banner87

Erdoğan: Bu milletin birliği FETÖ'nin en büyük korkusu!

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan Kars'ta il kongresi öncesinde halka seslendi. Erdoğan konuşmasında, ''FETÖ alçağı nerede şimdi? Demek ki Amerika çok seviyor onu o da Amerika'yı. Bu milletin birliği onların en büyük korkusu'' dedi.

Erdoğan: Bu milletin birliği FETÖ'nin en büyük korkusu!

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan Kars'ta il kongresi öncesinde halka seslendi. Erdoğan konuşmasında, ''FETÖ alçağı nerede şimdi? Demek ki Amerika çok seviyor onu o da Amerika'yı. Bu milletin birliği onların en büyük korkusu'' dedi.

02 Aralık 2017 Cumartesi 13:44
Erdoğan: Bu milletin birliği FETÖ'nin en büyük korkusu!

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Kars 6. Olağan İl Kongresi öncesi kendisini bekleyen vatandaşlara hitap etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın konuşmasından satır başları:

"BAYRAĞIMIZA EŞ BAYRAK YOK"

Bayrağımıza eş bayrak yok. Paçavralarla kimse kandırmasın. Nasıl Tendürek'te bombalar yağdırdıkysa, nasıl gömdüysek bundan sonra da gömeriz.

"MİLLETİMİZİN BİRLİĞİ İÇİN VARIZ"

Bir haftada 100 terörist etkisiz hale getirildi. Eğer bu ülkeyi bölmeye kalkarlarsa 100 olacak, 200 olacak, 300 olacaktır. Biz milletimizin birliği huzuru için varız. Huzurumuzu kaçırmaya çalışanlara derslerini vereceğiz.

"BU MİLLETİN BİRLİĞİ ONLARIN EN BÜYÜK KORKUSU"

O paralel devlet denilen FETÖ alçağı nerede şimdi? Demek ki Amerika çok seviyor onu o da Amerika'yı seviyor. Bu milletin birliği onların en büyük korkusu.

UÇAK BİLETİ MÜJDESİ

Cumhurbaşkanı Erdoğan konuşmasını bitirirken Kars'a uçak biletlerinde indirim sinyali vererek  şunları söyledi;

"Kars'ta uçak biletleri pahalıymış. Hemen THY'yi aradık, hemen seferleri artırın hem de fiyatları gözden geçirin dedik. Başkan sağ olsun bunun değerlendirmesini hemen yapacağız " 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.12.2017 14:15
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanKars
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat 2017-12-02 14:41:29

Feto senden,sen fetoden az serefsiz degilsin Ikinizde bu ulkenin basina gelen deccalsiniz.

Misafir Avatar
ege 2017-12-03 21:14:32 @Murat

Fetö nün beli kırıldı ama ikinci fetö meydanda, hemde ana muhalefet partisinin başında. KILIÇDAROĞLU FETÖSÜ, Amarikan hayranı. dikkat edilmeli.

Beğenmedim! (0)
Avatar
saflara 2017-12-02 16:31:40

ulan saf beyinler önüne geleni hain terörist ilan edip yedi sülalesiyle beraber hamuduyla götürüyor vicdansız deyyus.uyanın ulaan.

Avatar
Nurali Boz 2017-12-02 14:02:55

Iyide Hala peygamber olarak size vahi gonderiyor nasil fetos ile savaski imami olan bozdag bakan imami olan gul bakan imami olan berat bakan ve senin damadin gecin bunlari gecin yalancisin riyakarsin hirsizsin her seysin ama adam degilsin hakikaten sen tasmayi cikarttiginimi saniyorsun bushun elindeya lan ipi de get ha get

Misafir Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN . ŞERİNDEN **e cevap 2017-12-03 21:20:28 @Nurali Boz

zevzek zevzek sallama . sende bir genç kızı seversin evlenmek istersin severek, evelenirsinde mutluda olursun üç dört tanede çocuğun olmuş çok mutlusun eşine methiyeler düzüyorsun . birden bir telefon geliyor sana . ***** karın seni aldatıyor, inanmazsan falan otele git! bir gidersin aaaa! hakkaten karın başkası ile yatıyor. adam kalkıp itiraf eder hiç bozulma o dört çocukda bendendir! ne yaparsın len zevzek? yine karına sahipmi olursun ? ulan zevzek sen olurmusun olursun. sende mide yok işkembe var çünkü. işte rıza zarrabda bi,r iş adamı iken birden satılmış, ihanet içine girmişse biz bu güne bakalım. . geriye değil.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin 2017-12-02 15:49:24

Hain gandi kemalide elestir.o hdp yi oda pkk pkk da askerimizi sehit ediyor.bu hain sehit edeni desdeklemis olmuyormu.ama siyasi rant icin aciklamasiniz cunku merkez chp den kaciyor by yizden

Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN .tayyip 'in ŞERİNDEN 2017-12-02 18:36:43

Ya teftiş la sen onu bunu bırakda hani senin şu MEŞUR YARATILANI YARATANDAN DOLAYI SEVDİĞİN HAYIR İŞLEYEN İŞ ADAMI 32 YAŞINDAKİ REZA KARDEŞİNİN MAL VARLIĞINA EL KOYUYORSUN ..?? HANİ SENİN HAYIR SEVER İŞ ADAMINDI düğünlere felan gidiyor plaketler felan veriyor aile dostunuzdu..?? Şarkıcı karısını yanında oturuyordun ne oldu ..?? HANİ yaratılanı yaratandan dolayı seviyordun ...yok tayyip yok sana güven olmaz ben deyil paramı eşeğimi bile sana emanet etmem güvenmiyorum sana sen dengesizin taa KENDİSİSİN..Daha düne kadar heyy abd nere benim vatandaşım reza diye kılca kıyameti koparıyor vatandaşıma işkence ediyorsun abd diyorsun..sen abd dende KÖTÜSÜNÜ yaptın reza veletin..talınır ,taşınmaz bütün varlığına el koydun yani ...Ama sorun deyil abd baş gibide geri alacak vatandaşlık verdiği REZAYI koruması altına alacak abd vatandaşı yapacak, yeni kimlik verecek elini yüzünü değiştirecek bu defada reza sana ambargoyu delecek ..dolaısı ile artık yeter rahat bırak TANRININ KULARINI VE YALAN DOLAN KONUŞMA YALAN YEREDE YEMİN ETME TANRIDAN KORK BE .

Misafir Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN .tayyip 'in ŞERİNDEN x 2017-12-03 21:18:50 @TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN .tayyip 'in ŞERİNDEN

zevzek zevzek sallama . sende bir genç kızı seversin evlenmek istersin severek, evelenirsinde mutluda olursun üç dört tanede çocuğun olmuş çok mutlusun eşine methiyeler düzüyorsun . birden bir telefon geliyor sana . ***** karın seni aldatıyor, inanmazsan falan otele git! bir gidersin aaaa! hakkaten karın başkası ile yatıyor. adam kalkıp itiraf eder hiç bozulma o dört çocukda bendendir! ne yaparsın len zevzek? yine karına sahipmi olursun ? ulan zevzek sen olurmusun olursun. sende mide yok işkembe var çünkü. işte rıza zarrabda bi,r iş adamı iken birden satılmış, ihanet içine girmişse biz bu güne bakalım. . geriye değil.

Beğenmedim! (0)
Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN .tayyip 'in ŞERİNDEN 2017-12-02 18:41:11

Ya teftiş la sen onu bunu bırakda hani senin şu MEŞUR YARATILANI YARATANDAN DOLAYI SEVDİĞİN HAYIR İŞLEYEN İŞ ADAMI 32 YAŞINDAKİ REZA KARDEŞİNİN MAL VARLIĞINA EL KOYUYORSUN ..?? HANİ SENİN HAYIR SEVER İŞ ADAMINDI düğünlere felan gidiyor plaketler felan veriyor aile dostunuzdu..?? Şarkıcı karısını yanında oturuyordun ne oldu ..?? HANİ yaratılanı yaratandan dolayı seviyordun ...yok tayyip yok sana güven olmaz ben deyil paramı eşeğimi bile sana emanet etmem güvenmiyorum sana sen dengesizin taa KENDİSİSİN..Daha düne kadar heyy abd nere benim vatandaşım reza diye kılca kıyameti koparıyor vatandaşıma işkence ediyorsun abd diyorsun..sen abd dende KÖTÜSÜNÜ yaptın reza veletin..talınır ,taşınmaz bütün varlığına el koydun yani ...Ama sorun deyil abd baş gibide geri alacak vatandaşlık verdiği REZAYI koruması altına alacak abd vatandaşı yapacak, yeni kimlik verecek elini yüzünü değiştirecek bu defada reza sana ambargoyu delecek ..dolaısı ile artık yeter rahat bırak TANRININ KULARINI VE YALAN DOLAN KONUŞMA YALAN YEREDE YEMİN ETME TANRIDAN KORK BE .

Avatar
MİLLET DEDİĞİN ŞEREFLİ İNSANLARIN tayip BİR ADİ VAR TÜRK ,TÜRK MİLLETİ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 2017-12-02 18:56:25

tayip (( ÖZELİKLE KÜÇÜK HARF YAZILMIŞTIR )) MİLLET ama hangi millet ..?? BİZ TÜRK ULUSUYUZ BİR ADIMIZ VAR BU ADI,BİZE DÜNYA..MUCİZESİ.TÜRK VATANININ KURTARICI DEMOKRATİK ,LAİK TÜRK VATANININ KURUCUSU TÜRK MİLLETİNİN ULU ÖNDERİ TANRININ ÖZENE BÖZENE TÜRK MİLLETİ İÇİN YARATIĞI TÜRK MİLLETİNE HEDİYE ETTİĞİ CENNETİN EN MUHTEŞEM KÖŞESİNDE,TEPESİNDE MELEKLERİN SEVGİLİSİ EFENDİSİ BİZ TÜRK MİLLETİNİN ULU ÖNDERİ BİRDAHA EŞİ KIYAMETE KADAR GELMİYECEK ÖNDERİ BAŞ KUMUTANI BİZ TÜRK MİLLETİNE ,ULUSUNA TÜRK İSMİNİ VEREN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DÜR .Dolayısı ile tayip bizim bir ADIMIZ VAR TÜRK ,TÜRK NE MUTLU TÜRKÜM ,TÜRKÜM ,TÜRKÜM DİYENE sen TÜRK OLAMAZSIN SEN GÜRCÜSÜN ,karındeşen arap dolayısı ile haddini bilecek biz TANRININ KULARINA NAMUSUMUZ ,ŞEREFİMİZ OLAN ÇOOK DEĞERLİ İSMİMİZLE HİTABEDECEKSİN TÜRK MİLLETİ ,TÜRK MİLLETİ neymiş gürcü bizim ismimiz TÜRK MÜŞ DEYİLMİ TÜRK MİLLETİ ..

Avatar
MİLLET DEDİĞİN ŞEREFLİ İNSANLARIN tayip BİR ADİ VAR TÜRK ,TÜRK MİLLETİ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 2017-12-02 18:58:00

tayip (( ÖZELİKLE KÜÇÜK HARF YAZILMIŞTIR )) MİLLET ama hangi millet ..?? BİZ TÜRK ULUSUYUZ BİR ADIMIZ VAR BU ADI,BİZE DÜNYA..MUCİZESİ.TÜRK VATANININ KURTARICI DEMOKRATİK ,LAİK TÜRK VATANININ KURUCUSU TÜRK MİLLETİNİN ULU ÖNDERİ TANRININ ÖZENE BÖZENE TÜRK MİLLETİ İÇİN YARATIĞI TÜRK MİLLETİNE HEDİYE ETTİĞİ CENNETİN EN MUHTEŞEM KÖŞESİNDE,TEPESİNDE MELEKLERİN SEVGİLİSİ EFENDİSİ BİZ TÜRK MİLLETİNİN ULU ÖNDERİ BİRDAHA EŞİ KIYAMETE KADAR GELMİYECEK ÖNDERİ BAŞ KUMUTANI BİZ TÜRK MİLLETİNE ,ULUSUNA TÜRK İSMİNİ VEREN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DÜR .Dolayısı ile tayip bizim bir ADIMIZ VAR TÜRK ,TÜRK NE MUTLU TÜRKÜM ,TÜRKÜM ,TÜRKÜM DİYENE sen TÜRK OLAMAZSIN SEN GÜRCÜSÜN ,karındeşen arap dolayısı ile haddini bilecek biz TANRININ KULARINA NAMUSUMUZ ,ŞEREFİMİZ OLAN ÇOOK DEĞERLİ İSMİMİZLE HİTABEDECEKSİN TÜRK MİLLETİ ,TÜRK MİLLETİ neymiş gürcü bizim ismimiz TÜRK MÜŞ DEYİLMİ TÜRK MİLLETİ ..