Erdoğan'dan Bülent Tezcan'a tazminat davası

AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, CHP Sözcüsü Bülent Tezcan hakkında 50 bin TL'lik manevi tazminat davası açtı.

Erdoğan'dan Bülent Tezcan'a tazminat davası

AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, CHP Sözcüsü Bülent Tezcan hakkında 50 bin TL'lik manevi tazminat davası açtı.

01 Kasım 2017 Çarşamba 14:44
Erdoğan'dan Bülent Tezcan'a tazminat davası

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan'ın önceki gün Tekirdağ'da AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan hakkında, "Erdoğan diktatörün şeddelisidir" sözleri hakkında tazminat davası açıldı.

Erdoğan, Tezcan hakkında 50 bin TL'lik manevi tazminat davası açtı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tekin Baran 2017-11-01 15:12:07

HEM DIKTATOR HEMDE HASTA . TURKIYE ICIN BUYUK TEHLIKE.

Avatar
diploma 2017-11-01 15:24:04

erdogan in universite diplomasi nerde

Avatar
yigit 2017-11-01 15:33:28

Bulent Tezcan takdir edilecek bir Politikacidir

Misafir Avatar
emekli adlı yorumcuya--bb 2017-11-05 15:17:09 @yigit

Cimri ve nankör tavuğu sahibi anbara koymuş! nankör tavuk yememiş buğday azalır diye birde yememiş yersem yumurta yaparım sahibim faydalanır diye! öyle düşünce içinde açlıktan geberip gitmiş. nankörlük hiç iyi bişe değil bence.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
emekliler. 2017-11-05 10:17:05 @yigit

ulan yobaz sensin..ege..pis ağzın leş gibi kokuyor..evet ben emekliyim..yalanda söylemiyorum..senin densiz ve çirkin sözlerin seni tanıtıyor..Eskiden hala dem vuruyorsunuz..eskiden vekilde 5.bin lira maaş alıyordu..Eskiden c.bşk.nıda 8.bin lira maaş alıyordu.eskiden dem vuruyorsun..eskiden ev kirası 150 lira ile 250 lira ( 3 oda bir salon) kirası vardı..hala eski..eski..sen uyuşmuşsun..aynı küfürleri ve kaba sözlerini sana iade ediyorum..
ancak şimdi cb. 50.bin lira,,vekil 25.bin lira ve danışman 18.bin lira asg.üc.li 1400 lira alt derecede masa memuru emk.li 1600 lira maaş alıyor..
akp.den evvelki hükümetlerde de büyük eskik ve hatalar var.,,eskiyi bırak artık..çakal..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-11-04 15:05:37 @yigit

emekliler diye nick koymuş YOBAZ. . ulan deyyuz sen emeklimisin birkere ? ikincisi emekliler AKP hükümetini iyi tanıyor., akp den önceki dönemlerde maaş alamıyorladı be, banka kuyruğuna gece saat dörtte maaş almaya gidiyordu. aldığı para elektrik, su, telefon a ancak yetiyodu. bu gün Asgari yani en düşük pirimle emekli olanın aylığı bile bin üç yüz liradan aşağı değil. sefil manyak iftiracı neden yalan ve iftira ediyorsun? birde emekliler adına yazıyor. hain .

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bolu 2017-11-03 08:47:05 @yigit

İŞ İ dir kişinin aynası lafa bakılmaz. 15 yıl önceki Türkiye bu gün 3 kat büyümüş, üç kat zenginleşmiş. nankörler aç değil gözleri aç. kara toprak doyurur o aç gözleri merak etmiyorum hiç

Beğenmedim! (2)
Avatar
aydin a cevap 2017-11-01 16:19:35

Aydin a cevap utanmiyormusun iftira atmaya sanki ulkeyi chp yonetiyor gunaha giriyorsun iftiraci seni

Misafir Avatar
recep 2017-11-06 23:11:47 @aydin a cevap

chp limütahitler aç kaldı bütün yaygara bu yüzden

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YERLİ MALI..çakma,dır.. 2017-11-05 10:22:04 @aydin a cevap

işleri iftira atmak..yalan söylemek..cehennemde kendilerine yer ayırmaktır.
bunlara asla oy verilmez..ve inşaAllah akp.nin oyu % 9,a düşer..akıllı kişi zaten akp.ye oy vermez..YENİ ARABA MİLLİ...YENİASYA GAZ.sinin ön yüzüne bakın..her şeyi avp.abd.ve çin kore japondan düzmece yeni araba yapılıyormuş..YERLİ MALI..
ALDATMA SANATI AKP.dedir...asla oy vermeyeceğiz..son seçimleri olur inşaAllah.

Beğenmedim! (0)
Avatar
fatma nine 2017-11-01 15:32:08

milletin iradesine saygi duymak lazim secimle gelen secimle gider sucu yolsuzlugu var ise bu yarginin isidir

Avatar
hasan 2017-11-01 15:35:06

sehitlerimize kelle dedigi icinde Tezcan Bey dava acsin

Avatar
BAHCELIYE NEDEN DAVA YOK 2017-11-01 15:48:06

Erdoğan Sen Türklüğün Yaşayan Düşmanısın..!
https://www.youtube.com/watch?v=vU52oCPErf0

Avatar
emekli ye cevap 2017-11-01 17:05:33

adi sakli pardon emekliye yaziyordum hata oldu basbakana ortulu odenek cumhurbaskanina ortulu odenek bunu unutmusun emekliye rumuzlu