica.loc.gov/lccn/sn83030214/1921-02-26/ed-1/seq-1.pdf

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
RTE : BEN HÖTÖRÖF'ÜM İTİRAF EDİYORUM !!!!! 2019-01-12 00:23:26 @Hulki

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evettt yanit 2019-01-12 00:16:43 @Hulki

lan götçü akpli namaza durarken önündekinin götüne bakıp sikin kalkıyor amına koduğumun aklılelerı hepımnze denıze dökeceğiz merak etmeyın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
t: @Hulki x---yuh sana hulki adlı yorumcu 2019-01-10 10:29:30 @Hulki

Güneş balçıkla sıvanmaz . ne kadar gizleyebilirsiniz çirkinlikleri? neden gizlersiniz orasıda bilinmez tabi!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
evetttt 2019-01-10 10:28:15 @Hulki

Deniz Çakırı savunanlar onun pis kirli işlevlerini, pozlarını seyredenlerdir. pis ve haram hareketleini izleyip ağzından zevk salyaları akan sapık düşünceler Deniz Çakırı savunuyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
işte gerçek işte hakikat işte HAİNLER CEVAP 2019-01-09 19:52:38 @Hulki

iBİ KERE SEN CHPLİ OLAMAZSIN TABİİKİ DENİZ ÇAKIRI SAVUNACAĞIZ ÇÜNKÜ HAYAT TARZI SIKMABAŞLAR TARAFINDAN ENGELLENMİŞ VE MAĞDUR EDİLMİŞ ÜSTELİK HEM SUÇLU HEM GÜÇLÜ HAKKINDA SORUŞTURMA AÇILMIŞTIR METİN AKPINARA MÜJDAT GEZENE YAPILANIN BİR BENZERİ
YAPILMIŞTIR DOLMUŞTA ŞORTLU KIZIMIZA TEKMELEYEN YOBAZIN YAPTIĞI NEYSE BU DA ODUR ARTIK ÇAĞDAŞ HAYAT TARZI AKP DÖNEMİNDE TEHDİT
ALTINDADIR BUNU KABUL ETMEK ZORUNDAYIZ
https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHPLIYE CEVAP 2019-01-09 19:50:14 @Hulki

Bİ KERE SEN CHPLİ OLAMAZSIN TABİİKİ DENİZ ÇAKIRI SAVUNACAĞIZ ÇÜNKÜ HAYAT TARZI SIKMABAŞLAR TARAFINDAN ENGELLENMİŞ VE MAĞDUR EDİLMİŞ ÜSTELİK HEM SUÇLU HEM GÜÇLÜ HAKKINDA SORUŞTURMA AÇILMIŞTIR METİN AKPINARA MÜJDAT GEZENE YAPILANIN BİR BENZERİ YAPILMIŞTIR DOLMUŞTA ŞORTLU KIZIMIZA TEKMELEYEN YOBAZIN YAPTIĞI NEYSE BU DA ODUR ARTIK ÇAĞDAŞ HAYAT TARZI AKP DÖNEMİNDE TEHDİT ALTINDADIR BUNU KABUL ETMEK ZORUNDAYIZ
https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mariam 2019-01-09 11:09:31 @Hulki

Çocukları yurt dışında okuyan Erdoğan: Batı'ya gönderdiğimiz öğrenciler zihinleri iğfal edilmiş halde ülkelerine döndüler
Osmanlı döneminden itibaren eğitim için Batı ülkelerine gönderilen öğrencilere yönelik eleştirilerde bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "İlmini ve fennini tahsil için Batı’ya gönderilenler çoğu zaman Batı’nın sadece kültürünü alarak, benliklerini de kaybederek ülkelerine dönmüşlerdir. Kendilerinden ülkeleri için kurtuluş reçetesi hazırlaması beklenenler maalesef Batı’nın gönüllü ajanları, adanmış havarilerihaline gelmiştir" dedi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
A K P = ALLAHSIZ KİTAPSIZLAR PARTİSİ 2019-01-09 10:28:10 @Hulki

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp ve Deniz aÇkır kafası 2019-01-09 09:14:58 @Hulki

Adana'da cezaevinde olan abisinin karısına cinsel saldırıda bulunduğu iddiasıyla yargılanan sanık hakkında verilen ceza belli oldu. Geçtiğimiz Nisan ayında gerçekleşen olayda sapık Sezer B. olaydan hemen sonra polis ekipleri tarafından yakalanmıştı. Sanık son savunmasında, "Yengem bana seslenerek yeğenimin rahatsız olduğunu söyledi. Alkollüydüm. İstifra etmeye başladım. Ondan sonrasını hatırlamıyorum." dedi. Olayla ilgili gelişen son dakika bilgisine göre sanık Sezer B. 27 yıl hapis cezasına çarptırıldı. İşte dehşet olayın detaylar...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp li 2019-01-09 08:59:59 @Hulki

Utanıyorum chp li olmaktan bu son kez chp li yim deyişim olacak. ULAN GAVATLAR ADİLER SARHOŞ BİR SAPIĞIKİ SAVUNUYORSUNUZ SİZE YAZIKLAR OLSUN.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
işte gerçek işte hakikat işte HAİNLER ve cahiller 2019-01-09 08:55:25 @Hulki

Deniz Çkır manyağını savunanlar işte CHP liler, chp zihniyetliler. bunlar eşitlikten dem vururlar ama asl eşit değiller. bunlar özgürlükten bahsederler ama asla özgürlük tanımıyorlar kendilerinden olmayana. bunlar ahlaktan, insanlıktan bhaseder, demokrasiden bahsederler ama bunlarda bunların hiç biri yok. Deniz Çkırı savunduklarına bkınız. o sapık hiç suçu günahı yok dört kız oturuyor ama bu sarhoş Deniz onlara sözlü tacizde bulunuyor ve chp liler bu sapığı savunuyor. sapık sapığı sever OK.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Tutar oper 2019-01-08 15:25:18

turban nedir tarihcesi nerden baslar turban sumerlerde baslar erkekler kadin ve kizlari taciz ederler ken erkeklerrin kafasini keserlermis ve bu olayi durdurmak icin toplanip kadinlarimiz kizlarimiz basi acik gezerler kutlu fahiseler turban taksin erkekler bunlar ile aski endam etsinler ne kadinlarimiz zarar nede erkekjler kafayi kaybetmesinler diye icad edilmis takanlarda kutlu fahise olduklari icin takarlar gercekten ne cok kutlu fahise varmis ulkemizde yazik

Avatar
Basortusu uzerinden oy 2019-01-08 14:16:40

toplayabilmek icin bahane ariyorlar, en basit seyi bile carpitacaklar. Kabatas yalanini unutmadik.

Misafir Avatar
Bilhassa secimlerin yaklastigi 2019-01-08 22:59:12 @Basortusu uzerinden oy

zamanlar bu bas ortusu tartismasini gundeme getiriyorlar, Ataturk de o zaman akillarina geliyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
fatsalı 2019-01-08 14:45:24

arkadaş daha mahkemesi olmadı bir insanı nasıl suçlarsınız bunun hangi dinde yeri var insanları linç etmek bu kadar kolaymı ayıptır günahtır

Misafir Avatar
roja velad 2019-01-09 09:16:55 @fatsalı

adam cahil diplomasız olursa danışman tutup 65000tl. maaş verirse bu mallar yanlış yönlendirir ve uygulama yanlış olur kamu oyuna yansıyıncada dönüşü olmaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Halk 2019-01-08 15:31:23

Ölen recep bir defa adam ol , adam olamazsın geninde mertlik dürüstlük yok soysuz arap köpeği tipsiz, senin başka işin gücün yokmu dedi kodu peşinden başka . Peygamberimiz : ben Arap’ım onlar benden değil diyor

Avatar
ertan 2019-01-08 15:18:42

yahudi ibnleri biz türklerin tuvalette sictigi boku basimiza musallat ettiler. sokakta it kadar degeri olmayan bir pic kurusu 24 saat medyada oruspu gibi dans ediyor göbek atiyor ki kicina oy yapistiralim, ona baska bir sey takacagiz yakinda...birak cumhur baskani bir türk icin kahvede cayci bile olmayi hak etmiyen bir götveren tohumu bu ac köpek

Avatar
Türkün Öfkesi 2019-01-08 16:02:18

pontusun laz(rum) piclerine müjdeli bir haberimiz var.
Biz Türkleri kizdirmayacaktiniz ama yaptiniz, siktigim atalarinizda bunu denemis yaragi yemis yerine oturmuslardi anlasilan sizin kalkan götlerinizi indirmenin zamani geldi artik.
Efeler,Yörükler,Türkmenler,Azeriler,Tatarlar,Kirgizlar,Özbekler;Baskirlar,Yakutlar,Kazaklar,Avarlar,Hazarlar,Balkan Türkleri,Cavuslar,Kirimlilar,Türkmenistanlilar,Dogu Türkistanlilar ve daha nicelerimiz soyunuzun sopunuzun üzerinde tekrar silindir gibi gecmek icin motoru calistirdik. Yakinda köse bucak tüm dünya üzerinde saklanacak delik ariyacaksiniz ama NAFiLE cünki ölülerinizi dirilerinizi ,esikteki besiktekilerinizi sikecegiz.
Türkü KIZDIRMAYACAKTINIZ
yanlis yaptiginiz........

Avatar
ben birşeye benzetemedim 2019-01-08 13:50:54

bu türbanlılar aynaya bir baksınlar neye benziyorlar her yerleri kapalı kadına benzetmeye çalışıyorum benzemiyorlar insana benzetmeye çalışıyorum insanada benzemiyorlar neye benzediklerini ben çözemedim

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-09 20:00:23 @ben birşeye benzetemedim

SÜMERLERDEKİ OROSPULARA YADA RAHİBELERE BENZİYORLAR
https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@ben birşeye benzetemedim x***** bak dinle 2019-01-09 08:57:58 @ben birşeye benzetemedim

Sen türbanlıları bişeye benzetemeszin, çünkü sen bir böceksin. sinsini neslini bilmem ama böceksin. bok böceği gibi bişe bok u yersin bal a burun kıvırırsın. işte sen bu kadar körsün manyaksın.

Beğenmedim! (4)