Erdoğan'dan flaş ABD açıklaması; 'men dakka dukka'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Brunson krizine ilişkin ABD'nin tutumuna tepki göstererek "ABD'yi hukuka davet ediyoruz. Biz 'sen öyle yaptın da biz böyle yapıyoruz' diye bir mantıkla hareket etmiyoruz" açıklamasında bulundu. 

Erdoğan'dan flaş ABD açıklaması; 'men dakka dukka'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Brunson krizine ilişkin ABD'nin tutumuna tepki göstererek "ABD'yi hukuka davet ediyoruz. Biz 'sen öyle yaptın da biz böyle yapıyoruz' diye bir mantıkla hareket etmiyoruz" açıklamasında bulundu. 

12 Ağustos 2018 Pazar 18:10
Erdoğan'dan flaş ABD açıklaması; 'men dakka dukka'

Erdoğan'ın konuşmalarından satır başları şöyle:

Kur, faiz neymiş çarşamba günü 18'e kadar papazı bırakın. Bırakmadığınız takdirde yaptırımlar başlayacakmış. Bakanlarımızı yaptırımlara mahkum edeceklermiş. Ne oldu biz de kalktık anında ABD'nin bakanlarına aynı yaptırımı kelimesi kelimesine uyguladık.

Amerika bak Dünya Ticaret Örgütü (DTÖ) diye bir örgüt var. Bu örgütün içerisinde senin kuralsızlığın yok. Biz uluslararası hukuka göre hareket ederiz. Hukuk tanımama diye bir anlayış Türkiye'de yoktur.

Senin adamın suçluysa, senin adamın terör örgütleriyle ilişkisi varsa Türkiye'nin adaleti gereğini yapar.

Böyle gidecekse, Arapların bir deyimi var, men dakka dukka (Eden bulur).

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.08.2018 20:26
Anahtar Kelimeler:
ABDErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ata 2018-08-12 18:26:19

Yarın sabah dolar direk 7 üzeriyle açılır aksama kadar bence 8 lira garanti olur.. böyle kafa tutmaya devam et sen

Avatar
magdur şinasi 2018-08-12 18:41:22

deniz feneri ile kurban zamanı hayvancılık yapan bizleri dolandırmışlardı 82 000 tl ödedim 5 yıldır borç ödedim.şükür eeyyt,üüyyytt diyerek o parayı çıkardım

Avatar
Selami 2018-08-12 18:45:47

40 yil boyunca disarda kazandigim 400 bin euroyu tc de kayip ettim kimse bu hirsiz sahtekarlara guvenmesin,

Avatar
Emine 2018-08-12 18:58:08

Ulan havlayan köpek RTE...Sen kim ABDye karsi Hammurabi kanunlarini uygulamak kim, yani Dise dis göze göz..Bu ABD senin disini kirar ve gözünüde cikartir, InsaAllah, Amin ya Rab,, Yikin artik bu Fasist ve irkci ce insANlik düsmani serseri TCyi..

Avatar
Tarzan 2018-08-12 19:33:04

Uluslararası ilişkilerden habersiz bir sokak kabadayısı gibi. Tabii halkta bu kabadayılığa onay veriyor ama yarın doların ve euronun yükselişini tekrardan izlemeye devam edin.

Avatar
Sader Dase 2018-08-12 18:28:53

eeeeeeeeeeee beğenmediğin ismet paşanın yaptıklarını yapmaya başladın nato üsleri hariç demirel ve rahmetli ecevit ozamanın koşullarında sene 1974-1975 abd ambargosuna karşı abd üslerinin hepsini kapatmış ve abd hemen geri adım attığı halde bu üsleri açmamıştır. işte rahmetli beğenmediğin erkekler göçtüğümüz kadar zaten göçtük sende yap uygulamanı bir de biz halka örnek ol döviz bozdur ve dekontunu görüp arkandan görelim .biz sen ne yaparsan onu yaparız .

Avatar
Okur 2018-08-12 18:48:14

Ne diyor?onlar bakanlarımıza yaptırım uygulayacaklarmid bizde hemen onların bakanlarına yaptırım uyguladık; eh artık onlar türk lirasının değerini düşürdüler sizde hemencecik doların değerini dusurursunuz:):)...he unutmadan su 81 milyon lafinizida pek tuttum,daha düne kadar halkın yarısını terörist ilan ediyordunuz, şimdi sayı saymayı iyi ogrenmissiniz, İbo dan mı ( İbo Tatlıses) ogrendiniz?..bir mumdir,iki mumdir, üç mumdir.....diye devam ederdi...yaylalar yaylalar,reis onları afrine götür,veya bakanları Amerika'ya yalvarmaya...Ecevit,i assagilarken vicdanınız sizlamadi mı?

Avatar
YILDIRIM 2018-08-12 18:29:40

Sayın Erdoğan; Söz GÜMÜŞ ise Sükut ALTINDIR Sözünü hiç duymadınız mı? Siz Konuştukça DOLAR Yükseliyor, Yoksa Sizin de AMACINIZ Zaten DOLAR' ın YÜKSELMESİ mi? Saygılarımla