Erdoğan'dan 'Adalet Yürüyüşü' yorumu

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, 2 milyon yurttaşın katıldığı Adalet Yürüyüşü'ne ilişkin Almanya dönüşü uçakta gazetecilere açıklamada bulundu.

Erdoğan'dan 'Adalet Yürüyüşü' yorumu

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, 2 milyon yurttaşın katıldığı Adalet Yürüyüşü'ne ilişkin Almanya dönüşü uçakta gazetecilere açıklamada bulundu.

10 Temmuz 2017 Pazartesi 10:37
11319 Okunma
Erdoğan'dan 'Adalet Yürüyüşü' yorumu

Erdoğan şu ifadeleri kullandı:
 
"Daha önce de söyledim. Bunların adaletle alakalı olduklarını düşünmüyorum. Benim belediye başkanı iken hapse atılmam Ecevit’in başbakanlığı döneminde gerçekleşti. O zaman DSP Genel Başkanı olsa da neticede CHP’nin her şeyiyle sahiplendiği biridir Ecevit. Merve Kavakçı’yı hatırlatmıştım size. Başörtüsünden dolayı, ‘Bu kadını atın buradan dışarı’ diye haykıran kimdi o vakit? Ecevit. Adalet falan dinlemediler. Kavakçı’yı başörtüsü nedeniyle Meclis’ten dışarı atıp elinden vatandaşlığını bile aldılar. Bu ülkede tüm bunları yapanlar onlar işte. Şimdi bunlar mı adalet arıyor? Kendi partisinde genel başkanlığa aday olmak isteyeni dahi hazmedemeyip hemen disiplin kuruluna sevk ediyor. Bu mu adalet? CHP grup toplantısında kendisine karşı çıkan eleştirel sesler kesiliyor, tekme tokat dışarı atılıyor. Bunları yapan tutmuş adaletten bahsediyor. Yolculuk esnasında millete çektirdiği çileyi konuşmuyorum bile"


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kadir ulusoy 2017-07-10 12:06:30

Evet bunlar Adalet istiyor,Milyonlar Adalet istiyor.Varmı bir diyeceğin yok..

Avatar
ozka 2017-07-10 11:13:00

bu söylemleri iki de bir başbakan değiştiren bir liderin söylemesi enteresan

Avatar
Tarzan 2017-07-10 12:20:30

Bay Tayyip, Türkiye bir Anayasa ve Hukuk devletidir. Senin hapse atilman bir düzmece idi ve devamli onu agzinda sakiz gibi cignemene gerek yok. Ecevit Merve Kavakci icin ic tüzügü hatirlatti. Sen ise namusun ve serefin üzerine Cumhurbaskanligi yemini ettin ama yeminine sadik degilsin. Senin icin namus ve seref nedir?

Misafir Avatar
öti1941 2017-07-10 12:50:37 @Tarzan

Yesil yesil dolarlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
tuna 2017-07-10 13:37:43

ecevite Kadar laf söyleyen bunlarmi adaleti ariyor diyen adaleti bu millet süke söke alacaktir .basörtüsü olmayanlarmi simdi baskilanacak yok böyle bir zihniyet basörtülü örtüsüz Yasar beraber bu millet demokrasi icinden Adalet i de kimse milleti bölerek katledemez .kaldi ki iki yanlis dan bir Dogru cikmaz yanlis yanlisdir as olanda adaletdir mahkemeler intikam yeri mi oldu .

Avatar
mazum 2017-07-10 13:42:39

evet bunlar dedigin bu millet adaletide demokrasiyde söke söke mücadale ederek alacaktir .bu milletde bölünmez ötekilestiren idolojik zihniyetlere tarihe gömecektir .Adalet herkese lazim iktidarinada mualefetinede birgün mualefete düserseniz sizlerede lazim iktidar ol mahkemelere Emir ver at mulafeti hapislere bumu Adalet bumu demokrasi .yüce milletim adaletden yanadir

Avatar
Sonunda 2017-07-10 15:06:50

Sonunda anladınız.Evet biz adalet istiyoruz. Çok mu zor adil olmak adaletli olmak.

Avatar
canım İSTANBUL a 2017-07-10 12:53:38

CHP ve hdp ve AKP Yİ eleştiren cahil ve gafiller istanbulda, Mararay dan geçmeyin, fsm den, yavuzsulten selim den, Avrasya tunelinden, kartal Kadıköy metrosundan, Kadıköy beylikdüzü metsosuna binmeyin. Pırıl pırıl istanbul boğazında gezinti yapmayın, pırıl pırıl haliçde piknik yapmayın, istanbulun temiz havasından solumayın, pırıl oırıl sokaklarda yürümeyin, musluklardan akan suları kullanmayın, lüks ve temiz hastaneler gitmeyin bunların hepsi AKP nin eseridir. Akp hükümetinden önce bu saydıklarımın hiç birisi yoktu. Ama ilada nankörlük edip yediğiniz ekmeye hiyanetlik ederseniz o ekmek sizi çarpar benden söylemesi.

Misafir Avatar
ksk a cvp****bb 2017-07-10 15:29:59 @canım İSTANBUL a

Bu büyük cumhuriyet bu ülkenin kazanılmışıdır. biz sahip çıkıyoruzki bunca yatırımları yaptık. siz ise cumhuriyetin elden gitmesi için ha,n ajanlarla, dış güçlerle birlik yapıp cumhuriyeti yıkmaya çalışan aldatılmış beyinsizlersiniz. buülke ve cumhuriyetin en sadık koruyucusu AKP VE MHP dir. siz abd avrupa , ingiliz hayranları defolun onların kanunlarına göre yaşamak için oralara gidin.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ksk 2017-07-10 13:37:58 @canım İSTANBUL a

ulan it sende mustafa kemal Atatürkün kurduğu cumhuriyette yaşama o zaman defol git

Beğenmedim! (0)
Avatar
canım ANADOLU ya 2017-07-10 15:34:12

Bu beceriksizler, bu siyaset bilmezler, bu Türkiyeye değilde terör e düşman ülkelere dsetek ve yardım eden ihanetçileri iyi görün. AKP Türkiyede Dağları tunellerle geçti, Türkiyenin her yerine bölünmüş yollar yaptı, Her şehir lüks konutlarla doldu, birçok şehrimize hızlı tren yaptı, uçaklar, her ilde havaalanı, insanlarımız ın bir çoğu hiç uçak görmemişken herkes uçakla yolculuk yaptı. Tüm okullar yenilendi, binlerce yatırım yaptı her ilimize bu chp hdp neyin düşmanlığını yapıyor AKP ye bizde destek olalım şimdi. Köylünün her biri hesabını iyi yapsın onbeş yıl önce nelerei vardı bu gün neleri var? chp ve hdp sadece teröristlerin avukatlığını yapmak ve halkı yalan ve yanlış bilgilerle kötü amellerine alet etmekten başka işleride becerileride yok. Lütfen İYİ bakın geçmişe ve bu güne