banner87

Erdoğan'dan flaş 'Adnan Oktar' yorumu

Cumhurbaşkanı Erdoğan, geçtiğimiz günlerde düzenlenen operasyonda tutuklanan Adnan Oktar için "Üsküdar'da oturduğumda komşumdu. Şahsen tanımam. Ahlaksız bir adamdı. Edebi yerinde değil" ifadelerini kullandı.

Erdoğan'dan flaş 'Adnan Oktar' yorumu

Cumhurbaşkanı Erdoğan, geçtiğimiz günlerde düzenlenen operasyonda tutuklanan Adnan Oktar için "Üsküdar'da oturduğumda komşumdu. Şahsen tanımam. Ahlaksız bir adamdı. Edebi yerinde değil" ifadelerini kullandı.

30 Temmuz 2018 Pazartesi 15:00
Erdoğan'dan flaş 'Adnan Oktar' yorumu

Afrika turuna çıkan Cumhurbaşkanı Erdoğan, geçtiğimiz günlerde düzenlenen operasyonla gözaltına alınan ve ardından tutuklanarak cezaevine gönderilen Adnan Oktar'la ilgili açıklamalarda bulundu.

"AHLAKSIZ ADAM" OLARAK NİTELENDİRDİ

Adnan Oktar'ı isim vermeden "Ahlaksız adam" olarak nitelendiren Cumhurbaşkanı Erdoğan, FETÖ ile Adnan Oktar örgütü arasındaki benzerliklere dikkat çekti.

İşte Erdoğan'ın Afrika ziyaretinde verdiği röportajdaki ilgili kısım;

"İstanbul Üsküdar Burhaniye'de oturduğum dönemde komşum ama şahsen tanımam. Ahlaksız bir adamdı. Edebi yerinde değil. Çok ahlaksız bir tipti. Ahlaki yönden zaafları olan bir tip.

"SİZİN TESLİM ETTİĞİNİZ GENÇLERİ ALIP..."

Sizin ona teslim ettiğiniz çocukları, gençleri alıyor, onları kendi istedikleri gibi yetiştirip ondan sonra da sistemin içine sokup buraları ele geçirme operasyonları yapıyorlar."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.07.2018 15:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahlakliya 2018-07-30 16:08:23

bir sorum olacak, adamin ahlaksiz oldugunu biliyordunda ne durdun simdiye Kadar?

Misafir Avatar
@Ahlakliya x---### 2018-07-30 17:45:00 @Ahlakliya

Hallo duymadinmi meclis baskani yildirim CB na soru soramazsiniz dedi sen unutmussun! Soru sormak yok sadece kafa sallayip tasdikliyeceksin! Anlastikmi? Gözaltina alinmakdan kurtuldun... Bekleyin görün bunlar olacak!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
kahraman 2018-07-30 15:21:19

sen o kadar ahlakliysan 16 senedir iktidarinin son senesinde para icin adnan oktar'i tutuklayacagina, iktidar olur olmaz adnan oktar'i islam ile dalga gectigi icin yakalasaydin. her tarafindan pislik ve yalan fiskiriyor.

Misafir Avatar
Ahlakin sadece bazi seylerle 2018-07-30 16:03:08 @kahraman

ilgili olarak tanimlayanlar yalan soylemenin nekadar buyuk ahlaksizlik oldugundan hic bahsetmiyorlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
metehan 2018-07-30 17:32:30

fikra gibi bu , Uskudar`daki evimden tanirdim diyor, 16 yildir iktidarda demek ki 30 yildir falan biliyor ahlaksiz oldugunu, feto gibi oldugunu ama bekliyor baskan olursam alirim iceri diyor

Avatar
SENDEN ALÂ AHLÂKSIZMI OLUR ..!! AHLÂKSIZIN TEKİDE SEN SİN .!! 2018-07-30 16:26:12

Senki sen ahlâklımısın ..?? Ahlâksızlık sadece karı ,satmakla pezevenklilik yapmakla DEYİL.!, Başka türlüde oluyor örneğin SAHTEKÂRLIKLA ,HIRSIZLIKLA 3 KAĞITCILIKLA,RÜŞVET ALIP ,RÜŞVET VERMEKLE GENÇLERİ ,ÇOCUKLARI KATLETMEKLE ,POLİSLERE DESTAN YAZDIRMAKLA ,PKK TERÖRİSTLERLE İHANET SÜRECİNİ YAPMAKLA ,EŞKİYALIKLA ,SUÇLU ,SUÇSUZ YERE PADİŞAM ÇOK YAŞA DEMİYENİ KODESE TIKMAKLA ..TÜRK VATANINI ,TÜRK ULUSUNU BÖLMEKLE ,DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNE İHANET ETMEKLE ..VS ,VS YA SENİN YAPTIĞIN HAYİNLİKLERİN AHLAKSIZLIKLARIN HANGİ BİRİNİ SAYSAKKİ SAHTEKÂRLIĞIN DİZ BOYUNU GEÇTİ ..16 SENEDİR SAHTEKARLIKLA SİYASETİN BAŞINDA KANSER ÇIBANI OLDUN .BİZİMDE BAŞIMIZIN BELÂSI 16 SENE HİİÇ ARNININ TERİ İLE HAKINLA GELMEDİN ..! DALAVESRE ,DÜZENBAZLILARLA ETRİKALARLA 3 KAĞICILIKLA SAHTEKARLIKLARLA ,İHANETLE ,ZORBALIK ,EŞKİYALIKLA GENÇLERİ ,ÇOCUKLARI KATLETMEKLE DİNİ POLİTİKAYA ALET ETMEKLE ,İSLÂMİYETİN KUTSAL KİTABINI MEYDANKKARDA TMBE HAŞA MEVKİ,MAKAM ,ÖZELLİKLE MENFAATLERİN UĞRUNA BEN BUNUNLA DOĞDUM DİYEREKTEN KUTSAL KİTABIMIZ KURANI BU DİYEREKTEN GAZETE PARÇASI GİBİ ,GİBİSİDE FAZLA SALAYARAK İSLÂMİYETİN KUTSALARI KUTSALI KURANIMIZI ABDESTSİZ TUTARAKTAN MEYDANLARDA GAZETE PAÇAAVRASI GİBİ SALIYARAK PİS SAHTE POLİTİKANA ALET EDMEKTE AHLAKSIZLIKTIR .Bu ahlâksızlıklarından hagi birini sayamaz senin 16 senelik yaptığın bir ÇOOOK ahlaksızlığın var ŞEHİRLİNİN efendisi KÖLÜMÜZEN ANNESİNE AL ANANIDA SIKTIR ÖL GİT DEMEK AHLÂKSIZLIK DEYİLİMİ HA ..AHLAKSIZ .,SÖYLESENE !! TÜRK VATANININ KURTARICISI ,DEMOKRATİK LAİK TÜRK ULUSUNUN KURUCUSU DÜNYA MUCİZESİNEBEDİ ULU ÖBDERİMİZ EBEDÎ CUMHUR BAŞKANIMIZ EBEDİ BAŞKUMUTAN DÜNYA LİDERİ EBEDÎ MARAŞAL GAZİ SEVGİLİMİZ EBEDÎ ULU ÖNDERİMİZ SEVGİLİMİZ HADİ M6CİZE MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZE VE SİLAH ARKADAŞI İNENÜYE 2 AYYAŞ OTURMUŞ ANAYA YAPMIŞ DEMEK AHLAKSIZLIĞIN DANISKASI İŞTE BU DA ENADŞCE ,ŞEREFSİZCE AHLAKSIZCA YAPİLAN AHLÂKSIZLIK BE UTANMAZ ADAM SENDEN ALÂ AHLÂKSIZMI OLUR AHLÂKSIZ ... SEN NASIL BİR CANLI TÜRÜSÜN AHLÂKSIZ ,ADAM .

Avatar
Ne 2018-07-30 16:07:13

demisler, ev alma komsu al!

Avatar
eee olsun? 2018-07-30 15:09:19

herkes!!!! ahlaklı mı ki?

Avatar
SENDEN ALÂ AHLÂKSIZMI OLUR ..!! AHLÂKSIZIN TEKİDE SEN SİN .!! 2018-07-30 16:29:22

Senki sen ahlâklımısın ..?? Ahlâksızlık sadece karı ,satmakla pezevenklilik yapmakla DEYİL.!, Başka türlüde oluyor örneğin SAHTEKÂRLIKLA ,HIRSIZLIKLA 3 KAĞITCILIKLA,RÜŞVET ALIP ,RÜŞVET VERMEKLE GENÇLERİ ,ÇOCUKLARI KATLETMEKLE ,POLİSLERE DESTAN YAZDIRMAKLA ,PKK TERÖRİSTLERLE İHANET SÜRECİNİ YAPMAKLA ,EŞKİYALIKLA ,SUÇLU ,SUÇSUZ YERE PADİŞAM ÇOK YAŞA DEMİYENİ KODESE TIKMAKLA ..TÜRK VATANINI ,TÜRK ULUSUNU BÖLMEKLE ,DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNE İHANET ETMEKLE ..VS ,VS YA SENİN YAPTIĞIN HAYİNLİKLERİN AHLAKSIZLIKLARIN HANGİ BİRİNİ SAYSAKKİ SAHTEKÂRLIĞIN DİZ BOYUNU GEÇTİ ..16 SENEDİR SAHTEKARLIKLA SİYASETİN BAŞINDA KANSER ÇIBANI OLDUN .BİZİMDE BAŞIMIZIN BELÂSI 16 SENE HİİÇ ARNININ TERİ İLE HAKINLA GELMEDİN ..! DALAVESRE ,DÜZENBAZLILARLA ETRİKALARLA 3 KAĞICILIKLA SAHTEKARLIKLARLA ,İHANETLE ,ZORBALIK ,EŞKİYALIKLA GENÇLERİ ,ÇOCUKLARI KATLETMEKLE DİNİ POLİTİKAYA ALET ETMEKLE ,İSLÂMİYETİN KUTSAL KİTABINI MEYDANKKARDA TMBE HAŞA MEVKİ,MAKAM ,ÖZELLİKLE MENFAATLERİN UĞRUNA BEN BUNUNLA DOĞDUM DİYEREKTEN KUTSAL KİTABIMIZ KURANI BU DİYEREKTEN GAZETE PARÇASI GİBİ ,GİBİSİDE FAZLA SALAYARAK İSLÂMİYETİN KUTSALARI KUTSALI KURANIMIZI ABDESTSİZ TUTARAKTAN MEYDANLARDA GAZETE PAÇAAVRASI GİBİ SALIYARAK PİS SAHTE POLİTİKANA ALET EDMEKTE AHLAKSIZLIKTIR .Bu ahlâksızlıklarından hagi birini sayamaz senin 16 senelik yaptığın bir ÇOOOK ahlaksızlığın var ŞEHİRLİNİN efendisi KÖLÜMÜZEN ANNESİNE AL ANANIDA SIKTIR ÖL GİT DEMEK AHLÂKSIZLIK DEYİLİMİ HA ..AHLAKSIZ .,SÖYLESENE !! TÜRK VATANININ KURTARICISI ,DEMOKRATİK LAİK TÜRK ULUSUNUN KURUCUSU DÜNYA MUCİZESİNEBEDİ ULU ÖBDERİMİZ EBEDÎ CUMHUR BAŞKANIMIZ EBEDİ BAŞKUMUTAN DÜNYA LİDERİ EBEDÎ MARAŞAL GAZİ SEVGİLİMİZ EBEDÎ ULU ÖNDERİMİZ SEVGİLİMİZ HADİ M6CİZE MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZE VE SİLAH ARKADAŞI İNENÜYE 2 AYYAŞ OTURMUŞ ANAYA YAPMIŞ DEMEK AHLAKSIZLIĞIN DANISKASI İŞTE BU DA ENADŞCE ,ŞEREFSİZCE AHLAKSIZCA YAPİLAN AHLÂKSIZLIK BE UTANMAZ ADAM SENDEN ALÂ AHLÂKSIZMI OLUR AHLÂKSIZ ... SEN NASIL BİR CANLI TÜRÜSÜN AHLÂKSIZ ,ADAM .

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-30 15:19:08

GÜNAYDIIIIIIIIIIIN,HAYIRLI SABAHLAR.15 SENE SANKI KENDI IKTIDAR DEĞİLMİŞ GIBI KONUŞUYOR.BU KADAR PIŞKINLIK