banner82

Erdoğan: Çatlayın, patlayın, AKM'yi yıktık

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ayasofya'da İstanbul Yeditepe Bienali açılışında konuştu.

Erdoğan: Çatlayın, patlayın, AKM'yi yıktık

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ayasofya'da İstanbul Yeditepe Bienali açılışında konuştu.

31 Mart 2018 Cumartesi 12:53
Erdoğan: Çatlayın, patlayın, AKM'yi yıktık

Erdoğan’ın konuşmasından satır başları:

“Cumhurbaşkanlığımızın himaylerinde Fatih Belediyesi ve Klasik Türk Sanatları öncülüğünde düzenlenen bienalin ülkemiz ve milletimiz için hayırlı olmasını diliyorum. Heyecanlıyım, duygusalım… Öyle zannediyorum ki bu muhteşem ve mübarek kubbenin altında konuşmak hele hele garip asırlardan sonra konuşmak zor. Birçok duygusallığı da beraberinde getiriyor. Bugün burada böyle bir bienalin yapılmasını gerçekten çok anlamlı buluyorum. Ve Yeditepe Bienali’nin tertip edilmesinde katkısı olan tüm kurumlarımıza sponsorlarımıza ve sanatçılarımıza gönülden teşekkür ediyorum. ”

TEK PARTİ DÖNEMİNDE 300’Ü AŞKIN MESCİD YOK EDİLMİŞTİR

Millet olarak elimizdeki hazinenin kıymetini bilmiyoruz. Ne kendimize ne de yurt dışına bu güzellikleri layıkyla tanıtabiliyoruz. Adeta müflis tüccar gibiyiz. Türkiye uzun yıllar kültür sanat tarih deyince kısır ve dar bir bakış açısının esiri olmuştur. Batı’dan ziyade Batı’cı ve milletin değerleriyle kavgalı bu zihniyet ecdadın bize bıraktığı mirasın kıymetini bilememiştir. Tarihi camilerin bir kısmı müzeye aynen burası gibi malesef bir kısmı da ahıra çevrilmiştir. Sadece sur içinde ne yazık ki tek parti döneminde 300’ü aşkın mescid yok edilmiştir. Sur içi derken Fatih’i kastediyorum.

Tepeden inmeci, baskıcı,jakoben anlayış bugün de bazı sanat çevrelerinde sürüyor. Çapulcularla kol kola yürümedikleri, vandallığa prim vermedikleri için sanatçılarımızın tehdit edildiğini biliyoruz. Gezi’de yaptıklarını Zeytin Dalı için bölgeden giden sanatçılarımıza yaptılar. Bunlar zihniyet itibariyle modern bedevilerdir.

‘AKM’Yİ YIKTIK, ŞİMDİ DÜNYANIN BİR NUMARALI OPERA BİNASINI YAPIYORUZ’

Çatlayın, patlayın. Atatürk Kültür Merkezi’nin yıktık. Şimdi dünyanın bir numaralı opera binasını yapıyoruz. Gelenekli sanat dallarımızın da önünü açtık. diğer sanat dallarını asla ihmal etmedik. Hiçbir zaman bizden öncekilerin yanlışlarına düşmedik.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 31.03.2018 13:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mr. ENRICO CARUSO AQ 2018-04-01 02:25:36

BÖYLE MİLLETE BÖYLE DEVLET AQ !!!!!!

Misafir Avatar
koç tan geziye ...... çok doğru demiş okudum. 2018-04-07 23:19:50 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

rumuzlu avrupada tarihi yapilar korunur bizler neden yikma meraklisiyiz ??
ayrica akm hepimizin kulturu ve tarihi
insani gorus ayriligi olani terrorist veya eskiya diye damgalaman cok ahlaksizca
15 temmuz darbe sonrasi yapilan demokrasi nobetleri darbeye karsi protesto gosterisiydi polis napti guvenlik kontrolu yapti demi ??protesto edenlerin guvenli sekilde protesto haklarini korudu
gezi protestolari yanlis yonetildi demokrasilerde insanlarin protesto hakki olur polisde protesto edenlerin hakkini korumakla mukellef ornegini 15 temmuz darbe sonrasi demokrasi nobeti diger adi protesto gosterisinde yasadik
terrorist polisin savcinin gorevi sen polismisin ??? savcimisin ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç tan geziye ...... çok doğru demiş okudum.cvp 2018-04-05 22:08:18 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

Megri megri. osloda teröristlere masaya oturan kim ? Devleti soyanlarin arkasindan giden aymazlar Sunu bilesiniz, devrimciler iktidara gelince bes tepeyi halkin evi yapacagiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç tan geziye ...... çok doğru demiş okudum. 2018-04-05 18:20:32 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

AKM kimin? AKM nin yıkılmasına karşı çıkanlar! siz GEZİ olaylarında hepiniz ful kadro GEZİ ye katıldınız yada destek verdiniz. peki siz pkk lı mısınız? pekkiii, pkk terröristleri AKM ye paçavralarını asarken siz o teröristleri AKM den çıkarttınızmı? yoook. ee kim çıkarttı o teröristleri? ERDOĞAN, ERDOĞAN. Ülkenin lideri, halkın adamı AKM yi eşkiyaların işgalinden kurtardı . şimdide yeniliyor, yeni bir kültür merkezi oluyor. soruyorum sizi YIRTAN ne? size giren ne? batan ne? be söyleyeyim size çürümüş zihniyetiniz batıyor. size şeytanınızın verdiği fitne badıyor. siz baştan kaybetmişsiniz ama bence gelin adam olun haklının yanında olun, ülkenizi sevin derim. yoksa zulüm ve isyan içinde kendi kendinizi yiyerek bitip gideceksiniz

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
artik CHP zamani 2018-04-05 13:28:14 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira simdi ise dolar euro uctu paramiz cok deger kaybetti insanlarin alim gucu azaldi gelir dagiliminda ucurum var birilerinin cebi buyuyor vatandasin cebi delik gibi para yetistiremiyor herseye zam ekonomi gercekten buyuseydi bu vatandasa yansirdi milletin alim gucu olurdu insanlar medya narkozuyla dizilerle uyutuluyor millet borc bataginda et yiyemiyor ulkemizde 30 milyon yardima muhtac aile var deniyor bu dahada yuksek olabilir bi o kadarda issiz var

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Çatlayın, patlayın la 2018-04-05 13:25:21 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

ekonomi duzelseydi iyi olurdu akp acilen ekonomiye cozum bulmali millet borc bataginda et yiyemiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SECSIS YASAKLANMALI 2018-04-05 12:46:28 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

SECSIS gibi bir sistem nasil çalisiyo - Curtis açikliyo mahkemede açikliyo
https://www.youtube.com/watch?v=4Gfo6arswOM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin 2018-04-05 12:08:19 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

Şivan Perwer İbrahim Tatlıses düet yaptı - Megri Megri
https://www.youtube.com/watch?v=xMioNthr41I

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç tan geziye---cvp. 2018-04-05 11:00:20 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

Senin IQ 30 öküzün ise 40 . isinize gelmeyenleri pkk li tanimlayip bir halt isledigini zannediyorsun. -

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç tan geziye rumuzlu 2018-04-04 02:20:34 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

insani gorus ayrili olani terrorist veya vatan haini ilan etmek psikolojik terrordur psikolojik baskidir .... Ahlakli ol farkli dusuneni terrorist diye damga muhur gitme demokrasilerde protesto hakki olur polisde protesto edenlerin hakkini korumakla mukellef nokta 15 temmuz demokrasi nobeti sence neydi ?? darbeye karsi protestoydu demi?? hep bana hep bana rabbena olmaz karsit gorusde protesto etme hakkina sahip terrorist varsa polis savci ilgilenir nokta

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç tan geziye nikli 2018-04-04 02:18:10 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

AKM HEPIMIZIN TARIHI TARIHI YAPILAR KORUNMALI NOKTA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
insani gorus ayriligi olani 2018-04-04 02:15:34 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

terrorist veya vatan haini ilan etmek psikolojik terrordur psikolojik baskidir kimi kimin ulkesinden kovuyorsun ???dedelerimin kani bu ulkede akmis bir kere Ahlakli ol farkli dusuneni terrorist diye damga muhur gitme
demokrasilerde protesto hakki olur polisde protesto edenlerin hakkini korumakla mukellef nokta
15 temmuz demokrasi nobeti sence neydi ?? darbeye karsi protestoydu demi?? hep bana hep bana rabbena olmaz karsit gorusde protesto etme hakkina sahip

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkemiz_güzel 2018-04-02 18:16:48 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

Bu milleti beğenmeyen YOBAZ abd ye gitsin. AB ye gitsin . zaten kaçan hainlerin ana yurdu haline geldi AB ve ABD. yunan tohumları yunanistanı üs edindi, buradan kaçarak. belkide bu yazanlar Yunaistandan yazan hainlerdir.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
evet doğru vermez 2018-04-02 12:42:13 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

Bu halk terör sevicilere, terörize olaylar peşinde koşana, ihanetçilere, hainlere, düşman la işbrliği yapanlara, iktidar vermez. CHP bara altında kalacak.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
koç tan geziye 2018-04-02 12:40:53 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

AKM kimin?
AKM nin yıkılmasına karşı çıkanlar! siz GEZİ olaylarında hepiniz ful kadro GEZİ ye katıldınız yada destek verdiniz. peki siz pkk lı mısınız?
pekkiii, pkk terröristleri AKM ye paçavralarını asarken siz o teröristleri AKM den çıkarttınızmı?
yoook. ee kim çıkarttı o teröristleri? ERDOĞAN, ERDOĞAN. Ülkenin lideri, halkın adamı AKM yi eşkiyaların işgalinden kurtardı . şimdide yeniliyor, yeni bir kültür merkezi oluyor. soruyorum sizi YIRTAN ne? size giren ne?
batan ne? be söyleyeyim size çürümüş zihniyetiniz batıyor. size şeytanınızın verdiği fitne badıyor. siz baştan kaybetmişsiniz ama bence gelin adam olun haklının yanında olun, ülkenizi sevin derim. yoksa zulüm ve isyan içinde kendi kendinizi yiyerek bitip gideceksiniz.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
oylarimiz CHPye 2018-04-02 02:01:25 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

ey turk genclıgı vatanına ,bayragına,topragına sahıp cık,tıpkı dedelerımız gıbı,tıpkı nınelerımız gıbı,alt kımlık,ust kımlık yok,tek kımlık var o da türk kimliği,,ulu önder mustafa kemal ATATÜRK ne demıstı,ey turk genclıgı,cumhurıyetı bızler kurduk,yasatacak olan sızlersınız ıhtıyacın olan guc damarlarında kı asil kanda mevcutur

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
oylarimiz CHPye 2018-04-02 01:59:02 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

ey turk genclıgı vatanına ,bayragına,topragına sahıp cık,tıpkı dedelerımız gıbı,tıpkı nınelerımız gıbı,alt kımlık,ust kımlık yok,tek kımlık var o da türk kimliği,,ulu önder mustafa kemal ATATÜRK ne demıstı,ey turk genclıgı,cumhurıyetı bızler kurduk,yasatacak olan sızlersınız ıhtıyacın olan guc damarlarında kı asil kanda mevcutur

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
oylarimiz CHPye 2018-04-02 01:58:26 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

ey turk genclıgı vatanına ,bayragına,topragına sahıp cık,tıpkı dedelerımız gıbı,tıpkı nınelerımız gıbı,alt kımlık,ust kımlık yok,tek kımlık var o da türk kimliği,,ulu önder mustafa kemal ATATÜRK ne demıstı,ey turk genclıgı,cumhurıyetı bızler kurduk,yasatacak olan sızlersınız oylarimiz CHPye ıhtıyacın olan guc damarlarında kı asil kanda mevcutur

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
500 ton domuz eti ithal ettin mi ? etmedin mi ? 2018-04-02 01:36:57 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

Yaşar Okuyan | 500 ton domuz eti ithal ettin mi ? etmedin mi ? | 21.01.2018
https://www.youtube.com/watch?v=nOrbpRXAmO8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP SP ve İYİ Parti 2018-04-02 01:11:27 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

ulkemizin kaderini belirliycek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan 2018-04-02 00:49:54 @Mr. ENRICO CARUSO AQ

ey turk genclıgı vatanına ,bayragına,topragına sahıp cık,tıpkı dedelerımız gıbı,tıpkı nınelerımız gıbı,alt kımlık,ust kımlık yok,tek kımlık var o da türk kimliği,,ulu önder mustafa kemal ATATÜRK ne demıstı,ey turk genclıgı,cumhurıyetı bızler kurduk,yasatacak olan sızlersınız ihtıyacın olan guc damarlarında kı asil kanda mevcutur oylarimiz CHPye

Beğenmedim! (0)
Avatar
mete 2018-03-31 13:01:51

Ver mehteri ver. Camilerde ezan millette açlık var, Ver mehreri ver.

Misafir Avatar
hadi ordan kızıl sakallı 2018-04-01 00:04:27 @mete

acaba sen beş vakit namaz kılıyormusunki mescitten bahsediyorsun namaz kılacak adam çimin üzerine ceketini sereryine kılar ama nerde eşinde 5 vakit kılıyormu ya kızıl sakallı oğlun ben pek inanmıyorum bizim mescide ihtiyacımız yok bize her yer meskcid yeteri sen adam ol içindeki fetöcüleri ve hırsız bakanları yargıla unuttuğumuzu sanma afrin mafrin biz unutmadık haa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin 2018-03-31 23:31:49 @mete

CHP'nin hazırladığı AKP FETÖ ilişkisi videosu paylaşım rekorları kırıyor!
https://www.youtube.com/watch?v=G-GvjG9bksc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akm 1. derece SİT alanı degilmi ?? 2018-03-31 22:39:04 @mete

AKM 1999 senesinde Tescilli Kültür Varlığı” olarak onaylanmadimi ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akm 1. derece SİT alanı degilmi ?? 2018-03-31 22:36:41 @mete

Yargı kararlarını uygulamamak anayasal bir suçtur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
catlayin patlayin 2018-03-31 22:11:15 @mete

chp kazanacak

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
tayyip bey siz tarafsizlik yemini etmedinizmi ?? 2018-03-31 21:38:54 @mete

catlayin patlayin da ne demek ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp doneminde 2018-03-31 21:34:58 @mete

milletin 100 senelik birikimi fabrikalari satildi satiliyor
Pazarlamacı Unakıtan: "Babalar gibi satarız"
https://www.youtube.com/watch?v=tBsTDKPB6bc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ekonomi ortada 2018-03-31 21:32:32 @mete

artik degisim zamani catlayin patlayin CHP gumbur gumbur geliyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp donemi kac cami yikildi ?? 2018-03-31 21:31:35 @mete

AKP, AVM için Malatya'da Cami mi Yıktırdı ?
https://www.youtube.com/watch?v=Xjy-CThhYAU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Profakatör akp baskani tayyip 2018-03-31 21:06:13 @mete

Kiskirticilik yapiyor, milleti sokaga döküp ziyan edecekler. Afrin dalgasi bitti simdi baska yamukluklara ihtiyaci var.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-03-31 15:19:52 @mete

Birini bekliyorum ciksin halka her eve bir cami yaptiracagim desin . Sigirlar sevindirik olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-31 15:16:57 @mete

akp baskani tayyipin derdi baska,, 300 mescid yikilmasaydi, herifin sigir sürüsü büyük olacak bahceli ve karamollaogluna yalvarmiyacakdi. Ne diyorlar? Insanlarin tahsil düzeyi arttikca biz kaybediyoruz. Yani zekali insanlari istemiyorlar. Biatci ve mantiksiz bir toplum istiyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ARKADASLAR HAKLISINIZ ONAYLIYORUM 2018-03-31 15:08:07 @mete

PEYGAMBERIMIZ ZAMANINDA CAMI DIYE BIR SEY YOKTU HER YERDE NAMAZ KILINIRDI OSMAN ZAMANINDA SIYONISTLERIN MABEDLERI ÖZENEREK CAMILER YAPILMISTIR ERDOGANIN SOYUNUDA BILIYORUZ VE YIKTIGI HER SEYIN HESABINI YARGI ÖNÜNDE VERECEKTIR BUNDAN EMIN OLABILIR

Beğenmedim! (0)
Avatar
Svs 2018-03-31 13:37:19

Vatan haini fotocu

Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-31 18:07:42 @Svs

Dua etki muhalefetde chp var yoksa orayi biraz zor yikardiniz! chp nin sesi cikmadi, ne zaman ses cikaracak? M.K. askerleriyiz demekle bu isler olmuyor, M.K. askeri olan AKM yikilirken sokakda olurdu.. T-Shirt ile meclise gir salonlarda konus askerleriyiz diye bagir, sonra ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nakarat 2018-03-31 13:48:45

Allah(cc) ile aldatmak bu olsa gerek. 50+1 bulabilmek için safları şıklaştıralım haydi hep beraber aynı nakarata devam Mağdurum da mağdurum.

Avatar
Remzi 2018-03-31 13:40:48

Tek parti döneminde hangi sehirlerde ve hangi Camiler AHIR yapilmis? Bunlari isim isim saymaz ve paylasmazsan sen namertsin, yalancisin, iftiracisin. Atatürk ve Cumhuriyettten intikam alma pesindesin ve sen ABD, Israi ve Ingilizlerin usakligini yapiyorsun. Hodri meyadan. YETER ARTIK YETERRRRRRRRRRRRRR!

Avatar
Memduh 2018-03-31 13:52:28

Actiklari cami sayisi 1000 kapattiklari fabrika sayisi 1000 ne tesaduf.herseye muhtac ettiler halki din söylemleriyle.insanlar dinden sogudu bunlarin politikalari yuzunden.bunlarin yuzunden cuma namazina bile gitmez oldum.imam bile hutbede akp propagandasi yapiyo.

Avatar
cami 2018-03-31 13:45:12

Mübarek kandil günü camiler boş kaldı çünkü cami cemaati Dinayet ile algı operasyonlarından usandı kardeşim peki cami yıktılar (hep aynı nakarat) siz vatandaşın çocuklar için istishan
İstihdam sağlayacak kaç fabrika veya işletme açtın veya kaç istihdamı olan kaç kurum, kuruluş sattın? Kaç kişiyi işsiz bıraktın? İYİ günlere

Avatar