Erdoğan: Bu soykırımı lanetliyorum

Londra'da Türk öğrencilerle bir araya gelen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan İsrail'in Gazze sınırında eylem yapan 50'den fazla Filistinli eylemciyi öldürmesine, 2 binden fazlasını yaralamasına sert tepki gösterdi. Erdoğan "İsrail'in yaptığı bir soykırımdır.Ve bu soykırımı ilk defa yapmıyor. 1948'den beri bu işgal devam etmektedir. " ifadelerini kullandı.

Erdoğan: Bu soykırımı lanetliyorum

Londra'da Türk öğrencilerle bir araya gelen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan İsrail'in Gazze sınırında eylem yapan 50'den fazla Filistinli eylemciyi öldürmesine, 2 binden fazlasını yaralamasına sert tepki gösterdi. Erdoğan "İsrail'in yaptığı bir soykırımdır.Ve bu soykırımı ilk defa yapmıyor. 1948'den beri bu işgal devam etmektedir. " ifadelerini kullandı.

14 Mayıs 2018 Pazartesi 22:45
Erdoğan: Bu soykırımı lanetliyorum

Erdoğan'n açıklamalarından satır başları şöyle:

İsrail'in yaptığı bir soykırımdır. Ve bu soykırımı ilk defa yapmıyor. 1948'den beri bu işgal devam etmektedir.
Teröristlerle verdiğimiz mücadele sebebiyle, teröristleri öldürdüğümüz zaman bizi hesaba çekenler, şu anda kendi topraklarını işgal edenlere karşı en ufak bir ses çıkarmıyorlar.
Bu insanlık dramını, soykırımı hangi taraftan olursa olsun, ister Amerika ister İsrail, lanetliyorum.
Filistinli kardeşlerimizle dayanışma için ülkemizde yarından başlamak üzere 3 gün milli yas ilan ettik.

'CUMA GÜNÜ YENİKAPI MEYDANINDA ZULME KARŞI DEV BULUŞMAMIZI GERÇEKLEŞTİRECEĞİZ'

Cuma günü öğleden sonra, YeniKapı meydanında zulme karşı dev buluşmamızı gerçekleştireceğiz.
Bugünün, İslam dünyası olarak Kudüs'ü kaybettiğimiz bir gün olmasına asla izin vermeyeceğiz.
Filistinli kardeşlerimizin yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz.
Sayın (Filistin Devlet Başkanı Mahmud) Abbas ve BM Genel Sekreteri başta olmak üzere pek çok liderle görüşmeler yapacağım.
İslam İşbirliği Teşkilatı olarak ramazan ayı boyunca üye ülkelerde Filistinli kardeşlerimiz için yardım kampanyası düzenleyeceğiz.
Sağduyu sahibi Hristiyan, Musevi ve diğer inanç sahiplerinden herkesi bu haksızlığa karşı seslerini yükseltmeye çağırıyoruz.
AFAD ve Genelkurmay Başkanlığımızın koordinasyonunda Gazze'deki yaralıların tahliyesi için gerekli çalışmalara başladık.

AYRINTILAR GELİYOR...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.05.2018 23:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-05-14 23:41:23

Lafda filistinin yaninda, ticaretde israilin yaninda ! tayyip fazla ses cikarma cocuklarin isi bozulur, ama bu söylemler danisikli dönüsüklü!

Misafir Avatar
ingilterede dedi 2018-05-15 06:28:35 @Ossmann

"Batı'da siz de rahat olun, hele hele BBC çok rahat olsun"
sen kime calisiyorsun efendi?????

Beğenmedim! (0)
Avatar
Reyiiis.. 2018-05-14 23:35:49

Daha bir ay önce Suriyeye gönderilen füzeleri alkışlıyordunuz ya...

Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-15 11:01:33 @Reyiiis..

Suriyenin icine cihadcilari(?) gönderen tayyip israile de göndersinde görelim!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
er sen çocuklarını ve 2018-05-15 10:53:07 @Reyiiis..

yandaş geçinen mafya bozuntusu ak gençliğini gönüllü askerlik yasası çıkarıp gazzeye gönderebilirsin bakalım gençliğin geliyormu.her şey elinde muhalefete gerek olmadan bu yasayı çıkara bilirsin ama yanlızca ak gençlik bakalım kim vatanperver müslümanmış görürüm başlarınada bilal erogan ve yosman tökçek komutan olarak geçerler dönüştede gazi yaparız onları

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hade gazzeye git 2018-05-15 06:06:17 @Reyiiis..

Filistin üzerinden oy avciligi basladi yine.
Neden her secimden önce böyle Filistin saldirisi oluyor?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
düşünce 2018-05-15 04:48:39 @Reyiiis..

Filistinlilerin kani üzerinden oy avciligi yapmayin! Türke algi operasyonu yapmayin!
Elinizden geliyorsa Gazzeye gidin sayin Baskomutan!
"Batı'da siz de rahat olun, hele hele BBC çok rahat olsun" dediniz
sen kime calisiyorsun efendi?????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dedi 2018-05-15 04:40:09 @Reyiiis..

"Batı'da siz de rahat olun, hele hele BBC çok rahat olsun"
sen kime calisiyorsun efendi?????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy akp 2018-05-15 00:02:07 @Reyiiis..

malatya kurecik kalkani kapatilsin
erdogan yahudi cesaret odulunu iade etsin
israil urunleri boykot edilsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bop 2018-05-14 23:41:17 @Reyiiis..

esbaskani napsin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Unal 2018-05-14 23:58:29

HANI BIR SOZ VAR YA DINIME KUFREDEN MUSLUMAN OLSA BIR TARAFTAN BOP YANI BUYUK ISRAIL PROJESININ ESBASKANIYIM DE BIR TARAFTAN SOYKIRIM DE GERCI AKP LILETIN TAMAMI SENIN GIBI YAHUDIYE SOVERLER HEPSI BIR YAHUDI MALI DISTRIBUTORUDUR HATTA TARIKATCILARI A TIPI YAHUDI MALLARININ DISTRIBUTORUDUR KOLAY KILICDAROGLU DIYORKI SENDE FILISTIN BUYUKELCILIGINI KUDUSE TASI O ZAMAN BIR SEY SOYLUYORSUN DIYEYIM DINLRARASI DIYALOGDAN CIKSA CIKSA DOMUZ ETI SERBESTISI CIKAR

Avatar
Gökhan 2018-05-14 23:45:20

VAllahi vatandaş çözmüş meseleyi.

Avatar
ALÌ KILIÇ. 2018-05-15 01:45:51

BU KATLÌMANI KATÌL RTE ÌSRAÌL'LE BÌRLÌK'DE ORTAK BASA YAPTILAR.

Avatar
Kime Yutturuyorsunuz 2018-05-14 23:24:20

İslam ve Hristiyanlık, dogmatik olarak İsrail'in ideallerini haklı çıkaran ideolojilerdir. Orta Doğu'daki dinci (veya dindar) rejimler İsrail'in güvenlik ve geleceğinin bir parçasıdır.

Avatar
Bilgin 2018-05-15 00:01:09

Artık hem Dünya hem de Türkiye için bir önemin kalmadı. Seçimlere kadar ekonomiyi iyice batırmazsan çok iyi sayacağım.

Avatar
Cahil 2018-05-15 00:16:12

IYIDE ABICIM NE YAPACAGIMIZI SOYLE LAFI BOSVER SAVASAK MI SIVISAKMI IKISI ORTASI YOK DINLERARASI DIYE BIR OLAY YOK DINLERARASI SAVAS DIYE BIR OLAY VAR GORDUGUM KADARIYLA TURKIYEDEKI MUSLUMANLAR SIRAT KOPRUSUNDE KALMIS NE DUNYAYA NE AHIRETE YARANAMIYORLAR GEL GELMEM GOT GITMEM KOPRUNUN ORTASINDA DURURUM