Erdoğan'dan AGİT'e tepki: Sür eşeğini Niğde'ye

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ankara'ya gelmesinin ardından Saray'da miting düzenledi

Erdoğan'dan AGİT'e tepki: Sür eşeğini Niğde'ye

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ankara'ya gelmesinin ardından Saray'da miting düzenledi

17 Nisan 2017 Pazartesi 20:03
809 Okunma
Erdoğan'dan AGİT'e tepki: Sür eşeğini Niğde'ye

Referandum hakkında rapor hazırlayacak olan AGİT'e tepki gösteren Erdoğan, "Sür eşeğini Niğde'ye" ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, seçimin ardından sonuçların ortaya çıkmasıyla tencere tava çalanlara da "Bunlar Gezici, tencere tava hep aynı hava" sözleriyle yüklendi.

İşte Erdoğan'ın açıklamaları;

"Ülkemizin ve milletimizin önünde yeni bir dönem açan anayasa değişikliğinin bir kez daha hayırlı olmasını Allah'tan temenni ediyorum. Tercihlerini 'evet' olarak sandığa yansıtan tüm vatandaşlarıma, yurt dışındaki vatandaşlarıma ayrı ayrı şükranlarımı sunuyorum"

"ARTIK TARTIŞMALAR BİTMİŞTİR"

"Her zaman ifade ettiğim gibi bizim için asıl olan milletin ne dediğidir. Milli iradenin ne yönde tezahür ettiğidir. 25 milyon 200 bine yakın vatandaşın tercihi ile anayasa değişikliği kabul edilmiştir. Dolayısıyla artık bu konuyla ilgili tüm tartışmalar bitmiştir. Türkiye tarihinin en büyük oy sayısıyla kabul edilen anayasa değişikliği ile gelen yenilikler tüm milletimizin hizmetindedir"

"SEÇİM SONRASI BELİRSİZLİKLER GERİDE KALDI"

"Anayasa değişikliği ile milletimiz yeni bir yönetim sistemine, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ne geçme kararını vermiş oldu. Bundan rahatsız olanlar olacak. Onları biliyorsunuz zaten. Türkiye artık seçimlerden sonra yaşadığı belirsizlikleri geride bıraktı. Önümüzdeki ilk seçimlerden itibaren Kasım 2019, onun önünde Mart 2019 yerel seçimler. Artık karar milletin."

"BİR HALKOYLAMASI DA İDAM İÇİN YAPARIZ"

"Sayın Devlet Bahçeli 'idama Evet derim' diyor, Sayın Yıldırım'ın da böyle dediğine inanıyorum, fakat Sayın Kılıçdaroğlu da 'Evet' diyor. Parlamentodan geçti, benim önüme geldi, ben bunu onaylarım. Bir halkoylaması da idam için yaparız"

"YENİ SİSTEMDE KAZANAN HEM ÜLKE, HEM MİLLET"

"Önümüzdeki ilk seçimlerden itibaren hükümeti sandıkta doğrudan milletimizin yarısından fazlasının desteği ile işbaşına gelecek cumhurbaşkanı, yüzde 50+1, hükümetini kuracak ve icraata başlayacak. Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'nin her halde kazananı milletimiz, ülkemiz olmuştur. Bu yeni sistemin yürürlüğe gireceği ilk seçimlere kadar hem ülke, hem yönetim olarak yapmamız gereken pek çok iş var. Meclisimiz gereken uyum kanunlarını çıkartacak."

"AGİT RAPOR HAZIRLAMIŞ, ÖNCE HADDİNİZİ BİLİN"

"Burayı yadırgayanlar oldu, biz ne dedik bu Külliye milletindir dedik. İşte millet, işte devlet. Buluştuk mu? Konuştuk mu? Evet'inize kurban olayım. Hükümetimiz bir yandan yatırımları hızla devam ettirirken yeni projelerin hazırlıklarını yürütecektir. Yeni sistemi tüm unsurlarıyla uygulamaya geçirmiş olacağız. Türkiye'nin demokraside, ekonomide, dış politikada, güvenlikte atması gereken çok önemli adımlar var. AGİT diye bir örgüt var Avrupa'da. Kendilerine göre rapor hazırlıyorlar. Türkiye'deki seçimler şöyle olmuş böyle olmuş. Önce haddinizi bilin. Sizin hazırlayacağınız siyasi içerikli raporları biz ne görürüz, ne duyarız, ne biliriz. Biz yolumuza devam ederiz. Seçimlere gölge düşürme yarışına girmeyin. Artık sür eşeği Niğde'ye. Bizim sözümüz bu. Niğdeli kardeşimiz size ne diyeceğini iyi bilir."


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tein Baran 2017-04-17 21:12:46

KRAL CIPLAK. BUNLARI SOYLEYENIN MUTLAK TEDAVI GORMESI GEREKIR.

Avatar
İMAMIN KAYIĞI VE tayyip .!! 2017-04-17 23:26:47

Heyy teyyo gel sen beni dinle bak avrupa ülkeleriyle itişip kakışma saddamın kaddafinin ve değer diktatörlerin sonunu gördün seni biz deyil hiç kimse kurtaramaz bizim esat gibi süper bir ülke rusyamız çinimiz iranımız yok bak esat sevilşyor sayılıyor ve süper ülkeler mütefiği esat çok özel bu süper ülkeler için nasıl koruyorlar ama senin kimsen yok bahçeli gibi bunak mütefiğin var uğraşma avrupa ülkeleri ile çok yanlız kaldın susss be artık ALLAHTAN DAHA NE ŞSTİYORSUN ÖNÜNÜN KÖRÜNÜMÜ kudurma ALLAHA ş0kür et otur padişahcılık oyna yeter artık biz TÜRK MİLLETİNİNDE BAŞINI BELAYA SOKACAKSIN bi susss be .

Avatar
ziya 2017-04-18 02:40:02

bu Kadar intihar poltika olmaz .misir selefi zihniyetdeki bir anlayis idoloji türkiyemi ab den uzaklastirip mafya cete karanlik muz cumhurriyetlerinin sinifina sokmak istiyor .resmen intihar ab siz türkiye pudunun yalnizligini Yasar .abd ab siz türkiye misir olur libya irak olur .saltanat olursa türkiye yikilir .Allah göstermesin .

Avatar
ATLAR EŞŞEKLER ŞİMDİDE HAYVANLARLA SAVAŞ AÇTI YUH ARTIK .!! 2017-04-17 20:20:17

Ya tayyip senin ATLARLA EŞEKLERLE NE ALIP VEREMEDİĞİN VAR aklını fikrini atlar eşekler almış ŞÜPECİ OLDUM yoksa TÜRK VATANIMIZI babanın çifliğimi zannediyorsun tek adam padişah hükümdaer oldum diye YAVAŞ GEL YAVAŞ GEL HOOOOOP DEDİK teyyo LA TÜRK VATANI SAYİPSİZ olduğunu zannetme git işine be adam BİR GÜN ALLAHIN çok sevdiği bir kulu çokar sana külahı TERS giydirir teyyo la dur bakalım daha dün 1 bu gün 2 heyy teyyo çok koşan çabuk yorulur ATI alan üsküdarı geçti diyerek hakaret edemezs iş n unutuma atan nasıl düştüğünü at bille seni sırtında istemedi geberiyordun az kalla her neyse asırlarca asırlarca padişahların tek adamların SONUNU tarih ler bile yazdı dolayısıyla hoop dedik uğraşma ATLARLA EŞŞEKLERLE bi suuuuuuuuuus yoksa sustururlar bak karışmam teyyo çizmeden yukarı çıktın zaten NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE T.C. LAİK TİR LAİK KALACAKTIR MAHŞERE KADAR BEN TÜRKÜM TÜRK TÜRKLÜK BANA ULU ÖNDERİM (( KUTSALIM ALLAHIN TÜRK MİLLETİNE ÖZENE BÖZENE YOLLAMIŞ OLDUĞU AZİZ GAZİ VELİ NİMETİM HAVAM SUYUM OKSİJENİM EKMEĞİM ULU ÖNDER KUTSAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMDEN ŞEHİTLERİMDEN GAZİLERİMDEN DOĞMAMIŞ ŞEHİT OLAN BEBEĞİMDEN ÖKSÜZLERİMDEN MIRAS KALDI ONU SANA VAEMEM KANIMIN ÇANIMIN SON ANINA KADAR GEREKİRSE SAVAŞIRIM NE MUTLU TÜRK DİYENE ))

Avatar
ATLAR EŞŞEKLER ŞİMDİDE HAYVANLARLA SAVAŞ AÇTI YUH ARTIK .!! 2017-04-17 20:33:00

Ne idamı ya git işine be adam senin işin gücğn yokmu anaaa yetin gari bu herşf MİKROFON KOLİK verin eline mikrofonu sabah akşam ötsün ne idamı İDAM MİDAM YOK HAYIR İDAM YOK hem sonra sanane benim TENCEREMDEN TAVAMDAN kocam daha yeni aldı ÇALARIMDA İSTERSEM YEMEKTE YAPARIM . İDAN YOK HAYIR İDAMI İSTEMİYORUZ CENAP ALLAHIN VERDİĞİ CANI SADECE ALLAH alır sen ne biçim MÜSLÜMANSIN HAYIR İDAMA HAYIR hem öyle 2 de bir HALK OYLAMASI OLURMU DÜNYANIN PARASINI ÖDÜYORUZ VERGİLERİMİZLE tayyip beyi memnun edeceğiz diye MİKROFON KOLİK git kendine bir MİKROFON AL KISIKLIDAKİ EVİNİN BAHÇESİNE ÇIK konuş dur .ne ya bu öfff ayy susss bi artık susss

Avatar
KUTSALIM ULU ÖNDERİM AZİZ GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ÜM DİYORKİ ..!! 2017-04-17 20:55:13

Heyy teyyo bak CENAP ALLAHIN BİZ TÜRK MİLLETİNE ÖZENE BÖZENE YARATMIŞ OLDUĞU CENNETLİK ULU ÖNDERİM KUTSALIMIZ ALLAHIN BİZ TÜRK MİLLETİNE YOLLADIĞI MUCİZE DAHİ KUTSAL VELİ NİMETİMİZ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DİYORKİ ((( ÖZGÜRLÜK VE BAĞIMSIZLIK BENİM KAREKTERİMDİR BEN YAPABİLMEK İÇİN MUTLAKA BAĞIMSIZ BİR MİLLETİN EVLADI KALMALIYIM O HALDE (( YA İSTİKLALA YA ÖLÜM )) MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ..!!

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-18 02:51:56

LÜTFEN DİKKAT !
AK PARTİ’YE ÇOK ÖNEMLİ BİR ÇAĞRIMDIR !
1-
TÜRK MİLLETİNİN BARIŞ VE HUZURUNU GERÇEKTEN ÖNEMSİYORLARSA,
2-
TÜRK DEMOKRASİSİNE DE SONSUZ SAYGILARI VARSA
3-
ŞAİBELİ SEÇİM SONUÇLARI İDDİALARINI REDDEDİYORLARSA ,
4-
TÜRK MİLLİ İRADESİNİN YARISINDAN FAZLASININ DA ADİL SEÇİM TALEBİNE OLUMLU YANIT VERMEKTEN KORKMUYORLARSA VE ŞAYET, YENİLENMESİ TALEP EDİLEN BU ADİL SEÇİMİ DE TEKRARDAN KAZANACAKLARINDAN ZERRE ŞÜPHELERİ YOK İSE, LÜTFEN TÜRKİYE’Yİ DAHA FAZLA GERMEDEN VE ÜZMEDEN, DÜNYANIN TARAFSIZ GÖZLEMCİLERİNİN DENETİMİNDE TÜRKİYEYİ ADİL BİR REFERANDUM SEÇİME TEKRARDAN GÖTÜRMELİDİRLER YÜREKLERİ VARSA TABİİ Kİ !!!...
AKSİ TAKDİRDE MİLLETİMİZ , AKP’NİN SEÇİMDEN BU ISRARLI OLASILI KAÇIŞINI DA, SEÇİMLERDE BÜYÜK HİLE YAPMIŞ OLDUĞUNA BAĞLAYACAKTIR Kİ, BU DURUM, ŞÜPHESİZ HEM TÜRK VE HEM DE DÜNYA KAMUOYUNCA ÖNEMLE BİLİNMELİ VE DEĞERLENDİRİLMELİDİR LÜTFEN !!!...

Avatar
X 2017-04-18 10:58:01

ATATÜRK SİZİN KUTSALINIZ OLDUĞU İÇİN BU DURUMDASINIZ ZATEN