banner87

Erdoğan'dan düşük asgari ücret için açıklama

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sinop'ta düzenlenen AKP İl Kongresi'nde asgari ücret eleştirilerine yanıt verdi. 

Erdoğan'dan düşük asgari ücret için açıklama

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sinop'ta düzenlenen AKP İl Kongresi'nde asgari ücret eleştirilerine yanıt verdi. 

30 Aralık 2017 Cumartesi 18:35
Erdoğan'dan düşük asgari ücret için açıklama

Erdoğan, "15 yılda asgari ücreti yaklaşık 9 kat artırmış olduk ve hiçbir zaman da enflasyonun altına düşürmedik. Kişi başına düşen milli gelirimiz, geldiğimizde neydi? 3 bin 500 dolardı. O zaman asgari ücret de 184 liraydı. Bugün kişi başına düşen milli gelirimiz ne oldu? 11 bin dolar. Asgari ücret çok daha büyük bir artışla bin 603 lira. Milli gelirimiz, 2023 için hedeflediğimiz 25 bin dolara ulaştığında asgari ücretin nereye çıkacağını varın siz hesap edin." dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.12.2017 21:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
asg.üc.liler 2017-12-30 18:43:34

herşeye karışıyor..akp.ye oy yok.mhp.ye oy yok.

Misafir Avatar
gerçek ama 2018-01-03 15:26:30 @asg.üc.liler

Biz halk olarak asgari ücretlide olsak 16 yıl önce uçağı bilmezdik havada uçak gidince heyecan ve merakla izlerdik . ama şimdi gerçekten uçağa binebiliyoruz. bunuda AK PARTİ yaptı. chp hiiiç yalan ve iftira atmasın kimseye.

Beğenmedim! (8)
Avatar
emekliler olarak akp.ye oy vermeyiz. 2017-12-30 18:46:24

akp.ye neden oy verelim ki? para onlarda dert bizde..bütün yandaş gazetelerini katrilyon yaptı..dert vatandaşta.ekmek alamadık..pazara gidemedik..kirayı ---kartı ödeyemedik..akp.lilerin umurunda değiliz..seçim zamanıda bizlerin umurunda olmayacak akp.liler ve mhp.liler ve bbp.liler..asla oy yoktur bunlara haklarımızda haram olsun..amin

Avatar
2002 senesinde 2017-12-30 18:53:38

etin kilosu 5 tl idi

Avatar
harun 2017-12-30 18:59:43

HADİ HAYIRLI OLSUN BU ÜCRETLE ÇALIŞANLAR SENİ SANDIĞA GÖMECEK**KORKMA TİTRE HESAP ZAMANI YAKLAŞIYOR.

Avatar
hadi ya 2017-12-30 18:52:51

Bugün kişi başına düşen milli gelirimiz ne oldu? 11 bin dolar.
11 bin dolar kac tl yapar hikayeye karnimiz tok

Avatar
simdi ne kadar 2017-12-30 19:32:46

2002 ÇEYREK ALTIN Fiyatı 32 TL

Avatar
ya hikayeye karnimiz tok 2017-12-30 19:29:36

2002 senesinde kg etin fiyati 6 tl civarindaydi
2002 senesinde aygaz tüp 15 tl idi simdi 100 tl
2002 senesinde dolar 1.40 civarindaydi
2002 senesinde kiralar 50 tl 100 tl civarindaydi

Avatar
Okur 2017-12-30 18:45:49

Sen gelmeden once asgari ucret 1 milyardi sen geldin sifirlari attin asgari ucreti 1000 liraya dusurdun :)) hep sen mi egleneceksin birazda biz eglenelim ::)))

Misafir Avatar
doğru ama da 2018-01-03 15:28:43 @Okur

aha işte sefil yobazın eylenmek stediği sebebe bakın! ulan paradan sıfır atmak geçmiş bütün hükümetlerin hayali idi. ama beceremediler. bu bir devrimdir sen alay ediyorsun. eee cahil cahil işte ne diyeceksin. cahilliyine burmuş salaklık yapıyorsun.

Beğenmedim! (7)