banner87

Erdoğan CHP'yi oy hırsızlığıyla suçladı

AK Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Ordu'daki kongresinde konuştu.

Erdoğan CHP'yi oy hırsızlığıyla suçladı

AK Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Ordu'daki kongresinde konuştu.

24 Mart 2018 Cumartesi 19:04
Erdoğan CHP'yi oy hırsızlığıyla suçladı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın konuşmasının satır başları...

2019'un şimdiden birilerinin uykusunu kaçırdığını görüyoruz. Zaman geçtikçe, süre yaklaştıkça 2019'u gölgelemek için şimdiden kirli senaryoların devreye alındığına şahit oluyoruz. Bugüne kadar sırtlarını darbecilere, marjinal örgütlere dayayanlar, daha ülke seçim sathı mailine dahi girmemişken millet iradesini baskı altına almaya çalışıyorlar.

Komuta kademesine soruyorum, Münbiç'e ihtiyaç var mı, yok mu. Eğer var derseler önce ben sonra da sizleri yanıma alıp bereber gideceğiz.

Türkiye'yi dünyanın en büyük 10 ekonomisinden biri yapmak için tüm gücümüzü seferber edeceğiz. Biz ilk 10'a girmeye hazırız.

ERDOĞAN'DAN SLOGAN TEPKİSİ

Afrin'e girerken attığınız sloganın geçerliliği var, ama kongre de olmaz. Bunlara dikkat edelim. Arkadaşlar bu bayatlamış sloganları atmayın, bunlar bize yakışmaz, bunları geçmişte birileri atıyordu. Biz nerede öleceğimizi, nerede vuracağımızı çok iyi bilen bir teşkilatız. Bir siyasi parti olduğumuzu unutmayın.

(CHP) Yolsuzlukla, oy hırsızlığıyla, millet iradesine kurdukları baskılarla adeta bataklığa dönmüş siyasi geçmişleriyle yüzleşmek yerine, bir de utanmadan 2019 seçimlerine kara çalmaya yelteniyorlar. Ahlakı olmayan siyasetin ülkeye de faydası yoktur.

Önümüzde seçimlere en az bir sene olmasına rağmen anamuhalefet partisinin milletvekilleri, sandıkta hile yapılacağından bahsediyorlar. Ülkemiz terör örgütlerine karşı tarihinin en çetin mücadelesini verirken bakıyorsunuz, anamuhalefet seçimleri boykot etmeyi konuşuyor. Ana muhalefetin görevi sandığa pusu kurmak mı? Kaymakanlar CHP'nin ilçe başkanıydı. Hiç böyle bir şey olabilir mi? Bunların demokrasi ile alakası yok.

Biz Türkiye'yi dünyanın en iyi 10 ekonomisinden biri yapmaya çalışıyoruz. Ordu'yu da geleveğe hazırlamak için çabalıyoruz.

Fırat Kalkanı Harekatı'nda destan yazdık, Afrin'de de söyledik dinlemediler terör örgütleriyle iş birliği yaptılar. Anlamıyorlar, kurura bakmayın biz de gireriz. Girdik mi girdik. 3 bin 740 terörist etkisiz hale getirildi. Başta söyledik, inlerine gireceğiz dedik. Onlar kaçacak biz kovalayacağız dedik. Suriye'ye kaçtılar, oradan da kovaladık. ne tür tüneller yapmışlar. Obnları o tünellere göndük. Güneydoğu'da da kalallar, tüneller açmışlardı. Onları oralara göndük, bundan sonra da gömeriz.

 "Siyaset hiç bu kadar ayağa düşürülmemiştir"

- Bir türlü akıllarını başlarına toplamadılar. "Biz nerede yanlış yaptık?" Bu soruyu kendilerine sorma cesaretini kendilerine göstermediler. Stockholm sendromu gibi ifadelerle milletimizi suçlamaya kalktılar. Şimdiden beceriksizliklerine mana arıyorlar. Kedi uzanamadığı ciğere murdar dermiş. Bu bencil tavırlarıyla milli iradeye murdar muamelesi yapıyor. Bunun adı siyaset değildir, muhalefet yapmak hiç değildir. Ülkemizde vesayet ve darbe dönemleri dışında siyaset hiç bu kadar ayağa düşürülmemiştir. Bunlar oylamayı açık yaptırdılar sayımını gizli yaptırdılar. Bunların demokrasiyle yakından uzaktan alakası yok. 1946 seçimi tarihi hileli seçim olarak geçmiştir.

"Türk demokrasisinin altını oymaya çalışanları bu millet affetmeyecektir"

- Ne zaman gizli oy açık sayım sistemi devreye girdi işte o zaman milletimiz CHP'yi sandığa gömdü. İktidar yüzü göstermedi. Yolsuzlukla, hırsızlıka bataklığa dönmüş siyasi geçmişleriyle 2019 seçimlerine kara çalmaya yelteniyorlar. Yıkmak yok etmek için yapılan siyasetin Türkiye düşmanları dışında kimseye faydası olmaz. 15 Temmuz gecesi alçakların yarım bıraktığı işe hizmet ediyor. Ana muhalefet partisi tarihin hiçbir döneminde böyle çapsız bir kadroya mahkum olmamıştır. Türk demokrasisinin altını oymaya çalışanları bu millet affetmeyecektir. Miladını doldurmuş, terör örgütlerinin oyuncağı olmuş bu siyasi partiye milletimiz 2019'da hakettiği dersi verecektir. 

- Ordu'ya harcadığımız para 18 katrilyon. 900 yataklı Ordu Şehir Hastanesini yakında sizlerin hizmetine sunacağız. Turizmi belli bölgelere sadece kum, güneş, deniz mantığına hapsetmekten kurtarıyoruz. Tarihi eserler artık insanların daha çok merakını cezbediyor. Bizim boş geçirecek tek bir anımız dahi yoktur. AKP milletimizin tamamının partisidir. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.03.2018 21:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
iyi partili serkan 2018-03-24 19:29:25

16 nisanda oylarımızı çalan tayyip chp ye hırsız diyor

Misafir Avatar
aydin 2018-03-31 23:32:57 @iyi partili serkan

CHP'nin hazırladığı AKP FETÖ ilişkisi videosu paylaşım rekorları kırıyor!
https://www.youtube.com/watch?v=G-GvjG9bksc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp nin basarisi 2018-03-31 22:09:03 @iyi partili serkan

2002 yılında dolar 1,41 lira
2018 yilinda dolar 3,9410 lira
dolar bazinda asgeri ucret karsilastirmasi komedi otesi
2002 senesinde insanlarin alim gucu yuksekti kiralar elektrik su benzin hersey daha ucuzdu ornegin 2002 senesinde etin kilosu 3 le 5 tl civarindaydi tup aygaz 15 tl idi kiralar elektrik su gida benzin hersey cok daha ucuzdu yarim depo benzin 20 tl civarindaydi
algi operasyonuna gerek yok hersey daha ucuzdu artik hersey ates pahasi eti samani ithal ediyoruz millet ac millet borc bataginda insanlarin alim gucu azaldi
tl baya deger kaybetti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Asgari ücret Çay Simit Hesabı--- 2018-03-31 21:51:12 @iyi partili serkan

https://www.youtube.com/watch?v=dhBPPa0-OiY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.nin sarayının mutvağı..,,, cidimisin len?--EVT 2018-03-31 21:49:54 @iyi partili serkan

nikli sen insanliktan nasibini almamisin insanlara hakaret ederek sus pus yapamazsin tamammi muslumanlikta israf gunahtir bunu bi kenara yaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.nin sarayının mutvağı..,,, cidimisin len?--EVT 2018-03-30 18:42:24 @iyi partili serkan

cidimisin len? diyorsunda HALKIN SRAYIDIR, HALKIN KÜLLİYESİDİR salak şey. diyorsunda peki bizler normal vatandas olarak oraya girip yemek yiyebiliyormuyuz ??************sen kendini normal vatandaşmı sanıyorsun? :-))))))))))))) it soyları giremez . sen ağa babalarının kemikleri ile idare et .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp nin basarisi---TOKAT lı cevap 2018-03-30 18:39:12 @iyi partili serkan

2002 yılında dolar 1,41 lira-------------------diyorsun , asgari ücret maaşıda 164 liraidi yani bu günün 117,DOLAR EDİYOR. bir asgari ücret. 2018 yilinda dolar 3,9410 lira-------------------diyorsun doğru , bu gün asgari ücert ne 1603 tl bölü 1 dolar 3941 lira eşittir 406 DOLAR EDİYOR. bir asgari ücret. ee bişe yazmıyacakmısın? yoksa iftirandan ötürü pişman oldunmu. helal olsun doğruyu görüysen.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp nin basarisi 2018-03-30 01:16:52 @iyi partili serkan

2002 yılında dolar 1,41 lira
2018 yilinda dolar 3,9410 lira

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet kılıf chp nikli iyi izlemeler 2018-03-26 21:39:49 @iyi partili serkan

SECSIS gibi bir sistem nasil çalisiyo - Curtis açikliyo mahkemede açikliyo
https://www.youtube.com/watch?v=4Gfo6arswOM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi ordan 2018-03-26 21:37:56 @iyi partili serkan

akp.nin sarayının mutvağı..,,,,, cidimisin len? diyorsunda HALKIN SRAYIDIR, HALKIN KÜLLİYESİDİR salak şey. diyorsunda peki bizler normal vatandas olarak oraya girip yemek yiyebiliyormuyuz ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.nin sarayının mutvağı..,,,,, cidimisin len? 2018-03-26 18:16:12 @iyi partili serkan

Aynen havaalanı gibiymiş. senin değil değilmi? saray AKP nin. ee senin annende bezenip düğüne gittiği zaman onuda başkasının sanıyorsundu sen. ula deyyuz kadncağız düğüne gitti geldi. sende niyetin bozuk annein gidip bir kaç kişi ile görüşüp sana cici baba edindiğini düşünmüşsün. salaksın sen salak.. şimdi bu saray akp nin değil, akp lilerin değil HALKIN SRAYIDIR, HALKIN KÜLLİYESİDİR salak şey.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
evet kılıf chp 2018-03-26 09:40:36 @iyi partili serkan

CHP ye iyi bir tüyo vermiş akıl hocaları. kaybedince " aaa oylarımızı çaldılar" kiralık satılmış ortakları anketçilere yüksek oy aldıklarını çıkartıyorlar anketten gerçek oylar sayılınca battıkları yok oldukları zamanda oylarının çalındığını söylüyor seçmenlerini kandırıyorlar. bu yalancılar. ya gidin artık siz kimse inanmıyor. kılıfcı chp, aynısını hdp de yaptı yarın iyi partide yapacak diyecek. çünkü bunların beslendiği merkez aynı ABD bunlar ise içimizde oyuncu.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
İftira at iziyle kalmıyor artık 2018-03-26 09:37:28 @iyi partili serkan

İftira atanlar iftirasının altında kalıp yok oluyor. chp iftira ile yalan ile ana muhalefette kalmayı başardı ama bu seçimde bara altında kalıp kaybolup gidecek. kaybettiklerinde kılıfları hazır, "oylarımızı çaldılar" ooh ne güzel kılıf.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
Okur 2018-03-25 20:10:41 @iyi partili serkan

Hangi partinin hırsız olduğunu ispatlamak çok kolay,meclis caycisini ,mecliste hırsız var diye bağırtin,bakalım hangi parti telaşa kapiliyor, hırsız vaaaaarrrrrr

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.nin sarayının mutvağı...havaalanı gibiymiş.. 2018-03-25 16:47:08 @iyi partili serkan

gazetelerde yazıldı..ak sarayın mutvağe 650 mt2.imiş..bir futbul alanı 75 metre..
bu ne biçim mutvak ya..bir ucundan diğer ucuna yürüyerek nasıl gidilir.,yoksa özel taşıtlar mı var bu mutvakta..hande fırat,yemeklerden çok memnunmuş..ŞİŞMANLATMIYORMUŞ..ne kadar yersen ye..diyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp nasil oy calsin sakami bu ?? 2018-03-24 22:42:49 @iyi partili serkan

hersey akp nin kontrolunde

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
euro nerdeyse 5 tl 2018-03-24 22:41:51 @iyi partili serkan

suni gundeme millet tok millet borc bataginda millet et yiyemiyor ekonomiye cozum bulun yetti gari

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
secsis sistemi kimin kontrolu altinda ?? 2018-03-24 22:40:01 @iyi partili serkan

secsis sisteminin ana serveri hangi ulkede ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-03-24 22:10:05 @iyi partili serkan

"Çalıyorlar ama çalışıyorlar" ....hıııımmm kim acaba bunlar?akape seçmeni sizi böyle tanımlıyor,dogru mu söylüyor,size hakaret mı ediyor?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hıro 2018-03-24 19:30:10

Hırsız vaar... Diyeni içeri atıyorlar.

Avatar
Tekin Baran . . 2018-03-24 20:02:54

TAYYIP ALLAHINI SEVERSEN SIKTIR OL GIT BU MEMLEKETIN BASINDAN CEKILMEZ OLDUN SANA TAVSIYEM SONUN COK KOTU OLACAK.

Misafir Avatar
@Tekin Baran . . x--barannnn 2018-03-27 09:15:43 @Tekin Baran . .

Ulan sen saten siktirp gitmişsin. dışardan havlayıp duruyorsun

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
001 2018-03-25 00:09:26 @Tekin Baran . .

inşAllah sonu çok ama çok ağır olur Allah belasını versin inşAllah bu hırsızın uçağı düşssede kurtulsak hiç uçaktaki masumları dahi düşünecek durumda değilim

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Amed 2018-03-24 21:12:21 @Tekin Baran . .

Sonumu,sadam gibi foseptik çukurunda kistirilacak...hirsiz katil kerdogan

Beğenmedim! (1)
Avatar
Amed 2018-03-24 20:50:10

Ulan bu hirsizlik konusunda birak ulkede,dunyada seninle yarisabilecek birilerini bulabilmek çok zor.

Avatar
Tekin Baran . . 2018-03-24 19:49:31

HIRSIZIN ONDE GIDENI TAYYIP KENDINE HIRSIZ DIYENI HIRSIZLIKLA SUCLUYOR.
OLACAK IS DEGIL. BU ADAM RESMEN KAFAYI YEMIS.

Avatar
iyi parti hakan güneş 2018-03-24 20:39:16

hırsızzzzzzzzzzzzzz tayyipppppppppppppppp

Avatar